Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Здравейте.Решил да съм да си взема някакво хубаво по новичко возило над 2000-та година за 5 бона и понеже не разбирам много не знам какво точно.За сега съм се спрял на Опел Вектра Ц 1.9 или Мазда 6 (още не знам кой модел).По принцип маздата е по яка, но частите са й по скъпи или поне с такова впечатление съм останал.BMW-та и Mercedes-и не искам.Харчат много и често са в сервизите.Така, че предлагайте.
П. П. Не съм карал дизел, но ми казаха, че е по икономичен от бензина и за това мисля да взема такава кола.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, tyrboman написа:

Здравейте.Решил да съм да си взема някакво хубаво по новичко возило над 2000-та година за 5 бона и понеже не разбирам много не знам какво точно.За сега съм се спрял на Опел Вектра Ц 1.9 или Мазда 6 (още не знам кой модел).По принцип маздата е по яка, но частите са й по скъпи или поне с такова впечатление съм останал.BMW-та и Mercedes-и не искам.Харчат много и често са в сервизите.Така, че предлагайте.
П. П. Не съм карал дизел, но ми казаха, че е по икономичен от бензина и за това мисля да взема такава кола.

Много внимавай с дизелите над 1998 година. Ако там нещо се развали отиваш на поне 1000 лева ремонт.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, Емил Костов написа:

Много внимавай с дизелите над 1998 година. Ако там нещо се развали отиваш на поне 1000 лева ремонт.

То до, колкото разбрах всичко по ново е пълно с електроника дето, като се скапе и аз, както съм от провинцията ...

 

преди 16 минути, Daenerys написа:

Пасат 5.5 1.9 тди 131-ца дизел ръчка

Добре, но отговорете и на въпроса ми.Коя предпочитате от двете, които казвам или нито една?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Автомобил не се избира по скъпата поддръжка или по разхода на гориво а от терена по който ще се движиш. Градско, извън градско, от значение е и колко човека са в семейството. Не става да ти предложат малка кола в която не можеш да побереш семейството с багажник колкото една пазарска чанта да намърдаш, защото колата ще бъде малка и икономична. 

От моят опит стигнах до заключението, че времената се променят и ако днес ти е достатъчно малка кола с две врати, то след година вече сте се утроили и ти трябва доста по-голямо возило. В моят случай пък се изместих на трудно достъпно място да живея и ми е необходимо доста по проходима машина. За това стигнах до извода, че перфектната кола е с 4х4, да е над 2000 кубика и от 120 до 170 коня. По възможност да е дизел. Това ще са ми критериите за в бъдещата ми кола.

Редактирано от nikolela (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Остави скапването. Просто в сервизите не знаят къде се намират. Търси си кола почти без електроника, няма значение дали е стара година. Няма да съжаляваш.

преди 7 минути, nikolela написа:

Автомобил не се избира по скъпата поддръжка или по разхода на гориво а от терена по който ще се движиш. Градско, извън градско, от значение е и колко човека са в семейството. Не става да ти предложат малка кола в която не можеш да побереш семейството с багажник колкото една пазарска чанта да намърдаш, защото колата ще бъде малка и икономична. 

От моят опит стигнах до заключението, че времената се променят и ако днес ти е достатъчно малка кола с две врати, то след година вече сте се утроили и ти трябва доста по-голямо возило. В моят случай пък се изместих на трудно достъпно място да живея и ми е необходимо доста по проходима машина. За това стигнах до извода, че перфектната кола е с 4х4, да е над 2000 кубика и от 120 до 670 коня. По възможност да е дизел. Това ще са ми критериите за в бъдещата ми кола.

Точно по скъпа поддръжка и разход се избира. Другото са градски легенди. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Емил Костов написа:

Остави скапването. Просто в сервизите не знаят къде се намират. Търси си кола почти без електроника, няма значение дали е стара година. Няма да съжаляваш.

Не си мисли, че стар дизел е по евтин за поддръжка. Рециклиране на турбина е над 800лв без труда на майстора по свалянето и обратния и монтаж.

Нафтовата помпа е над 500лв от моргите. Рециклирането и е трудна работа. Обикновено се продава автомобила при проблем с тази помпа, че не е рентабилно да се сменя. При многото електроника, поне компютъра казва на майстора де е проблема и става лесно. При старата кола без електроника майстора те кара да плащаш за еднна камара излишни части, защото там ремонта е на принципа проба грешка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, nikolela написа:

Не си мисли, че стар дизел е по евтин за поддръжка. Рециклиране на турбина е над 800лв без труда на майстора по свалянето и обратния и монтаж.

Нафтовата помпа е над 500лв от моргите. Рециклирането и е трудна работа. Обикновено се продава автомобила при проблем с тази помпа, че не е рентабилно да се сменя. При многото електроника, поне компютъра казва на майстора де е проблема и става лесно. При старата кола без електроника майстора те кара да плащаш за еднна камара излишни части, защото там ремонта е на принципа проба грешка.

В ПЪТИ е по евтин от новите извращения. Просто идея си нямаш какво значи да ти се повреди нов дизел. 

преди 6 минути, =Ivan= написа:

ауди А6

О МАМА. От тази марка просто се бяга надалеч със светлинна скорост.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Емил Костов написа:

О МАМА. От тази марка просто се бяга надалеч със светлинна скорост.

хахах и защо??

или само си пишеш за да си в джаза?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, =Ivan= написа:

хахах и защо??

или само си пишеш за да си в джаза?

Никога не пиша глупости. Ауди не е лоша марка, но не е направена да се чупи. В сервизите не искат да се занимават с нея. Давам пример за положението в България.  А ти може да се смееш колкото искаш. Но извади един калкулатор влез в сайтове, където продават части и смятай,. Усмивката ти ще замръзне начаса.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, =Ivan= написа:

хахах и защо??

или само си пишеш за да си в джаза?

преди 8 минути, Емил Костов написа:

Никога не пиша глупости. Ауди не е лоша марка, но не е направена да се чупи. В сервизите не искат да се занимават с нея. Давам пример за положението в България.  А ти може да се смееш колкото искаш. Но извади един калкулатор влез в сайтове, където продават части и смятай,. Усмивката ти ще замръзне начаса.

 

 

Той за такива Аудита само е слушал от приятел, на който друг приятел му е казал, че негов близък от друг град, е чул разговор на съседната маса, че някой си е купил А6-ца на 18 години (нов внос - като нова), която видиш ли, му правела проблеми. Чудно що ли? хехе

Ама това си е наш Емо, дай му свободно и да не ти пука. 

Аз с А6-ца не съм имал никакви проблеми. ;) Железна е. А8-цата също. 

Внимавай с избора и успех. 

Редактирано от ostavime (преглед на промените)
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, ostavime написа:

Той за такива Аудита само е слушал от приятел, на който друг приятел му е казал, че негов близък от друг град, е чул разговор на съседната маса, че някой си е купил А6-ца на 18 години (нов внос - като нова), която видиш ли, му правела проблеми. 

Ама това си е наш Емо, дай му свободно и да не ти пука. 

Аз с моята А6-ца не съм имал никакви проблеми. ;) Железна е. А8-цата също. 

Може да се лигавите колкото искате. Въобще не ми дреме. Ще ми се постващия да си вземе подобна кола, да се наложи да я закара на сервиз и вие да сте му преди очите. Лично имам наблюдение от АУДИ А6. В сервиза 3 часа не можаха да му сменят акумулатора, а по-миналата седмица се наложи да се разглоби половината кола, за да се смени габарит на единия фар. В сервиза искаха 200 лева за лампа, която струва 5 лева. Още ли ви е смешно или просто се ландзите във форума. Да не говорим, че моя познат я взе за 10000 и е вкарап още 7000 отгоре за ремонти. 

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това, че си попаднал на най-некадърния майстор на света е друг въпрос. ;)  

На мен лично ми е много смешно, честно, ама не от друго, а от глупостите дето пишеш. 

Кажи кой модел е тая А6-ца? Знаеш ли или не? 

  • Харесва ми 2
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В сервиза 3 часа не можаха да му сменят акумулатора:ohmy:

те дали не са знаели къде се намира тоя акумолатор:no-no:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, tyrboman написа:

Здравейте.Решил да съм да си взема някакво хубаво по новичко возило над 2000-та година за 5 бона и понеже не разбирам много не знам какво точно.За сега съм се спрял на Опел Вектра Ц 1.9 или Мазда 6 (още не знам кой модел).

Тойота Корола Версо не е лошо. Сравнително голямо и просторно. Фолксваген Бора комби (народна кола). Мицубиши Галант.

По принцип гледай да не е дизел, че нещо ми се струва че ще им дигнат данъците след тия скандали в Германия.

Ауди А6 е друг клас кола е не е евтина. Също може погледнеш Волво V70 ако гледаш такива.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, =Ivan= написа:

В сервиза 3 часа не можаха да му сменят акумулатора:ohmy:

те дали не са знаели къде се намира тоя акумолатор4

Аз не се шегувам и не се майтапя. А ти си мисли каквото си искаш. Да не говорим, че съединител с маховик отиде на 3500 + смяна на масла и филтри 800 и 1200 лева за гуми.  Освен това се наложи да се побългари изпускателната система, защото катализатора беше заминал. За монтиране на нов трябваше да се изръси с 2500 лева. Иначе струваше само 500. Ще се смеем ли още??!?!?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Емил Костов написа:

Аз не се шегувам и не се майтапя. А ти си мисли каквото си искаш. Да не говорим, че съединител с маховик отиде на 3500 + смяна на масла и филтри 800 и 1200 лева за гуми.  Освен това се наложи да се побългари изпускателната система, защото катализатора беше заминал. За монтиране на нов трябваше да се изръси с 2500 лева. Иначе струваше само 500. Ще се смеем ли още??!?!?

чакай сега имало ли е нещо здраво от тая кола:giggle1:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, =Ivan= написа:

чакай сега имало ли е нещо здраво от тая кола:giggle1:

За 10 бона какво очакваш?

Те паралиите им дай да влязат в сервиз и започват да работят за сервиза. Може и заем да им се наложи да изтеглят и пак няма да му оправят колата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

аз също мога да отида в германия и да ми подарът некой дръгел,които трябва да откоса покраи него 2-3 метра бурени,да си доида в бг и да тръгна по сервизи,тогава и господ нема да ми помогне

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, tyrboman написа:

По принцип маздата е по яка, но частите са й по скъпи или поне с такова впечатление съм останал.BMW-та и Mercedes-и не искам.Харчат много и често са в сервизите.Така, че предлагайте.

Да добавим и Мазда Премаси комбито и Нисан Алмера Тино.

Ако искаш по-младежка, Алфа Ромео са бързи и динамични.

По принцип и Форд Мондео не е лошо, но гледам няма свесни почти.

Повечето дето се продават са на над 300 000 км, ако видиш обява със 180 000, 150 000 и прочие, да знаеш че е превъртан километраж.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Julius Decimus написа:

180 000, 150 000 и прочие, да знаеш че е превъртан километраж.

Нова кола и дават гаранция от 5 години или 150 000 км. Ако разгледаш обяви на 4-ри годишни коли и на 24 годишни коли, ще видиш, че са на еднакви километри.

Не на 300 000 а на 2 - 3 милиона километра са навъртели. Брат ми си купи 7 годишна кола, която е купена чисто нова с един собственик с ясна история. По километраж е на 550 000км.

Нямаш си на идея как ме лепи на седалката и колко много живот има в този мотор.

Редактирано от nikolela (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, nikolela написа:

Нова кола и дават гаранция от 5 години или 150 000 км. Ако разгледаш обяви на 4-ри годишни коли и на 24 годишни коли, ще видиш, че са на еднакви километри.

Не на 300 000 а на 2 - 3 милиона километра са навъртели. Брат ми си купи 7 годишна кола, която е купена чисто нова с един собственик с ясна история. По километраж е на 550 000км.

Тя новата кола не е евтина. Да не говорим, че трябва да годиш в определен сервиз и трябва да си плащаш за смяна на масла, филтри и прочие.

преди 31 минути, =Ivan= написа:

чакай сега имало ли е нещо здраво от тая кола:giggle1:

Да, здрава е! Това са консумативи. Още ли ще се смееш. Гуми, масла, филтри, ролки, ремъци, съединител, окачване - това в БГ е консуматив. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Емо, аз за километрите се хващам. Едно такси за 3 месеца си навъртва 150 000 км. Ако е в частни ръце се въртят за 2 до 4 годинки.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.