Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте 

Търся кола до 15000лв.Спрял съм се на марките Бмв , ауди , фв . 

Трябва ми автомобил с прилична мощност , но и да не харчи много. Предпочитам седен или хечбек не съм привърженик на комбитата. 

До колкото знам ,че бюджета го ограничава ми трябва кола от 2010 година нагоре. Все още не съм се спрял на определен модел, затова искам вашите предложения. 

Бензин или дизел ? Не знам дизела не е ли по труден за поддръжка . 

Ще я използвам за града предимно но ще пътувам 2 пъти седмично извън града по 160 км. Искам нещо което има добра динамика , но и приличен разход на гориво.

Благодаря предварително!!!

Редактирано от Филипов
Грешка (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тези пари нали се сещаш, че няма как колата да е нова, още повече от тези марки. Всички ще са втора употреба, още повече от 2010 година.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, Raze написа:

За тези пари нали се сещаш, че няма как колата да е нова, още повече от тези марки. Всички ще са втора употреба, още повече от 2010 година.

Да ясно ми е дори и 2009 да е въпроса е да около тези години

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно от ВАГ групата с тия маслоядни мотори най-добре бягайте далеч. Ако ще е БМВ много хубаво се запознайте конкретната версия с каква поддръжка е, че да не се окаже, че за смяна на верига ще ви съдерат кожата с ~3000лв. 

Да, турбо-дизел комънрейл двигателите са останали от едно време със славата, че са по-скъпи за поддръжка, и е вярно ако се сравняват със старите атмо бензинови с многоточково впръскване. Обаче съвременните мотори са само турбо-бензин с директно впръскване и скъпите ремонти по дюзи и турбини са присъщи и за тях. Принципно дизеловите мотори са с по-голям ресурс, защото оборотния диапазон, в който работят е по-нисък, или иначе казано за 100 000 пробех, механическите износвания при дизелът ще са значително по-малки от тези при бензина, защото общия брой обороти е далеч по-малък. Плюс това дизелът има и леки смазочни свойства за разлика от бензина. 

Аз лично бих Ви посъветвал да разгледате Lexus IS 2-ра генерация. Легендарно корав автомобил, който в същото време е достатъчно динамичен и комфортен. А вече, дали ще е бензин или дизел, Вие си преценявате. Ако търсите икономия, дизелът е по-разумен вариант. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11547588602355634&slink=dc4yro

Колкото до газ-бензин, съвременните бензинови двигатели с директно впръскване НЕ стават само на газ. Има вариант да се сложи газ и на тях, но е много скъпо и се кара на смес примерно 30% бензин 70 газ, защото ако не върви бензин през дюзите, те не се охлаждат и се амортизират тотално. 

Второто ми предложение е Honda Acord осма генерация. При тези япончета проблемите са далеч по-малко, отколкото при намците от същите години. 
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11570223475127392&slink=dc51q0

П.С. не гледайте толкова годините, състоянието и реалния пробег са по-важни. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Soviet Soldier написа:

Точно от ВАГ групата с тия маслоядни мотори най-добре бягайте далеч. Ако ще е БМВ много хубаво се запознайте конкретната версия с каква поддръжка е, че да не се окаже, че за смяна на верига ще ви съдерат кожата с ~3000лв. 

Да, турбо-дизел комънрейл двигателите са останали от едно време със славата, че са по-скъпи за поддръжка, и е вярно ако се сравняват със старите атмо бензинови с многоточково впръскване. Обаче съвременните мотори са само турбо-бензин с директно впръскване и скъпите ремонти по дюзи и турбини са присъщи и за тях. Принципно дизеловите мотори са с по-голям ресурс, защото оборотния диапазон, в който работят е по-нисък, или иначе казано за 100 000 пробех, механическите износвания при дизелът ще са значително по-малки от тези при бензина, защото общия брой обороти е далеч по-малък. Плюс това дизелът има и леки смазочни свойства за разлика от бензина. 

Аз лично бих Ви посъветвал да разгледате Lexus IS 2-ра генерация. Легендарно корав автомобил, който в същото време е достатъчно динамичен и комфортен. А вече, дали ще е бензин или дизел, Вие си преценявате. Ако търсите икономия, дизелът е по-разумен вариант. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11547588602355634&slink=dc4yro

Колкото до газ-бензин, съвременните бензинови двигатели с директно впръскване НЕ стават само на газ. Има вариант да се сложи газ и на тях, но е много скъпо и се кара на смес примерно 30% бензин 70 газ, защото ако не върви бензин през дюзите, те не се охлаждат и се амортизират тотално. 

Второто ми предложение е Honda Acord осма генерация. При тези япончета проблемите са далеч по-малко, отколкото при намците от същите години. 
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11570223475127392&slink=dc51q0

П.С. не гледайте толкова годините, състоянието и реалния пробег са по-важни. 

Благодаря много !!! Мисля че ще се насоча към дизел 

преди 20 минути, Soviet Soldier написа:

Точно от ВАГ групата с тия маслоядни мотори най-добре бягайте далеч. Ако ще е БМВ много хубаво се запознайте конкретната версия с каква поддръжка е, че да не се окаже, че за смяна на верига ще ви съдерат кожата с ~3000лв. 

Да, турбо-дизел комънрейл двигателите са останали от едно време със славата, че са по-скъпи за поддръжка, и е вярно ако се сравняват със старите атмо бензинови с многоточково впръскване. Обаче съвременните мотори са само турбо-бензин с директно впръскване и скъпите ремонти по дюзи и турбини са присъщи и за тях. Принципно дизеловите мотори са с по-голям ресурс, защото оборотния диапазон, в който работят е по-нисък, или иначе казано за 100 000 пробех, механическите износвания при дизелът ще са значително по-малки от тези при бензина, защото общия брой обороти е далеч по-малък. Плюс това дизелът има и леки смазочни свойства за разлика от бензина. 

Аз лично бих Ви посъветвал да разгледате Lexus IS 2-ра генерация. Легендарно корав автомобил, който в същото време е достатъчно динамичен и комфортен. А вече, дали ще е бензин или дизел, Вие си преценявате. Ако търсите икономия, дизелът е по-разумен вариант. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11547588602355634&slink=dc4yro

Колкото до газ-бензин, съвременните бензинови двигатели с директно впръскване НЕ стават само на газ. Има вариант да се сложи газ и на тях, но е много скъпо и се кара на смес примерно 30% бензин 70 газ, защото ако не върви бензин през дюзите, те не се охлаждат и се амортизират тотално. 

Второто ми предложение е Honda Acord осма генерация. При тези япончета проблемите са далеч по-малко, отколкото при намците от същите години. 
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11570223475127392&slink=dc51q0

П.С. не гледайте толкова годините, състоянието и реалния пробег са по-важни. 

Благодаря много !!! Мисля че ще се насоча към дизел 

А може ли предложение от към немските марки нещо 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като нова каруца за парите ти, има Дачия.
Аз карам Дачия и нищо ми няма, нищо че има мангизи за ново БМВ.
И ще си я търкалям докато не почне да ми дава ядове.
Вече 3 години съм шапка на тояга, безгрижно само карам. На технически преглед чак на 4-тата година ще я карам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Белгиеца написа:

Като нова каруца за парите ти, има Дачия.
Аз карам Дачия и нищо ми няма, нищо че има мангизи за ново БМВ.
И ще си я търкалям докато не почне да ми дава ядове.
Вече 3 години съм шапка на тояга, безгрижно само карам. На технически преглед чак на 4-тата година ще я карам.

Защо да е каруца примерно ако е бмв 1ва серия . Не мисля че е каруца плюс това защо ми разправяш за дачия като това е най-голямата каруца 🤣 . Ходих до магазина на дачия чисто нова кола скърца на куче

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм много в час с цените в момента, но за 15 000лв чисто нова и лада не може да се намери, освен ако не става дума за изплащане. 

Фиат Типо не са лоши, разглеждах наскоро един 2018 година, салона е приятен за толкова евтин автомобил, доста мек и приятен материал е ползван за таблото, не скърца и не дрънка. Предлагат ги със стар и проверен двигател, който се слагаше на работното муле Добло и карат по ~450 000 отделно още от завода може да се поръча на газ, самата глава е пригодена и държи на газ, не е като да се сложи допълнително на бензинова версия, а си е точно пригоден двигател. Като цяло доста икономичен автомобил, но със 120 коня на купе 1300кг не е особено динамичен. 
 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Страхил Войвода написа:

Не мисля че е каруца плюс това защо ми разправяш за дачия като това е най-голямата каруца 🤣 . 

Щото заглавието на темата ти е за нова, те заради това.
Всичките са каруци, правени от една и съща ламарина.
Само че цените им не са същите.
Пълниш гушите на свръхбогатите капиталисти германци и си щастлив.

На предишната ми германска каруца като ѝ се повреди автоматичната скоростна кутия и викат дай 2000 евро за ремонт, знаеш ли колко е готино. Па на една японска каруца като ѝ се скъса ремъка при минус 16 градуса студ и после едни луди пари за ремонта на двигателя, щото наби клапаните в главата.

Били качествени германските и японските каруци, хайде бе, а не на мене тия. Всичко се троши и ремонтите са скъпи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Белгиеца написа:

Щото заглавието на темата ти е за нова, те заради това.
Всичките са каруци, правени от една и съща ламарина.
Само че цените им не са същите.
Пълниш гушите на свръхбогатите капиталисти германци и си щастлив.

На предишната ми германска каруца като ѝ се повреди автоматичната скоростна кутия и викат дай 2000 евро за ремонт, знаеш ли колко е готино. Па на една японска каруца като ѝ се скъса ремъка при минус 16 градуса студ и после едни луди пари за ремонта на двигателя, щото наби клапаните в главата.

Били качествени германските и японските каруци, хайде бе, а не на мене тия. Всичко се троши и ремонтите са скъпи.

Под думата нова 2009 ако за теб това е нова не знам по горе съм писал 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Смених ти заглавието че си писал "нов", което е доста различно от 10 годишно. Ако не ти харесва можеш и сам да си го редактираш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е баш първа серия на БМВ не се различава кой знае колко от Дачия - в обща сметка това е най- скапаното БМВ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, sound написа:

Е баш първа серия на БМВ не се различава кой знае колко от Дачия - в обща сметка това е най- скапаното БМВ.

Може и да е най-скапаното бмв , но пластмасите в интериора са една идея по добре. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Страхил Войвода написа:

Може и да е най-скапаното бмв , но пластмасите в интериора са една идея по добре. 

Няма място за сравнение, базовата 1-ца започна от над 51000лв. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Soviet Soldier написа:

Няма място за сравнение, базовата 1-ца започна от над 51000лв. 

Аз знам , че струва толкова аз говоря за втора употреба .

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Страхил Войвода написа:

Аз знам , че струва толкова аз говоря за втора употреба .

Втора употреба тази кола 3-та генерация, даже близко до 15 000лв няма да се намери. Второ поколение са в този бюджет, но те вътре не изглеждат особено премиум, приборите им са доста близки до тия на Е46 от края на 90-те , като цяло дизайна на 1-ва серия 2-ра генерация изобщо не ми харесва, но вкусът е субективно понятие. Аз подобен автомобил изобщо не мога да го възприема, като BMW. На вид си е бюджетен малък градски автомобил, а на поддръжка си е BMW. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Soviet Soldier написа:

Втора употреба тази кола 3-та генерация, даже близко до 15 000лв няма да се намери. Второ поколение са в този бюджет, но те вътре не изглеждат особено премиум, приборите им са доста близки до тия на Е46 от края на 90-те , като цяло дизайна на 1-ва серия 2-ра генерация изобщо не ми харесва, но вкусът е субективно понятие. Аз подобен автомобил изобщо не мога да го възприема, като BMW. На вид си е бюджетен малък градски автомобил, а на поддръжка си е BMW. 

Разбирам Благодаря

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, Страхил Войвода написа:

Може и да е най-скапаното бмв , но пластмасите в интериора са една идея по добре. 

Не ме разбирай погрешно - не, че ти препоръчвам нова Дачия, но дваж пъти повече не препоръчвам за същите пари дърто сдухано БМВ, което още, като ново си е чупарляк.

Най- добре се регистрирай във форума на БМВ и там поразпитай какво е рационално, и разумно да се търси за тези пари, но предвид критерия колата да не е повече от десет годишна, не таи големи надежди - БМВ е скъпа марка, старо, ново, все е скъпо. То не случайно преобладаващите БМВ- та у нас са 15+ годишни, като поне половината от тях, са си направо за скрап.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, sound написа:

Не ме разбирай погрешно - не, че ти препоръчвам нова Дачия, но дваж пъти повече не препоръчвам за същите пари дърто сдухано БМВ, което още, като ново си е чупарляк.

Най- добре се регистрирай във форума на БМВ и там поразпитай какво е рационално, и разумно да се търси за тези пари, но предвид критерия колата да не е повече от десет годишна, не таи големи надежди - БМВ е скъпа марка, старо, ново, все е скъпо. То не случайно преобладаващите БМВ- та у нас са 15+ годишни, като поне половината от тях, са си направо за скрап.

А какво мислите за коли от Сащ 

Надеждно ли е какви рискове крие , защото гледам че там е доста по евтино ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Основния риск е, че при евентуални ремонти ще трябва да си купуваш и частите от там.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Страхил Войвода написа:

А какво мислите за коли от Сащ 

Надеждно ли е какви рискове крие , защото гледам че там е доста по евтино ?

Зависи за какви американци иде реч. Модели на Fiat групата, проектирани за американския пазар, като Dodge Journey и Chraysler 300 ги има и на европейския пазар под брандовете Fiat Freemont и Lancia Thema. Автомобилите са едно към едно и части за тях тук в Европа са налични. 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11569930973395844&slink=dcebio

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21552647510532178&slink=dcec8b

Като споменахте БМВ 1-ва серия се сетих за Жулиета, ето примерно тази е само на 4 години и доста близо до Вашия бюджет: 
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11567800106473370&slink=dce1ud

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Soviet Soldier написа:

Зависи за какви американци иде реч.

Аз си мисля, че говори въобще за кола от щатите т.е. без значение на кой производител.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, Soviet Soldier написа:

Принципно дизеловите мотори са с по-голям ресурс, защото оборотния диапазон, в който работят е по-нисък, или иначе казано за 100 000 пробех, механическите износвания при дизелът ще са значително по-малки от тези при бензина, защото общия брой обороти е далеч по-малък.

Какъв аргумент е това, че и един бензинов турбо мотор, а и не само турбо, се кара и на 1500 оборота без проблем? Лично аз моя атмосферен го карам от 1500 до макс 2500 при нормално каране. Ускоренията са с леко качване до 3000-3500 и това е.  За турбо бензиновия дори тия показатели са по-малки. При атмосферния ми датчика за превключване на горна предавка светва при около 2000-2100 оборота и аз правя точно това. Обикновено карам на около 1600 оборота на най-висока предавка.  Какво е предимството на дизела?  Това, че степента на сгъстяване е по-висока, което води до взривно възпламеняване на нафтата? Ами бензина се сгъстява макс до степен 14 и то при новите мотори на Мазда. За дизела говорим от 14 до над 20!   Това изобщо няма отношение към надеждността, напротив. Влияние оказва САМО това, какво е решил производителя за правилно! А Фолксваген почти винаги правят кардинални конструктивни грешки за моторите си, били то дизелови или бензинови!!!

 

Относно смазването...ами то Фолксваген са може би единствените, дето горят над литър масло на 1000 км и пак се прецакват доста по-рано от всички останали конкуренти! Смазването не е гаранция за нищо.  Изгаарянето на масло нали се сещаш, че става през цилиндрите, а не покрай тях.  Тоест, масло си има винаги и пак моторите рано издъхват! Защо? Ами отговорът е сравнително прост - заради икономии от качествени материали при двигателостроенето!

За щатите...стандартите с Европа са различни. Тоест, янма как да внесеш автомбоил, който не отговаря на европейските стандарти.  Примерно мигачите там може да са с червени, тук няма как това да стане. Е, все пак сме България. Отделно, че има мита, дето оскъпяват двойно автмобила. Не случайно ако там един Мустанг примерно струва 30 000 долара и се смята за нещо много евтино, тук е 50 000 евро. Говоря за нови, не за стари, дето не е ясно, колко ще те ожулят на митницата.  Сещам се за един приетел преди време, дето ми разправя, как него приятел внася от САЩ автомобил и като разбира колко тряба да плати, оставя колата в Италия!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от EMIL97
      Здравейте, тъй като съм нов във форума се надявам да съм в правилният раздел.
      Трябва ми съвет за избор на кола която ще се ползва единствено като работна,  ще се кара около 100-150км градско на ден.
       Спрял съм се на две коли - Опел Корса 1.2 моно 65к.с. 1996г.  и Форд Фиеста 1.3 60к.с. бензин/газ 1999г. 
      Та въпроса ми най - общо е за слабите места на двата модела и  коя ще е по- добра от към здравина на двигател, окачване и разход на гориво за работна кола(който предполагам е сходен).
      Ще се радвам на всеки съвет и мнение. Благодаря предварително
       
       
       
       
    • от asaz
      Здравейте, придобих интерес към автомобилите, по-точно към електрониката на автомобилите.
      Та, исках да питам (ученик съм и главно към това съм се насочил) как се нарича самата професия (диагностика на автомобили и т.н.) и как се казва специалността, към която съм се насочил.
      Доста смешен въпрос, извинявам се за което, просто се заинтересувах    
      Ако въпроса ми е несъвместен за тук, моля да ме извините.
      Желая ви лека вечер и благодаря предварително!
    • от Nevermind Already
      Здравейте, отскоро съм шофьор, а сега почнах усилено да търся първата си собствена кола. Нямам предпочитания към определена марка, нпкой казват едно, други друго според опита си и вече не знам кого да слушам. Но търся по няколко показателя - да е здрава, икономичност, 4 врати, багажник с повече пространство и до 200000 км. (реални).
      Не търся голяма по размер кола, външния ѝ вид не ме интересува, но искам да ми върши работа, на мен и на семейството ми, а и да не ми носи много разходи. Имам бюджет до 10 000 лв., като първо ходих в автокъщите Боми ауто и Стойовкар, но нещо не ми вдъхнаха доверие и сега гледам коли на остатъчна стойност, върнати от лизинг и такива поне със сервизна книжка, в Емо ауто и Кар макс гледах, но не съм сигурна, че са надеждни. Всяко мнение ще ми бъде от полза, така че се чувствайте свободни да давате съвети, ще го оценя подобаващо. В допълнение ще приложа няколко обяви, които съм харесала, за ориентир към какво се насочвам горе долу. 
      https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11500898582953245
      https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11459761133377837#
      http://carmax.bg/inventory/opel-astra-1-7tdci-лизинг/
      http://www.espaceauto.bg/r.okazion.dv.php?id=1371
      https://www.cars.bg/company/sfa/offer/c2246141#comment
      https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11503998454825208
      https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11502528639390254
      https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11515617123668827
      https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11496994633088117
       
    • от hr.dimitrov
      Здравейте,
      Моля, за съвет.. искам да закупя автомобил 2011-2012 година, дизел, комби.. чудя се между тези три немски автомобила BMW 3-та серия, Мерцедес C-class или Ауди А4 - вие кое бихте избрали? 
      Поздрави!
    • от stoqn80
      Здравейте!
      Днес си купих нов плейър за колата  и реших да го  сменя,не сам много наясно със тоците и без да искам свързах погрешно кабелите и мисля,че радиото даде на късо.
      Проблема е,че сега колата няма ток-нито пали,нито свети нещо по таблото при подаден контакт....иначе фарове и авариийни светлини си работят.
      Ще съм много благодарен ако ме насочите къде е проблема и какво може да е.....лошото е че не мога да я запаля и да я закарам на електротехник.
      Благодаря предварително.
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...