Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! След актуализация на антивирусната (avast) при опит за рестарт излиза син екран с грешки. Пробвах да го стартирам и в safe mode,но без успех пробвах и с recovery,и там греда търси грешки близо 12 часа,без успех.може ли нещо да се направи или трябва преинсталация? ОС windows 7. Благодаря предварително.

regWvGY_d.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Намери си инсталационен диск/USB със същата версия на windows 7 и пробвай следното:

 

  • Харесва ми 1
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И най вече не инсталирай антивирусни програми :). Това че допринасят нещо за сигурността е мит.

  • Харесва ми 4
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Denica Dimitrova написа:

Здравейте! След актуализация на антивирусната (avast) при опит за рестарт излиза син екран с грешки. Пробвах да го стартирам и в safe mode,но без успех пробвах и с recovery,и там греда търси грешки близо 12 часа,без успех.може ли нещо да се направи или трябва преинсталация? ОС windows 7. Благодаря предварително.

regWvGY_d.jpg

 АНТИВИРУСНИТЕ СА ОТЖИВЕЛИЦА  ОТ 1995 ГОДИНА

аз не ползвам от 10 години  поне  а се знае за аваст че дава сини екрани 

 доверявам се  на malwarebytes   донякъде 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, а трябва ли да се преинсталира или има и друг начин да го включа?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А някой някъде да е казал да се преинсталира? Видеото гледа ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да опитате и следното.

Ще ви е необходима USB флашка (за предпочитане - празна)...

  • Моля изтеглете Farbar Recovery Scan Tool от друга система и го запазете на вашата флашка в свободната директория.

Линк за 32 битовата версия на инструмента

Линк за 64 битовата версия на инструмента

  • Сложете вашата флашка в компютъра, който не може да стартира.
  • Рестартирайте системата и започнете да натискате бутон F8.
  • Като се появи следното меню изберете Repair Your Computer.

sro5.jpg

  • Ще се появи прозорец за избиране на език. Натиснете Next.

sro6.jpg

  • Ще се появи меню в което да въведете паролата за акаунта си. Ако нямате такава просто натиснете Enter.

sro7.jpg

  • Като се появи следното меню изберете Command Prompt:

sro8.jpg

  • Когато се появи конзолата за команди въведете командата notepad => и натиснете Enter.
  • От менюто в notepad File => изберете Open => посочете My Computer => и намерете буквата на вашата флашка и затворете notepad.
  • От менюто за команди напишете e:\frst.exe (заменете буквата e с тази на вашата флашка).
  • Забележка: Ако версията на FRST е 64 битовата трябва да въведете e:\frst64.exe (като замените отново буквата e с тази на вашата флашка).
  • Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.
  • Натиснете бутона SCAN
  • Ще се създаде лог файл с името - FRST.txt на флашката.
  • От друга машина копирайте текста в следващия си пост.
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Може да опитате и следното.

Ще ви е необходима USB флашка (за предпочитане - празна)...

  • Моля изтеглете Farbar Recovery Scan Tool от друга система и го запазете на вашата флашка в свободната директория.

Линк за 32 битовата версия на инструмента

Линк за 64 битовата версия на инструмента

  • Сложете вашата флашка в компютъра, който не може да стартира.
  • Рестартирайте системата и започнете да натискате бутон F8.
  • Като се появи следното меню изберете Repair Your Computer.

sro5.jpg

  • Ще се появи прозорец за избиране на език. Натиснете Next.

sro6.jpg

  • Ще се появи меню в което да въведете паролата за акаунта си. Ако нямате такава просто натиснете Enter.

sro7.jpg

  • Като се появи следното меню изберете Command Prompt:

sro8.jpg

  • Когато се появи конзолата за команди въведете командата notepad => и натиснете Enter.
  • От менюто в notepad File => изберете Open => посочете My Computer => и намерете буквата на вашата флашка и затворете notepad.
  • От менюто за команди напишете e\:frst.exe (заменете буквата e с тази на вашата флашка).
  • Забележка: Ако версията на FRST е 64 битовата трябва да въведете e:\frst64.exe (като замените отново буквата e с тази на вашата флашка).
  • Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.
  • Натиснете бутона SCAN
  • Ще се създаде лог файл с името - FRST.txt на флашката.
  • От друга машина копирайте текста в следващия си пост.

Благодаря за подробния отговор,проблема в момента е,че няма от къде да изтегля това,нито да намеря инсталационен диск. Явно ще го нося в сервиз. Благодаря все пак за отделеното време и бързите отговори.Лек ден.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Denica Dimitrova написа:

Благодаря за подробния отговор,проблема в момента е,че няма от къде да изтегля това,нито да намеря инсталационен диск. Явно ще го нося в сервиз. Благодаря все пак за отделеното време и бързите отговори.Лек ден.

Пробвахте ли дали въобще стигате до Repair your computer. Понякога някои системи имат вградена такава среда, която може да се достигне и без инсталационен диск. Само че ако успеете да заредите до System Recovery Options:

sro8.jpg

вместо FRST ще трябва да пробвате вградените инструменти за възстановяване на системата. Пропускаме Startup Repair, защото при вас не е помогнала. Остава да опитате System Restore и да върнете системата към задна дата преди да се появи проблема. Изберете точка преди актуализацията на avast.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Все пак, преди сервиза влезте в BIOS, и вижте дали там се разпознава харддискът. Защото повреда в него е една от възможните причини да виждате такъв син екран.

Или пък си намерете един инсталационен диск, пробвайте да започнете от него преинсталация, до момента, в който трябва да изберете дял. Тогава ще видите също дали има повреда по диска.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разпознава го.Не знам вече какво да правя,ще се опитам да намеря диск ама ще е трудно,ако не сервиз.Благодаря ви.

15436779334775535114341378817332.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи може да се надяваш да е само софтуерен проблем, който се оправя в най-лошия случай с преинсталация на операционната система.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,
весели коледни и новогодишни празници!
Моля помагайте за следния проблем:
Лаптоп покупка от Метро - Samsung NP300E 5A, i3-2350 2,2GHz/2.3GHz; 500GB HDD; 6GB RAM; с Windows7 Home Premium SP1 64bit
Без инсталационен диск, има продуктов номер на етикета на лаптопа.
Спря да работи - не зарежда уиндоуса.
С Recovery(Repare) CD , в Re-image your computer/ install driver/ се появявя прозорец с папки:
Recent Places, Libraries, Computer
В  Computer:
С: - вече празен, иска форматиране за да се ползва;  с Command Promt / chkdsk - показва файлова система RAW
Boot (X:) - NTFS, 2,43MB , 28,8MB free; 
-Program files 239KB
-sources 39,8MB (folders: en-US, inf, License, Recovery...);
-Users 2,39MB
-Windows - 997MB
-setup - file version 6.1.7600 16385,  104KB

В биоса разпознава диска.
Startup Repare - не помага.

 Boot(X:)  и  Repare диска:

ne4xEqf.jpg

lj35mmn.jpg

 

Има ли начин да се възстанови уиндоуса без инсталационен диск и възможно ли е зареждане Windows XP Pro за който имам  СD ?
 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-вероятно диска вече съвсем е умрял и е станал неизползваем. Пробвай нова инсталация, като изтриеш всички дялове и създадеш нови, щом имаш дискове, но едва ли ще се оправи, щом CHKDSK дава, че диска е непоправим. С WinXP няма да можеш да работиш нормално, тази система вече е спряна от поддръжка, а и повечето програми, както и browser няма да ти работят нормално и да ти отварят някои страници. Направо вземи ново SSD и слагай windows 10 x64.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор и съвет, жив и здрав да си!
Да добавя, че преди два месеца след многократни актуализации получавани от MS   при изключването на лаптопа и подкани за ъпгрейд, се получи подобен срив. Тогава успях да "съживя" системата да работи до вчера, но ситуацията беше с налично: Windows7 / Partition size 183295 MB / Lokation E: " в Sеtup Repare и с възможност да приложа System Image Backup - с бекап от 01.2017.
Лаптопът се ползва от жена ми и достатъчно й е работа в интернет, препоръчително и скайп. Аз, да чукна на дърво, нямам проблеми с Win XP Pro на компа ми от ок.4г, забелязвайки което пишеш за невъзможност за влизане в някои сайтове, но засега се примирявам.
Ще опитам с XP инсталация, но полезно ще е получаване препоръки за размера и броя на дяловете. Досега бяха C:250GB(Windows + програми), D: 250 GB - разни(снимки, клипове...), да видим какъв обем ще остане след преформатирането...Според резултата ще мислим за 10, че 7-мицата също вече клони към неподдръжка

Редактирано от Popov
Корекция С: (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.