Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

vassilevv

Съвет за първа кола до 8000лв

Препоръчан отговор


преди 10 часа, Random41 написа:

Иначе върти гумите и на втора... 

Въртенето на гуми ли ти е критерия за добра кола:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 18.08.2019 г. в 20:35, lupis написа:

Въртенето на гуми ли ти е критерия за добра кола:)

Че къде съм казал че е добра кола турана? 

Аз съм си казал критериите - задно, красиво, здраво. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе аз на времето се завъртях със ЗаЗ 968М, 45 коня, част от които липсваха. Просто младия шофьор не знае какво го чака. Тия 150 коня на БМВ са абсурд за новобранец. Това не е кола за новобранци. Трябва предно предаване, под 100 коня. Малка кола, за да се вмъкват габаритите и и там, дето не очакваш. Аз бих си взел една Форд Фиеста модел след 2008-ма. Иделна е за млад шофьор, а и за жени. Много лесно управление, много добро и най-важно предвидливо поведение в завои. За мен Форд Фиеста си остава най-добрия автомобил за новобранци. Има я и агресията, но тя е безопасна. От 29 години съм професионален шофьор и не мисля да сменям малката кола за по-голяма. Навремето като хвърчах в облаците, мечтаех за нещо от рода на S-класа или като цяло за много голям автомобил. После осъзнах, че това изобщо не е необходимо в ежедневието. Е, ако сев реша не следваща, ще е поне 140 коня, но това е чак след 30 години шофьорлък ;)  Искам и 200 коня Фиеста с 3 цилиндъра и блокируем диференциал, ама да видим пари ще има ли. Това е върха на автомобила, дето става за нещо - кеф и превоз на себе си и някой друг товар ;) От 2006-та година карам Форд Фиеста и май никога няма да я заменя с друг модел, дори и от Форд.  Това е най-добрата кола, доказала се през годините. Дет се вика одъртях на нея, тия дето се присмиваха в началото, даже не си и спомнят вече. Отначало присмиване, след това тотално отричане на колата, следва приемане на фактите и вече всички знаят, че Фиеста се купува и купува и че се кара и кара...

 

на 18.08.2019 г. в 20:35, lupis написа:

Въртенето на гуми ли ти е критерия за добра кола:)

Определено една кола трябва да върти гуми. Иначе не е добра. Ако тракшъна те спъва, си дал парите на вятъра. Добрата кола се познава по това, че дори и с включен тракшън контрол  върти гуми при потегляне и смяна на предавка. Отделно, в завой ESP  не те спира брутално, а ти позволява малко волности. Най-добрия критерий е, когато ти свети лампичката за TC и ESP,  а ти не усещаш нищо за това. Това е добрата кола. 

на 11.08.2019 г. в 12:24, Silvering написа:

Моя съвет е да е по-евтина, като за първа кола. Дай си време да се разчупиш малко като шофьор. Па след тва квото и да вземеш, все ще е барутник.

Опа. Грешно е да се мисли това. Колата за малко пари винаги е лоша. Може да ти откажат спирачки, да ти се прецака мотор, даже и един мигач да не работи, могат да те направят на кайма! Колата, струваща много пари, също не е вариант. Само че там говорим за нови коли, които са много по-скъпи дори спрямо едногодишни подобни екземпляри. Златната среда е да се вземе кола, която да е в отлично състояние, но да не съжаляваш за паричките. Една кола, струваща снощна сума, обикновено притежава и доста защитни системи, които помагат на младия водач. Една кола за 1000 или 3000 лева, обикновено или е тотално амортизирана или нищо съвременно няма в нея и е опасна не само за шофьора, а и за пътници, пешеходци и други участници в движението. Затова 8000 лева са добра сума за първа кола, но не и за БМВ 140 коня. Както казах, една Фиеста или Хонда Джаз примерно, са идеалната покупка за 8000 лева!!! По-малко е компромис със сигурността, по-голям и мощен автомобил също. Колкото по-нисък клас е автомобилът за тия пари, толкова по-добра покупка ще е!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам що бъркаш цената на една кола с нейната техническа изправност. Anyway..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Кико написа:

 

Определено една кола трябва да върти гуми. Иначе не е добра.

И с най- скапана кола, на която успея да запаля двигателя, мога да завъртя гумите и. Но това няма да я направи по- малко скапана.Иначе с повечето неща съм съгласен с теб.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като кажете е така 150 коня, къде че болид от формула едно - е наскоро в едно заведение на съседната маса едни чичаци лафеха за коли и единия рече: оооо аз не ща повече от 1400 кубика уа, с туй 1600 са убия уа, то тва бяга вече аз не мога го удържа у пътя уа. Да говорим за 300- 400+  кончета, за некви големи турбинирани кубатури, по може, ала някакви си 150 коня и има- няма 2,0 кубика - ай ся, голямата опасност. Пичите въшки също имат редица недостатъци, като за нов шофьор - нестабилни са, супер тегави при изпреварване и повечето модели са със понижена видимост.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лошото е,че колите нов внос в България, не може да се направи пробно каране.И не става въпрос за едно кръгче по,черния път до автокъщата,а магистрала и в града.Само на платформа и преглед в сервиз, не може да се добие реална представа за състоянието на автомобила.Повечето автомобили нов внос са с една планина проблеми, които на запад е неизгодно вече за собственика да ги оправи,нито за някой местен купувач, и тия коли заминават за източна европа, закрепят се ефтино в някой местен сервиз и се чакай някой балама да я лапне.За това и всичките ни атокъщи са с реноме ,,Продавачи на бракми,,  Такова бмв Е90 тука в прелично състояние на 203 000км е 5000 евро минимум.В Швейцария от където е внесена едвали е по-малко.По-добре да се търси, кола вече регистрирана и гледана от собственика и.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Бай Тошо написа:

....

На практика от автокъща кола никога не съм купувал - няма и да купя!!! Не, че не се пробвах на няколко пъти, ала ще ме извиняват, ма не съм чак такъв балък - то егати трошките, егати и ... старото желязо на килограм. Па е такива са ми най- смешни, колата за седем бона, ма с джантите за осем - я си дръж и джантите, и беемвето. Алъш- вериша от контейнерите за боклук: ще ида ще му купя само страничните огледала на това "идеално техническо състояние". Та и аз предпочитам автомобил вече регистриран и каран в България, а и има такива от първи собственици, ма на джамбазите скрапа не го ща, щот съм се нагледал на циркове - Мерцедес за 30 бона съм ходил да дърпам, да ти ева и автокъщите, 30 бона и не може да измине сто километра, инак разбира се "докарано на ход". Е на това му викам "циганска работа", такива българи са по- бетер и от циганите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, insec написа:

 

Имаше една автокъща в София на времето,сега може още да е има, нямам спомени вече как се казва, един руснак я държи занимават се и с изкупуване на автомобили предимно вътре от страната вече регистрирани.Примерно някой закъсал за пари,или просто иска веднага да вземе някакви пари,без да се изнервя с потенциялни купувачи,които правят уговорки и не идват, или да чака да му се обади някой.Имах една кола на газ спуквах я от каране и в един момент като удари 350 000км започна да лапа по един литър масло на 1000км.Отваряхме двигатела в на един приятел сервиза тука, да видим от къде гори масло, така и не установихме,мотора сух от всякъде,  а на тия километри тука е непродаваема.И реших да си ходя до България, викам ще я ползвам за транспорт и там вместо да давам пари за кола под наем ще е таркалям и преди да си тръгна ще оставя в тая автокъща, и колкото ми дадат.И отивам аз в деня, в който ще си тръгвам,ония дига капака, мотор сух перфектен,всичко си работи,климатици,сензори,само това и беше кусура,че гореше по 1л. масло на 1000км, ама това само аз го знам.Джамбазина вика,ще я покарам малко из София,викам карай колко искаш.Ония са качи,дойде след 20 минути,вика супер е,нищо и няма.Направихме сделката,а колата вече беше на 360 000км.На другия ден ми беше любопитно да ли са я качили в мобилито, гледам от 360 000км, станала на 150 000км и надпис ,,Уникат,,:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Бай Тошо написа:

....

А бе всичко това се получава, щото сме сиромашка нация. Нали виждаш и в този раздел за какво става дума. Масово се търся коли за 5- 6 айде осем хилядарки - ок, ама то каква кола да ти продадат за тези пари, еле пък марки, като БМВ и Мерцедес. Разглеждал съм пазарите из чужбина - по нета имам предвид - и познати имам, къде са вкарвали коли, някой и сега с това се занимават, други само за себе си са ходели да си купуват, ами като цяло няма толкова евтино братче. Все ще е с камара кусури, кой да ти продаде безгрижна кола за тънки пари - освен някой закъсал или някой, къде си навива на масрафа, друг шанс няма. Чувай гергено, дето ще вземеш десет годишен баварец на 200К за осем хиляди, че нали ако това състояние и експлоатацията, с които зарибяват са наистина верни, то тази кола има поне още толкоз живот без да се харчиш сериозно - е, нима западняка е толкоз улав, че да я продаде за 2-3К евро.  От сега мога да се обзаложа какъв ще е първия проблем, с който ще се сблъска един търновец с тази кола от обявата - задните стъкла, щото това не е фабрично тониране, а във В. Търново много се заяждат за това и те ти как се почват гайлета още с регистрацията.

Предполагам се сещаш как съвсем наскоро се мярна една невеста тука, къде не признавала френско, та от "мой човек" си взе Акорд май пак за осем хиляди беше - и още първата седмица писна с проблемите. Всеки иска по- хубаво, ала в крайна сметка най- добре да се простираш според чергата си, че инак извън нея те чака дебелия, като искаш по- хубаво, сбирай повече пари и това е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, insec написа:

 

Освен,че сме сиромашка нация, ние сме и претенциозни,масово не си спазваме уговорките.За това се получава едно надлагване и надиграване продавач-купувач.И повечето пъти купувача е пре*бан, защото на краставичар трудно ще му продадеш краставици.Нямаме хигиена на търговия.Идва някой си бай един кой си, нарамил 5 хил. лева и търси кола за 7 хил. лева.И почва,ама тука одраскана, тука,тоя фар май е сменян,тука ъглите на бронята не съвпадат, тя май удар е имала,чай звънна на на свако, на бадженака,ама той бадженака каза,че вървяли по 4500,повече от 5 хил. не ти давам.Нали и до тоя момент,вече ти е изгубил около 2 часа.И дори да му кажеш, айде взимай, я за 5 хил. лева, той може да ти каже,аве чакай да звънна на жаната да я питам, че не съм и казал,че ще купувам кола.Имах такъв случей в София с един чичка общинар.Целият следобед на една неделя ми изгуби, оглежда, па кара и вграда и по-магистралата.Колко пъти звъня на сина си да се консултира.па на другия ден искаше обстоен преглед в официялен сервиз, и там няколко часа, накрая стигнахме до нотариоса, и почна да ми се пазари да съм поел половината разходи,като преди това ясно се спорзумяхме,че прехвърлянето ще си е изцяло за негова сметка,  а и то по целият бял свят е така,че разходите по прехвърляне винаги са за сметка на купувача.Аз вече ми преля чашата,станах и си заминах, та хукна да ме гони,че щеше да му изгорят 500 лева капаро.Накрая вече с широка усмивка на лице ме кара към центъра ,жена му звъни, а той: -Малиии не съм казал на жената,че ще купувам кола, като разбере на какво ще ме направии..    Ама нищо, ще кажа ,че е служебна, и после лека по-лека, ще я чакам кога е в настроение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 часа, insec написа:

Като кажете е така 150 коня, къде че болид от формула едно - е наскоро в едно заведение на съседната маса едни чичаци лафеха за коли и единия рече: оооо аз не ща повече от 1400 кубика уа, с туй 1600 са убия уа, то тва бяга вече аз не мога го удържа у пътя уа. Да говорим за 300- 400+  кончета, за некви големи турбинирани кубатури, по може, ала някакви си 150 коня и има- няма 2,0 кубика - ай ся, голямата опасност. Пичите въшки също имат редица недостатъци, като за нов шофьор - нестабилни са, супер тегави при изпреварване и повечето модели са със понижена видимост.

Глупости пишеш. Даже и неразбираеми глупости. Малките били нестабилни...я пак. Понятие от коли имаш ли си изобщо? Айде да те пробвам и теб на Шипка с голямата ти кубатура.  Ама като почнете да си ги измисляте едни...още малко ще препоръчаш на човека и Мерцедес GL. Колкото чичаците разбират от коли, дваж пъти повече не разбират и такива като теб.  Запомни едно - опита учи.  Ако си кух в кратуната, ни 45 коня ще ти помогнат, ни 150. А таквиа са повечето младежи - кухи лейки. Да не се обиждат, но има още много хляб да изядат, докато стане нещо от тях. Имам предвид шофьори.  Или си мислите, шьофорлъка е като да ти стане пишката.  Сега може да ти става, след 5 минути като увисне, кво правиш?

преди 12 часа, Бай Тошо написа:

Лошото е,че колите нов внос в България, не може да се направи пробно каране.

Ходих да правя аз проба. Нов внос, нерегистрирана, в един подзьемен гараж. Нямаше номера, ама нали настоявах да карам, човека намери два номера от блъснато БМВ. Завинти ги и излязохме на улицата. Още на първия завой волана заяде и щях да се блъсна в дирека. Скоростната кутия замалко да падне от колата...като искаш, кара се. Въпросът е че, нищо не става от тия коли. И всички тук разбирачи. Западен автомобил на 50 000 км нямало. Напротив има, ама струва 4 пъти повече. Моята кола е на 65 000 км и почнах девета година. И като тия продам, няма да ти я дам за 5000. Обаче търгаша ще върне 100 000 км и ще ти иска поне 8000. Първо, че те бие от километраж и второ, че ти иска повече пари. Кола, карана в България...моите са само карани в България и то само от мен!  Зависи кой я кара, щото ако е някой малоумник с някоя фирмена кола, все тая дали ще я вземеш карана в България или в Германия. И ако там те ударят с киломентрите, тук ще те ударят с дупките по пътищата ни. Идеалния вариант е да се намери автомбоил с история, купен и каран в България като личен и поправян всеки път, когато се е налагало. Малко са такива, но примерно моите бяха такива. В сервиза винаги, дори за най-малкото. Ето, преди месец смених ангренажен ремък, макар автомобилът да е на 65000, а да му дават смяна на 190 000. Въпросът е,ч е навъртях 8 години и това е срока за смяна на ремък. в книжката си пише - толкова и толкова километри, толкова и толкова години, ако няма километри. Иначе просто караш или купуваш боклук. 

 

 И пак казвам. Стара кола е най-добре да се купува нисък клас с повечко екстри. Така цената е по-ниска, а качеството по-високо! Едно е да вземеш стар Мерцедес за 8000 лева, друго е стара Фиеста пак за 8000! Разлиакта ще е от земята до небето в полза на Фиеста. Ще е по-малко карана, на по-малко годиники, а и по дефолт, чупеща се доста по-малко от тоя Мерцедес.  За БМВ нещата дори са още по-зле!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Кико написа:

  Малките били нестабилни...я пак. Айде да те пробвам и теб на Шипка с голямата ти кубатура. 

Фиеста срещу Е90 - айде моля ти се намери си някой друг да кръщаваш, щот тъз фиеста бавареца, ако ще по джанти да е и за маслото отделен ауспух, пак ще я прави герап без даже да ходи в червеното. Щот си станал шофьор, па на младите само пишката, зарад туй си тръгнал с фиеста срещу БМВ да се слагаш - на Шипка! 🤣 боже кви странни вицове разказвате някои.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Кико написа:

 пак казвам. Стара кола е най-добре да се купува нисък клас с повечко екстри.

Да да.И като отидеш в кафето и оставиш ключовете на масата, да ти се смеят всички ,, ха-ха тоя взел на баща си мегана или турана:D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Бай Тошо написа:

Да да.И като отидеш в кафето и оставиш ключовете на масата, да ти се смеят всички ,, ха-ха тоя взел на баща си мегана или турана:D

Виж, навремето аз си купих един ЗаЗ 968М за 300 лева на 10 години.  Това бе първата ми лична кола и да ти кажа, всички и се кефеха. Даже имах един колега, дето като го возех, отваряше прозореца и викаше - вижте ни :) Той караше Москвич осмак на баща си, ама от ония старите осмаци. Да ти кажа, много по-се кефех на Запорожеца, отколкото ако си бях взел нещо по-модерно и скъпо. А и друго си е със Запорожеца да се дърлиш с Жигулита, хаха. И да, тая кола я взех, щото гледах дини и ми трявбаше за превоз. Пълним съм 400 кила дини в нея, където намеря място - из цялото купе. Коя кола ще може да поеме толкова дини, хаха,м че и по нивите да ходи :P

 

преди 18 часа, insec написа:

Фиеста срещу Е90 - айде моля ти се намери си някой друг да кръщаваш, щот тъз фиеста бавареца, ако ще по джанти да е и за маслото отделен ауспух, пак ще я прави герап без даже да ходи в червеното. Щот си станал шофьор, па на младите само пишката, зарад туй си тръгнал с фиеста срещу БМВ да се слагаш - на Шипка! 🤣 боже кви странни вицове разказвате някои.

Ако ще и Е900 да караш, все тая.  Ама ти ми говориш за нестабилност при малките коли, което не е изобщо, ама изобщо вярно! Напротив, много от малките автом,обили са по-устойчиви от по-глеми, особено такива като твоята. Погледай малко тестове, примерно как една S-класа взема слалом и как една Фиеста. Голямия кораб, ако няма системи по окачването поне за 100 000, не може изобщо да се сравнява. Щото вярно, монтират им срещу доплащане въздушни окачвания, 4 управляеми колела, амортисьори, дето се втвърдяват и държат стабилна колата в завоя, но айде, това са екстри, дето малко хора имат и ако имат, са дали поне 200 бона за колата си. Но всяка кола си е за себе си. Може да има спортно окачване, блокируем или блокируеми диференциали и така наатък. С такава няма как да се мериш с твоето БМВ, та ако ще и Фиеста ST  с блокируем диференциал да е. Да, ще имаш може би повече мощност, ако колата ти е поне 250-300 коня, но това ще е на рпавите. На изходите от завоите ще губиш, ако нямаш подобни джаджи. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мда - опитвам се да си представя как, който ще да е автомобил с 300 коня губи от Фиеста, ала освен да ме избива на смях, друго не се получава. Барем да беше избрал Порше, Ферари, Лотус etc. като контрапример, че има малки и супер стабилни автомобили, ама баш пък с фиестичката да ми развиваш авто- философии .... то с 80 й пищят гумите на завоите, стабилна била. Е щом, дори фиестата била стабилна, коя тогава аджеба е нестабилна - е90 и S- класа 🤣🤣🤣 нимоа честно. Да ти кажа, дори не ти вярвам, че самия ти си вярваш на собствените твърдения - спорът, който се опитваш да повдигнеш е толкова абсурден и нелеп, че няма накъде повече.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малките коли са намислени предимно за градско каране.До супера, до работното място в града и до там.Не че не можеш да я ползваш за извънградско, но нито са комфортни, ако ще да има стохиляди екстри,нито са икономични, нито са стабилни на пътя.Особеено ако е с по сериозен двигател те са още по-опасни.Имах на времето една въшка тежаща 900кг. и двигател от 109к.с в Германия на аутобан с 5 платна ,ако имаше вятър и вдигне 160км/ч и на горе, почваше да се люлее и имаш усещането, че всеки момент ще се обърне по таван.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Бай Тошо написа:

Особеено ако е с по сериозен двигател те са още по-опасни

А баш. Една от най- свирепите оси, дет съм пробвал бе една А3, къде я бяха набримчили с некъв ненормален двигател, едни турбини, едни чаркалаци по нея, бе хора ентусиасти, ма с пари. Това чудо на първа без газ въртеше гуми - сещай се майка. Ускорение и динамика, като на пистов мотор. Обаче - те този път израза "лети', беше по- скоро буквален, отколкото метафоричен. Щото у пътя наистина не стои, подскача братче, като подгонено кенгуру - като му настъпиш педала и се почва ляво- дясно, ляво- дясно и от време на време колелата опират в асфалта. И аз им рекох тогава на пичовете, че ще направят беля с тази кола, те хохо хаха - мина не мина, даже май нямаше и половин година, оня така се бутуряса, че само късмета и съвременната медицина успя да го върне от оня свят, колата разбира се замина директно на скрап.: прей сметка, че коляновия вал го намериха нейде из храстите.

Те тез суперспортните, къде пак са малогабаритни, не случайно са с такива форми - не е просто заради дизайна и фешъна, аеродинамиката си е цела наука братче. За да се наслаждаваш на екстремни динамични характеристики, техническите изисквания не се изчерпват само с мощност и широки гуми. Малолитражките са ок до 130-140, от там нагоре тези коли не ми ги фали, колко стабилни били, всякакви такива голфчета, корси, фиести, короли, сивици и прочие, като вдигна 160 и ми настръхват косите, просто нищо общо нито с е90, нито с S- класа (опитвам се да не се смея) - карал съм и едните, и другите, тъй че изобщо не става дума да вярвам на някого, било клипове из нета, било официални източници или махленска седянка. Казано образно - тъй като съм работил, като личен шофьор - ако искаш да те возя примерно с 200, забрави че ще ме наемеш на неква си фиеста, намери си някое друго камикадзе.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Фиестата е чудесно решение за хора с малко възможности, които им се иска да карат по-нова кола.2013г. един приятел си търсеше нещо такова за да смени 25 годишната Хонда crx.И си взе за около 6000 евра 1.4 дизел 68к.с. на 80 000 реални км и пълен пакет екстри. Там подгрев на предното стъкло, кожен салон, на старт бутона така се радваше нали сравнение с crx   къде и хидравлика на волана нямаше, това беше друго измерение.Радваше са, че по каталог я даваха 3,5л./100км извънградско нафта, вика ще се возя без пари.След един месец ме пита, колко харчи извънградско мойто 13 годишно ауди 1.9tdi , аз му казах 5,5л./100км което си беше така.Той вика, защо мойта харчи 6л./100км Човека хабер си нямаше, че малката кола с малък мотор извънградско харчи колкото по-голяма с по-голям мотор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Големи глупости изписахте, ама айде. Някой да е чувал за тегло и завои? Не е? Ами да е чувал. Ако прочетете внимателно поста ми ще видите, че аз не стандартизирам нещата!  Сравнявах Фиеста 200 коня с блокируем диференциал за Шипка и БМВ Е90 250, та ако щеш и 300 коня, пак за път като тоя на Шипченския проход!!! Не говоря за аутобани. Тук нямаме аутобани и никой не кара с 200 км/ч. А ако кара, си е за негова сметка. Това, дали една кола е стабилна при вятър, много зависи и от съпротивлението и. Не може ей така да сравняваме дини с круши. Вярно, масата също влия и една тежка кола ще е по-стабилна по курса. Само че те хората са измислили и системи, които автоматично коригират курса при страничен вятър, ама айде...

 

За 8000 лева никога не бих си взел БМВ или Мерцедес. Аз Мерцедес или БМВ на старо под 20-30 000 не признавам!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Кико написа:

Големи глупости изписахте, ама айде. Някой да е чувал за тегло и завои? Не е? Ами да е чувал. Ако прочетете внимателно поста ми ще видите, че аз не стандартизирам нещата!  Сравнявах Фиеста 200 коня с блокируем диференциал за Шипка и БМВ Е90 250, та ако щеш и 300 коня, пак за път като тоя на Шипченския проход!!! Не говоря за аутобани. Тук нямаме аутобани и никой не кара с 200 км/ч. А ако кара, си е за негова сметка. Това, дали една кола е стабилна при вятър, много зависи и от съпротивлението и. Не може ей така да сравняваме дини с круши. Вярно, масата също влия и една тежка кола ще е по-стабилна по курса. Само че те хората са измислили и системи, които автоматично коригират курса при страничен вятър, ама айде...

 

За 8000 лева никога не бих си взел БМВ или Мерцедес. Аз Мерцедес или БМВ на старо под 20-30 000 не признавам!

И на мен ми е смешно, макар че прочетох едва няколко мнения. А момчето, което пита може да звучи много уверено, но днес щях да натупам едно такова с BMW, което ме засичаше, но след няколко приказки пред гаджето му му дойде акъла и караше след мен твърдо с 50.:D Опасно е и за младите хора и за останалите участници в движението. И какво му разбира тиквата? 90 коня били малко и той не бил чак такъв смотаняк. Да, ама точно такъв ще да е. 

П.П. Не се сърдете! След време ще разберете.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пичове, в крайна сметка ние не можем да обвиняване автора, че иска да е в крак с времето.В днешни времена , ако си млад и не си в ауди или бмв с мускули под капака , нито ще те уважават връсниците , нито някоя мацка ще ти обърне внимание, аве направо си лузър, което може да ти създаде комплекси за цял живот.Ако някой е крив, че тая мода отнема човешки животи, това са тия къде ковът законите.Ей го и тука има улица в града къде на едно място винаги има по три букета цветя.По ирония на съдбата пак изключително млади хора, млади водачи с bmw.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доста сте ми объркали характеристиката,изобщо не ми дреме дали ще съм в крак с времето,що се отнася до коли.Нито ми е първа цел да съм с "мускули под капака",не съм и от хората които ще си оставят ключовете от колата на масата в кафето.Аз съм съгласен че голяма част от хората на моята възраст са комплексари и "кухи лейки" както се изрази някой по-горе,но е смешно и ограничено да си мислиш,че всички са такива...просто те изпъкват.Както и да е,в крайна сметка взех Accord седма генерация 2.4 бензин.Доволен съм че конете са и над минимума който бях заложил и може би това,че е с предно предаване е по-добре за първа кола.Харесва ми как се държи колата,а повечето коне по-никакъв начин не ме мотивират да карам неразумно,даже останалите участници в движението ми дават зор да натискам,когато си карам в ограниченията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е лоша. 

Добър двигател, само внимавай с ръждата. 

на 25.08.2019 г. в 0:33, Бай Тошо написа:

Пичове, в крайна сметка ние не можем да обвиняване автора, че иска да е в крак с времето.В днешни времена , ако си млад и не си в ауди или бмв с мускули под капака , нито ще те уважават връсниците , нито някоя мацка ще ти обърне внимание, аве направо си лузър, което може да ти създаде комплекси за цял живот.Ако някой е крив, че тая мода отнема човешки животи, това са тия къде ковът законите.Ей го и тука има улица в града къде на едно място винаги има по три букета цветя.По ирония на съдбата пак изключително млади хора, млади водачи с bmw.

ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ

В моя клас най-уважаваните бяха с А-клас, Акцент 1.3 и Клио 1.6.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...