Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Автомобил до 8-9000лв


roundsnip
 Сподели

Препоръчан отговор

Здравейте! Пред дилема съм - имам сеат ибиза 1.9 131 коня, доволен съм от колата, няма никакви сериозни проблеми и всичко е наред, но аз съм висок и понякога ми идва тясна, а да не говорим ако някой седи зад мен. Баща ми е решил да си вземе нова кола и моята му харесва много, като ми даде идеята да купи моята и аз да си взема друга (вариант, който и без това обмислях). Може ли да ми предложите надеждни коли, които да не са толкова скъпи за поддръжка, а също така да имат и някоя друга екстра. За сега ми харесва mercedes w211 e220 facelift (младеж на 22г)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В сравнение с Ибиса, всичко ще ти се види повече от добро. Да се мяташ директно на Е класа, няма смисъл. А като цяло за да имаш МВ ти трябва и майстор, който има Стар диагностика. На мен, най-близкия такъв ми е на 3 часа път. Кварталния майстор, дето ще я закачи на диагностика за 20 кинта от алиекспрес, зарежи. Дърти коли са и не са чааак толкова скъпи частите, двигателят е чук, но... няма да повторя, като нямам майстор да разбира от Мерцедеси. Но и са много тормозени, повечето почват от 400 хиляди километра и вървят само нагоре. Особоено за бюджета ти. Премиум марките си идват с премиум цена. Дизеловите двигатели на Пежо са супер здрави. Тези на Алфа също. Като там цената е ниска, заради лошата репутация, но с разликата в цената ще си я стегнеш до перфектно състояние. Най-важното е да имаш човек с диагностика, който да закачи колите които ще гледаш и да ти каже всичко за тях. За коли на 15 години, важното е как са поддържани, не каква слава имат. Но... насочи се към коли от Д-сегмента (или дори Ц сегмента, ако си харесаш конкретно модел), няма нужда да се мяташ директно на лукса. След 4-5 годинки като ти умалее и искаш лукс, тогава прави ъпгрейда. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Този клас автомобили няма как да са с евтина поддръжка, защото те са масивни, тежки, обичайно са с големи двигатели, автоматични скорости, големи размери гуми и като цяло на тия години създават проблеми. Дайте повече информация какво точно Ви вълнува, освен че трябва да е по-масивна и комфортна. Дизел ли се търси бензин ли? Ръчка ли, автоматик ли? Камби, седан, SUV?

Аз на първо време се сещам за Lexus IS 2-ра генерация, малко по-малък е от Е-класата, но е комфортна и надеждна машина. BMW E60 също не са лоши, като дизайн изглеждат далеч по-младежки и свежо от очиларката W211. Chrysler 300c e интересен автомобил, той си е почти Мерцедес, по ония времена Крайслер бе собственост на Даймлер. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Погледни тази. Това на първо четене и в български сайт. Това е поради факта, че си висок и си се насочил към Е-класа. 

Все пак говорим за "нормални" цени свързани с поддръжката.  

Принципно може да се намери сносен модел от модела който ти препоръчвам за въпросните отделени пари от теб извън България и да се направи нов внос. Е, да, трябва да имаш познат с тоя сорт внос... 

Не ти съветвам веднага да се "мяташ" на Мерцедес. Специфични са за обслужване и може да се попариш, ако нямаш доверен майстор. 

Успех!

п.п. Е видях, че е с десен волан, но поне да схванеш какво да търсиш. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 часа, Soviet Soldier написа:

Този клас автомобили няма как да са с евтина поддръжка, защото те са масивни, тежки, обичайно са с големи двигатели, автоматични скорости, големи размери гуми и като цяло на тия години създават проблеми. Дайте повече информация какво точно Ви вълнува, освен че трябва да е по-масивна и комфортна. Дизел ли се търси бензин ли? Ръчка ли, автоматик ли? Камби, седан, SUV?

Аз на първо време се сещам за Lexus IS 2-ра генерация, малко по-малък е от Е-класата, но е комфортна и надеждна машина. BMW E60 също не са лоши, като дизайн изглеждат далеч по-младежки и свежо от очиларката W211. Chrysler 300c e интересен автомобил, той си е почти Мерцедес, по ония времена Крайслер бе собственост на Даймлер.

Може би трябваше и това да включа в описанието - дизел предпочитам (заради икономичност), но и бензин не бих отказал, седан да е и за предпочитане с ръчни скорости. Автоматика ми се вижда малко скучен, понеже съм карал

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

на 10.01.2022 г. в 23:41, roundsnip написа:

Здравейте! Пред дилема съм - имам сеат ибиза 1.9 131 коня, доволен съм от колата, няма никакви сериозни проблеми и всичко е наред, но аз съм висок и понякога ми идва тясна, а да не говорим ако някой седи зад мен. Баща ми е решил да си вземе нова кола и моята му харесва много, като ми даде идеята да купи моята и аз да си взема друга (вариант, който и без това обмислях). Може ли да ми предложите надеждни коли, които да не са толкова скъпи за поддръжка, а също така да имат и някоя друга екстра. За сега ми харесва mercedes w211 e220 facelift (младеж на 22г)

Как ще продаваш на баща си кола бе? Ти от коя семка си се пръкнал? Толкова години бачкал чиляка, да те отгледа не е ли заслужил някаква благодарност?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 11.01.2022 г. в 0:41, roundsnip написа:

ато ми даде идеята да купи моята и аз да си взема друга (вариант, който и без това обмислях)

 

преди 5 минути, Христофор_първи написа:

Как ще продаваш на баща си кола бе? Ти от коя семка си се пръкнал? Толкова години бачкал чиляка, да те отгледа не е ли заслужил някаква благодарност?

Нещо не четеш май или си  пишеш за спорта .И няма лошо баща му да удари едно рамо за новата кола какво толкова , че е станал дърт пръч . Дърт млад родителите винаги помагат на детето си  с каквото могат .

на 11.01.2022 г. в 15:35, JKirilov написа:

Икономичността ще отиде на кино когато видиш данъка колко е станал и да се сетеш пък догодина колко ще е...

Колите до 1600 скоро ще изчезнат като трабанта и москвича . Или ще има такива дето ще си ги карат ама няма да ги пускат в центъра на града ,защото замърсяват . А след време всеки втори ще кара кола над 2000 кубика и там и ГО и данъка са солени .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 11.01.2022 г. в 0:26, N1K17Y написа:

В сравнение с Ибиса, всичко ще ти се види повече от добро. Да се мяташ директно на Е класа, няма смисъл. А като цяло за да имаш МВ ти трябва и майстор, който има Стар диагностика. На мен, най-близкия такъв ми е на 3 часа път. Кварталния майстор, дето ще я закачи на диагностика за 20 кинта от алиекспрес, зарежи. Дърти коли са и не са чааак толкова скъпи частите, двигателят е чук, но... няма да повторя, като нямам майстор да разбира от Мерцедеси. Но и са много тормозени, повечето почват от 400 хиляди километра и вървят само нагоре. Особоено за бюджета ти. Премиум марките си идват с премиум цена. Дизеловите двигатели на Пежо са супер здрави. Тези на Алфа също. Като там цената е ниска, заради лошата репутация, но с разликата в цената ще си я стегнеш до перфектно състояние. Най-важното е да имаш човек с диагностика, който да закачи колите които ще гледаш и да ти каже всичко за тях. За коли на 15 години, важното е как са поддържани, не каква слава имат. Но... насочи се към коли от Д-сегмента (или дори Ц сегмента, ако си харесаш конкретно модел), няма нужда да се мяташ директно на лукса. След 4-5 годинки като ти умалее и искаш лукс, тогава прави ъпгрейда. 

Пежо срещу Ибица? Това пежото е такъв кански боклук, че и пари да ми дават не бих го взел. Ти имал ли си в живота си ибица и имаш ли си хабер какво представлява. Аз ще ти обесня. Маторя и окачвснето на ФВ, каросерията испанска. И си върви на гръм.

преди 11 минути, adersa написа:

Нещо не четеш май или си  пишеш за спорта .И няма лошо баща му да удари едно рамо за новата кола какво толкова , че е станал дърт пръч . Дърт млад родителите винаги помагат на детето си  с каквото могат .

 

Е какво ще му удря рамо направо да купи неговата кола, после да му купи и за него една нова кола, да му намери работа, да му намери жена, да му даде жилище нали все пак му е баща и трябва да се грижи за малкия- ,,пораснал,,

на 11.01.2022 г. в 14:35, JKirilov написа:

Икономичността ще отиде на кино когато видиш данъка колко е станал и да се сетеш пък догодина колко ще е...

А да ти е минавало през акъла,

че някои хора въртят много километри? 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, Христофор_първи написа:

Пежо срещу Ибица? Това пежото е такъв кански боклук, че и пари да ми дават не бих го взел. Ти имал ли си в живота си ибица и имаш ли си хабер какво представлява. Аз ще ти обесня. Маторя и окачвснето на ФВ, каросерията испанска. И си върви на гръм.

Е какво ще му удря рамо направо да купи неговата кола, после да му купи и за него една нова кола, да му намери работа, да му намери жена, да му даде жилище нали все пак му е баща и трябва да се грижи за малкия- ,,пораснал,,

А да ти е минавало през акъла,

че някои хора въртят много километри? 

За щастие съм нямал. Това са градски въшки, да те закарат от точка А на 7км до точка Б. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, N1K17Y написа:

За щастие съм нямал. Това са градски въшки, да те закарат от точка А на 7км до точка Б. 

Батка и като си нямал Ибица, като какъв точно даваш мнение  за Ибица? Като лаик ли? Аз имам и със нейните 100 к.с. и купе с тегло от 1030кг. не е баш градска. 5.5 на сто бензин.

Със 190км/ч. по аутобана в Германия съм сигурен, че ще оцапаш памперса.Мисля лятото с нея да ходя до Монако. На отиване мисля да забърша @Белгиеца разбрах, че имал много арна балдъза.:D

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Христофор_първи написа:

Батка и като си нямал Ибица, като какъв точно даваш мнение  за Ибица? Като лаик ли? Аз имам и със нейните 100 к.с. и купе с тегло от 1030кг. не е баш градска. 5.5 на сто бензин.

Със 190км/ч. по аутобана в Германия съм сигурен, че ще оцапаш памперса.Мисля лятото с нея да ходя до Монако. На отиване мисля да забърша @Белгиеца разбрах, че имал много арна балдъза.:D

 

Колкото и да се напъваш си oстава кола в категорията супермини. Качи се в кола от Д сегмента нагоре и сравнявай като искаш. И с 300 да я засилиш по нанадолнище, пак ще пипаш гадна пластмаса навсякъде в интериора, ще вози като каруца и всичко ще трака. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 54 минути, N1K17Y написа:

Колкото и да се напъваш си oстава кола в категорията супермини. Качи се в кола от Д сегмента нагоре и сравнявай като искаш. И с 300 да я засилиш по нанадолнище, пак ще пипаш гадна пластмаса навсякъде в интериора, ще вози като каруца и всичко ще трака. 

Глупости. Имал съм БМВ горе долу от същата година серия 3 същите пластмаси са, че даже и много по тегаво управление е при бмв нищо, че е премиум марка. Сега няма как да го сравнявам с коли от Д сегмента. Но за 8-9 хиляди лева каква точно кола от Д сегмента ще купиш. Гроб дето немците вместо да изхвърлят в моргат ги продават на будалите от България, да се правят на баровци.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 12.01.2022 г. в 19:00, JKirilov написа:

Как пък един поне не разбра, че кола се купува по предназначение или местоживеене (в Перник примерно ;) )???

 

Кола се купува по свой собствен критерий! Все пак това ще е твоята кола. Тя трябва да ти харесва. Е... и да можеш да си я позволиш де. По разни критерии- здравина, икономичност, полезен обем и така нататък, се купува СЛУЖЕБНА кола. Личния си автомобил  го купуваш и за да му се кефиш, не само за да стигаш с него от точка А до точка Б.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, JKirilov написа:

Аха, схванах. Обаче ти защо нямаш Порше? ;)

По-добре замълчи и хората да си мислят, че си глупав, от колкото да кажеш нещо и да разсееш всички съмнения.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 часа, Лудар написа:

Личния си автомобил  го купуваш и за да му се кефиш,

Идва момента в който си с дете/деца и тогава започваш да гледаш не кеф а удобство, големина, сигурност... После като отраснат децата, тогава може пак да се търси кола за кеф :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 часа, rostislaf написа:

Идва момента в който си с дете/деца и тогава започваш да гледаш не кеф а удобство, големина, сигурност... После като отраснат децата, тогава може пак да се търси кола за кеф :)

Епа удобството не е ли пак кеф?

на 13.01.2022 г. в 21:00, JKirilov написа:

Аха, схванах. Обаче ти защо нямаш Порше? ;)

Щото не ми е по джоба.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 12.01.2022 г. в 19:20, Христофор_първи написа:

Глупости. Имал съм БМВ горе долу от същата година серия 3 същите пластмаси са, че даже и много по тегаво управление е при бмв нищо, че е премиум марка.

Премеум марка,  ама бюджетна серия.  Отделно,  автора говори за Мерцедес,  не за бенве 😁

на 11.01.2022 г. в 0:41, roundsnip написа:

За сега ми харесва mercedes w211 e220 facelift

Хубава кола.  За поддръжката вече са ти казали,  но пък усещането и комфорта са на ниво, Мерцедес. 

Проблемът е, че това е 10 годишна бюджетна лимузина и трябва да внимаваш много да не ти пробутат някоя на 700 000 км. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 12.01.2022 г. в 15:45, Христофор_първи написа:

 

Как ще продаваш на баща си кола бе? Ти от коя семка си се пръкнал? Толкова години бачкал чиляка, да те отгледа не е ли заслужил някаква благодарност?

Да съм казал, че искам да му взимам пари или да му я продавам. Просто даде идеята, а какво ще се реши няма яснота още. Засега гледам какво може да се измисли и какви варианти има. Другия вариант ми е да вложа една част от парите в сеата и да му добавя някоя друга екстра и да го карам още някаква година. Искам нещо просто по-широко и да има по-комфортна возия. Конкретна любима марка нямам, естествено има модели, които ми харесват повече, но съм отворен за идеи 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз колкото пъти съм управлявал w211, толкова пъти съм оставал очарован от този автомобил. НО! да е автоматик!!! инак си карам там опела ли ще е, форд, фиат, етц. Автоматик, дизел и да е читав, че наистина евтин мерцедес, може да ти излезе отчайващо скъпо. За тия е от особено значение, да се търси хубав екземпляр - разбира се винаги си остава дозата късмет и на добри механици се случва да се излъжат в проблемен автомобил, но компромиси при избора много  много не трябва да се правят. Нещо не ти ли хареса, нещо да те съмнява, видимо да има проблеми, въобще не ти трябва и да се пазариш. Добрата оферта при тази марка е не по- евтиния, а по- пазения и поддържан Мерцедес. А такъв определено може да се намери, може и да се окаже по- скъпичък, но не е задължително.

 

п.п. но автоматик - ръчка ли е, не ми го хвали, категорично това не е моя автомобил.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...