Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

от известно време имам проблем с Microsoft Word, който меко казано ми създава главоболия в ежедневната работа. Версията, на програмата, която се използва в компанията, в която работя е 2007, а проблемът се състои в следното:

При получаване на имейл, съдържащ word файл и отварянето на въпросния файл, въпреки че изпращащия е спазил всички разстояния между думите, препинателни знаци и т.н(проверено на неговия компютър), при мен текстът на места излиза слят, без абсолютно никакво разстояние между думите. Съответно трябва всеки път да го проверявам и да разделям думите една от друга. На пръв поглед не е кой знае колко сериозен проблем, но когато говорим за документ, който съдържа 20-30 страници, определено бих казал, че е доста досадно и най-вече води до загуба на излишно време.

Някой има ли някаква идея на какво би могъл да се дължи въпросният проблем и как бих могъл да се справя с него? Версиите на програмите са еднакви, шрифтът, който се използва е Times New Roman. Ще бъда изключително благодарен на всеки, който се включи :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един такъв файл да видим?

Ако файла не се прати по поща има ли разлика?

На друга машина пак така ли е?

Текста който е проблемен е писан буква по-буква или го копира от друго място той?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стиловете еднакви ли са?

В какъв формат се записва файлът и ако се запише в друг формат има ли го същия проблем?

Има ли инсталирани някакви макроси на твоя Word?

Ако ти му изпратиш файл има ли проблем с разстоянието между думите на неговия Word?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, plamen_petrov_80 написа:

Един такъв файл да видим?

Ако файла не се прати по поща има ли разлика?

На друга машина пак така ли е?

Текста който е проблемен е писан буква по-буква или го копира от друго място той?

Не мога да го пратя, тъй като съдържа конфиденциална информация, няма как. Дори да не се прати по поща, резултатът е същият. Пробвах на друга машина, на нея проблем няма. Текстът в конкретния случай е писан ръчно, но и при копиран, пак се получава този проблем.

току-що, A.com написа:

Стиловете еднакви ли са?

В какъв формат се записва файлът и ако се запише в друг формат има ли го същия проблем?

Има ли инсталирани някакви макроси на твоя Word?

Ако ти му изпратиш файл има ли проблем с разстоянието между думите на неговия Word?

 

Стиловете са еднакви. Прието е винаги да се пише с Times New Roman 12, а когато се копира да се сменя пак на този шрифт.

Форматът е default форматът на word. Не съм пробвал да го записвам под друго разширение.

Доколкото ми е известно не. Преди мен и други са ползвали въпросният компютър, но не ми е споделяна такава информация. И другото странно нещо е, че въпросният проблем се проявява само при изпращането на word документ от един определен компютър. Ако се използва друг, проблем няма.

Няма проблем при изпращане на файл от моя страна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте следното - омашина, на която Word2007 работи нормално копирайте файла %AppData%\Microsoft\Templates\Normal.dot на флашка или по мрежа на десктопа.
На проблемната машина преи,меннувайте файла файла %AppData%\Microsoft\Templates\Normal.dot на Normal.old.dot.
Сега преместете копирания файл в папката %AppData%\Microsoft\Templates
Пробвайте Word-а как работи.
Ако възникне някакъв проблем, изтрийте новия и преименувайте стария Normal.old.dot на Normal.dot.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, DarkEdge написа:

Пробвайте следното - омашина, на която Word2007 работи нормално копирайте файла %AppData%\Microsoft\Templates\Normal.dot на флашка или по мрежа на десктопа.
На проблемната машина преи,меннувайте файла файла %AppData%\Microsoft\Templates\Normal.dot на Normal.old.dot.
Сега преместете копирания файл в папката %AppData%\Microsoft\Templates
Пробвайте Word-а как работи.

Благодаря. Веднага щом имам достъп до компютъра ще го направя.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, DarkEdge написа:

Пробвайте следното - омашина, на която Word2007 работи нормално копирайте файла %AppData%\Microsoft\Templates\Normal.dot на флашка или по мрежа на десктопа.
На проблемната машина преи,меннувайте файла файла %AppData%\Microsoft\Templates\Normal.dot на Normal.old.dot.
Сега преместете копирания файл в папката %AppData%\Microsoft\Templates
Пробвайте Word-а как работи.
Ако възникне някакъв проблем, изтрийте новия и преименувайте стария Normal.old.dot на Normal.dot.

За пръв и за последен път виждам някой да препоръчва кракване на Windows системата, за да успее тя да отвори неин файл! Ако това нещо го направите пред меките, вероятно биха ви уволнили. Едно за назидание, друго за лоша репутация. Явно Микрософт много са го закъсали, щом потребителите трябва да връщат стари файлове и да ги ръчкат напред назад. :) Дори да е малфункция, това ли е начинът?

Иначе въпроса ми напомня малко на тази тема тук, където субтитрите излизаха всички на един ред.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо - това не е кракване! Това си е ползване не един и същ шаблон! Разликата е огромна!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, DarkEdge написа:

Първо - това не е кракване! Това си е ползване не един и същ шаблон! Разликата е огромна!

Ами да. Меките са изтрили шаблона и са го заменили с друг. От нас се иска да си направим някакъв патч за бакъп, който да връща стария и новия шаблон, който изглежда един и същ по име. Изглежда несъвместим сам по себе си. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пълни глупости!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В крайна сметка направих споменатото до тук - ефект няма. Забелязах обаче, че имаме разлика във версиите на Word, нещо на което не бях обърнал внимание преди това. Не ми се искаше да занимавам IT-тата с нещо на пръв поглед толкова елементарно, но май ще излезе по-добре да го направя :)

Все пак благодаря на всички, които се включиха в дискусията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте! 
      От известно време имам проблем със зареждането на определени страници в интернет.Винаги ми излиза ''няма достъп до интернет'' а реално имам интернет. Имам втори компютър който е на същия интернет и при него няма никакъв проблем със зареждането на определени страници.Реших че имам някакъв вирус и сканирах с Malwarebytes Premium и той откри няколко заплахи след което ги изтрих но нямаше резултат.Долу-горе 50% от страниците не ми ги отваря.


      Поздрави!

    • от DarkEdge
      https://winaero.com/blog/microsoft-shutting-down-hotfix-service/
    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
    • от Ramiram
      Здравейте. Казвам се Рамин и имам един въпрос.
      Имам телефон Nokia с Windows 8.1 и наскоро случайно деинсталирах някои приложения от телефона. Опитах се да ги изтегля от Windows Store, но за съжаление те вече не са достъпни за моя тип телефон. Бихте ли ми казали как мога да изтегля тези приложения и откъде?
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.