Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Случаят приключи! С помощта на КЗП ми върнаха парите! 

 

 

 

Здравейте! Наскоро си поръчах ново дъно от Speedcomputers Asus Prime z270 A. Следователно нови Рам, процесор Intel i3 7100 и захранване EVGA 1000W GOLD. 

Слабям си го на бюрото на гумена основа, включвам монитор, цъкам копчето на захранването и светва ЛЕД подсветката на дъното (странно е, че само при включено захранване в тока дъното свети). Стратирам с вграденото Power копче, вентилатора на процесора се върти, но няма никаква картина на нито един видео изход от дъното. 

Слагам един спиикър, но и от там не излиза звука

"Преди съм имал същия проблем с друго дъно от дриг магазин, след като им го върнах за поправка се оказа, че трябва ъпдейт на биоса, върнаха ми го и всичко е точно" 

Звъня в магазина, разговарях с човек от сервиза, като му обясних каква ми е конфигурацията и каза, че би трябвало всичко да е наред и да им го пратя да го погледнат. 

Получават го на следващия ден и започва чакането.. Звъня след 1 седмица, като от там ми казват, че е изпратено към производителя.. Ок. 

След още 1 седмица получавам пратка в Спиди, като мисля, че е дъното. Гледам някъв плик с документи. Отварям ги и гледам снимки на задната страна на дъното, снимана някаква спойка и пише, че ми е отказана гаранция от производителя поради "неоторизирана намеса". WTF?

На снимата не можах да разбера какво ѝ има на спойката, защото е размазана и черно-бяла. 

Звъннах в магазина, като отново си говорих с човек от сервиза, като той ми каза, че и те ще го видят като пристигне при тях и ще ми звъннат. 

В нета се разрових и видях, че и много други имат същия проблем с това дъно. 

Как да процедирам ако и те ми откажат гаранционно поправяне или замяна? 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Cvetelin Evtimov написа:

Здравейте! Наскоро си поръчах ново дъно от Speedcomputers Asus Prime z270 A. Следователно нови Рам, процесор Intel i3 7100 и захранване EVGA 1000W GOLD. 

Слабям си го на бюрото на гумена основа, включвам монитор, цъкам копчето на захранването и светва ЛЕД подсветката на дъното (странно е, че само при включено захранване в тока дъното свети). Стратирам с вграденото Power копче, вентилатора на процесора се върти, но няма никаква картина на нито един видео изход от дъното. 

Слагам един спиикър, но и от там не излиза звука

"Преди съм имал същия проблем с друго дъно от дриг магазин, след като им го върнах за поправка се оказа, че трябва ъпдейт на биоса, върнаха ми го и всичко е точно" 

Звъня в магазина, разговарях с човек от сервиза, като му обясних каква ми е конфигурацията и каза, че би трябвало всичко да е наред и да им го пратя да го погледнат. 

Получават го на следващия ден и започва чакането.. Звъня след 1 седмица, като от там ми казват, че е изпратено към производителя.. Ок. 

След още 1 седмица получавам пратка в Спиди, като мисля, че е дъното. Гледам някъв плик с документи. Отварям ги и гледам снимки на задната страна на дъното, снимана някаква спойка и пише, че ми е отказана гаранция от производителя поради "неоторизирана намеса". WTF?

На снимата не можах да разбера какво ѝ има на спойката, защото е размазана и черно-бяла. 

Звъннах в магазина, като отново си говорих с човек от сервиза, като той ми каза, че и те ще го видят като пристигне при тях и ще ми звъннат. 

В нета се разрових и видях, че и много други имат същия проблем с това дъно. 

Как да процедирам ако и те ми откажат гаранционно поправяне или замяна? 

 

Преди да пращаш някъде нещо му правиш снимки все е едно е фотомодел. Сега може да пиеш една студена вода. Типично българска врътка и далавера с клиентите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна какво ще храни това 1000 вата захранване?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като ти кажат точно какъв е проблема си пусни жалба в КЗП и говори с тях дали могат да съдействат нещо, стига дъното да не е купувано с фактура на фирма.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В случая магазина трябват да вземат становище дали да ти върнат парите, щом производителя се отказва от сервизиране. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, techmaniac написа:

В случая магазина трябват да вземат становище дали да ти върнат парите, щом производителя се отказва от сервизиране. 

Те са си "вързали гащите" - уведомили са го в законовия срок, че му е отказана гаранцията - пратили са му снимки и протокол за отказ най-вероятно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Raze написа:

Те са си "вързали гащите" - уведомили са го в законовия срок, че му е отказана гаранцията - пратили са му снимки и протокол за отказ най-вероятно.

Според тях вината е в него, а дали наистина е така - автора ще каже. Как го е сглобявал, дали не е накривил нещо - пинчета на сокета, елементи по PCB-то etc. Може и по невнимание да е допуснал нещо. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

20180320_212751.jpg

Не ми е първия компютър, който сглабям. Това ми е част от задълженията във фирмата в която работя. 

Дъното съм си го взел за мен и не е купувано през фирма. Слабяно е на маса с подходяща подложла. Не съм го пъхал в кутии. 

Процесор, рам и накрая захранване. Цък и нищо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Cvetelin Evtimov написа:

20180320_212751.jpg

Не ми е първия компютър, който сглабям. Това ми е част от задълженията във фирмата в която работя. 

Дъното съм си го взел за мен и не е купувано през фирма. Слабяно е на маса с подходяща подложла. Не съм го пъхал в кутии. 

Процесор, рам и накрая захранване. Цък и нищо.

За втори път. Ако се налага ще направиш клипче в реално време как го сглобяваш и как дъното не тръгва. За по нататък да си знаеш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че така си е било. Какво ще пипа там под PCI слотовете. Вероятно е фабричен дефект (студена спойка или нещо подобно) и си измиват ръцете със потребителя/купувача. За съжаление нищо не може да се докаже.

Остава магазина да върне парите или да го смени с друго, но едва ли ще го направят.

Ремонт в сервиз е малко скъп вариант, но може да се пита.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тебе са те взели за канарче и явно не си уцелил коректната фирма от която да купуваш частите .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, sliderum написа:

Ако не е тайна какво ще храни това 1000 вата захранване?

Видео карти

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След няколко дни ще им свърши 30 дневния срок. Ако ми откажат да ми заменят дъното или да ми върнат парите гаранционни, мисля че мога да си искам парите заради неспазен гаранционен срок. Нали така? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не. Те са ти пратили уведомление с куриер, че ти е отказана гаранцията. Говори с КЗП ти казах.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, Raze написа:

Не. Те са ти пратили уведомление с куриер, че ти е отказана гаранцията. Говори с КЗП ти казах.

Казаха, че от производителя са ми отказали гаранцията и като им го върнат те ще го погледнат

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един съвет никога не си сглобявай компютъра сам дори и да  разбираш, защото дори и да не си направил нищо на дъното и проблема да е фабричен в магазина от който си купил  компютъра няма как да знаят дали ти не си направил нещо или си е било така по добре те да го сглобят така и да стане нещо като е в  гаранция нямаш грижи.Лично мнение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Възможно е и дъното да е върнато от друг клиент и да са набутали него след това с това дъно, особено ако е бил някой техен човек. По този начин те си измиват ръцете и пак си прибират парите за продажбата. Единствено, както казах преди това няколко пъти, жалба в КЗП и след това да чака решение, подобни "снимки" и проблеми трудно минават пред комисията (личен опит). Но след като автора е зае**л темата, тука можем само да хвърляме боб и да гадаем какво е станало от 22 март до сега.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така. На 54-тия ден след като съм им изпратил дъното им написах мейл, че искам да ми върнат парите или да ми го заменят с ново, защото не мога да ги чакам повече.  2 часа след това ми звъни техен човек и ми казва:

- Дъното Ви тъкмо пристигна, къде да ви го изпратим? 

Аз - Поправено ли е, какво му беше? 

- Не, не е поправено, имате отказ от гаранционно обслужване и няма какво да направим повече. 

 

При което говорих с общо 2-ма служителя и отказват да ми го поправят или каквото и да било. Аз бил съм го презапоявал. И питам с каква цел ще го презапоявам? 

Той: Това не мога да ви кажа аз, но е видно, че има опит за манипулиране на една спойка. 

 

На следващия ден си взимам дъното и го нося веднага в друг сервиз, къде исках да видят и да ми кажат от какво може да се е получило това. От там ми казват, че според тях е студена спойка, а и видно пинчето на компонента няма къде да се запой на платката, защото се вижда, че отдолу има само пластмаса. 

 

Пуснал съм жалба в КЗП и чакаме! 

на 14.04.2018 г. в 17:14, fobioss написа:

Един съвет никога не си сглобявай компютъра сам дори и да  разбираш, защото дори и да не си направил нищо на дъното и проблема да е фабричен в магазина от който си купил  компютъра няма как да знаят дали ти не си направил нещо или си е било така по добре те да го сглобят така и да стане нещо като е в  гаранция нямаш грижи.Лично мнение

Аз като купувам дъна и видео карти през месец каква ще ми е файдата да давам по 100лв да ми сглобят 3 компонента?

Вече всичко снимам на камера от лепенката до стартирането на компонента. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никога няма гаранция никаква ако търговеца не е коректен особено когато всичко се праща и връща и тинтири-минтири . Много ясно че и в сервиза в който си го върнал ще вземат един поялник и ще нашарят дъното както им е кеф и си до тук . Просто си вземай дъна от някъде където можеш да го връщаш физически и теста да става в твое присъствие . Това е моя съвет .

Успех !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 14.04.2018 г. в 17:14, fobioss написа:

Вчера ми звъннаха от Спийдкомпютри, от КЗП били ги посетили и искаха да им шратя дъното, за да продължат процедурата по жалбата. Изпратил съм го и сега чакам. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако вземат да ги ударят през мърлявите неизпълнения на гаранции, от които едва ли само автора на темата е пострадал...Дано до ги заболи. Защото, капиталиста не го ли чукнеш яко, при това и  жестоко по банковите сметки,  или направо  по главата с бухалка, няма начин да бъде коректен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам въпрос за по-просветлените. Ако решат да го поправят и да ми го върнат и не ми харесва как са го направили (да са си оставили ръцете и краката отгоре) какво да направя? Да им го върна пак? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 8 часа, Cvetelin Evtimov написа:

не ми харесва как са го направили

Какъв ще е критерият за това? Хм, те ти приеха за ремонт дъното, та и чак да не ти хареса ремонта е малко, извинявай, смехотворно изказване.
Успех с КЗП и целия казус.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес ми звъннаха да ми кажат, да им изпратя банкова сметка, за да ми върнат парите. 

  • Харесва ми 3
  • Еха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от rian14
      Здравейте всички, тъй като старата машина взе да издава багажа (11г.) съм се насочил към нова. По конкретно ASUS FX550IU-DM123_8gb . Насочил съм се към него поради следните причини:
      В бюджета ми е (1000-1200) 
      Голям почитател съм на марката. 
      Ще се използва за учене, на моменти работа с леки и среднотежки програми и игри които да вървят на средни изисквания що годе добре.  Очаквам мнения и съвети и разбира се впечатления,ако някой има такъв.   
       
      Целта е да издържи повече от гаранцията. (Да ме издържи поне 4-5 г)
    • от Kuncavia
      Здравейте,
      От седмица имам досаден проблем с един от двата компонента. 
      Когато компютъра влезе в sleep режим и се наложи да бъде "събуден", екрана започва да премигва. Първо по бавно, след което засилва. При рестарт не се подобряват нещата, а при по-продължително изключване, проблема или изчезва до следващия sleep или просто премигва по-бавно, засилвайки се постепенно. Това ми се случва и под Ubuntu 18 и под Windows 10. Надявах се да е картата, като с 300 зора активирах вградената. Тръгна, но проблема се появява отново. По метода на изключването реших, че е монитора, но пък на вградената карта се случва адски по-рядко и ако се случи, то след 10 премигвания спира... Ни в клин, ни в ръкав... Чакам да ми донесат днес/утре един монитор, да видим дали пък няма да се окаже проблем в монитора... Засега съм махнал опцията за sleep и всичко е точно, ама до кога... 
      Въпроса ми е към хора сблъсквали се с подобен проблем да ме насочат какво да очаквам...
      Прилагам от видео от премигването в напреднала фаза 
       
      Модела на монитора е LG IPS 277l. Имаше някаква тъпотия за пестене на енергия, която всеки път като светнеше слънце намаляваше силата на екрана и съответно увеличаваше, но е изключена отдавна, за да дава тя проблеми. Тайно се надявам, някоя настройка по монитора да е прецакана, ама на проба грешка толко... 
    • от Bring
      Имам компютър Dell optiplex 7010 имам една плочка рам DDR3 1600mgh на samsung и още две на kingston DDR3 1333 mgh рамта на samsung като размер и начин на направа ми изглежда по-различна от тая на kingston ще бъдели съвместима рамта на kingston с дъното ми на Dell?

    • от O.o o.O
      Картата е Gtx 1060 Rog strix 6gb когато сглобих ПЦ-то всички беше нормално и работеше подобаващо, но след като свалих игра(Дота2) и я пуснах за тест да видя как ще върви, екрана стана целия на вертикални черти и стоя така приблизитело 20сек. Пц-то се рестартира и при всеки нов рестарт тези черти/квадратчета се появяват по различен начин, веднъж на шахматно и тн.Пробвах и със сваляне на картата и след което поставяне отново, но нищо. Въпроса е от какво може да е това и съответно какво да направя?
      Картата е гаранционна
      Пц-то е:
      I5-8400
      8GB RAM GOODRAM 2666mhz
      Corsair vs650 
      120gb ssd
      2tb HDD
    • от Nikolay Pavlinov Panchev
      Здравейте,
      Имам дак, който поддържа SPDIF връзка (оптична или коаксиална) и искам да го свържа с компютъра ми.
      За жалост, когато си го купувах не се интересувах от подобни детайли си взех asrock H110 дъно, което не поддържа spdif out.
      Ще можете ли да ми помогнете и ориентирате към кое дъно да подходя, което да удолетвори нуждите ми?
      Важно е да уточня, че дъното трябва да поддържа socket 1151 технологията, DDR4 2133, поне три харддиска, да се побира в миди тауър и да поддържа gtx 1060 видео карти
      Благодаря предварително!
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.