Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Въпрос и съвет за относно предплатена карта


Препоръчан отговор

Здравейте,много ще съм Ви благодарен за съвет относно използването на предплатената ми карта към Vivacom

От години ползвам услугите за предплатена карта на този оператор.Рядко правя  дори изходящи повиквания ,като въобще не ползвам Мобилен Интернет.

Зареждам картата от различни места както с хартиени така и с електронни ваучери като ориентировъчно баланса на сметката да  не е под 10-15лв.

Напоследък започнах да получавам  обаждания и СМС-и цитирам * Остават 3 дни до изтичане на основен баланс за продължите да използвате пълноценно услугата е необходимо да направите презареждане!*

Въпросът ми е това не е ли изнудване един вид? Могат ли споменатите сътрудници да ме пренасочат към друг план ,без мое съгласие и  без да съм уведомен?

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

преди 12 минути, Niko Aleksandrov написа:

Могат ли споменатите сътрудници да ме пренасочат към друг план ,без мое съгласие и  без да съм уведомен?

 

Не не могат да сменят плана без да бъдете информиран за това и съгласил се съответно.

преди 12 минути, Niko Aleksandrov написа:

 

Напоследък започнах да получавам  обаждания и СМС-и цитирам * Остават 3 дни до изтичане на основен баланс за продължите да използвате пълноценно услугата е необходимо да направите презареждане!*

Вероятно това е автоматична система за да напомни ,че срока на минутите след презареждане изтича или срока на баланса (сумата) изтича (не съм запознат с това за какъв период са двете)

@Емил Костов може да даде по детайлна информация.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, Niko Aleksandrov написа:

Здравейте,много ще съм Ви благодарен за съвет относно използването на предплатената ми карта към Vivacom

От години ползвам услугите за предплатена карта на този оператор.Рядко правя  дори изходящи повиквания ,като въобще не ползвам Мобилен Интернет.

Зареждам картата от различни места както с хартиени така и с електронни ваучери като ориентировъчно баланса на сметката да  не е под 10-15лв.

Напоследък започнах да получавам  обаждания и СМС-и цитирам * Остават 3 дни до изтичане на основен баланс за продължите да използвате пълноценно услугата е необходимо да направите презареждане!*

Въпросът ми е това не е ли изнудване един вид? Могат ли споменатите сътрудници да ме пренасочат към друг план ,без мое съгласие и  без да съм уведомен?

 

Ето ти информация, но понеже не знам на какъв пакет си е хубаво да се обадиш на 123. Времето на предплатените карти вече изтича и е безмислено да се ползват.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не не съм уведомен,години наред съм ползвал такава услуга, имало е случаи когато баланса на сметката дори е бил нулев -просто  ми спират изходящите повиквания от моя страна ,но получавам входящи , но не съм блокиран или др, 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Цитат
  1. Срокът на валидност на картата, е 12 месеца (1-11 месец входяща и изходяща, 12-ти месец само входящ). Срокът започва да тече от датата на активацията на картата, като всяко зареждане на картата в периода на нейната валидност със сума над 4 лева удължава валидността на картата за нови 12 месеца (1-11 месец входяща и изходяща, 12-ти месец само входящ).

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Цитат

Срокът на валидност на левовия баланс, включен в стартовия пакет, е 60 дни. Минути и MB, включени в стартовия пакет, са валидни до изчерпването им, но за не повече от 28 дни. Сроковете започват да текат от датата на активация.

 

Цитат

При презареждане до 19.99 лв. започва да тече нов 60 дневен срок на валидност на баланса, считано от датата на презареждане.

При презареждане на минимум 20.00 лв. започва да тече нов 120 дневен срок на валидност на баланса, считано от датата на презареждане.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Емил Костов написа:

Ето ти информация, но понеже не знам на какъв пакет си е хубаво да се обадиш на 123. Времето на предплатените карти вече изтича и е безмислено да се ползват.

Бл все пак! първо на 123 обаждане не е решение/не го препоръчвам/ второ аз знам кое време е изтекло и на какво е дошло но ако е свързано с финансии!!!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, Емил Костов написа:

Времето на предплатените карти вече изтича и е безмислено да се ползват.

Защо да е безсмислено?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, AAUUXX написа:

 

 

 

преди 13 минути, AAUUXX написа:

всичко това е много хубаво и е така! само искам да ви пиша ,че последният път когато презаредих с 20 лв баланса на сметката ми беше 9лв  а когато се прибавиха 20лв баланса ми не стана 29лв  а 20лв - 9 лв за оператора???Защо?- те не са изразходвани

 

 

преди 11 минути, ncl написа:

Защо да е безсмислено?

защото не е бил такъв план затова се изказват така!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, Niko Aleksandrov написа:

всичко това е много хубаво и е така! само искам да ви пиша ,че последният път когато презаредих с 20 лв баланса на сметката ми беше 9лв  а когато се прибавиха 20лв баланса ми не стана 29лв  а 20лв - 9 лв за оператора???Защо?- те не са изразходвани

 

От заредената сума се удържа сума за минути/ мегабайти според плана.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, AAUUXX написа:

От заредената сума се одържа сума за минути/ мегабайти според плана.

не могат ли да ме уведомят за някакъв лимит и да си направи човек сметката!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Niko Aleksandrov написа:

не могат ли да ме уведомят за някакъв лимит и да си направи човек сметката!

На 123 ще Ви кажат какъв е плана и колко е удръжката за минути /мегабайти ,както и срока им на валидност.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Истината е че Операторът  в сл.Виваком искат да имаш някаква сума нешо като депозит било като някакъв пакет!- Банка ли е това 

Аз  не ползвам мегабайти Инт/ а мин си знам като време  

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз използвам този пакет get-max и няма удържане на никакви суми, няма правила за минимални презареждания през 60 -120 дни, можеш даже ако искаш да зареждаш един път в годината.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, Niko Aleksandrov написа:

Бл все пак! първо на 123 обаждане не е решение/не го препоръчвам/ второ аз знам кое време е изтекло и на какво е дошло но ако е свързано с финансии!!!

И поради каква причина обаждането на 123 не е решение и не го препоръчваш?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, ncl написа:

Защо да е безсмислено?

Щото днес като заредиш 10лв. ти важат 15 дни, тоест в месеца поне два пъти ще трябва да заредиш за да можеш да говориш. В същото време имаш абонаментни планове от 12-15лв. на месец(сумата е приблизителна защото не ги следя от известно време), с който план получаваш и някакви минути и интернет. Да вярно е, че българските оператори дават доста малко на клиентите си сравнено например с френските, но пак е по на сметка да си на абонамент отколкото на предплатена карта. Пък и ти можеш да си я нагласиш както искаш и както ще ти е удобно да функционира и да си избереш какъвто срок ти е изгоден за договора или пък да ползваш безсрочен, въпреки че отново българските оператори не дават почти нищо при избо на безсрочен договор.
Единственото което аз бих посъветвал е договора да се прави онлайн, защото така избягват досадните лъжльовци в магазините и техните "СПЕЦИАЛНИ ОФЕРТИ".

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, Bubbles написа:

Щото днес като заредиш 10лв. ти важат 15 дни, тоест в месеца поне два пъти ще трябва да заредиш за да можеш да говориш. 

 

 

преди 1 час, lupis написа:

Аз използвам този пакет get-max и няма удържане на никакви суми, няма правила за минимални презареждания през 60 -120 дни, можеш даже ако искаш да зареждаш един път в годината.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Bubbles написа:

Щото днес като заредиш 10лв. ти важат 15 дни, тоест в месеца поне два пъти ще трябва да заредиш за да можеш да говориш. В същото време имаш абонаментни планове от 12-15лв. на месец

Не е така. Зареждам 8 лева на два месеца и си важат за толкова, което е по 4 лв. на месец. При зареждане се приспада такса от 2,50 лв. за 30 безплатни минути за 1 месец към мрежата на оператора. Обикновено към края на втория месец все още има десетина лева в сметката. Мен ме устройва и не виждам причина да минавам на договор.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 часа, Емил Костов написа:

Времето на предплатените карти вече изтича и е безмислено да се ползват.

Това не е така!

Само тук в Абсурдистан изнудват по този начин.

Дори абонатите си на договори не уважават - например съседа е подновил  с А1 казали му, че има право на 6 месеца безплатно да гледа Xplore TV обаче никоя от мисирките в офиса не му е обяснила , че трябва да влезе в сайта Моят А1 да си направи там регистрация после да си направи регистрация в сайта на Експлор тв, да си изтегли едва тогава приложенията и да се логне..А човека е на 71 години...и му е трудно да се оправя с такива регистрации..но нали най важното е да го заковем с договор и да му взимаме парите ...

 

А относно предплатените карти - имам такава английска,  на Лайка мобайл, говоря с Европеския съюз на едно пи на минута..това е 2 стотинки на минута с почти цяла Европа ...Дори да не зареждам цяла година, парите в картата си стоят, не ми ги взимат като тук на третия месец, ако не презаредя ...и ..картата е на почти две години...но не е зареждан в нея кредит от 14 месеца, и не е блокирана, затова, че не съм заредил до дванайстия месец!

Такава ни е смешната държавица...беззаконие за монополистите!

Редактирано от Богатир (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Богатир написа:

Това не е така!

Само тук в Абсурдистан изнудват по този начин.

Дори абонатите си на договори не уважават - например съседа е подновил  с А1 каозалиш му, че има право на 6 месеца безплатно да гледа Xplore TV обаче никоя от мисирките в офиса не му е обяснила , че трябва да влезе в сайта Моят А1 да си направи там регистрация после да си направи регистрация в сайта на Експлор тв, да си изтегли едва тогава приложениата и да се логне..А човека е на 71 години...и му е трудно да се оправя с такива регистрации..но нали най важното е да го заковем с договор и да му взимаме парите ...

 

А относно предплатените карти - имам такава английска,  на Лайка мобайл, говоря с Европеския съюз на едно пи на минута..това е 2 стотинки на минута с почти цяла Европа ...Дори да не зареждам цяла година, парите в картата си стоят, не ми ги взимат като тук на третия месец, ако не презаредя ...и ..картата е на почти две години...но не е зареждан в нея кредит от 14 месеца, и не е блокирана, затова, че не съм заредил до дванайстия месец!

Такава ни е сдмешната държавица...беззаконие за монополистите!

Е кое не е така. Що ги пишете тия глупости? И ми е много интересно кой ви изнудва! Просто няма нужда да споря. И не ми говори за Европейския съюз, че заради него такъв трибуквен ядем,че си нямаш и на представа!

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Емил Костов написа:

И ми е много интересно кой ви изнудва!

Е как кой?

Майка ми е на предплатена карта на Йетел. Зарежда си 10 лева ...обаче рядко звъни, на третия месец ако не зареди , тия 10 лева ги губи ...Защо изнудват човек, да зареди отново,  след като няма нужда?! И му взимат парите , ако не презареди? 

Нещо което си платил за него, защо го взимат обратно? Когато искаш ти, тогава ще го ползваш!

Абсурдистан!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Богатир написа:

Е как кой?

Майка ми е на предплатена карта на Йетел. Зарежда си 10 лева ...обаче рядко звъни, на третия месец ако не зареди , тия 10 лева ги губи ...Защо изнудват човек, да зареди отново,  след като няма нужда?! И му взимат парите , ако не презареди? 

Нещо което си платил за него, защо го взимат обратно? Когато искаш ти, тогава ще го ползваш!

Абсурдистан!

Сладурче, това ти е по договор и не е само при Теленор. На такъв договор мама се е съгласила. И пак е заради европейките тъпотии. Няма да навлизам в подробности защо и как!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Емил Костов написа:

Сладурче, това ти е по договор и не е само при Теленор. На такъв договор мама се е съгласила. И пак е заради европейките тъпотии. Няма да навлизам в подробности защо и как!

Абе ти да не си обърнал резбата? Сладурче!?!?

Няма договор! Това е предплатена карта!!!

И тия безобразия са само тук в Бълхария...

И не ми отговаряй...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Няма договор! Това е предплатена карта!!! - В уникално мега голяма грешка си.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...