Премини към съдържанието
kalansuv

От кои модели са изкопирани съветските автомобили?

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

Всъщност няма нито една руска кола. Всичките им коли са крадени. Няма руска мисъл в техниката, има само плагиати и крадци, що се отнася до тяхната автомобилна история...

http://div.bg/От-кои-модели-са-изкопирани-съветските-автомобили-_l.a_i.453358.html

Тези кра*ту*н*и, освен, че са изкопирали и избълвали в милионни тиражи, са и окепазили нещата. Автомобили изработени без никакъв контрол на качеството, контрол за сигурност и пригодност за експлоатация. Чак ми е чудно как някои хора на които все още им стоят петолъчките на челата и им е бил малко комунистическия се*кс, изпадат в умиление.

Редактирано от kalansuv (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

публикувано (редактирано)
преди 11 минути, kalansuv написа:

 

Всъщност няма нито една руска кола. Всичките им коли са крадени. Няма руска мисъл в техниката, има само плагиати и крадци, що се отнася до тяхната автомобилна история...

 

http://div.bg/От-кои-модели-са-изкопирани-съветските-автомобили-_l.a_i.453358.html

Тези кра*ту*н*и, освен, че са изкопирали и избълвали в милионни тиражи, са и окепазили нещата. Автомобили изработени без никакъв контрол на качеството, контрол за сигурност и пригодност за експлоатация. Чак ми е чудно как някои хора на които все още им стоят петолъчките на челата и им е бил малко комунистическия се*кс, изпадат в умиление.

Всъщност, дори германският Опел е откраднал от Пежо ;)

 

В днешни времена, Хюндай и КИА крадат гололомно. Не само дизайн и идеи, а и инженери/дизайнери. Хюндай и КИА в днешно време правят така дизайна на колите си, че да има нещо  от това, което се продава най-много в света. И не само дизайн, а техника. Иначе как ще обясниш манията, всички да произвеждат 3 цилиндрови мотори с турбокомпресори. Или да кажем, защо всчики искат колите им да паркират сами, след акто това на никой не е нужно. Или друго - защо всички правят автономни автомобили, а всъщност тия, дето разработват такива, се броят на пръстите на едната ръка. И много, много други примери за кражби и на идеи и на техника и покупка на патенти.

 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 17 минути, kalansuv написа:

Всъщност няма нито една руска кола. Всичките им коли са крадени. Няма руска мисъл в техниката, има само плагиати и крадци, що се отнася до тяхната автомобилна история...

http://div.bg/От-кои-модели-са-изкопирани-съветските-автомобили-_l.a_i.453358.html

Тези кра*ту*н*и, освен, че са изкопирали и избълвали в милионни тиражи, са и окепазили нещата. Автомобили изработени без никакъв контрол на качеството, контрол за сигурност и пригодност за експлоатация. Чак ми е чудно как някои хора на които все още им стоят петолъчките на челата и им е бил малко комунистическия се*кс, изпадат в умиление.

Е не мога да те разбера теб. Голямо мразене и хейтенеЗащо не вземеш да обявиш война на Русия и да платиш на някой да убие Путин, че да се свърши. 

С изключение на ЗАЗ, руските автомобили Лада, Волга,Москвич, Чайка са наистина произведени по закупени чужди базови модели и след това е пуснато руско производство. А колкото до кражби и плагиатстване това се прави навсякъде по света и не само в автомобилостроенето.

 

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
  • Харесва ми 7

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Емил Костов написа:

С изключение на ЗАЗ, руските автомобили Лада, Волга,Москвич, Чайка

Ааааа, не така. ЗаЗ е правен от немски каски и няма равен на себе си :P Кажи речи 30 години съм се возил и карал Запорожец, не засягай тая марка, която даже не е и руска. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 23 минути, Емил Костов написа:

Защо не вземеш да обявиш война на Русия и да платиш на някой да убие Путин, че да се свърши. 

А, това ми хареса! Тролчето ще свърши нещо значимо и ще остане в историята не само писанията си! Не му стиска обаче май :lol6::doh:

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, bildera_ написа:

Ааааа, не така. ЗаЗ е правен от немски каски и няма равен на себе си :P Кажи речи 30 години съм се возил и карал Запорожец, не засягай тая марка, която даже не е и руска. 

 

Че Запорожеца е Руски спор няма. Това как гние и колко слаба му е конструкцията- не ми се говори. Май бъркаш запорожеца с Москвич 403 и Москвич 407. Москвич 402 е правен от немски каски.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, bildera_ написа:

Ааааа, не така. ЗаЗ е правен от немски каски и няма равен на себе си :P Кажи речи 30 години съм се возил и карал Запорожец, не засягай тая марка, която даже не е и руска. 

 

Не съм засегнал нито една руска марка автомобили. Така или иначе съм карал и съм се возил на всеки един модел от тях. За времето си бяха автомобили със своите предимства и недостатъци.

Смешно е обаче да се говори, че са били боклуци и че постоянно са се ремонтирали и са се чупели.

Ако сега погледнем нещата са същите. В момента се карат само западни коли и също постоянно се чупят и ремонтират.

преди 6 минути, kalansuv написа:

Че Запорожеца е Руски спор няма. Това как гние и колко слаба му е конструкцията- не ми се говори. Май бъркаш запорожеца с Москвич 403 и Москвич 407. Москвич 402 е правен от немски каски.

Хайде пак глупости. Че сегашните автомобили не гният ли. Особено при марката Опел е просто чудо.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Kalansuv, a ти откъде ги копираш тия статии?

Като толкова мразиш съветските комунисти, защо не мразиш и западните им спомоществуватели, които направиха Октомврийската революция възможна и сринаха Царска Русия? Те внедриха мразеният от тебе комунизъм, който и аз недолюбвам. Не са го измислили руснаците.

Ясно е, че режимът е зъл и извратен. Това го виждаш. А защо не виждаш извратеността на това, което в момента идва и ни се налага от запад? Путин ли пак ни е виновен или Сталин?

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 20 минути, kalansuv написа:

Че Запорожеца е Руски спор няма. Това как гние и колко слаба му е конструкцията- не ми се говори. Май бъркаш запорожеца с Москвич 403 и Москвич 407. Москвич 402 е правен от немски каски.

Не бъркай Русия със СССР. Запорожие се намира в Украйна и то доста далече от границата с Русия. След разпада на СССР, в Запорожие продължиха да произвеждат автомбоили. Например Тавриа. Произвеждаха се по лиценз и ДЕУ, които пък произвеждаха по лиценз от GM  или по-точно Опел.  Запорожец никога не е бил руски, а украински. 

 

Иначе имах предвид друго с немските каски. Тоя автомобил има много дебела ламарина. Блъскали са ме с ДЕУ и да ти кажа, даже нямаше следа от сблъсъка. Оная с Деуто и костюма се хвана за главата. Мисълта ми е, че ламарината е дебела. Не че това е някакво предимство. Предимство е потъващата кормилна колона, което не се е подразбирала тогава за всчики автомобили.  V4  мотор с въздушно охлаждане никъде няма да намериш. Навремето смятахме това за нещо стандартно, ама днес само като си помисли човек - V4  и почва да си мечтае. ЗаЗ имаха много добра скоростна кутия и много добри сегменти( бутални пръстени). Слагал съм турски сегменти за ФИАТ, но те свършваха след 10 000 километра. Оригиналните сегменти за ЗаЗ изкарваха в пъти повече, щото и бяха направени за по-висока температура. намерих на битака някакъв арменец, дето продаваше таквиа. Оригиналните сегменти за ЗаЗ се предпочитаха и за Жигули, защото бяха много по-добри. Обратното не е вярно, щото италианската техника е кекава. Добре, че руснаците модернизираха италианския мотор на Жигули, както и окачването му, та да има живот тая техника и до днес! 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Еее явно ладата е оригинал и fiat са копирали, защото според статията, ВАЗ 2105 е пусната през 1979 а fiat 125 през 1980г :D

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 3 часа, TheDarkAngelOfHope написа:

Еее явно ладата е оригинал и fiat са копирали, защото според статията, ВАЗ 2105 е пусната през 1979 а fiat 125 през 1980г :D

То дори и Жигули си е оригинал, щото вече няма долен архаичен разпределителен вал, а модерен, горен. Няма и архаични листови ресори отзад, а пружини. Жигули е с просвет 160 мм, за да може руснака и българина да ходят по нивята, докато ФИАТ 124 в някой спортен вариант, дори опира в ниския бордюр на тротоара. Един комшия имаше такъв и буквално просвете му бе 4 пръста и трудно го качваше по тротоарите. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, bildera_ написа:

Не бъркай Русия със СССР. Запорожие се намира в Украйна и то доста далече от границата с Русия. След разпада на СССР, в Запорожие продължиха да произвеждат автомбоили. Например Тавриа. Произвеждаха се по лиценз и ДЕУ, които пък произвеждаха по лиценз от GM  или по-точно Опел.  Запорожец никога не е бил руски, а украински. 

 

Иначе имах предвид друго с немските каски. Тоя автомобил има много дебела ламарина. Блъскали са ме с ДЕУ и да ти кажа, даже нямаше следа от сблъсъка. Оная с Деуто и костюма се хвана за главата. Мисълта ми е, че ламарината е дебела. Не че това е някакво предимство. Предимство е потъващата кормилна колона, което не се е подразбирала тогава за всчики автомобили.  V4  мотор с въздушно охлаждане никъде няма да намериш. Навремето смятахме това за нещо стандартно, ама днес само като си помисли човек - V4  и почва да си мечтае. ЗаЗ имаха много добра скоростна кутия и много добри сегменти( бутални пръстени). Слагал съм турски сегменти за ФИАТ, но те свършваха след 10 000 километра. Оригиналните сегменти за ЗаЗ изкарваха в пъти повече, щото и бяха направени за по-висока температура. намерих на битака някакъв арменец, дето продаваше таквиа. Оригиналните сегменти за ЗаЗ се предпочитаха и за Жигули, защото бяха много по-добри. Обратното не е вярно, щото италианската техника е кекава. Добре, че руснаците модернизираха италианския мотор на Жигули, както и окачването му, та да има живот тая техника и до днес! 

Стига писа фантастика. Ами кажи на колко изминати километра прави основен ремонт на запорожеца. Кажи и как те е оставял насред път. Кажи как пред байр спираш, отваряш му задният капак, изкачваш байра и почиваш 30 минути да изстине двигателя. Ти видял ли си Запорожец да се изкачи на Шипка или в планина на високо. Не.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 8 минути, kalansuv написа:

Стига писа фантастика. Ами кажи на колко изминати километра прави основен ремонт на запорожеца. Кажи и как те е оставял насред път. Кажи как пред байр спираш, отваряш му задният капак, изкачваш байра и почиваш 30 минути да изстине двигателя. Ти видял ли си Запорожец да се изкачи на Шипка или в планина на високо. Не.

Минавахме по няколко планини всяка година, а аз с моя съм изкачвал доста баири. Проблемът идва от там, че ребрата трябва да се почистват по-често, за да не загрява колата. Основен ремонт навремето се правеше при всички автомобили доста под 150 000 км. Едва при Самара имахме живот 150 000 км на повечето части. Така бе и за западните автомобили. Запорожец все пак е конструиран през шейсетте години ( говоря за 968 модела) и модернизиран през годините. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Москвич 400 не е копиран, ами след войната руснаците товарят цялата производствена линия на Opel Kadett барабар с чертежите за Москва.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, kalansuv написа:

Че Запорожеца е Руски спор няма.

Не е!Идеята е от първите Фолксваген на Фердинанд Порше,Силуета на костенурка,двигателя с въздушно охлаждане.Е,не баш по немски.

Стига си плюл руските автомобили!Аз имам 200 000 км. на Самара/и тя крадена от Голф 1/.Карам и служебна "Нива".Зимата просто "вървят".И по къра ги караш без проблем.Да не ти казвам за Жигулита и Лади на баща ми.Още кара една,а е на 80 г.Баща ми де.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Технологиите се взаимстват крадат и прекрояват! Така е било и така ще бъде! И понеже не можеи едно изобретение да бъде разнолико, то се краде, копира, доусъвършенства! Какво пък да говорим за модата и модните линии! Така, че - гати темата а и тя нищо ново не казва. Дори това никога не е билокрито или секретно!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Only Fools and Horses написа:

Не е!Идеята е от първите Фолксваген на Фердинанд Порше,Силуета на костенурка,двигателя с въздушно охлаждане.Е,не баш по немски.

Стига си плюл руските автомобили!Аз имам 200 000 км. на Самара/и тя крадена от Голф 1/.Карам и служебна "Нива".Зимата просто "вървят".И по къра ги караш без проблем.Да не ти казвам за Жигулита и Лади на баща ми.Още кара една,а е на 80 г.Баща ми де.

Запорожеца е копиран NSU Prinz. Заз костенурка е копиран от Фиат 500. Който намери допълнителни материали по- темата моля да ги качи. Че тука много фантастика се излива и вихри.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, _nib_ написа:

1446589758_305965_854524.jpg

Колко и тунинг да му правиш, на Ламборджини няма да стане.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, kalansuv написа:

Колко и тунинг да му правиш, на Ламборджини няма да стане.

Ти,колкото и лайняни теми да да пускаш няма да ти връчат "Пулицър"

  • Харесва ми 6

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Я да видим защо сърбите са откраднали Фиат 127 и го преродили като Застава? Какво толкова!?:angry: Примери мога да дамвам сотитици!:no-no: Да не говорим че автопроизводителите направо са си продавали и лицензии, та .......????

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, _nib_ написа:

1446589758_305965_854524.jpg

Крадено от Mercedes 300 SL :D 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
публикувано (редактирано)

Никой нищо не е крал в съветските автомобили. Това са съвсем официално закупени лицензи за производство. Даже заводът в Толиати (ВАЗ) е строен под ръководството на италиански специалисти. По онова време, комунистическата партия в Италия е втората политическа сила в страната и бая технологии поемат към Сибир. За нашата Кока Кола лиценза пак го зехме от Италия.

 

Между другото, по- горе гледам сравняват ВАЗ 2103 с Фиат 125- нямат нищо общо. 2103 е еволюция на 2101, демек Фиат 124, докато 125 си е изцяло нова концепция. От него пък лиценз получиха поляците и правеха Фиат 125р. Известен у нас като "полски фиат".

Редактирано от язе (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 1 час, язе написа:

Никой нищо не е крал в съветските автомобили. Това са съвсем официално закупени лицензи за производство.

Е и нии сме се възползвали от подобни лицензи, ма нали сме все по - най, ганьовци, та са ни ги отнели за ганьовщина! Говоря за Рено и по - специално за Булгар Рено. Имали сме и ние възможност да си откраднем, ма ......

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.