Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, след 2 месеца взимам книжка.. така де надявам се, че ще я взема. Таа говорихме с бащата какво ще правим след като взема книжката и той каза "Абе вземи си книжката, давам ти 3500-4000лв и прави каквото си искаш, само после да не ми ревеш."
Искам да ви кажа, че от коли нищо не разбирам имам предвид двигатели, скоростни кутии и т.н. Най-много сиг ще мога да си сменя акумулатора и да си проверя маслото. Въпроса ми към вас е каква кола да си взема за около 3700лв, че да ми останат 300лв поддръжка за нея .. ще съм ви много благодарен и с радост бих приел вашите съвети (за пръв път пиша в този форум)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искам да ти кажа, че си правиш малко криво сметките. Преди 2 месеца си купих читава кола за точно 3 700лв и до момента първоначалната инвестиция от данъци застраховки, ремонти на 1-2 счупени части, нов  ангренаж, масло и нови летни гуми, защото колата идваше само със зимни и инвестицията минава над 5000лв. Ако реша да направя застраховка, сумата ще стигне почти 6000лв. Забрави 300лв за поддръжка. Ако колата е нов внос, едвам ще ти стигнат за еко таксата, камо ли ако трябва да ремонтираш нещо по нея.

Ако не изкарваш никакви пари и ще разчиташ на бащата, моя съвет е вземи нещо евтинко до 2000лв и си го карай 1-2-3 години, докато се научиш и почнеш да си изкарваш пари, за да го поддържаш.

  • Харесва ми 5

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Игнатов написа:

Искам да ти кажа, че си правиш малко криво сметките. Преди 2 месеца си купих читава кола за точно 3 700лв и до момента първоначалната инвестиция от данъци застраховки, ремонти на 1-2 счупени части, нов  ангренаж, масло и нови летни гуми, защото колата идваше само със зимни и инвестицията минава над 5000лв. Ако реша да направя застраховка, сумата ще стигне почти 6000лв. Забрави 300лв за поддръжка. Ако колата е нов внос, едвам ще ти стигнат за еко таксата, камо ли ако трябва да ремонтираш нещо по нея.

Ако не изкарваш никакви пари и ще разчиташ на бащата, моя съвет е вземи нещо евтинко до 2000лв и си го карай 1-2-3 години, докато се научиш и почнеш да си изкарваш пари, за да го поддържаш.

ЛоЛ.. разбити мечти, но сигурно това е жестоката истина. Добре да кажем 2000-2500лв каква кола мога да си позволя ??
Благодаря за отговорът ти.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми има всякакви за тия пари. Най-важното е да имаш човек, с който да я огледаш. Със сигурност не искаш да вземеш някаква изгнила и опасна трошка. Бих те посъветвал да са малко коне, за да ти е нисък данъка, пък и все още се учиш. Другото е да проучиш кои са по-лесни за поддръжка. Марки има много и всеки ще ти каже различно нещо. Аз бих казал Опел, защото има много такива и могат да ги правят навсякъде. Часите са евтини. Най-важното е да инвестираш достатъчно време, за да намериш запазена кола, независимо от марката. Разпитай около вас във вашият град, на кой може да разчиташ за ремонти. Примерно ако имате на две пресечки човек който е спец по някоя марка е супер.

Но за мен тва е най-важното:

- да е запазена колата (каквато и да вземеш на 16-20 години все ще има някакъв ремонт)

- да е лесна за поддръжка

- да има някоя и друга система за сигурност

- по-малко коне като за начало

Откъм двигатели винаги съм карал бензин, вече почти 10 години и досега не съм влизал в сервиз за проблем с двигателя, нито колата ме е оставяла по средата на път. Дизела харчи по-малко и ще ти е по-евтино да го караш, но ще ти счупи касичката, ако нещо се счупи по него. На газ-та не съм голям фен, не защото е лошо гориво, а защото например не мога да отида на пазар в МОЛ-а и да паркирам в подземният паркинг. Другият аргумент срещу газ-та са некачествените уредби и лошата поддръжка. За начинаещ шофьор според мен е най-елементарно бензин да кара. 

Все пак трябва да отбележа, че всички коли, които съм карал са избирани много внимателно и ми се е налагало да сменям само неща по ходовата част.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Игнатов написа:

Ми има всякакви за тия пари. Най-важното е да имаш човек, с който да я огледаш. Със сигурност не искаш да вземеш някаква изгнила и опасна трошка. Бих те посъветвал да са малко коне, за да ти е нисък данъка, пък и все още се учиш. Другото е да проучиш кои са по-лесни за поддръжка. Марки има много и всеки ще ти каже различно нещо. Аз бих казал Опел, защото има много такива и могат да ги правят навсякъде. Часите са евтини. Най-важното е да инвестираш достатъчно време, за да намериш запазена кола, независимо от марката. Разпитай около вас във вашият град, на кой може да разчиташ за ремонти. Примерно ако имате на две пресечки човек който е спец по някоя марка е супер.

Но за мен тва е най-важното:

- да е запазена колата (каквато и да вземеш на 16-20 години все ще има някакъв ремонт)

- да е лесна за поддръжка

- да има някоя и друга система за сигурност

- по-малко коне като за начало

Откъм двигатели винаги съм карал бензин, вече почти 10 години и досега не съм влизал в сервиз за проблем с двигателя, нито колата ме е оставяла по средата на път. Дизела харчи по-малко и ще ти е по-евтино да го караш, но ще ти счупи касичката, ако нещо се счупи по него. На газ-та не съм голям фен, не защото е лошо гориво, а защото например не мога да отида на пазар в МОЛ-а и да паркирам в подземният паркинг. Другият аргумент срещу газ-та са некачествените уредби и лошата поддръжка. За начинаещ шофьор според мен е най-елементарно бензин да кара. 

Все пак трябва да отбележа, че всички коли, които съм карал са избирани много внимателно и ми се е налагало да сменям само неща по ходовата част.

Много ви благодаря за отделеното време :). Ще имам едно на ум когато избирам колата именно вашият съвер да е бензин. Все пак искам да ви кажа, че си мислех за Ауди А3 или за някво голфче, но явно парите няма да стигнат за нещо такова или другя начин е да опитам да събера и аз някой лев и да поискам повече от него.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Готини колички са. Не случайно са едни от най-популярните. Чувал съм че Голфовете са малко прехвалени и цената им е малко по-висока от това което предлагат. Пък Ауди-тата са с по-скъпа поддръжка. Най-добре обаче да проучиш лично как стои въпроса. Примерно отваряш сайт за авточасти и гледаш колко струват накладките за един модел и за друг модел. Консултация с човек, който притежава подобна кола също ще е много полезна. Аз може да съм чувал много неща, ама е друго, като ти го каже човек: "Брат, излезе ми 500лева да сменя дискове и накладки, направо си не е работа". 

Вярвай най-вече на цифрички и преценявай доколко можеш да тежиш на бащата. Ако направиш кофти избор, който не можеш да си позволиш да поддържаш като хората, то или ще се движиш в опасна кола, или ще имаш паметник в гаража.

Изгледай няколко надъхващи клипчета в ютуб "How to choose second hand car"

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Игнатов написа:

Готини колички са. Не случайно са едни от най-популярните. Чувал съм че Голфовете са малко прехвалени и цената им е малко по-висока от това което предлагат. Пък Ауди-тата са с по-скъпа поддръжка. Най-добре обаче да проучиш лично как стои въпроса. Примерно отваряш сайт за авточасти и гледаш колко струват накладките за един модел и за друг модел. Консултация с човек, който притежава подобна кола също ще е много полезна. Аз може да съм чувал много неща, ама е друго, като ти го каже човек: "Брат, излезе ми 500лева да сменя дискове и накладки, направо си не е работа". 

Вярвай най-вече на цифрички и преценявай доколко можеш да тежиш на бащата. Ако направиш кофти избор, който не можеш да си позволиш да поддържаш като хората, то или ще се движиш в опасна кола, или ще имаш паметник в гаража.

Изгледай няколко надъхващи клипчета в ютуб "How to choose second hand car"

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11493382477879717&slink=3dekvo
Мнение за тази кола ?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е тя е на 22 години. Който каквото и да ти каже няма да има никакво значение. Ще има 100 неща за смяна. Да не забравяме все пак, че пружините са сини, което си от голямо значение, като я изкараш на мегдана в селото. ;) 

Според мен ще минеш от енергото. С други думи, внимавай да не се залепиш в някой стълб. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, ostavime написа:

Е тя е на 22 години. Който каквото и да ти каже няма да има никакво значение. Ще има 100 неща за смяна. Да не забравяме все пак, че пружините са сини, което си от голямо значение, като я изкараш на мегдана в селото. ;) 

Според мен ще минеш от енергото. С други думи, внимавай да не се залепиш в някой стълб. 

Като цяло не съм от тези "гъзари" които ще въртят гуми и карат бързо като си вземат бмв. На тази кола ще и се кефя на коженият салон примерно, да вярно стара е, но бюджета толкова позволява и не знам какво е "сини пружини" ако можете да ми обясните?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Jesus Kostov написа:

Били са надеждни някога ,но вече са прекалено убити. Харчи доста повече ,от колкото върви. BMW E36 още е известна ,и като "мечтата на всеки мангал". Вземи най-добре дизелов автомобил. 

Примерно Alfa 166 дизеловите им двигатели са доста надеждни ,по ходовата имат забележки ,биалетките заминават бързо ,но са евтини към 30-тина лв. и се заменят лесно. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колегите по горе много добре са ти го описали,недей гледа такива коли който после като  решиш да смениш една водна помпа или Амортисьор който за този модел струва около 150 лв и след това накрая щети излязат за смяна още 10 неща не си струва. Вземи си нещо малко икономично евтино за поддръжка до толкова че да ти е по възможностите.и яз карам БМВ 525 td 2001 автоматик с 163 hp и да ти кажа една случка вчера на бал като тръгнах да изпреварвам заедно с едно Пежо 206 1999 година  не мога да го изпреваря хем съм с 160км! което ме изуми извинявай за подробностите но изкам да кажа с това че малката кола не е за подценяване! и колкото по голяма кола по дълбок джоб! затова моя съвет е вземи някаква малка и евтина кола да можеш да си я подържаш и да предобиеш някаква практика

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Seat  имат приятрн дизайн и са сравнително евтини за поддръжка. Точно такива Бмв-та, Ауди-та и т.н. дето имат нещо спортно по тях или са по-гъзарски е най-вероятно да не са поддържани добре, че е по-скъпо и всичко ще се изсипе на теб. 

 

Мен навремето ми дадоха много як съвет - да се спра на 2-3-4 (максимум) модели и да изчета всичко за тях по форумите. Така знаеш кое и се чупи най-много на колата и какви по-сериозни проблеми прави често. Ще разбереш и кои са най-успешните и здрави двигатели и колите дето са с проблемни изобщо няма да ги гледаш. Така на място ще прецениш по-лесно, дали сделката е добра. 

 

Пс: със сигурност има и успешни дизелови двигатели, ама нафтата у нас е голям боклук като цяло. Възможно е да попаднеш и на много добър и запазен такъв, но ако нещо се счупи, ремонта ще ти излезе много по-скъп. 

Редактирано от Игнатов (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Игнатов написа:

Seat  имат приятрн дизайн и са сравнително евтини за поддръжка. Точно такива Бмв-та, Ауди-та и т.н. дето имат нещо спортно по тях или са по-гъзарски е най-вероятно да не са поддържани добре, че е по-скъпо и всичко ще се изсипе на теб. 

Точно за Е36 частите направо ти ги подаряват. Тъпото е че е много стара и ще му се налага да я прави през ден. Не му трябва да се захваща с толкова стар курник. Това е автомобил дето струва ,колкото му е цената на вторични.
Колкото до Seat , Audi и VW ,ако се говори за хечбеци ,почти всичко им е еднакво. Мой приятел много сериозно си пати с Golf 4. Общо взето в тая VAG група 1.9tdi става ,1.8т най-добрия избор за тези автомобили ,1.6 бензинов и двигателя и скоростите са проблемни ,да стои далеч от тях. 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е тоя Хюндай мен ме кефи повече.

http://www.mobile.bg/11495252502540709

преди 53 минути, Jesus Kostov написа:

Като цяло не съм от тези "гъзари" които ще въртят гуми и карат бързо като си вземат бмв. На тази кола ще и се кефя на коженият салон примерно, да вярно стара е, но бюджета толкова позволява и не знам какво е "сини пружини" ако можете да ми обясните?

Ми боядисани са в синьо :))) 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз бих препоръчал Nissan Almera 1.5

Здрава и надежда кола. Много добар работа на двигателя. С верига е, и едва ли ще се наложи да сменяш верига, веднага след закупуването. Ангренажната верига се сменя след 200 000км, не както при колите с ремък, на 50 - 60 000.  90 к.с. е, така, че данъка е малък.

Друг модел кола, която си заслужава е Opel Astra 1.6 МОНО

Това е стария мотор на Опел, много издръжлив и евтин за поддръжка.

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бмв-то просто го забрави.Всичко под двулитров мотор на бмв го забрави.Харчат колко големите им мотори,нямат никакви екстри,не могат да мръднат и просто не можеш да им смогнеш на поддръжката.За алфата също забрави поддръжката и е доста скъпа,особено ако си вземеш бензин,дизеловите мотори са им здрави наистина като изключим 2-3 дребни неща,но окачването и обслужването ще ти излязат колко да си купиш втора кола.Харесал си си голф,предполагам 4ка,и ауди а3.Макар,че не съм привърженик на ауди,модела не е никак лош,не им е скъпа поддръжката.Това са може би най-удачните модели които да си купиш.Ако се огледаш в нещо друго от VAG групата,оглеждай алуминиевото окачване,защото и то си е цифра.Френските мин*ти просто не искам да ги коментирам,няма как да кажа нещо хубаво за тях.Опела също не е лош избор.Частите варират между 2,50 и 2,65 :D :D :D .Здрави и на окачване и на двигател.Само че,трябва да имаш хубава музика във опела,за да не слушаш как гние.Или си вземи някой бърз,за да можеш да бягаш от ръждата.Шегата настрана,оглеждай ги много внимателно за ръжда,защото една пъпчица да има под боята след една година калника ще е изгнил.

Редактирано от XxeoN (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

купи си една лада,покарай 3-4 месеца да свикнеш,и след ладата като се окачиш на по хубава кола ще ти се струва като детска играчка,а ладата дай на вторични и те така

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, XxeoN написа:

Здрави и на окачване и на двигател.Само че,трябва да имаш хубава музика във опела,за да не слушаш как гние.Или си вземи някой бърз,за да можеш да бягаш от ръждата.Шегата настрана,оглеждай ги много внимателно за ръжда,защото една пъпчица да има под боята след една година калника ще е изгнил.

Сетих се за това
 

Цитат

Какво се случва с ОПЕЛ Форума???
 - Изгнил е сървъра
 

Майтапа на страна ама бих препоръчал опел на автора. Една астра например. Не ми се влиза в обяснения имам  7 годишен опит с марката и бих я препоръчал на всеки който не разбира от коли и най вече от ремонт на коли.
Но ръждата им е проблем настина и трябва да се гледа за това.

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, BMW Маниак написа:

Майтапа на страна ама бих препоръчал опел на автора. Една астра например. Не ми се влиза в обяснения имам  7 годишен опит с марката и бих я препоръчал на всеки който не разбира от коли и най вече от ремонт на коли.
Но ръждата им е проблем настина и трябва да се гледа за това.

Напълно те подкрепям ,астрите са много надеждни и евтини за поддръжка. Ако взима Опел да гледа ,да е внос от Италия. Немските ,швейцарските и австрийските ги яде ръждата. 

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На Опелите след 2001ва гледам че няма ръжда. Доколкото знам вече пронлема е решен. Въпроса е дали 2001-ва не излиза над бюджета. Ама все ще се намери.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз бих ти препоръчал ако решиш бензинка-форд фокус 1.6 (101 к.с) ; малкия данък,здрава ходова част,евтини части.....а ако искаш дизел - сеат ибиза 1.9 ( 90 к.с.).

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко спам в темата: на познат почина баща му и му завеща един нисан алмера 4 врати, модел 1999г, бензин. Двигателят е с верига, а конете са под 100, т.е. "малкия данък" (около 20лв.) Автомобилът е поддържан до последно, но последните 2-3 месеца не се кара, защото имат и друга кола, а тази е обявена за продажба - за цената ако те интересува на ЛС.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 9 часа, Soviet Soldier написа:

Напълно те подкрепям ,астрите са много надеждни и евтини за поддръжка. Ако взима Опел да гледа ,да е внос от Италия. Немските ,швейцарските и австрийските ги яде ръждата. 

Точно тая астра не гние. Ако попаднеш на изгнила, значи е блъскана и барана от некадърен тенекиджия.  Поддръжката наистина е евтина, ако се изключат някои детайли- с лагер- главини е,което означава скъпо- към 200 лева парчето. Съединителя е с лагер- помпа- пак скъпо. Помпата на хидравликата е електрическа и неремонтируема- скъпо. Иначе, всичко останало си е Опел- евтино и здраво. Да, доста е "дървена", но ако не си много капризен е перфектна за първа кола... да даже и изобщо, ако не си някой пътешественик. А... стария двигател 1.6 се монтира само на най- старите бройки от генерацията- тези от 98 а година. Има си и всички стандартни екстри...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Баща ми има опел корса 1.6 tdi карал съм я много пъти.. и никак не е за подценяване. Харчи 4 извън градско и 5-6 градско. Всичко е окей икономична, евтина поддръжка 6+. Но има едно НО нека помислим малко и за тиинейджърското ми желание не искам да се возя в опел от моя набор. Вярно бюджета е малък, но все ще мамеря някво Ауди а3 или някво голфче с тези коли мисля, че ще се представям по-добре пред момичетата от колкокото с опелчето. Дайте ми мнение за форд пума

Редактирано от Jesus Kostov (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Jesus Kostov написа:

Баща ми има опел корса 1.6 tdi карал съм я много пъти.. и никак не е за подценяване. Харчи 4 извън градско и 5-6 градско. Всичко е окей икономична, евтина поддръжка 6+. Но има едно НО нека помислим малко и за тиинейджърското ми желание не искам да се возя в опел от моя набор. Вярно бюджета е малък, но все ще мамеря някво Ауди а3 или някво голфче с тези коли мисля, че ще се представям по-добре пред момичетата от колкокото с опелчето. Дайте ми мнение за форд пума

Такава кола за първи път чувам че съществува. Не ми изглежда популярна, а като гледам бройките дето държат цена са малко.  Някак си вътрешно спортният вид и ниската цена за мен означават да бягам надалеч.

Като държиш на гъзарията се опитай да си харесаш някоя А3-ка. Със сигурност е много по-разумен избор от тоя Форд. Съветвам те да я вземеш от частно лице, а нов внос от автокъща. Така първоначалните разходи са по-малко. Регистрирай се в някой форум на Ауди и разпитай кои са най-добрите А3-ки като двигател от тоя период 1998-2001. Други просто няма да ти влязат в бюджета.

Повече не мога да ти помогна с колата, защото не разбирам много, много от по-гъзарски коли. Ще си позволя обаче да ти дам един страничен съвет, който се надявам да намериш за полезен :) Съвета е чисто финансов :) Купи си ето тази книжка на Робърт Кийосаки и ако ти допадне си купи и други и се образовай на тази тема. Така ще разбереш, защо хората те съветват да вземеш нещо по-нормално за поддръжка.

Ще се радвам, ако я прочетеш и намериш нещо полезно за себе си в нея :)

Също така ти пожелавам много късмет в избора и безброй безаварийни пътувания!

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от dzaabo
      Добър ден .
      Някой ако знае да ми предложи програма за СХЕМИ за зацепване на ангренажен ремък .
      Тук не става само за една марка автомобил а за повечето известни марки , които се карат в България .
      Може и да е платена но за предпочитане е ако има FREE
      Ако има възможност да е и на Бг език .
      Но приемам всички предложения .
    • от vukeca94
      Добра вечер на всички
      Имам следния проблем купих CD Kenwood KMM-123Y и го сложих на Опел корса Б 1996 година дизелов двигател 1.7 та проблемът ми е следния самото сиди грее доста отзаде алуминиевото радиаторче е като да си пекнеш яйца и както си карам върви добре после колоните почват да бръждят много му идва от самите колони за да прегрява така или имам скапана инсталация на колата мнения и солюции да предложите благодаря предварително
    • от BMW Маниак
      "Колеги" шофьори колко километра минавате годишно зад волана на личния си автомобил ?
      Като подкрепа към километрите се приема само снимков материал че на форумни балони и празни приказки по седенки съм се наслушал.
      Наскоро прочетох че имало шофьори къде минавали по 300 000 годишно !!! И малко останах доста позачуден как става тоя номер.
      Друг лауреат пък въртял по 70 на ден ама се оказало че събота и неделя не се смятали ама били 22 000 на годин, аве смешки от всякъде.
      Та дайте да говорим със снимки и през време да си показваме пак километражите и да изчисляваме.

      2013 април беше на 0Км


      Август 2013 беше на 0км

      Или 278 000 за по малко от 5 години.

       
    • от nodrama5885
      Искам да направя мигащ светодиод за колата вместо да си сложа аларма. Самата схема как да свържа светодиода мога да я направя, но проблемът е че искам да се захранва от акумулатора. Как да свържа схемата към него, без после акумулаторът да създава проблеми.
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.