Премини към съдържанието
BG-Team-DRIFT

Всичко за DIRT 4 или едно закъсняло мнение за тая игра.

Препоръчан отговор


Коментирахме тая игра в друга тема, но си мисля, че не заслужава това, а именно коментари в тема, предназначена за какво ли не. Затова пускам тая тема с малко мнения след 80 изиграни часа от моя страна  и след като все пак успях ( към него момент) да изляза на първо място в първото състезание от кариерата сред стотина хиляди пробвали се. Това ми и бе дерта де - да стана първи и да продължа да играя играта нататък.  Ето първо клипче, пък после другото. 

 

Честно казано, играх си  4-5 дена с това трасе.  Загложди ме нещо отвътре, че трябва да съм първи поне за момента и това е. Не знам колко си е играл втория, но знам, че много хора просто са бета тестери и нищо не им пречи да са се мъчили седмици.  Все едно. 

 

Самата игра според мен , а и според други, е предназначена за начинаещи, които искат да видят какво е това SIM  рейсър, ама понятието симулация ги плаши. Тук има два режима на игра, втория от които е симулация, но реално е малко далеч от истинската симулация дори при DIRT Rally. Това не означава непременно зле. Напротив. Дори тия като мен, дето обичат симулацията, усещат един хендикап и как ги превъзнасят за царе с тая игра. Ей и затова ме гъделичка вече две седмици. Ако бе поредната аркада тип NFS, определено нямаше да и обърна никакво внимание. Ако бе абсолютния симулатор, да, щях да я разгледам някоя друга седмица и до там, както стана с DIRT Rally. Тая игра обаче за мен  е от типа на игри като DIRT Showdown  или Gas Guzzlers, които играя от-до не защото са нещо супер като геймплей и графика, а защото просто те увлича!

 

I Like this game!

 

Харесва ми, щото просто сядам след всички навици при симулаторите и карам! Карам ей така за отпускане, без да се чудя що толкова бавно вземам завоя. Усещаш симулацията, ама не е баш симулация.  Това е като да караш истинската си кола със слабия мотор и да даваш добри времена. Естествено, невъзможно е, но в случая имам поведение на колата, което прощава грешки дори в режим на симулация. В интерес на истината не съм пробвал играта в друг режим. Дори не съм пробвал как ще е с включен АБС, макар че в режим на симулация АБС е със стойност 1, което означава включен малко. Е, аз карам единствено на 0 по простата причина, че няма рали автомобил с АБС. И това не е грешка. Напротив, играе се много добре и така. Всичко е натурално и мога да разчитам изцяло на настройките, които правя на колата при спиране. А настройките са такива, че зависят от много неща, но в никакъв случай не са сложни, ако човек зане или прочете кое за какво е. В сравнение с DIRT Rally  настройките са по-опростени и без много подробности. Особено в началото, когато и инженера ти не е толкова опитен. Самите настройки за колата зависят от опита на главния инженер, както и от способностите, които могат да се подобрят. Естествено срещу определена сума.  За мен това е малко сложно, предполагам и за разработчиците, но трябва да е ясно едно - биеш и няма проблем! Не побеждаваш и има проблем. Има проблем с настройките, които може да ти направи наетия персонал. Просто хората са унили от загубата ти и им спада самочувствието. От там просто ти показват среден пръст и да си гледаш работата, щото те са на ниво, ама ти хич. 

Аз обаче съм човек, дето обича повече симулацията и точно тук смятам, че играта в 4-те си части не е точно за мен. Поне не и във всичките. Играта е разделена на 4 части - рали, раликрос, бъгита и рали със стари автомобили. 

 

Ралито за мен е направено не точно така, както ми се иска. Може би малко преиграват там. Карането, особено на асфалт, е ужасно лесно дори в режим на симулация. Вече на друга настилка не е така, но няма много общо с карането при DIRT Rally. Затова и шунтирах тая част от играта засега и се насочих към раликроса. За мен той е главното достойнство на играта, имайки предвид, че и истински състезатели от раликроса са си давали мнението. Това е най-развития режим. Просто тук са подобрили всичко, което е трябвало да подобряват от раликроса в DIRT Rally, като кефа е изведен на първо място! Това с удивителна, защото наистина е така!  Ако при DIRT Rally  колите са леко или доста индеферентни, то при DIRT 4  автомобилите  имат в наследство нещо от GRID1, където малко да се занимава човек с дрифт режимите и става полуспец. Промените спрямо DIRT rally  се изразяват в много хубави неща. Първо, вече тренировките са 10 по 6 обиколки, а не 3 по 4 обиколки. Това означава, че за около час човек може да си настрои много добре колата, още повече, че и противниците не са от най-агресивните. Напротив, достатъчно са бавни и на  най-висока трудност, за да те накарат в един момент да натиснеш ескейп и да изкърцаш със зъби, а после при зъболекаря. Е, с напредване в кариерата стават достатъчно бързи или поне на средно ниво, та при една малка грешка да ти отнемат първото място. Ето примерно тук:

 

 

За малко бота ме изпреварва във финалната обиколка.  Това не непременно означава загуба, защото има много кръгове на други писти. Но пък може да развали отношенията с някои спонсори, от които зависи и част от спечелените пари. Самите спонсори са разделени в няколко категории и тяхното отношение към теб може да е различно в рамките на от една до 5 звезди. Това е важно при следващото сключване на договори, които са за срок от 4 до 7 състезания. От там зависи и парите, които биха дали. Ако нивото на някой спонсор се вдигне много, то той дава и награда по собствено желание. Като цяло това те увлича не само да караш, а и да следиш страничните събития. Като цяло самата кариера е обмислена добре, макар че има и някои недомислици. 

 

Останалите два режима - бъгита/пикапи и стари автомобили са още едно допълнение. Специално бъгитата ми харесаха, защото и там мкогат да се настроят доста добре, преди да се впусна в състезанието. Старите автомобили според мен са леко преиграни. Не им е стигнало времето на хората от Codemasters  и самите автомобили не са доизпипани. В смисъл, че има доста липсващи текстури в кабините на автомобилите или като цяло не работят някои прибори, а понякога и всчики. Ето пример:

 

Тук часовниците на тоя Ford Escort RS200  не работят и е трудно да се ориентирам в състезанието, защото аз доста често гледам оборотомера. 

 

Сравнено със същите коли в DIRT Rally  се вижда, че при предната игра интериорите на автомобилите са много по-добре направени и осветлението нощем, а и не само, работи по-добре. 

 

Предимство на DIRT 4  обаче е в това, че воланът може да се върти 1:1 със завъртането на истинския волан. При DIRT Rally това е невъзможно и там виртуалния волан може да се върти максимум на 360 градуса или някъде там.  И като казах волан, то при DIRT 4  FFB  и вибрацията са намалени за моя Logitech G29. Това вече е по-близко до аркадната игра и не винаги е по-добро или по-лошо. Зависи от вкуса.  НО ако трябва да сравнявам FFB  при раликроса, то при DIRT 4  имаме едно постоянство в настройките. Примерно давам газ в завой и задницата описва завоя при подходящи настройки. При DIRT Rally  не винаги е така. Напротив, почти винаги автомобилът тръгва да недозавива с малко газ, а с подаване на повече презавива. Тоест там описването на остър завой е затруднено, ако не се подберат правилните настройки и не се подаде точното количество газ. При DIRT 4  имаме едно аркадно поведение почти, като от началото на завоя до края, поведението на автомобила е почти едно и също. Това е отпускащо и ми дава възможност просто да натискам и натискам газта в завои, стига да съм подбрал правилните настроки. При DIRT Rally  това няма как да се случи или поне би се случило доста трудно при положение, че настройките са повече, а възможностите за проба са само 12 обиколки вместо 60 при DIRT 4.  Раликросът като цяло е омекотен при DIRT 4, което е подходящо за начинаещи и е релаксиращо за по-напредналите.

 

 

Минавам към графиката. Накратко . Тук имаме и по-добра и по-лоша, както загатнах по-горе. Настройки като advanced blanding, които влияеха пагубно на видеокартите при DIRT Rally,  сега влияят само с 1-2  fps  надолу, без човек да вижда разлика в картината. Ето примерно каква е разликата при DIRT Rally, където кадрите при NVIDIA  падат с 30%, а при АМД с 50%:

 

 

2017-06-24_223720.thumb.jpg.94fcea392c5d3f9cf64274d43943a5c8.jpg

 

2017-06-24_223801.thumb.jpg.fe60c31a481e473160a5c2e982ee1d0a.jpg

Тук реално се вижда и борчето зад храстите при включена опция advanced blanding. При DIRT 4  такова нещо няма да видите, още повече, че и самите дървета са като нарисувани. Отворете двете снимки с някоя порограма и вижте разликите. Ще разберете, защо 30-50% от производителнсотта на видеокартие отива само за тоя ефект. 

 

 

При DIRT 4  има напредък при някои ефекти и като цяло аз си мисля следното. Добре би било от двете игри да направи една, като обединят най-хубавото, а недовършените неща изхвърлят или вземат от другата игра. За жалост DIRT 4  според мен е една завършена набързо игра или по-точно завършена толкова, колкото е позволил срока. DIRT Rally  се развиваше 10 месеца в ранен достъп, а след това имаше и други ъпдейти. DIRT 4  дойде от нищото със своите недостатъци и това си личи. За някои тия недостатъци са графика, за други геймплей, за трети като мен всичко е по малко, а накрая има недовършени неща. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Между другото, никой от нас не е карал истинска раликола, но аз лично не смятам ,че симулацията е зле или не на ниво. Изгледах доста клипчета а и четох доста анализи точно на хандлинга и честно казано съм склонен да повярвам,че това е по-близо до симулацията от Dirt Rally. Другите като WRC и прочие не съм ги играл за да имам база за сравнение, но кой казва,че те са реалистични - както казах никой от нас не е карал истинска раликола...

Има няколко точки в анализите с които аз съм съгласен и трябва да им се обърне внимание.

  • Тук имаме наистина чуство за теглото на колата и няма такива въртележки по 1 минута във въздуха като в Dirt Rally.Когато минеш през нещо, се усеща точно така както и на пътя минеш през нещо. А не те обръща веднага на капак.
  • Въпреки че го няма в настройките, тук имаме симулирано аеродинамично притискане. Затова и колата става "по-тежка" на по-висока скорост и като цяло се усеща по-добре(вчера го разбрах,но не намирам пак клипчето)
  • Това че колите са настроени неутрално и по-сигурно стоейки на пътя е предимство за начинащите ,но за заклетите симрейсъри и търсещите рекорди наистина е недостатък.НО! Настройките са повече от адекватни и всяко нещо като го промениш ,виждаш реално ефекта от него. Ще има пач за колите със задно между другото за да се пързалят повече на стандартната настройка.Все пак като почнахме да си говорим за тази първата писта с рекордите, моето време без да пипам нищо беше с близо 20 секунди по-зле от последното ,което дадох преди 4-5 дена. Вярно че има научаване на трасето,но и настройките са много важни.
  • Точно затова и аз лично намирам играта за симулатор. Без да имаш идея кое как действа като настройка, не можеш да биеш дори и ботовете. Какво остава за гонене на рекорди.

Ето едно интересно сравнение.

 

За да се върнем на разговора от другата тема, вижте тоя как взима обратните завои. И тук идва най-голямата критика на Dirt 4 - че колите прекалено трудно презавиват само с подаване на газ. Дори и с променени настройки. Както казах обаче ще има пач за тези със задно а и нищо чудно да добавят нещо и за 4х4.

Лично на мен FFB ми допада повече от Dirt Rally, защото там стандартната настройка беше направо нечовешка. Имаше точно разговора,че или усещаш всяко камъче или си бърз - и двете не може. Тук са се спрели на настройка с по-леки ефекти, но даваща по-добър контрол. Силно се съмнявам,че в истинската кола, вола ти изкъртва ръцете и раменете.

Кико виж на тоя отгоре колко му е детайлно таблото;)

Между другото само давам част от моя коментар за играта (не ми се пише повече). Не искам да почваме спорове и полемики кой е прав и кой крив. Всеки може да си купи играта и да си пробва. А, и онова време не мисля да го гоня повече - започва да навлиза в периода на видиотяване. И пак съм доста доволен от себе си съотнесено с инвестираното време.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, Tommygun написа:

Това че колите са настроени неутрално и по-сигурно стоейки на пътя е предимство за начинащите ,но за заклетите симрейсъри и търсещите рекорди наистина е недостатък.НО! Настройките са повече от адекватни и всяко нещо като го промениш ,виждаш реално ефекта от него. Ще има пач за колите със задно между другото за да се пързалят повече на стандартната настройка.Все пак като почнахме да си говорим за тази първата писта с рекордите, моето време без да пипам нищо беше с близо 20 секунди по-зле от последното ,което дадох преди 4-5 дена. Вярно че има научаване на трасето,но и настройките са много важни.

Това за двайсетте секунди не го разбрах. Как така си по-бавен с 20 секунди? Да не са 2? 

 

преди 41 минути, Tommygun написа:

Тук имаме наистина чуство за теглото на колата и няма такива въртележки по 1 минута във въздуха като в Dirt Rally.Когато минеш през нещо, се усеща точно така както и на пътя минеш през нещо. А не те обръща веднага на капак.

Всъщност, опитай се да караш по черен път с не толкова голяма скорост. Проблемът е, че в реалността вземаме по-острите завоите с 50-60-70 км/ч, а игрта се налага да ги вземаш със 100 примерно. Имаш някакво чувство за поведение на собствената си кола, ама най-лесната проба  - я вземи зимата карай БМВ на пълна газ, да видим кое ще е по-реално. И DIRT Rally не е чак толкова страшна за каране. Просто там трябва повече време за настройки, а такова няма в играта! Щото ако цъкнеш на разширените настройки , ти излизат по още 5-6 допълнителни настройки. И като ти дадат прмерно 3 тренировки пори рали кроса и 10 минавания на шейкдауна при ралита, нямаш нито време, нито знанията да си настроиш добре колата. Още повече, че тия шейкдауни са пълна скръб и при двете игри. Особено при DIRT 4  при началните етапи, дето даваш газ само направо и няма завой, за да видиш как ще спре колата и как ще се държи. Добре би било да има един полигон като оня тренировъчния, дето да си настроиш колата. Щото съгласи се, в реалността никой или почти никой не отива с неподготвена кола на състезание и чак тогава за 3 минавания да си настройва всчико. Нали трябва първо да се тества, да се видят настройките и чак накрая да се доуточняват. Ей това ме дразни и при двете игри. Навремето при DIRT 3  можеш да рестартираш състезанието от бокса и да си направиш наново настройките. Сега такава опция няма. Ако рестартираш, не може да променяш настройки. Познай какво стана вчера, докато се мъчех с кариерата при раликроса с Фокуса. Бързам да натисна бутон, защото ме изнервят многото екрани докато зареди играта и изведнъж се оказа, че стартирам състезанието без тренировка и настройки. Добре че има бутон Quit,  та ме връща пак на начално ниво, че иначе това ти проваля кариерата отвсякъде. И не мога разбера тия инженери, що им спада нивото и какво искат. Ти чел  ли си нещо по въпроса? Щото си взех един инженер с ниво 115 и на третото състезание от раликроса вече бе на 112 и не ми зарежда първите две настройки, дето искат 115. Тъпо не, ами изнервящо. 

 

преди 41 минути, Tommygun написа:

За да се върнем на разговора от другата тема, вижте тоя как взима обратните завои. И тук идва най-голямата критика на Dirt 4 - че колите прекалено трудно презавиват само с подаване на газ. Дори и с променени настройки. Както казах обаче ще има пач за тези със задно а и нищо чудно да добавят нещо и за 4х4.

Да, има го тоя момент, особено при раликроса. Там трябват по-яко промени, но се справям. На практика колата може да стане такава, че да се върти като пумпал. Не мисля, че е проблем това. Проблем е за тия, дето не им се занимава с настройки. И както казах, шейкдауна доста често е почти права линия, та няма как да се настрои колата. Вече при рали кроса е друго, щото правиш по 6 обиколки на истинското трасе, а не на част от него като при рали етапите. Но и при раликроса се измъчих по едно време със стандартните настройки на Фокуса в Англия, че нещо трудно го накарах да презавива на дъжд и черен път.  Но това пак е до настройки и трябва да се знае в каква посока точно да се тръгне. Друго нещо дето малко ме подразни, но това явно зависи от нивото на трудност на което играя, е че ако се блъсна в някаква стена колата се поврежда и ако това е в първата обиколка, провалят се и следващия. Освен това автомобилът се поврежда и постепенно. От една страна е добре, но от друга трябва повече време за настройки. 

 

преди 41 минути, Tommygun написа:

Лично на мен FFB ми допада повече от Dirt Rally, защото там стандартната настройка беше направо нечовешка.

И на мен, но по едно време си увеличавах вибрацяита. Има го и момента на гоялмата мъртва зона при G29, което е много гадно. Няма настройка за намаляне на тая зона, каквато настройка има при всеки уважаващ себе си симулатор - Асето Корса, RRRE, rFactor 2, PCars. Явно само Codemasters  още не са чували за подобна настройка, а сега мисля да си взема и F1 2017, Която излиза август месец. Обаче ако и там мъртвата зона не може да се регулира...не знам. Чудя се, няма ли тестери, дето карат с Logitech , та да напомнят на Codemasters  за големия им пропуск?

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И накрая след осемдесет и няколко часа игра попаднах на нещо интересно.  Разбираемо, защо никое ревю не споменава за това:

 

2017-06-26_221935.thumb.jpg.a5cadf8ad7b05a72dd7ccf462a1c6d0e.jpg

 

Появи ми се след като стигнах 40-то ниво на максималната дотогава трудност. Не съм играл. Да видим каква е разликата, но няма да е днес. Взе ми се соса два дни да играя раликрос с най-бързите автомобили. ТТова 5 писти мисля по 60 тестови обиколки за настройки + още 5 по 28 обиколки състезания. Колко прави? Mисля над 400 обиколки, ама като сложа инякой рестарт преждевеременно при тренировките, да кажем 350 обиколки. По един километър и 29 градуса в стаята ми...определено заслужавам медал :P

 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами да, брутално е, но не толкова за AI.

 

2017-06-27_160914.jpg.5fb974470aa95b86721c7aff47a5eaaa.jpg

 

1.3%  са го пробвали и успели. Аз го пробвах на първото състезание от кариерата и там разлика във времената на ботовете няма, но трябва да го пробвам и на раликроса, че ми се струва там има голям бъг. Състои се в следното. При старт ако успея да мина в първата обиколка всички, то нямам никакви проблеми до края на 4-те или 6-те обиколки. Ботовете са далеч назад. Ако обаче някой ми се изпречи, колкото и да се мъча да го стигна след това, "човека" си кара. А като го мина, успява да ме изпревари пак. Направих 3 рестарта на една писта и едва на трятия ги минах още в началото и им дръпнах много. Обаче преди това един бот ми направи странно изпреварване в Швеция на един скок. Аз скочих, а той ме изпревари надскачайки ме :) Изплезих език от изненада, защото все пак скока го взех на максимална скорост. Е, малко може да съм се забавил, ама чак над мен да мине...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лелеее тоя те е прескочил....:tongue2:

Аз не съм я пускал откакто последно си подобрих времето. Нещо последните дни въртя геврека наистина по 15 часа на ден и нямам желание и вкъщи пак да го въртя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Още малко впечатления за тоя режим Fearless  при раликроса. Няма настройки за една писта, дето да са поне малко добре за друга. Затова всчико трябва да почва отначало. Не е свързано с режима, но пак важи правилото, че не им ли вземеш страха в началото, губиш. И една гадост - старта, който няма никаква логика, както и преди. Значи ако натисна газта по-рано, зелено светвеа да кажем след 2 секунди. Ако натисна газта малко по-късно, секундите може да са вече 4!!! Това ме обърква и на практика никога не мога да стартирам добре, защото и няма отброяване като ралито. Да го еба. Казах, че тая игра е недовършена, но мнението ми сега е, че е много недовършена! Играйте малко раликрос, да ви видя как ще стартирате навреме. Говоря за ръчен старт , защото е лесно да се ползва автоматичен. При автоматичния старт забавянето е минимално и йна практика не влияе на представянето. Все пак има само 4 обиколки, а при ония junior  серии обиколката е малко над 500 метра. 4 обиколки и нищо не може да направиш. Не, не недоволствам от това, а от факта, че няма отброяване или поне светофари при старта. Просто изгава една жълта ивица под светофарите и чакаш от 2 до 4 секунди за да отпуснеш ръчната. няма логика да чакам от 2 до 4 секунди, без да ми се отброява до старта. Ами вижте примерно старта при F1. Винаги е един и същи, светват светофарите през определен период и накрая изгасват. Всичко е точно. Но тук не. Не знам що са го нарпавили така. Вероятно за да изнервят хората, но в това логика няма. По-скоро тук говорим за бързо завършена игра.  Реално тая игра е с много къса кариера и примерно, ако се сравнява със SLRE,  тук имаме много по-къса кариера. В природата нищо не се губи. При игрите пак така - нищо не се губи и всеки разработчик избира пътя си на действие, който няма как да е по-добър  от пътя на конкурента. Дори и парите тук не се разпределят правилно. DIRT 4  просто е една много недовършена игра и никой не си прави труда вече 3 седмици да я довършва. Това ми говори за едно - предали са се. 

преди 42 минути, Tommygun написа:

Лелеее тоя те е прескочил....:tongue2:

Аз не съм я пускал откакто последно си подобрих времето. Нещо последните дни въртя геврека наистина по 15 часа на ден и нямам желание и вкъщи пак да го въртя.

Е, все пак имаш желание за един пост, което е похвално. 

 

И да, нещо са променили в автомобилите и вече е трудно да дам време под 1.08  при първото състезание от кариерата. Някак си недостига мощността на изход от завоите, а това бави доста. Реално при мен бявенето е около секунда спрямо преди. Жалко, защото някакъв ме минал с Опел и се бях наточил да го гоня. Ама като видях, че колата е по-бавна от преди, се отказах. Ей тия неща ги мразя. Поне да нулират класацията, та да почваме отново при равни условия, щото със сигурност тоя ще го бия. 

 

И още нещо гадно. Два пъти играта ми крашна днес, втория път дори им изпратих report. Хубавото е, че автоматичния запис на практика е на момента и това не е проблем. 

 

ПП: А да не би да са видяли, че с Фиестата съм първи, а не би трябвало да е така :P

Хаха.  Ама ще се хвана на инат и пак ще ги бия. Може да загубя седмици, ама ще го направя ако ми кипне. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Между другото за светофара не е така. Доколкото знам има период от 3 секунди ако не се лъжа в който светофара може да изгасне по всяко време. Иначе ще го заучат и няма да има фалстартове. Аз например на ралито всеки път го целя вече в момента в който се появи go,защото е еднакво. Но това е във всеки един моторен спорт да не е еднакво изгасването на светофара.

Днес имаше пач и пишеше нещо за дифернциалите че вече функционирали както трябва. И аз минах сега първата пак и не може толкова бързо. Също така имало подобрения в ранглистите ,но не знам какви, още не може да се ходи най-отдолу.

Подкарвам кариерата когато имам време да го видя и аз това да го отворя.

Прави ми впечатление че и кадрите малко са се качили. Гледам те че играеш на моменти с 45 - ще пуснеш ли едно клипче с графики на RTSS да видим къде ти дропи и дали все пак паметта не ти прави курвачки?

Оф трябва да работя пак....

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, Tommygun написа:

Гледам те че играеш на моменти с 45 - ще пуснеш ли едно клипче с графики на RTSS да видим къде ти дропи и дали все пак паметта не ти прави курвачки?

Ами това е стария проблем, дето при стрийм ми падат кадрите. Иначе са си твърдо над 60, ако не стриймвам, а само записвам. Все пак стриймвам на 1440p.  с максимално качество и 60  fps,  а играя на 1080p. Знам ли...

 

А за светофарите не съм съгласен. Това убива всчико в състезанието и играта. Имаш само 4 обиколки, а не 70 като при F1, дето светофара може да те забави. Опитай се да стартираш при раликроса и ако имаш възможност, засечи си времето за реакция. Със сигурност ботовете ще реагират много по-добре от теб в 90% от случаите. да не кажа и 100%, защото аз нямам случай, дето да съм реагирал по-добре от бот. Все пак ако направя фал старт, ми рестарира играта и ми дава още една обиколка през жокера. Преди малко точно това се случи - фал старт и две обиколки през жокера. Реших още първата да вляза в жокера, но не ми я отчете като жокер обиколка и трябваше да нарпавя 3 жокер обиколки от общо 4!!! И това не ми е за първи път. Гледах в неделя WTCC  и там също правиха жокер обиколка, но бе активна едва след 3 обиколки. Това е друго. При рали кроса няма такова нещо и може да се влиза още първта обиколка. Само че не я отчита, незнам защо. Нито съм минавал напряко, нито съм правил фалстарт. Не ми харесва тая работа. просто ти прецаква карането и кариерата. И защо? Защото някой решил, че ботовете стартират в рамките на 50 милисекунди, а ти когато решиш. и ако решиш по-рано, ти дават наказание жокер обиколка, което е равносилно на загуба при положенмие, че имаш само 4 обиколки на разположение, а две от тях са жокер. Освен това има и друго. На половината писти жокер обиколките на практика не забавят ботовете и все едно си карат пред теб. Така изобщо не може да разчиташ на жокер обиколките за нещо. Ако ти минеш през тях, изпреварвт те всички почти. Но ако ботовете минат от там, даже увеличават преднината. Това не мога да го разбера. не си е наред играта и това е. просто им трябваше още една година развитие, хем да оправят и графиката, че да не изглежда дървена в 30% от случаите. 

 

ПП: И дори така да е за светофара, дето стартира за 3-4 секунди, то зависимоста е налице. Казах ти, че като натисна рано газта докрай, забавянето е минимално. Тоест, забавянето зависи от натискането на газта от теб, но не е в рамките нито на 3, нито на 4 секунди. Има едно Ready, дето се натиска газта от всчики. Ако там се натисне газта, забавсянето е да кажем 3.5 секунди. Ако забавиш с газта, е 4 секунди. Ако натиснеш доста преди това, дори е под 3 секунди.  Аз се ръководя от надписа Ready ивинаги броя след него. Но винаги е различно и то в зависимост кога съм натиснал педала на газта за увеличаване на оборотите. Все пак съм играл близо 90 часа вече и няма как да не съм забелязал тия зависимости, още повече, че раликроса е кажи речи половината от работата ми при тая игра. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След стотина часа игра, още една странност в тая игра. Навъртял съм поне 1000 км с Ford Focus RX  и мога да твърдя, че познавам колата. Обаче въпреки всчико, в класацията съм едва на 750-то място, а доскоро бях и малко след 1000. Направи ми впечатление, че точно на една хилядна пред мен бе тоя, дето успя да ме мине в първото състезание от кариерата. Замислих се, защо така. Идеални обиколки при тренировката, а накрая първия на 4-5 секунди отпред, а тия от топ 10 поне на 2-3 секунди. Няма как това да стане с изключени всички системи, както играя. Вариантите са два -сечне на завои, което едва ли е така и втория, по-вероятен вариант - ползване на някаква степен тракшън контрол. Ако е така, жалко за играта. Поне да имаше една информация като при F1  поредицата, където се вижда кой какви асистенти е включил. Ама няма. Другото нереално е, че когато се кара от кабината и си поне втори, нищо не виждаш от прахоляка. Разбрах от коментари в друга тема, че от 3-то лице се вижждало по-добре. Посмъртно няма да играя така. Ето още една глупост. А на тъпата игра и навъртях 100 часа. Не, не е тъпа заради това, което са направили, а заради прибързаното излизане на играта. Абсолютно необработена според мен. Който иска да ме оборва, ама аз имам много часове навъртяни и много часове на други подобнио игри, за да изразя точно мнение!!!

 

ПП: Не уточних, че стваше въпрос за пистата в Португалия за раликрос, пълен формат. На други писти дори съм в топ 10 с раликрос автомобили, но не и на тая. Нещо не ми се връзва. А винаги карам без асистенти. Постигнах еднакви обиколки на тренировките и в състезанието, което изключва вероятността да съм карал по-слабо на състезанието, където се отчитат и обиколките в класацията.  Дори си мислех, че точно в Португалия колата се държи най-добре. Обаче класацията показва друго. Докато не нарпавят една добра класация, не признавам тая игра. Може и да я играя за спорта, щото няма други игри с раликрос, но не я признавам за завършена и добра. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Aбе не знам ,но ми се струва, че ти не си точно типа човек за рали. Имаш си игра с ралита и етапи и държави и всичко и пак се въртиш  на писта. Явно обичаш да си научиш пистата наизуст и да знаеш всяко камъче и завой и да се радваш на добрите резултати сле n-стотин опита.

Всекиму неговото, но за мен това не е удоволствие от играта. Играта е игра за да прави кеф да разпуснеш. Това ,което ти правиш граничи с това ,което аз съм правил с WoW. А именно ,когато играта стане задължение, за да можеш да постигаш резултати. Явно теб те пали да играеш игрите само заради класацията с рекорди. Съответно ги приемаш по по-различен начин и затова си намираш и повече неща да критикуваш. Само че, замисли се, че може би си в няколкото % хора в топ 10 на ранглистите,които едва ли толкова вълнуват разработчиците за да слушат вас. По-скоро биха чули бай Casual играч,който плаща същата сума като теб и от който има много повече на брой. Тъпо е ,но за повечето неща в днешно време може да се намери финансово обяснение.

От моя гледна точка е по-завършена игра заради кариерата,която мотивира повече да играеш. Dirt Rаlly я зарязах примерно на BMW E30 и така и не стигнах до сериозните коли. Просто никаква мотивация. А тая само да ми свърши стреса с работата и ще и се насладя докрай.

Мисля да си купя и Rise of the Tomb Raider за 17 евро и като довърша Prey и Andromeda и съм покрит с игри до нова година. Ако се сбързя много имам и Deus Ex още и Stelaris и Русская Рыбалка 4 и какво ли не.Та мисълта ми е , че е нормално да те дразнят неща ,които другите не забелязват след като играеш 99% игри с коли и се мъчиш във всичките да поставяш рекорди. Аз пускам ралито, правя 3 писти (освен когато ти се вързах 2-3 дни с тая писта) и като се блъсна 3 пъти и отивам да ловя риба или да гърмя извънземни и пак ми е кеф...

Та не ги съди чак толкова - все пак е просто игра и играем за кеф...

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Tommygun написа:

Aбе не знам ,но ми се струва, че ти не си точно типа човек за рали. Имаш си игра с ралита и етапи и държави и всичко и пак се въртиш  на писта. Явно обичаш да си научиш пистата наизуст и да знаеш всяко камъче и завой и да се радваш на добрите резултати сле n-стотин опита.

Аз ти говоря за липса на статистика. Отвори тоя сайт и виж колко статистика има за WRC. Особено лайф тайминга по време на рали. Нищо не искам да научавам наизуст, но реално за да си номер едно, трябва да научиш нещата. В момента ти казват следното - имаш парички, сред първите си. Нямаш парички, пробвай се. Демек - тия дето знаят как да настроят в играта, имат предимство. Тия дето играят като мен и теб, нямат предимство. Могат да разберат нещата, ама след 200 опита. Нито аз, нито ти имаме такива желания. Ако играта е да я превъртя за 5 часа, мога. Ще ти го докажа чрез стрийм ако желаеш. Но не това е целта на игри, струващи 60 евро. За да дам 60 евро, аз трябва да бъда задържам в играта. Видях колко сте задържани ти и @Julius Decimus, дето се сърди незнайно защо. Споко, аз с вас или без вас ще си играя и пиша. Все ми е тая, дали някой пише тук и там или не. Мога и сам да си пиша, не ме бърка. Още пвоече, че по принцип тук онлайн 30 човека, 15 от които отговарят на или подкрепят Миро( Калин), а останалите неориентирани пускат тъпи теми, част от които чисто тролски и платени. Това не е мой проблем разбира се, а проблем на сайта, вземаш месец след месец и година след година грешни решения. Грешни за потребителя разбира се, не за джоба на тия, дето ръководят сайта. 

 

преди 1 час, Tommygun написа:

Всекиму неговото, но за мен това не е удоволствие от играта.

Ако нямаше удоволствие, мислиш ли, че щях да и навъртя 100 часа за 3 седмици? Така като те гледам теб, повечето ти часове не са навъртяни за удоволствие, а ми се върза на партенката с първото състезание от кариерата. Прав ли съм? Аз си карам за удоволстви раликроса и едва вчера за първи път прекъснах един шампионат, щото се ядосах на глупостите в Португалия. Само че днес се пуснах  на freeplay  там, бих ги, макар че ползвах 3 рестарта чрез alt+F4, защото просто не можех да реагирам адекватно при старта и да вляза първи на първия завой. Все пак на четвъртия рестарт макар да бях назад, ги изблъсках и запазих вътрешната траектория. После ги бих и си поставих рекордче. Само че то да играя за рекрд не става така. Трябва да се пусна на ниска трудност и газ. Оббаче аз ниски трудности никога не признавам, както и игра от трето лице, както и от капака при положение, че има възможност за 1-во лице. Да, говоря на @Julius Decimus  за RRRE, където той играе от капака и където аз посмъртно няма да играя така, още пвоече да се кефя на някакви резултати. Като е гарга, да е рошава. Така разбирам аз нещата. Не ми се сърдете, ама ми е писнало и от стоки за един лев и от псевдоклошари. Поне да бяха истински...

 

преди 1 час, Tommygun написа:

ва ,което ти правиш граничи с това ,което аз съм правил с WoW. А именно ,когато играта стане задължение, за да можеш да постигаш резултати. Явно теб те пали да играеш игрите само заради класацията с рекорди.

Виж, аз преди няколко дена казах, че съм доволен и продължавам кариерата си. Проблемът? Вече съм 41 ниво, но качването нагоре е като при Fallout 4  примерно, дето съм малко под 100 level,  ама от 15 дена не съм я пускал, щото се появи DIRT 4. Не приемам критиките ти, че играя за рекорди. Виж ми и последните стриймове. Къде играя за рекорд?Аз просто си играя кариерата и се опитвам да настройвам. Ама удрям на камък там с 4-те записанинастройки. Ейговна, днес си затрих рекордната настройка в Португалия, защото ми се стори, че съм намерил по-добра. Просто няма слотове за запис на настройки. Това според теб нормално ли е при положение, че имаш 200 показателя за настройките да кажем? И какво удоволствие е да играеш час и половина, търсейки настройки, които никога няма да запишеш и накрая да ти дадат 40 000 за първо място при нарпавени 50 обиколки? Въпреки всичко аз играя, за разлика от други хора. Обвиняваш ме за неща, които не разбираш или не искаш да разбереш!!! Аз и за рекорди карам и за кеф карам! Затова и играя игри като Gas Guzzlers  и Dirt Showdown, които вие, критиците, никога няма да играете за кеф, още по-малко да харесате. 

преди 1 час, Tommygun написа:

Само че, замисли се, че може би си в няколкото % хора в топ 10 на ранглистите,които едва ли толкова вълнуват разработчиците за да слушат вас. По-скоро биха чули бай Casual играч,който плаща същата сума като теб и от който има много повече на брой. Тъпо е ,но за повечето неща в днешно време може да се намери финансово обяснение.

А ти се замисли, че тая игра бе предплатена от играчи като мен. Ония дето чакат мнения и видят 60% одобрение, едва ли ще си я купят. Ние, купувачите, сме си все играчи, дето сме играли почти всички игри на Codemasters. При положение, че тая компания представлява Formula 1,  не знам за какви Casual  ми говориш. Да, новите американски собственице може и това да променят, както се захваха с Фетел. Германеца, дето много германци се прехласват и по него и по Шумахер и по други подобни карачи. Никой не е casual, както се опитваш да представиш купувачите на тая игра. По- скоро това ми напомня за едновремешните изцепки на EA. И какво постигнаха? Боклуците им вече не се играят почти от никой, освен от дечицата, дето не са и чували за първите NFS. Ако някой си е купил DIRT 4,  то най-малкото си е представял DIRT 3, която не бе никак лоша за тогавашното време с тогавашните възможности за симулация. И сега ми кажи, че DIRT 3  беше аркадна игра и ще затворя тая тема. 

 

преди 1 час, Tommygun написа:

Тъпо е ,но за повечето неща в днешно време може да се намери финансово обяснение.

В това спор няма. Но финансовото измерение не зависи от завършеността на една игра. По скоро тук говорим за спестени пари, щото ако искат, за 1-2 месеца ще оправят някои нещица, примерно статистиката. Моята неприязън е най-вече заради статистиката, което си противоречи с комерсиалността в САЩ например, където много държат на статистиката винаги. Толкова ли е сложно да си оправиш сатистиката? Добре, запази играта така и лъжи хората, че така е в действителността, ама къде е статистиакта? 

преди 1 час, Tommygun написа:

От моя гледна точка е по-завършена игра заради кариерата,която мотивира повече да играеш. Dirt Rаlly я зарязах примерно на BMW E30 и така и не стигнах до сериозните коли. Просто никаква мотивация. А тая само да ми свърши стреса с работата и ще и се насладя докрай.

Интересно ми е, сега поради мотивацията, докъде я докара. като ви гледам коментарите за американските камиони и раликроса, съмнява ме да имаш някаква мотивация за кариерата. И не само ти. Аз съм широко скроена личност и играя всякакви игри с всякакви коли. Дори ETC2  се бях зарибил. Обаче колко хора са като мен? Май 0. Абе аз не мога ви накарам - единия да играе рали, другия на писта, в какво изобщо ме обвиняваш? Виж, отчитам за успех, дето те накарах да загубиш 7-8 часа с Опела за време. Честно, не се надявах да се вържеш. Отчитам за неуспех, че не успях да отлепя от Корсата @Julius Decimus  и все ме връща на нея, дори за политика да си пишем. Супер, навремето се прехлавахме по Гарибалди, днес по чичо Паоло. Обяснение нямам.

 

преди 1 час, Tommygun написа:

Та мисълта ми е , че е нормално да те дразнят неща ,които другите не забелязват след като играеш 99% игри с коли и се мъчиш във всичките да поставяш рекорди. Аз пускам ралито, правя 3 писти (освен когато ти се вързах 2-3 дни с тая писта) и като се блъсна 3 пъти и отивам да ловя риба или да гърмя извънземни и пак ми е кеф...

Та не ги съди чак толкова - все пак е просто игра и играем за кеф...

 

Аз просто казвам мнението си. Не съм видял някой друг да казва своето мнение, освен теб. И не играя 99% игри с коли, показах преди 2-3 седмици какво играя в Steam. Пак:

 

 

2017-06-30_220505.jpg

Втори и трето място за шутъри. Още 2 се намират в картинаката, която пооказах. да бе казал, че дсота играя рейсъри. Ако за теб 2000 часа са 99%, то реално замен са 60-70%. Не ми се смята сега точно. Още пвоече, че на второ и трето място в класацията ми са шутъри. Едва на четвърто е Assetto Corsa,  която съм играл 3 пъти по-малко от @Julius Decimus, а може и малко повече, ако е навъртял някой час напоследък. Но на първо RRRE, на 4-то AC. няма какво да коментирам пвоече за тия игри.

 

DIRT 4  е приятна игра, аз откривам недостатъците и. Със сигурност няма игра без недостатъци. Скоро ще си направя пак клласация за игрите, да видим къде ще се класира DIRT 4. Предпоалгам някъде в топ 5 по моите критерии, което не е никак лошо. 

 

Това ми напомни за едно мое мнение за Фиестата ми, кога бе на 5000 км. Бях го качил някъде и го дадох на @ostavime, когато искаше мнение за Форд. Е, взе си Мазда. По принцип се кефя на Мазда като номер 2 след Форд. Преди 2 дни видях една червена шестица като неговата на паркинга и се сетих за него. Наистина добра покупка. Само че, когато аз написах тия неща за Фисатата ми след 5000 км, бях написал десетина страници със снимки в pdf. Като си прочетох писанията, 70% бяха критика за колата ми, дето имах от няколко месеца. Вчера навъртях 50 000. Специално пуснах аваринйните в пет и половина сутринта, за да снимам:

 

2017-06-30_222710.thumb.jpg.58564e6b7cc69e7ec52a231ed6f4d104.jpg

 

И тук вече подхващам темата за 6 годишния автомобил на 50 000, колко мога да го карам още и дали ще ми е по-изгоден от автомобилите за 2-3000, дето се сменят през две години.  

 

Обаче и след 6 години не бих сменил колата си, макар че я изплатих преди година. Това не ми пречи да я критикувам, когато трябва. Както и да критикувам игрите като DIRT4, които много харесвам. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, bildera_ написа:

Така като те гледам теб, повечето ти часове не са навъртяни за удоволствие, а ми се върза на партенката с първото състезание от кариерата.

 

преди 37 минути, bildera_ написа:

Интересно ми е, сега поради мотивацията, докъде я докара. като ви гледам коментарите за американските камиони и раликроса, съмнява ме да имаш някаква мотивация за кариерата

Не знам дали забеляза ,но няколко пъти споменах ,че имам работа в момента. А когато аз кажа това нещо ,означава не 40 часа на седмица като нормалните хора а конкретно текущата седмица, която даже не и приключила защото и след малко и утре ще работя, вече ми е на 70 часа. Голяма част от тях са прекарани зад волана на най-различни МПС-та  от Фиеста до 12-тонен MAN. Така  че извинявай, но колкото и да ми се играе денем като чета форума докато съм на път или гледам клипчета, кога ще седна като се прибера припаднал да въртя геврека пак...Чак такъв идиот не съм. Да не говорим че сега съм се прибрал,ядене,къпане и след 4 часа трябва да излеза и утре в 10 пак.

И за да се върнем на игрите пак.

преди 37 минути, bildera_ написа:

ббаче аз ниски трудности никога не признавам, както и игра от трето лице, както и от капака при положение, че има възможност за 1-во лице.

Замислял ли си се някога, че като гледаш на екрана цялото табло и малко бяга реализма. На тази не съм гледал,но на Dirt Rally най-реалната камера за мен е където ти показва горната част на таблото и през прозореца виждаш капака. Това според мен е вярната камера за симулация. Реално погледнато ти си имаш кормило и в моя случай скоростен лост пред очите, значи играта трябва да продължи от там.Иначе имаш 2 кормила в зрителното поле.

Dirt 4 си я купих заради носталгията, както и Dirt Rally. Тези безкрайни часове в залите прекарани с CMR 1 няма как да се изтрият. Още повече ,че тогава имаше само Quake 2 и Starcraft а никой от моите приятели не искаше да ги играе. Та рали до припадък с митсубишито на "истинския" tommy/igun (господин Tommi Mäkinen).A другите съм ги играл или пиратки или ги имам от дискове от списания и не съм ги инсталирал. Откакто на единия от Grid-овете почна да ми забива клавиатурата и ги зарязах да ги играя докато не си купих волана.

Редактирано от Tommygun (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Tommygun написа:

Замислял ли си се някога, че като гледаш на екрана цялото табло и малко бяга реализма. На тази не съм гледал,но на Dirt Rally най-реалната камера за мен е където ти показва горната част на таблото и през прозореца виждаш капака. Това според мен е вярната камера за симулация. Реално погледнато ти си имаш кормило и в моя случай скоростен лост пред очите, значи играта трябва да продължи от там.Иначе имаш 2 кормила в зрителното поле.

То и затова има опция за 3 монитора.

 

преди 12 минути, Tommygun написа:

Dirt 4 си я купих заради носталгията, както и Dirt Rally. Тези безкрайни часове в залите прекарани с CMR 1 няма как да се изтрият. Още повече ,че тогава имаше само Quake 2 и Starcraft а никой от моите приятели не искаше да ги играе. Та рали до припадък с митсубишито на "истинския" tommy/igun (господин Tommi Mäkinen).A другите съм ги играл или пиратки или ги имам от дискове от списания и не съм ги инсталирал. Откакто на единия от Grid-овете почна да ми забива клавиатурата и ги зарязах да ги играя докато не си купих волана.

Все пак и ти забележи, че си играл симулатори или поне игри, претендиращи за това. Същото се отнася и за @Julius Decimus. Играе симулатори. Аз не видях ни един фген на NFS  да коментира тук. За други места не знам. Може би трябва да прегледам коментарите в Замунда за по-точно мнение. 

 

Аз в залите играех F1  и понякога Porshe. Но в половината от времето играехме с един приятел футбол. И двамата бяхме фенове и на F1  и на футбола. Иначе когато ти си играел по залите, аз съм бил студент, а след това съм бачкал доста, за да имам много време зьа зали, още пвоече, че нямаше възможност да си купя PC. Но като студент се сещам,че в часовете по руски език влязох 2-3 пъти, защото за проклетия точно тогава имаше свободен достъп до компютрите. Тогава се мъчех с една игра със самолети. Симулатор. Сигурно от там станах фен на симулаторите, както и когато играех Doom и Heretic  със съкварттирантите ми. Имаха си PC-та, цели две и бяха свързани в мрежа. Та бе интересно един на един. Но аз си нямах PC, щото и пари за една цигара рядко имах ;)

 

преди 30 минути, Tommygun написа:

Не знам дали забеляза ,но няколко пъти споменах ,че имам работа в момента.

Да, забелязах го това. Освен това си и женен, та те оправдавам ;) Мисълта ми бе друга. Аз макар и да работя, нямам такива проблеми. Имам доста време за игра. След работа дори игрите ме отморяват, колкото и да съм бил уморен преди това. Вече, ако цял ден въртиш геврека и се опитваш пак...ами разбирам. Макар че то да въртиш геврека, ако имаш желание, винаги ще искаш усъвършенстване. А и не знам какво общо има геврека на камиона с рейсинг симулатора. Може би ти нямаш навика да повтаряш нещата като мен, дето може да повтори едно състезание стотици пъти и да му омръзне чак, след като разбере, че алкохола идва в повече ;)

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гледай сега, реших че е по-добре да не се занимавам с игри, които не ми харесват. Това включва тая игра, Рейсруума, въпреки че Реийсруума има добри неща, като например многото писти и коли. Ей това е. Ти може да си пишеш, кой те спира ? Аз пък съм последният човек дето ще ти каже да не пишеш.

За камерата разбрах аз че го имаш за нубарски изгледа от капака. Но не ме вълнува особено тая работа. Факт е че виждаш всичко по-чисто и може да насочваш колите по-прецизно. В противоречие с опитите за симулация на реалното каране ? Добре, съгласен. Но само толкова. За мене персонално от капака е най-добре за пистите, а ралито да гледаш колата отгоре.

За светофара не знам как е, при мене броеше винаги 5 секунди на кариерата. На рали етапите това, раликроса не знам.

За Паоло няма лошо да гледаме обиколка, особено като показва и как натиска педалите с прецъкване тип. Ама ти и Кунце не искаш да гледаш на Рейсруума, еми....какво да коментирам тогава, няма пиша разбира се. Например няма чак такава нужда да ми дават помощ и съвети за настройки на колите, но за техника на каране при някои модели защо да не ? Пак визирам клипчето на Паоло например.

Не пиша и не играя това дето ти играеш в момента (ралита и каквото там), това е. 

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И между другото, ето нещо не по темата, но понеже питаш....

Това бих могъл да го напиша на лични, но тука да се вижда май е по-добре.

 

преди 11 часа, bildera_ написа:

За да дам 60 евро, аз трябва да бъда задържам в играта. Видях колко сте задържани ти и @Julius Decimus, дето се сърди незнайно защо.

Хич не е незнайно, ами ето пример: 

 

преди 11 часа, bildera_ написа:

Да, говоря на @Julius Decimus  за RRRE, където той играе от капака и където аз посмъртно няма да играя така, още пвоече да се кефя на някакви резултати. Като е гарга, да е рошава. Така разбирам аз нещата. Не ми се сърдете, ама ми е писнало и от стоки за един лев и от псевдоклошари. Поне да бяха истински...

Значи, няма как да ми казваш, въпреки че не е пряко това, че съм нубар на игрите и да очакваш да не ми пука. И то заради камерата. За ръчната спирачка в другата темичка също. Айде сега, за една година никога не си писал подобни неща, от което следва че тия са писани нарочно. Аз на теб не ти казвам как да си караш колата, нито как да си настройваш игрите. Елементарно уважение и зачитане на мнението на другия няма. Усет за това какво не трябва пишеш за да ядосаш другите. Не ти пука на тебе и си пишеш каквото ти падне, защотото си самолюблив. Ей това е работата. Само твоето мнение е правилното и вярното. Даже в момента сигурно и не разбираш от какво съм недоволен. Значи, няма как да ми казваш че съм нубар и да очакваш да съм доволен, още повече че мисля е ясно - това изобщо не беше писано закачливо и на шега. Ако беше така не ми пречи. Но то не е. Пак да напомня, за една година откакто съм активно във форума, подобни неща никога не бяха писани. Какво ти е станало не знам, ама може да се замислиш. Ако целта е било да ме ядосаш и да вляза да карам, не се получава изобщо добре. Даже тия игри съм ги изтрил (ралито и Рейсруума) и не мисля скоро да влизам. Да не говорим че така и така не направиха нещо в компетишана моде накрая да има възможност да се изгледа обиколката на първия и да се провери къде и колко сече пистата.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 1.07.2017 г. в 9:48, Julius Decimus написа:

Не ти пука на тебе и си пишеш каквото ти падне, защотото си самолюблив.

На 45 и ти ще си самолюбив, хаха. Даже и няколко женички ще смениш. 

 

на 1.07.2017 г. в 9:48, Julius Decimus написа:

Значи, няма как да ми казваш че съм нубар и да очакваш да съм доволен, още повече че мисля е ясно - това изобщо не беше писано закачливо и на шега.

Такова нещо не съм писал. Поне така мисля. Не и за теб. Мен ме дразнят обобщените резултати, дето няма база за сравнение. Един кара от капака, друг зад колата, трети отвътре, четвърти и с ESP  и с TC  и с автоматично управление и спиране дори. Няма база. Разбираш ли? Като ще си ги мерим, да си ги мерим по един начин. 

 

на 1.07.2017 г. в 9:48, Julius Decimus написа:

Пак да напомня, за една година откакто съм активно във форума, подобни неща никога не бяха писани.

Аз за 12 години във форума, имам сигурно 22 бана или както им викаш. Това означава, че си пиша така, както си пиша и ич не ми пука.  Който не му харесва, знае си пътя. 

на 1.07.2017 г. в 9:48, Julius Decimus написа:

Ако целта е било да ме ядосаш и да вляза да карам, не се получава изобщо добре. Даже тия игри съм ги изтрил (ралито и Рейсруума) и не мисля скоро да влизам.

Изобщо нямам такова намерение и то отдавна. Ти имаше подобни намерения спрямо Томигън, не аз. Ама как да ти кажа, че няма да стане? Е сега ти го казвам, а и ти си разбрал, че няма как да стане по твоя начин. 

на 1.07.2017 г. в 9:48, Julius Decimus написа:

Да не говорим че така и така не направиха нещо в компетишана моде накрая да има възможност да се изгледа обиколката на първия и да се провери къде и колко сече пистата.

Да, играта е нубарска, аз също се ядосвам. Открай време не харесвам шведите и автомобилите им. Какво говоря, никога не съм харесвал ни Волво, ни СААБ, ни протестантската им религия, ни пиянките, дето идват да се напиват на Слънчев Бряг, че в страната им е забранено.  Но пък това си е безплатна игра в една част и няма защо да се пропуска, още повече, че има някакво ниво. Е, да, сигурно няма да допадне на маниака, но пък да си направиш кефа става, стига да не искаш да си все отпред. 

 

 

Темата бе за DIRT 4  и там мисля, нещата са нарпавени добре. Поне на някои места. Томигън е прав за настройките. Има игри, дето от-до мърдаш настройките и нищо. Примерно RRRE  и Assetto Corsa. Е точно с втората се занимавах днес, за да поставя някое рекордче, но голяма мъка с настройките. По принцип това, което трябва да дава ефект, не винаги дава или изобщо не дава. Примерно при едно Porshe 718. Голяма мъка. Същата работа при RRRE.  И като се замислих, че при DIRT 4  просто всичко си работи при настройките...явно доста време губя с игри като RRRE  и AC. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.