Премини към съдържанието
kalansuv

От кои модели са изкопирани съветските автомобили?

Препоръчан отговор


Всъщност няма нито една руска кола. Всичките им коли са крадени. Няма руска мисъл в техниката, има само плагиати и крадци, що се отнася до тяхната автомобилна история...

http://div.bg/От-кои-модели-са-изкопирани-съветските-автомобили-_l.a_i.453358.html

Тези кра*ту*н*и, освен, че са изкопирали и избълвали в милионни тиражи, са и окепазили нещата. Автомобили изработени без никакъв контрол на качеството, контрол за сигурност и пригодност за експлоатация. Чак ми е чудно как някои хора на които все още им стоят петолъчките на челата и им е бил малко комунистическия се*кс, изпадат в умиление.

Редактирано от kalansuv (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, kalansuv написа:

 

Всъщност няма нито една руска кола. Всичките им коли са крадени. Няма руска мисъл в техниката, има само плагиати и крадци, що се отнася до тяхната автомобилна история...

 

http://div.bg/От-кои-модели-са-изкопирани-съветските-автомобили-_l.a_i.453358.html

Тези кра*ту*н*и, освен, че са изкопирали и избълвали в милионни тиражи, са и окепазили нещата. Автомобили изработени без никакъв контрол на качеството, контрол за сигурност и пригодност за експлоатация. Чак ми е чудно как някои хора на които все още им стоят петолъчките на челата и им е бил малко комунистическия се*кс, изпадат в умиление.

Всъщност, дори германският Опел е откраднал от Пежо ;)

 

В днешни времена, Хюндай и КИА крадат гололомно. Не само дизайн и идеи, а и инженери/дизайнери. Хюндай и КИА в днешно време правят така дизайна на колите си, че да има нещо  от това, което се продава най-много в света. И не само дизайн, а техника. Иначе как ще обясниш манията, всички да произвеждат 3 цилиндрови мотори с турбокомпресори. Или да кажем, защо всчики искат колите им да паркират сами, след акто това на никой не е нужно. Или друго - защо всички правят автономни автомобили, а всъщност тия, дето разработват такива, се броят на пръстите на едната ръка. И много, много други примери за кражби и на идеи и на техника и покупка на патенти.

 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, kalansuv написа:

Всъщност няма нито една руска кола. Всичките им коли са крадени. Няма руска мисъл в техниката, има само плагиати и крадци, що се отнася до тяхната автомобилна история...

http://div.bg/От-кои-модели-са-изкопирани-съветските-автомобили-_l.a_i.453358.html

Тези кра*ту*н*и, освен, че са изкопирали и избълвали в милионни тиражи, са и окепазили нещата. Автомобили изработени без никакъв контрол на качеството, контрол за сигурност и пригодност за експлоатация. Чак ми е чудно как някои хора на които все още им стоят петолъчките на челата и им е бил малко комунистическия се*кс, изпадат в умиление.

Е не мога да те разбера теб. Голямо мразене и хейтенеЗащо не вземеш да обявиш война на Русия и да платиш на някой да убие Путин, че да се свърши. 

С изключение на ЗАЗ, руските автомобили Лада, Волга,Москвич, Чайка са наистина произведени по закупени чужди базови модели и след това е пуснато руско производство. А колкото до кражби и плагиатстване това се прави навсякъде по света и не само в автомобилостроенето.

 

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
  • Харесва ми 7

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Емил Костов написа:

С изключение на ЗАЗ, руските автомобили Лада, Волга,Москвич, Чайка

Ааааа, не така. ЗаЗ е правен от немски каски и няма равен на себе си :P Кажи речи 30 години съм се возил и карал Запорожец, не засягай тая марка, която даже не е и руска. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Емил Костов написа:

Защо не вземеш да обявиш война на Русия и да платиш на някой да убие Путин, че да се свърши. 

А, това ми хареса! Тролчето ще свърши нещо значимо и ще остане в историята не само писанията си! Не му стиска обаче май :lol6::doh:

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, bildera_ написа:

Ааааа, не така. ЗаЗ е правен от немски каски и няма равен на себе си :P Кажи речи 30 години съм се возил и карал Запорожец, не засягай тая марка, която даже не е и руска. 

 

Че Запорожеца е Руски спор няма. Това как гние и колко слаба му е конструкцията- не ми се говори. Май бъркаш запорожеца с Москвич 403 и Москвич 407. Москвич 402 е правен от немски каски.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, bildera_ написа:

Ааааа, не така. ЗаЗ е правен от немски каски и няма равен на себе си :P Кажи речи 30 години съм се возил и карал Запорожец, не засягай тая марка, която даже не е и руска. 

 

Не съм засегнал нито една руска марка автомобили. Така или иначе съм карал и съм се возил на всеки един модел от тях. За времето си бяха автомобили със своите предимства и недостатъци.

Смешно е обаче да се говори, че са били боклуци и че постоянно са се ремонтирали и са се чупели.

Ако сега погледнем нещата са същите. В момента се карат само западни коли и също постоянно се чупят и ремонтират.

преди 6 минути, kalansuv написа:

Че Запорожеца е Руски спор няма. Това как гние и колко слаба му е конструкцията- не ми се говори. Май бъркаш запорожеца с Москвич 403 и Москвич 407. Москвич 402 е правен от немски каски.

Хайде пак глупости. Че сегашните автомобили не гният ли. Особено при марката Опел е просто чудо.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Kalansuv, a ти откъде ги копираш тия статии?

Като толкова мразиш съветските комунисти, защо не мразиш и западните им спомоществуватели, които направиха Октомврийската революция възможна и сринаха Царска Русия? Те внедриха мразеният от тебе комунизъм, който и аз недолюбвам. Не са го измислили руснаците.

Ясно е, че режимът е зъл и извратен. Това го виждаш. А защо не виждаш извратеността на това, което в момента идва и ни се налага от запад? Путин ли пак ни е виновен или Сталин?

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, kalansuv написа:

Че Запорожеца е Руски спор няма. Това как гние и колко слаба му е конструкцията- не ми се говори. Май бъркаш запорожеца с Москвич 403 и Москвич 407. Москвич 402 е правен от немски каски.

Не бъркай Русия със СССР. Запорожие се намира в Украйна и то доста далече от границата с Русия. След разпада на СССР, в Запорожие продължиха да произвеждат автомбоили. Например Тавриа. Произвеждаха се по лиценз и ДЕУ, които пък произвеждаха по лиценз от GM  или по-точно Опел.  Запорожец никога не е бил руски, а украински. 

 

Иначе имах предвид друго с немските каски. Тоя автомобил има много дебела ламарина. Блъскали са ме с ДЕУ и да ти кажа, даже нямаше следа от сблъсъка. Оная с Деуто и костюма се хвана за главата. Мисълта ми е, че ламарината е дебела. Не че това е някакво предимство. Предимство е потъващата кормилна колона, което не се е подразбирала тогава за всчики автомобили.  V4  мотор с въздушно охлаждане никъде няма да намериш. Навремето смятахме това за нещо стандартно, ама днес само като си помисли човек - V4  и почва да си мечтае. ЗаЗ имаха много добра скоростна кутия и много добри сегменти( бутални пръстени). Слагал съм турски сегменти за ФИАТ, но те свършваха след 10 000 километра. Оригиналните сегменти за ЗаЗ изкарваха в пъти повече, щото и бяха направени за по-висока температура. намерих на битака някакъв арменец, дето продаваше таквиа. Оригиналните сегменти за ЗаЗ се предпочитаха и за Жигули, защото бяха много по-добри. Обратното не е вярно, щото италианската техника е кекава. Добре, че руснаците модернизираха италианския мотор на Жигули, както и окачването му, та да има живот тая техника и до днес! 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Еее явно ладата е оригинал и fiat са копирали, защото според статията, ВАЗ 2105 е пусната през 1979 а fiat 125 през 1980г :D

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, TheDarkAngelOfHope написа:

Еее явно ладата е оригинал и fiat са копирали, защото според статията, ВАЗ 2105 е пусната през 1979 а fiat 125 през 1980г :D

То дори и Жигули си е оригинал, щото вече няма долен архаичен разпределителен вал, а модерен, горен. Няма и архаични листови ресори отзад, а пружини. Жигули е с просвет 160 мм, за да може руснака и българина да ходят по нивята, докато ФИАТ 124 в някой спортен вариант, дори опира в ниския бордюр на тротоара. Един комшия имаше такъв и буквално просвете му бе 4 пръста и трудно го качваше по тротоарите. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, bildera_ написа:

Не бъркай Русия със СССР. Запорожие се намира в Украйна и то доста далече от границата с Русия. След разпада на СССР, в Запорожие продължиха да произвеждат автомбоили. Например Тавриа. Произвеждаха се по лиценз и ДЕУ, които пък произвеждаха по лиценз от GM  или по-точно Опел.  Запорожец никога не е бил руски, а украински. 

 

Иначе имах предвид друго с немските каски. Тоя автомобил има много дебела ламарина. Блъскали са ме с ДЕУ и да ти кажа, даже нямаше следа от сблъсъка. Оная с Деуто и костюма се хвана за главата. Мисълта ми е, че ламарината е дебела. Не че това е някакво предимство. Предимство е потъващата кормилна колона, което не се е подразбирала тогава за всчики автомобили.  V4  мотор с въздушно охлаждане никъде няма да намериш. Навремето смятахме това за нещо стандартно, ама днес само като си помисли човек - V4  и почва да си мечтае. ЗаЗ имаха много добра скоростна кутия и много добри сегменти( бутални пръстени). Слагал съм турски сегменти за ФИАТ, но те свършваха след 10 000 километра. Оригиналните сегменти за ЗаЗ изкарваха в пъти повече, щото и бяха направени за по-висока температура. намерих на битака някакъв арменец, дето продаваше таквиа. Оригиналните сегменти за ЗаЗ се предпочитаха и за Жигули, защото бяха много по-добри. Обратното не е вярно, щото италианската техника е кекава. Добре, че руснаците модернизираха италианския мотор на Жигули, както и окачването му, та да има живот тая техника и до днес! 

Стига писа фантастика. Ами кажи на колко изминати километра прави основен ремонт на запорожеца. Кажи и как те е оставял насред път. Кажи как пред байр спираш, отваряш му задният капак, изкачваш байра и почиваш 30 минути да изстине двигателя. Ти видял ли си Запорожец да се изкачи на Шипка или в планина на високо. Не.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, kalansuv написа:

Стига писа фантастика. Ами кажи на колко изминати километра прави основен ремонт на запорожеца. Кажи и как те е оставял насред път. Кажи как пред байр спираш, отваряш му задният капак, изкачваш байра и почиваш 30 минути да изстине двигателя. Ти видял ли си Запорожец да се изкачи на Шипка или в планина на високо. Не.

Минавахме по няколко планини всяка година, а аз с моя съм изкачвал доста баири. Проблемът идва от там, че ребрата трябва да се почистват по-често, за да не загрява колата. Основен ремонт навремето се правеше при всички автомобили доста под 150 000 км. Едва при Самара имахме живот 150 000 км на повечето части. Така бе и за западните автомобили. Запорожец все пак е конструиран през шейсетте години ( говоря за 968 модела) и модернизиран през годините. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Москвич 400 не е копиран, ами след войната руснаците товарят цялата производствена линия на Opel Kadett барабар с чертежите за Москва.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, kalansuv написа:

Че Запорожеца е Руски спор няма.

Не е!Идеята е от първите Фолксваген на Фердинанд Порше,Силуета на костенурка,двигателя с въздушно охлаждане.Е,не баш по немски.

Стига си плюл руските автомобили!Аз имам 200 000 км. на Самара/и тя крадена от Голф 1/.Карам и служебна "Нива".Зимата просто "вървят".И по къра ги караш без проблем.Да не ти казвам за Жигулита и Лади на баща ми.Още кара една,а е на 80 г.Баща ми де.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Технологиите се взаимстват крадат и прекрояват! Така е било и така ще бъде! И понеже не можеи едно изобретение да бъде разнолико, то се краде, копира, доусъвършенства! Какво пък да говорим за модата и модните линии! Така, че - гати темата а и тя нищо ново не казва. Дори това никога не е билокрито или секретно!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Only Fools and Horses написа:

Не е!Идеята е от първите Фолксваген на Фердинанд Порше,Силуета на костенурка,двигателя с въздушно охлаждане.Е,не баш по немски.

Стига си плюл руските автомобили!Аз имам 200 000 км. на Самара/и тя крадена от Голф 1/.Карам и служебна "Нива".Зимата просто "вървят".И по къра ги караш без проблем.Да не ти казвам за Жигулита и Лади на баща ми.Още кара една,а е на 80 г.Баща ми де.

Запорожеца е копиран NSU Prinz. Заз костенурка е копиран от Фиат 500. Който намери допълнителни материали по- темата моля да ги качи. Че тука много фантастика се излива и вихри.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, _nib_ написа:

1446589758_305965_854524.jpg

Колко и тунинг да му правиш, на Ламборджини няма да стане.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, kalansuv написа:

Колко и тунинг да му правиш, на Ламборджини няма да стане.

Ти,колкото и лайняни теми да да пускаш няма да ти връчат "Пулицър"

  • Харесва ми 6

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я да видим защо сърбите са откраднали Фиат 127 и го преродили като Застава? Какво толкова!?:angry: Примери мога да дамвам сотитици!:no-no: Да не говорим че автопроизводителите направо са си продавали и лицензии, та .......????

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Никой нищо не е крал в съветските автомобили. Това са съвсем официално закупени лицензи за производство. Даже заводът в Толиати (ВАЗ) е строен под ръководството на италиански специалисти. По онова време, комунистическата партия в Италия е втората политическа сила в страната и бая технологии поемат към Сибир. За нашата Кока Кола лиценза пак го зехме от Италия.

 

Между другото, по- горе гледам сравняват ВАЗ 2103 с Фиат 125- нямат нищо общо. 2103 е еволюция на 2101, демек Фиат 124, докато 125 си е изцяло нова концепция. От него пък лиценз получиха поляците и правеха Фиат 125р. Известен у нас като "полски фиат".

Редактирано от язе (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, язе написа:

Никой нищо не е крал в съветските автомобили. Това са съвсем официално закупени лицензи за производство.

Е и нии сме се възползвали от подобни лицензи, ма нали сме все по - най, ганьовци, та са ни ги отнели за ганьовщина! Говоря за Рено и по - специално за Булгар Рено. Имали сме и ние възможност да си откраднем, ма ......

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от nikka_mo
      Здравейте на всички форумци! Искам да изкажа възмущението си от една ветеринарна клиника във град Враца, а именно "Гергьовче". Имах английски булдог на 3 години. преди около година прокърви през устата, заведох я във въпросната "клиника" и там и сложиха витамин К, без дори да потърсят причината за това кървене, и то не където трябва /на врата/, а по средата на гърба, в резултат на което, кучето ми беше парализирано 3 дни от кръста надолу, а проблема си остана. Това някак си го преглътнах, но се зарекох повече да не ходя там! Обаче за мой лош късмет, преди около месец, както всичко беше наред, изведнъж животинчето ми започна да диша много трудно, почти не можеше да си поеме дъх, за нещастие беше неделя и ветеринарите във Враца не работят, така че се наложи да прибегна отново към услугите на въпросната "клиника", тъй като те живеят в същата сграда, където се намира и "лечебното им заведение". Няма да изпадам в подробности, с какво "желание" ни приеха, но великите им умове решиха, че става дума за ухапване от змия /без белези от такова, без оток и каквато и да била друга симптоматика, говореща за такова нещо, пък и няма къде да се случи, защото не съм се отделяла от нея/. Та, за предполагаемото ухапване от змия и сложиха антибиотик, аналгин и комплекс витамини /това било стандартна процедура според тях/Изпратиха ни да си ходим, с уговорката на другия ден да повторим манипулацията. За жалост, не можа да доживее до другия ден, направи Брахиоцефален синдром и почина от задушаване.
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.