Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

  • Отговори 68
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Например Networx.

Не се сещам дали Windows 7 имаше Resource Monitor, но май имаше. Отвори един такъв и виж за Network какво е положението:  

С каква карта си? При Intel картите това ми харесва, че имат инструменти за тестване на хардуера дали работи коректно:

Публикувани изображения

Не и при мен. Дадох му e-mail адрес и попълних кепча кода и пак потече... Дори ползвах същия e-mail, само кода се смени.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми не знам, дори линка е статичен, сега го проверих. Не генерира random такъв всеки път.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Aз я дръпнах от друг сайт ами според мен е ок след теста си показваше на всичко 1 , каквото и да значи това .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, цър-вул написа:

ключът от палатката:
downloadid=e0677505c2187d6652544f8ec33986f7

Да, и? Това ID, както казах е перманентно всеки път (едно и също).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега като дойдат и като тестват от техен лаптоп и там се показва така скоростите какво става от тук нататък ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, adersa написа:

Сега като дойдат и като тестват от техен лаптоп и там се показва така скоростите какво става от тук нататък ?

Важното е това 1 да е на колонката PASS, не на колонката FAIL.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Важното е това 1 да е на колонката PASS, не на колонката FAIL.

На pass беше но аз вече я изтрих . Погледни последният ми коментар . Какво следва смяна на устройство или на кабел или измервания  на оптиката ?

Ей сега пак един тест направих бърз даун 87 мбпс - ъплауд 45 мбпс а1 сървър .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, цър-вул написа:

И е САМО твое!

И така да е, какво е станало с твоето ID, че е временно, а моето постоянно?

Няма значение, и при мен вече изтече, а новия линк е същия като стария. Явно не ID-то е ключа от палатката, а както беше казал преди времевата бисквитка (време което се оказа, че чак толкова малко между другото).

產品連結為空,請從下載中心的頁面找到該產品,點擊下載icon,才能正常下載

Връзката към продукта е празна, моля, намерете продукта от страницата на центъра за изтегляния и щракнете върху иконата за изтегляне, за да изтеглите нормално.

преди 16 минути, adersa написа:

Какво следва смяна на устройство или на кабел или измервания  на оптиката ?

Техниците ще кажат това.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разцъкай и другите опции де. Виж статуса на Cable, пусни пинг тест на Send and Receive под Diagnostics и т.н.

Виж в Safe Mode with Networking дали го има проблема. Ако там го няма, може би е антивирусната Avast прави мизерии. За теста спри и Windows Firewall.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Виж в Safe Mode with Networking дали го има проблема

Пробвах го вчера същата работа .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми значи тестваш и деинсталираш напълно avast, като му премахваш драйвера и от настройките на мрежовата карта: (при теб на снимката ще има драйвер на avast) може би (не знам в безплатния пакет дали се качваше и NDIS драйвера на стената им).

Image-157.png

и след това направиш един Reset на TCP/IP настройките си:

Complete-Internet-Repair-Build-3911-Scre

https://www.rizonesoft.com/downloads/complete-internet-repair/

и евентуално да оптимизираш настройките с този инструмент:

tcpo_v3.png

https://www.speedguide.net/files/TCPOptimizer_v308.exe

Ако нищо не помогне, значи нищо повече не можеш да направиш сам, а да чаках техниците на които казваш, че си се обадил и без това. Те пускат и спират кранчето.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма какво да тествам повече . Спиидтест си показва резултата 3 ден пореден получавам скорост на ъплауд на половина ....Защо ли са ми го ограничили ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, adersa написа:

Няма какво да тествам повече . Спиидтест си показва резултата 3 ден пореден получавам скорост на ъплауд на половина ....Защо ли са ми го ограничили ?

Какво значи на половина?
Нали знаеш че плащаш за МАКСИМАЛНИ а не за гарантирани скорости?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Bubbles написа:

Какво значи на половина?
Нали знаеш че плащаш за МАКСИМАЛНИ а не за гарантирани скорости?

Добре бе приятел знам го това ама как така до понеделник всичко си беше симетрично и след прекъсванията на устройството ъплауда падна на 55 мбпс ? Има нещо гнило тук и ще настоявам да го оправят ако трябва устройства да сменят .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, adersa написа:

Добре бе приятел знам го това ама как така до понеделник всичко си беше симетрично и след прекъсванията на устройството ъплауда падна на 55 мбпс ? Има нещо гнило тук и ще настоявам да го оправят ако трябва устройства да сменят .

Ами било е.
Също има моменти когато просто нещата са в едно състояние после в друго, интернета няма постоянна скорост, така ни го предоставят доставчиците.
Но щом настояваш, обаждаш им се на тия, заявяваш техник и се надяваш да дойде тази година, пък като дойде той ще види пък дано помогне.

 

Edit : Ся видях че си пробвал от програмите, как и резултата, ами значи остава това да си е просто от самата услуга тоест НЕ гарантираните скорости. :)

Редактирано от Bubbles (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

3 ден от подаването на заявката никой не дойде и не се обади кво прайм ? Май наистина проблема е в тях и крият нарочно , че са ми ограничли ъплауд скороста .

Май ще се стигне до КЗП жалба как така до понеделник всичко си беше точно по договор и след това ряззз.

на 14.01.2021 г. в 14:01, Bubbles написа:

Ся видях че си пробвал от програмите, как и резултата, ами значи остава това да си е просто от самата услуга тоест НЕ гарантираните скорости

приятел знам , че няма негарантирани скорости има максимални ама даун ми е максимален 94 95 мбпс ъплауда поне с 10 мбпс трябва да е по нисък 80 85 мбпс както си беше преди 1 седмица .

Или нещо се уплашиха като поисках заявка с тестове с техен лаптоп

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едва ли, просто виж си в договора до колко време е гарантирано посещението от техник. В момента явно не си им приоритетен. Но тъй като клиента винаги има право, като ти трябва толкова upload ги тормози докато не дойдат и това е.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Едва ли, просто виж си в договора до колко време е гарантирано посещението от техник

Един авер , който от години е на булсат ми каза максимално 2 дена .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване