Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Мнения за магазини продаващи компютри и лаптопи?


Гости tonio23
 Сподели

Препоръчан отговор

От кои магазини сте доволни и от кои не? В лаптоп.бг имат почти всичко, но гледам в Гугъл имат доста негативни ревюта. Аз съм доволен от Техномаркет от големите вериги, но като гледам напоследък и те продават талаш с 4GB RAM. Техмарт нямат голям избор от лаптопи (но ако искате перални и хладилници, произведени в Европа вместо в Китай там е мястото), а Технополис ми е далече. От Жар Компютърс съм купувал резервни зарядни и съм доволен, но никога пълна конфигурация. От Плесио съм купувал кабели и чанти само и също съм доволен, но лаптопите им ми се виждат малко скъпи. Pic.bg имат добри цени и конфигурации, някакви мнения за тях? Казаха ми да избягвам Емаг, защото често дефектирала. Една позната преди време си закупи телефон от тях и беше повреден, но не й признаха гаранцията.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Публикувани изображения

Всичката техника е еднаква, без значение откъде ще я вземеш. Идва от едни и същи големи доставчици в почти всички случаи. И какво значи 'талаш'? Това, че се продават бюджетни машини само с 4 GB RAM е нормално, има го по цял свят. Вече си избираш според бюджета.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е, че условно малките магазини са по-гъвкави - могат да ти преконфигурират машината по желание - промяна RAM, ssd....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти знаеш какво искаш и как го искаш - търговеца може да ти е симпатичен или не. Ако нищо не разбираш, никой не ти е виновен, че си избрал най-голямата талпа.

Ти присъства ли при отварянето и констатирането на проблема с телефона? Отказана гаранция - какво пише в протокола за причина? Ако не знаеш тези неща - все едно нищо не казваш.

Не разбрах как дистанцията от теб конкретно определя мението ти за търговец ...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, цър-вул написа:

Разликата е, че условно малките магазини са по-гъвкави - могат да ти преконфигурират машината по желание - промяна RAM, ssd....

Тези неща - и сам можеш да си ги направиш. Ако не са ти ръцете ... в една специфична дестинация!

По-интересни са допълнителната (платена) гаранция и различните застраховки!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, jhoro написа:

Тези неща - и сам можеш да си ги направиш.

Дали? Това е от твоята камбанария...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, цър-вул написа:

Дали? Това е от твоята камбанария...

Х'абсолютно!

преди 29 минути, tonio23 написа:

Казаха ми да избягвам Емаг, защото ..

Сега видях този текст, но ...
Прави разлика - между отделен търговец и платформа! Ето цитат, от „ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ на emag.bg“:

Цитат

2.5. Продавач на Платформата може да е всяко лице, което предлага стоки или услуги на трети лица с търговска цел и има сключен съответен договор за това с еМАГ.

Все едно да кажеш - „В Алиекспрес - всички стоки са ... (по избор)!“

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, Raze написа:

Всичката техника е еднаква, без значение откъде ще я вземеш. Идва от едни и същи големи доставчици в почти всички случаи. И какво значи 'талаш'? Това, че се продават бюджетни машини само с 4 GB RAM е нормално, има го по цял свят. Вече си избираш според бюджета.

Бюджетна в днешно време е, или поне трябва да е 8GB, нищо че у нас все още държат по-скоро средни цени. 

Въпреки, че 4 GB официално се поддържа от Win 10 и 11 и двете вървят супер спънато на такава памет. В 21-ва година е нужно да имаш минимум 8GB за да ти вървят добре и двете.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, tonio23 написа:

Бюджетна в днешно време е, или поне трябва да е 8GB, нищо че у нас все още държат по-скоро средни цени. 

Въпреки, че 4 GB официално се поддържа от Win 10 и 11 и двете вървят супер спънато на такава памет. В 21-ва година е нужно да имаш минимум 8GB за да ти вървят добре и двете.

То и акъл трябва да имаш, ама някои ... нямат свободни слотове!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, tonio23 написа:

От кои магазини сте доволни и от кои не? В лаптоп.бг имат почти всичко, но гледам в Гугъл имат доста негативни ревюта. Аз съм доволен от Техномаркет от големите вериги, но като гледам напоследък и те продават талаш с 4GB RAM. Техмарт нямат голям избор от лаптопи (но ако искате перални и хладилници, произведени в Европа вместо в Китай там е мястото), а Технополис ми е далече. От Жар Компютърс съм купувал резервни зарядни и съм доволен, но никога пълна конфигурация. От Плесио съм купувал кабели и чанти само и също съм доволен, но лаптопите им ми се виждат малко скъпи. Pic.bg имат добри цени и конфигурации, някакви мнения за тях? Казаха ми да избягвам Емаг, защото често дефектирала. Една позната преди време си закупи телефон от тях и беше повреден, но не й признаха гаранцията.

Здравей, включвам се в темата като собственик на онлайн магазин.

Познавам хората в лаптоп/десктоп.бг и мога да те уверя, че са коректни и си държат на реномето. Недоволни клиенти винаги ще има, а в google основно пишат хората, които не са доволни. Този който е доволен почти никога не е чак толкова мотивиран, че да търси в google и да пише позитивен feedback. Недоволните по някаква причина го правят и там обикновено виждаме само едната гледна точка, не е изключено и част от коментарите да са от нелоялна конкуренция. 

Стоката във всички магазини идва от официалните вносители, така че получаваш едно и също, независимо кой е магазина. Един добър търговец си проличава, не когато всичко е по мед и масло, а когато има проблем и се наложи да се ползват гаранционните и извън гаранционни условия. 

преди 38 минути, jhoro написа:

По-интересни са допълнителната (платена) гаранция и различните застраховки!

В общия случай  плащаш допълнително за допълнителна гаранция, но тя вече не ти е към вносителя/производителя, а към търговеца. Всъщност на теб като клиент гаранцията винаги ти е към търговеца, но той се обръща към вносителя, а вносителя към производителя. И производителя като е дал 3 години гаранция, а търговеца ти дава 4 (3+1) с една допълнителна, тази допълнителната се покрива от търговеца. Той си поема риска, че в тази една година няма да се наложи гаранционна замяна или ремонт. Хубаво е да имаш доверие на търговеца, на който си плащаш за допълнителна гаранция, некоректните ще те мотаят

Редактирано от Gaming_Solutions (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, Gaming_Solutions написа:

В общия случай  плащаш допълнително за допълнителна гаранция, но тя вече не ти е към вносителя/производителя, а към търговеца. Всъщност на теб като клиент гаранцията винаги ти е към търговеца, но той се обръща към вносителя, а вносителя към производителя. И производителя като е дал 3 години гаранция, а търговеца ти дава 4 (3+1) с една допълнителна, тази допълнителната се покрива от търговеца. Той си поема риска, че в тази една година няма да се наложи гаранционна замяна или ремонт. Хубаво е да имаш доверие на търговеца, на който си плащаш за допълнителна гаранция, некоректните ще те мотаят

Тук се сещам и за случаите, когато „международната гаранция“ от производителя е 1 година, но заради изискванията на ЕС - в България е 2 години!

 

Има и още един вариант, но потребителите принципно не го знаят.
Когато даден търговец е „официален представител“ на конкретен производител и в същото време - и сервиз за ремонт.
Производителя „казва“ - „Ние сме заложили 5% производствени дефекти. Когато се платят 100 бройки - се доставят 105. Оправяй се!“
Тези допълнителни бройки - или се ползват за подмяна на дефектирали, или се продават, а търговеца/сервиз - ремонтира върнатите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, има го и това, че предимно недоволните пишат.

Иначе за мен лично е важно фирмата да си държи на името, а не за някой лев да пробутва боклуци.... каквото правят магазинчето за кейсове, кабеляци и други в подлеза на Плиска в София. Но хайде, то е малко и продава китайски боклуци, сам съм си виновен.

В друг случай дори и да продават читави неща при лошо, нагло държание от продавачите не повтарям покупка. Затова и предпочитам Техномаркет на Цариградско пред Технополис Младост, защото във втория консултантите са много неприятелски настроени, а тези в компютърния отдел разбират много по-малко от тези в Техномаркета. Изрично споменавам локациите, защото вероятно си зависи от съответния магазин/клон.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да уточниш поименно, да не попаднем в ден в който готиния продавач е отпуска ...

Не знам дали си разбрал, но света се промени - вече никой на нищо не държи, гонят се печалби и това е.

Търговеца има най-малко вина за качеството на дадена стока.

Когато си избирах кутия за система (поръчката беше за няколко бройки) помолих да слезна в склада и да видя/пипна няколко кутии за да си избера. Дилъра първо се обяди в склада да ги предупреди, а после вика чакай и аз да сляза. И започна ето тази вика много я търсят отваря и ... не мерси ... накрая си избрах това което на мен ми трябва, обясних му защо и той вика: а аз до сега какво съм продавал - само визия :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, jhoro написа:

Тук се сещам и за случаите, когато „международната гаранция“ от производителя е 1 година, но заради изискванията на ЕС - в България е 2 години!

 

Има и още един вариант, но потребителите принципно не го знаят.
Когато даден търговец е „официален представител“ на конкретен производител и в същото време - и сервиз за ремонт.
Производителя „казва“ - „Ние сме заложили 5% производствени дефекти. Когато се платят 100 бройки - се доставят 105. Оправяй се!“
Тези допълнителни бройки - или се ползват за подмяна на дефектирали, или се продават, а търговеца/сервиз - ремонтира върнатите.

Не знам какво разбираш под официален представител, предполагам имаш предвид вносител. Ние търговците зареждаме от вносителите. За подобна политика в нашия сектор с PC хардуер да поръчаш 100 и да ти доставят 105 заради производствени дефекти не съм чувал. Иначе почти всеки търговец може да е официален партньор ако предлагаш продуктите на даден производител, но това не те прави вносител. 
Вносителите имат сложни ERP системи и при тях гаранцията от производителя започва да важи при продажба, самият производител вижда кога вносителя е продал дадена стока на търговец. И това е много важно, защото пък на нас търговците гаранцията започва да тече в момента в който сме закупили нещо от вносителя, а не когато го продадем на клиент. Това е и една от причините ние да не държим почти нищо на склад или ако държим да са бързо оборотни стоки. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами те като си гонят печалбите потребителя пък също ще си гони интереса и ще оплюва и така. Вече никой не го е страх от това да оставя негативни ревюта в Гугъл и по други сайтове макар, че до скоро си позволяваха да заплашват за лошо ревю в Гугъл (Декатлон Подуяне например). А от личен опит мога да заявя, че въпреки някои преувеличавания в БГ Работодател се пише истината, това, че не е удобна на Бай Ганьо работодател е друг въпрос. И ясно си личи, как от разните кол центрове впрягат HR-ките да пишат фалшиви позитивни отзиви, но това е друга тема. А дали ще се разнася публично в интернет или под сурдинка в реала, хората научават в кой магазин продават боклуци, къде обслужването куца и в кой супермаркет има стоки с изтекъл срок на годност. А глупаци дето да платят 7000 лева за 4 нощувки в хотел във Велинград винаги ще се намерят, но въпросът е колко, защото в криза хората си ценят парите повече.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, tonio23 написа:

Ами те като си гонят печалбите потребителя пък също ще си гони интереса и ще оплюва и така. 

Мислиш в доста грешна посока. Търговците да си гонят печалбата не е в ущърб на клиента задължително, нито пък клиента задължително има интерес да оплюва.  Логиката ти е сбъркана в случая. За бг работодател и Велинград не смятам да коментирам. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Gaming_Solutions написа:

Не знам какво разбираш под официален представител, предполагам имаш предвид вносител. Ние търговците зареждаме от вносителите. За подобна политика в нашия сектор с PC хардуер да поръчаш 100 и да ти доставят 105 заради производствени дефекти не съм чувал.

Не говорех за конкретен сектор. Но има много примери - не мога да си купя дадена техника (машини основно) - директно от производител. Казва - „Имаме си дистрибутор, във вашата държава!“

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, Gaming_Solutions написа:

Мислиш в доста грешна посока. Търговците да си гонят печалбата не е в ущърб на клиента задължително, нито пък клиента задължително има интерес да оплюва.  Логиката ти е сбъркана в случая. За бг работодател и Велинград не смятам да коментирам. 

Когато човек си плаща има правото да изисква човешко отношение. Не казвам да ми се лигавят насреща, но човешко. А в София е вече рядко срещано някой да не ти се муси насреща. Хеле пък в Технополиса в Младост. Ако ти хвърлят рестото в супермаркета например имаш всякакво право да се жалваш, което за щастие тук не ми се е случвало, но в Братислава пред мен на едно момиче така му ги хвърлиха, че трябваше и да си ги събира. Да, има градове и с по-лошо обслужване от София, но това не значи че човек трябва да търпи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, tonio23 написа:

Когато човек си плаща има правото да изисква човешко отношение. Не казвам да ми се лигавят насреща, но човешко. А в София е вече рядко срещано някой да не ти се муси насреща. Хеле пък в Технополиса в Младост. Ако ти хвърлят рестото в супермаркета например имаш всякакво право да се жалваш, което за щастие тук не ми се е случвало, но в Братислава пред мен на едно момиче така му ги хвърлиха, че трябваше и да си ги събира. Да, има градове и с по-лошо обслужване от София, но това не значи че човек трябва да търпи.

Ролята на обидена жертва няма да ти помогне. Моят съвет е да си проактивен в реалния живот, не само анонимно в интернет пространството. Бъди част от промяната, която искаш да видиш. Като си толкова недоволен от обслужването в Технополис Младост иска ли среща с управителя, писал ли си в книгата с оплаквания... Само така може да промениш нещата. Оплаквайки се в интернет ти и още десетки хора най-много да намалите оборота и да лишите хората в Младост от Технополис :)  На мен ми звучи повече като отмъщение, отколкото като стремеж да се подобрят нещата. 

Редактирано от Gaming_Solutions (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, tonio23 написа:

Когато човек си плаща има правото да изисква човешко отношение. Не казвам да ми се лигавят насреща, но човешко. А в София е вече рядко срещано някой да не ти се муси насреща. Хеле пък в Технополиса в Младост. Ако ти хвърлят рестото в супермаркета например имаш всякакво право да се жалваш, което за щастие тук не ми се е случвало, но в Братислава пред мен на едно момиче така му ги хвърлиха, че трябваше и да си ги събира. Да, има градове и с по-лошо обслужване от София, но това не значи че човек трябва да търпи.

Има принцип - преди да поискаш, трябва да дадеш!

Наскоро отивам в такъв търговски обект (продаващ компютри и прочие)- за рекламация! Служителя - леко притеснен, ми казва - „Аз ползвам същото, без проблеми?“
Просто му се усмихнах и отговорих - „Ама не си карък - като мен!“

Подмениха ми устройството без уговорки.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, tonio23 написа:

Когато човек си плаща има правото да изисква човешко отношение. Не казвам да ми се лигавят насреща, но човешко. А в София е вече рядко срещано някой да не ти се муси насреща. Хеле пък в Технополиса в Младост. Ако ти хвърлят рестото в супермаркета например имаш всякакво право да се жалваш, което за щастие тук не ми се е случвало, но в Братислава пред мен на едно момиче така му ги хвърлиха, че трябваше и да си ги събира. Да, има градове и с по-лошо обслужване от София, но това не значи че човек трябва да търпи.

Тръгнахме от калпаво произведена техника, до лош персонал ...

Кази си направо кой те е ядосал и за какво, че си го изкарваш тук.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, tonio23 написа:

Бюджетна в днешно време е, или поне трябва да е 8GB, нищо че у нас все още държат по-скоро средни цени. 

Въпреки, че 4 GB официално се поддържа от Win 10 и 11 и двете вървят супер спънато на такава памет. В 21-ва година е нужно да имаш минимум 8GB за да ти вървят добре и двете.

То много неща трябва да са иначе, дори и компютри с двуядрени процесори без нишки не трябва да има, но все още и такива се произвеждат и се купуват най-много, понеже са евтини и вършат работа за интернет, филми и подобни леки задачи. Родителите ми още ползват 5-6 ако не и повече годишен лаптоп с 4 GB RAM и 4-ядрен пентиум процесор, работи перфектно с windows 10 и им върши работа за това, за което го ползват. Да не говорим колко хора ползват още по-слаби и стари машини.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, Raze написа:

То много неща трябва да са иначе, дори и компютри с двуядрени процесори без нишки не трябва да има, но все още и такива се произвеждат и се купуват най-много, понеже са евтини и вършат работа за интернет, филми и подобни леки задачи. Родителите ми още ползват 5-6 ако не и повече годишен лаптоп с 4 GB RAM и 4-ядрен пентиум процесор, работи перфектно с windows 10 и им върши работа за това, за което го ползват. Да не говорим колко хора ползват още по-слаби и стари машини.

Напоследък сравнявам две „щайги“ от Леново.
Едната е истински IBM/Lenovo Thinkpad R60 под Линукс, другата - китайско Lenovo B590 под Windows 8.1.
Ами китайчето ... не е много по-добре, хем паметта му е двойно!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, jhoro написа:

Прави разлика - между отделен търговец и платформа! Ето цитат, от „ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ на emag.bg“:

Все едно да кажеш - „В Алиекспрес - всички стоки са ... (по избор)!“

Емаг е яката цифромания, Ардес също.
Изненадващо за мен Озон се оказаха доста зле от към обслужване, при все че собственика им е Иво Джоков,не знам надявам се в последните години д аса се променили към по-добро както всъщност приляга на името на този човек.

Реално човек обаче няма как да каже точно този е добрия търговец, онзи пък не е, това е относително, дето се вика различни хора различни мнения.

П.П.
Не знаех че Емаг е такава платформа.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...