Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

PorKi

Съвети за избор на кола, имам няколко общи въпроса.

Препоръчан отговор


Здравейте, скоро ставам на 18 и ще получа като за подарък така да се каже кола, като избора са го оставили на мен. Става въпрос за кола до 4000-5000лв. Няма да бързам естествено с избора, защото знам, че доста неща са от значение при избор на автомобил, не само външния вид и това колко километра вдига. Интересува ме мнението и на други хора, може да излезе някой с добро предложение. 

Търся кола която е по-икономична, нещо от сорта до 9/100 градско, добър външен вид, за цената на частите не ме интересува много, стига да не е чуплива, коли със здрави предници :) и да предлагат добър комфорт, набор от екстри и т.н  

 

Да речем сега например съм харесал тази кола - Alfa romeo 147 1.9 JTD , но ме интересува дали самия двигател е качествен и като цяло предницата, 115 коня е, 2004 година, какъв е разхода на гориво при тези коли, изобщо съм останал с информация, че Alfa romeo не са здрави коли, но за тези след 2000 не знам нищо.

 

Другата е Audi a4 b5 1.8t . За тази кола знам, че има здрава предница, евтини части, но е 150 коня, предполагам разхода на гориво е голям? 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз имах ауди А4 всичко зависи как я караш. Например когато я караше баща ми, разхода на гориво извън градско беше 6/100 , но когато аз се кача да я карам при 8/100 всичко зависи от шофирането. Сега съм с алфа ромео 156 колата много ми допада, прилична е може за някой да не е много комфортна, но на мен ми върши работа. Градско 7/100 ми харчи, тъй като има сфетофари,пешеходци и т.н. Но най-вече повечето неща зависят от теб, ако мислиш да я юркаш ши харчи, ако мислиш да я караш нормално като белите хора, ще ти харчи реално 6-8 зависи от конкретния модел. Успех и безаварийно ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На мястото на автора като първа кола и новобранец в категорията бих се насочили към опел,vw или форд от малките модели.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щеше да бъде по лесно за помагащите ти, ако беше споделил поне дали искаш да ти "харчи" нафта(дизел) или бензин(с/без газ). Качвал ли си се на по - голяма кола преди, говоря ти преди да изкараш книжка, понеже лично аз предпочитам да карам голяма кола - джип. Ще споделя 2-3 примера за кола като за новобранец:Опел Корса - модел 2003-2006, има ги както с 2/3 врати така и с 4/5, малки бензинови двигатели от 1.0 до 1.6, и с по - големите дизелови от 1.7 - 1.9(мисля, че). Не се оплитай в това, че като е 1.7 - дизел примерно, ще ти харчи двойно повече от 1.3 бензин(не газ !)Ауди А3 - модел 1998 - 2003, с характеристики като на "Корсата", там обаче говорим за малко по - скъпи части и поддръжка.Пежо 307 - модел 2000 - 2004, тук мога да ти говоря доста. Меко возене, не чак толкова скъпа поддръжка, но не и по - евтина от горните две предложения, ако се случи на кола ти гарантирам, че няма да искаш да се разделиш с нея. Приятелката ми кара такава, и честно да ти кажа ми е по - гот да карам нея от колкото моя макар по - голям и луксозен джип.  ;) В общи линии коли в този ценови диапазон - колкото щеш. Та били то мощни, големи, стари, нови и т.н. и т.н. :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък отдавна съм на мнение, че за младите шофьори трябва да има ограничения в това до каква мощност трябва да имат право да управляват автомобил. Нещо като категория в книжките. Първо изкарват книжка да речем за до 1,2 обем и 70 к.с. макс (даже и тия са много), пък след 5 години стаж или навършване на определена възраст примерно 25 г. да може да се взема книжка и за мощни коли.

 

Извинявам се за офтопика.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За коли питай Кико и Izabel1-те ща оправят :D

...И аз се извинявам за офтопика :tongue2:

:offtopic_s:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1,8Т двигателя на Ауди е известен с здравина и наистина разхода е голям, но не съм съгласен, че цената на частите за Ауди е ниска. А двигателя на Алфата 1.9JTD е същия като 1.9CDTI на Опел, понеже са разработени съвместно от Фиат и Дженеръл Мотърс.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

5000 лева е добра цена за малка кола, но не мисля че е такава за по-голяма от рода на A4. Тя колата ще ти гори 9 на сто, ама ще ти гълта още доста парички, ако е над 100 к.с. Аз към мнението на izabel1  бих добавил и SEAT. Предполагам от учтивост не го спомена. Тук обаче ще кажа още нещо. В изискванията си противоречиш малко. Няма как една кола хем да е комфортна, хем и да няма проблеми с окачването при нашите дупки. Двете неща са почти несъвместими, освен ако тая кола не е направена от майстори на окачването. Причината е, че за да е добро едно окачване за лунен пейзаж, е необходимо и да е по-твърдо настроено.  Разхода на гориво както казаха, зависи не толкова от автомобила, колкото от човека. Говоря за автомобили с еднакъв тип задвижване.  А кой е майстор на окачването? Всички на Запад знаят, че това е Форд. В новите си модели дори здравината е съчетана и с комфорт, но при по-старите, които се вместват в тая цена от 5000 лева, имаме и по-твърда возия, която мога да кажа, че не е толкова неприятна и  се свиква. изобщо, малките автомобили по принцип возят по-дървено и всичко е въпрос на възприятия. 

 

Все пак аз не разбрах, тия 5000 лева за всичко ли са или само за автомобила без регистрации и без смяна на това онова.Защото ако са за всичко, вече минаваш в графата "4000 лева", а там на практика може да намериш само малка кола, която да си заслужава. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Спрямо разхода лева на 100 километра най-евтино е на метан, следват пропан-бутан и дизел /горе-долу са на кантар/ и накрая бензин.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм много съгласен с горното мнение. За да е всичко така, трябва да сравняваме нови и заводски газови уредби. Тогава вече си правим и изчисления за цената на гопривото, за надценката на колата, за остатъчната стойност, за данъците и така нататък. При стари автомобили обаче, газовите уредби доста често са в преразход поради некадърни майстори или други причини. Дори да е монтирана добре една уредба, трябва да се има предвид и инвестицията за газова уредба, която трябва да се избие. Един младеж колко ще кара? Ами колкото пари му дадат или колкото успее да изкара от първата си работа. Това обикновено са 3-4 стотачки и  за кое по-напред - бензин, кръчми...жени? Дори да разпоалга с повече, къде ще ходи с тая кола, че да избие вложените пари в газова уредба?  Да не говорим, че там и удоволствието доста често се убива ако не от самия вървеж, то от гадната миризма на пропан-бутан.  За малка лична кола е доказано, че най-изгоден е бензина. Изключвам тежкия метан, защото  как това малко моторче ще тегли тия тежки бутилки? Ами то и 2 тонни БМВ-та клякат до земята, ако не им се заякчи окачването. Да не говорим, че и трактор Беларус има шанс да ги мине нагоре по баира. От бензина при малкия, личен автомобил, няма по-добро. Освен ако тати не кара цистерна. Тогава по дефолт нафтата е номер едно. Газта има и един много сериозен недостатък. На студено мотора пали на бензин и докато не загрее достатъчно, уредбата си работи на бензин. и така може да се окаже, че на къси разстояния разхода е 2 към едно в полза на бензина, както при брат ми :) Чудо картони слага пред радиатора, само и само да му превключи газовата. Пълен ташак!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм много съгласен с горното мнение. За да е всичко така, трябва да сравняваме нови и заводски газови уредби. Тогава вече си правим и изчисления за цената на гопривото, за надценката на колата, за остатъчната стойност, за данъците и така нататък. При стари автомобили обаче, газовите уредби доста често са в преразход поради некадърни майстори или други причини. Дори да е монтирана добре една уредба, трябва да се има предвид и инвестицията за газова уредба, която трябва да се избие. Един младеж колко ще кара? Ами колкото пари му дадат или колкото успее да изкара от първата си работа. Това обикновено са 3-4 стотачки и  за кое по-напред - бензин, кръчми...жени? Дори да разпоалга с повече, къде ще ходи с тая кола, че да избие вложените пари в газова уредба?  Да не говорим, че там и удоволствието доста често се убива ако не от самия вървеж, то от гадната миризма на пропан-бутан.  За малка лична кола е доказано, че най-изгоден е бензина. Изключвам тежкия метан, защото  как това малко моторче ще тегли тия тежки бутилки? Ами то и 2 тонни БМВ-та клякат до земята, ако не им се заякчи окачването. Да не говорим, че и трактор Беларус има шанс да ги мине нагоре по баира. От бензина при малкия, личен автомобил, няма по-добро. Освен ако тати не кара цистерна. Тогава по дефолт нафтата е номер едно. Газта има и един много сериозен недостатък. На студено мотора пали на бензин и докато не загрее достатъчно, уредбата си работи на бензин. и така може да се окаже, че на къси разстояния разхода е 2 към едно в полза на бензина, както при брат ми :) Чудо картони слага пред радиатора, само и само да му превключи газовата. Пълен ташак!

 

Това написаното къде го прочете. По отношение на метана и газта всичко е въпрос на прецизна настройка. За старите дизели около 4-5000 лева мога да ти изнеса лекция. Колко познати съм дърпал зимата и съм им "прехвърлял ток" идея си нямаш. Я прецакани подгревни свещи, я слаб акумулатор /доста скъпи неща/, я замръзнала нафта. Карал ли си някога на метан? Като минеш 100 километра с 6-7-8 лева ела пак да си говорим. На повечето бензинови коли, в този ценови клас, стават автоматични газови уредби, които превключват на обороти /около 2000/ и струват към 600 лева. Още с потеглянето минаваш на газ. Цената и се избива за 5-6 месеца. За това колко ще кара един младеж, ще ти отговоря много. Познавам доста такива с книжки от 2-3 години и мога да кажа, че не слизат от колите. Ако могат с тях ще ходят и "в тоалетната".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 На повечето бензинови коли, в този ценови клас, стават автоматични газови уредби, които превключват на обороти /около 2000/ и струват към 600 лева. Още с потеглянето минаваш на газ.

И каква е далаверата че минаваш на газ още с потеглянето ? Изпаритела ти е студен и г@зта влиза в течно състояние и харчи двойно докато не загрее антифриза ти в блока.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И каква е далаверата че минаваш на газ още с потеглянето ? Изпаритела ти е студен и г@зта влиза в течно състояние и харчи двойно докато не загрее антифриза ти в блока.

 

Твърдение без доказателство.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Твърдение без доказателство.

Ти да видиш !!!  Аз на газ не карам ама освен да си откачиш изпарителя от охлаждащата система на колата си и да споделиш опит.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам нужда от информация съвети, мнения и предложения относно тези 3 модела:

1. Audi A6 2.5TDI (2000-2001) седан

2. Audi A4 1.8T (1996-1998) седан

3. Audi A4 1.9TDI (1996-1999) седан

 

Никаква супер информация нямам относно това колко коня са конкретните модели и т.н

Знам само, че номер 2 и 3 са с репутация на не много скъпи части и здрави предници, а за номер 1 точно обратното, но пък ми харесва много.

Както и да е, търся всякаква информация за тези 3те модела, искам да съм напълно запознат с всичко около тях.- издържливост, цена на части,

разход на гориво (естествено тук зависи и колко са конете на самата кола, но до колкото знам ги има в няколко варианта..) 

Изобщо не съм никак запознат, надявам се някой да ме запознае добре с нещата относно тези модели.

Благодаря предварително. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам нужда от информация съвети, мнения и предложения относно тези 3 модела:

1. Audi A6 2.5TDI (2000-2001) седан

2. Audi A4 1.8T (1996-1998) седан

3. Audi A4 1.9TDI (1996-1999) седан

 

Никаква супер информация нямам относно това колко коня са конкретните модели и т.н

Знам само, че номер 2 и 3 са с репутация на не много скъпи части и здрави предници, а за номер 1 точно обратното, но пък ми харесва много.

Както и да е, търся всякаква информация за тези 3те модела, искам да съм напълно запознат с всичко около тях.- издържливост, цена на части,

разход на гориво (естествено тук зависи и колко са конете на самата кола, но до колкото знам ги има в няколко варианта..) 

Изобщо не съм никак запознат, надявам се някой да ме запознае добре с нещата относно тези модели.

Благодаря предварително. :)

 

http://audibg.com/forum/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам нужда от информация съвети, мнения и предложения относно тези 3 модела:

1. Audi A6 2.5TDI (2000-2001) седан

Това е 150 кс останалите трябва да ги има в нета.

Хубаво е преди да започнеш да ги караш да се и научиш да ги ремонтираш и виждам че си избрал тоя път. За една година с тия стари и скъпи на части дараци точно това ще направиш но избoра си е твой все пак караш "Audi".

 

Конете за какво точно те интересуват ако не е тайна ? Какво заключение ще си извадиш.

Иначе ако искаш толкова Audi ти препоръчвам A3 1.9TDI поне докато се поотчупиш малко от малко на пътя. Пък после мисли за батковците и макар че аз преди година доста се бях замислил да не си взема и аз една А3 ама размислих заради цената.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това написаното къде го прочете. По отношение на метана и газта всичко е въпрос на прецизна настройка. За старите дизели около 4-5000 лева мога да ти изнеса лекция. Колко познати съм дърпал зимата и съм им "прехвърлял ток" идея си нямаш. Я прецакани подгревни свещи, я слаб акумулатор /доста скъпи неща/, я замръзнала нафта. Карал ли си някога на метан? Като минеш 100 километра с 6-7-8 лева ела пак да си говорим. На повечето бензинови коли, в този ценови клас, стават автоматични газови уредби, които превключват на обороти /около 2000/ и струват към 600 лева. Още с потеглянето минаваш на газ. Цената и се избива за 5-6 месеца. За това колко ще кара един младеж, ще ти отговоря много. Познавам доста такива с книжки от 2-3 години и мога да кажа, че не слизат от колите. Ако могат с тях ще ходят и "в тоалетната".

Аз не познавам човек, дето да е на далавера с газовата си инсталация. Да се изясня, говоря за стари автомобили със стари газови уредби или новомонтирани, но във всички случаи лични, а не служебни или таксита. На повечето хора, които познавам, газовите уредби в доста голям период от време дават преразход и то доста голям. Цитирах ли колегата с Кордобата, който 2-3 години се оплакваше, че горяла 12 на сто газ, а аз все му казвах да си я оправи. Ходи при майстори без много успех, но най-накрая все пак му я оправиха след доста мъки. Друг пък даде 1000 лева за газов инжекцион, а караше 20 годишната си кола 5000 км в годината. Беше като паметник пред тях, дори до работа не идваше. Бе скъперник и все още си е такъв, Търси далаверата, ама няма как да я има след 5000 км годишен пробег и 1000 хвърлени на вятъра лева. Вместо това к акво има? Влолени динамични показатели. За брат си казах - 15 на сто зимата газ, ходи при майстори и нищо никой не може да каже. 2 към 1 гори бензин към газ, защото зимата кара на къси разстояния, а мотора не може да загрее достатъчно, за да се включи автоматично газовата уредба.  Какво имаме при бензина? Ами питай дори Симтеч, ще ти каже - 6 на сто с Фиестата, дето е минала 15 години. Ако и сложи газ, ще се лиши или от багажник, или от резервна гума, ако изобщо има такава. За метана е същото. Оправдан е само за такси и за служебна кола. Дадох пример с едно служебно БМВ на метан. Ами то има по-малък багажник от WV UP! ( удивителната не е за да натъртя нещо, а защото автомобила така се казва!( ето сега натъртих...)) . Освен това БМВ-то, което стара пета серия, буквално спира в баирите. Толкова тежи и толкова мощност се губи от цялата работа, че трябва човек наистина да е твърд привърженик на зелените, за да изтърпи подобен тормоз. На всичко отгоре се налага и окачването да се усилва, защото колата почва да тежи доста. Вярно, харчи много по-малко парички, ако махнем  модифицираното окачване, цената на метановата система и всички съпътстващи разходи за тая газова инсталация. 

 

А колко карат младите...аз като почнах също не слизах от колата. Естествено, когато имах с какво да заредя. Имай предвид, че 100 лева при един малък автомобил стигат за не повече от 700 км и то икономично каране. Това прави точно 8400 км на година. Както искаш ги смятай. Когато бях млад шофьор, първата година минах 5000 км, щото толкова позволяваха парите ми, които сам си изработвах. А имай предвид, че тогава не съм плащал нито за квартира, нито за ток, нито за вода.  За 5 години дори минах само 15 000 км, защото и колата се оказа таралясник, та освен бензин, трябваха и ремонти.  И аз като всички, съм имал приятели като мен. 90% от тях нямаха автомобили, което ще рече, че са минавали около 0 км годишно, освен ако тати не им е дал да покарат малко Жигулата.  Всички превъзнасяте до небесата пробега на автомобилите си, но когато почна да разпитвам по-подробно за нещата изведнъж се оказва, че не били 50 000 изминати километра, не били дори и 20 000, ама и много не помнели колко са били в началото и не се сещали колко сега показва километража им :) Знаем ги тия. Дай ми пример, как се минават над 10 000 км годишно. Аз ще ти кажа. В града, ходейки до работа, няма как да стане. Аз до работа и обратно изминавам всеки ден 30 км, а това означава пробег под 8000км годишно. Ти колко ще минеш, че дори и в София да живееш? Къде трябва да работиш, за да навърташ 40-50 км?  И ако работиш там, колата си ли ползваш или служебен/градски транспорт?  А останалите километри как се минават, освен ако не си селянче и всяка седмица не навърташ по още стотина километра? Ама и тогава това са под 5000 км и то ако целогодишно се движиш по тоя начин. Колко км стават? 12-13000. Е, това реално е средния пробег на автомобилите в Германия. За България тоя показател е 8000 км. А сега направи сметка, как се избива газова уредба, като се сложи преразхода на гориво, инвестицията, прегледите, майсторите, дето през месец я настройват и разбира се зимните неволи, когато мотора на слабата машинка не може да загрее? Тогава слагаш и бензина и сметките на парите не излизат точно така, както изглежда на пръв поглед - 1.25 газ, 2.50 бензин. 

 

А за нафтата казах, че по дефоулт е на далавера, ако се ползва безплатна такава. А такива случаи много, макар сега да понамаляха заради затегнатия режим. Вярно, вероятност от по-скъпи ремонти на стари комън рейл дизели има, но риск има за всичко старо. 

 

И да уточня пак, че говоря за ЛИЧЕН и МАЛЪК автомобил на старо с газова уредба, на бензин и с нафта. А като казвам малък и личен имам предвид горните неща, които казах - малък годишен пробег, главно в града или до работа. А там бензина няма равен, защото бензиновият автомобил по принцип е доста по-евтин от аналогичен дизелов или такъв с поставена газова уредба. Но и да не е поставена, пак парички за нея. А дали се избива или не е Божа работа. Аз съм на мнение, че изобщо не си заслужава дискомфорта - ниска динамика, повишен разход, който трябва да се приспадне от икономията, миризма и естествено постоянното чувство, че всички те смятат за селяндур с тая газова инсталация. А пък за млад човек е още по-зле - да се издокара с газова уредба :))) То на мен ми е смешно, та какво остава на приятелите му. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Всички превъзнасяте до небесата пробега на автомобилите си, но когато почна да разпитвам по-подробно за нещата изведнъж се оказва, че не били 50 000 изминати километра, не били дори и 20 000, ама и много не помнели колко са били в началото и не се сещали колко сега показва километража им :) Знаем ги тия. Дай ми пример, как се минават над 10 000 км годишно.

...

"Колега" много сериозно ме засегна в коментара с километрите. Не знам от къде е този песимизъм. Преди почти година (април миналата 2013) си взех х6 и 4 месеца след това и сеата. В момента сумарният им километраж минава 50 хиляди (само аз ги карам). А х5-цата за година и 7-8 месеца я изкарах от гаранция по километраж (100к км)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"Колега" много сериозно ме засегна в коментара с километрите. Не знам от къде е този песимизъм. Преди почти година (април миналата 2013) си взех х6 и 4 месеца след това и сеата. В момента сумарният им километраж минава 50 хиляди (само аз ги карам). А х5-цата за година и 7-8 месеца я изкарах от гаранция по километраж (100к км)

Нямам теб предвид. Говоря за хора като мен, дето карат кола за 5000 лева и вече е 7-8 години при тях. Аз разговарям постоянно с тоя и оня за тиоя неща и ми прави впечатления, че никой не си води статистика. Иначе  ако питаш колко е минал, ще ти каже някаква огромна цифра, която на него му харесва. Аз казах каква е статистиката за Германия и България. За щатите е около 14-15000 км. И това за всички автомобили, а не само за личните. Та смяай колко по-нисък е пробегът при личните автомобил дори в тия държави. А и според американски изследвания, 90% от американците не изминават повече от 60 км на ден до работа. А нали се почива събота и неделя. Имаме 250 работни дни грубо, което ще рече, че максимума е 15 000 км. Като сложим и уикендите, може и да мине 20 000, но това е максимума  за средностатистическия американец. Това е статистиката, не си я измислям. Не случайно и Шевролет Волт е създаден с такъв автономен пробег на електричество. Превдполага се, че 90% от купувачите няма да минават повече от 60 км на ден, а това означава и изцяло движение на електричество. Ама нека говорим за България, малките разстояния и беднотията.

 

Ако все пак съм те засегнал, извинявай. Вярно, често имам предвид и съфорумци, но в тоя случай не :) Аз коагато бях с над 2000 заплата, минавах по близо 20 000 км годишно, но пък и имах път из България. Сега като не съм толкова "богат" и като нямам път из България, трудна работа и 10 000 да навъртя и то с пътуванията до близките села и лятната почивка.

  :P

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нямам теб предвид. Говоря за хора като мен, дето карат кола за 5000 лева и вече е 7-8 години при тях. Аз разговарям постоянно с тоя и оня за тиоя неща и ми прави впечатления, че никой не си води статистика. Иначе  ако питаш колко е минал, ще ти каже някаква огромна цифра, която на него му харесва. Аз казах каква е статистиката за Германия и България. За щатите е около 14-15000 км. И това за всички автомобили, а не само за личните. Та смяай колко по-нисък е пробегът при личните автомобил дори в тия държави. А и според американски изследвания, 90% от американците не изминават повече от 60 км на ден до работа. А нали се почива събота и неделя. Имаме 250 работни дни грубо, което ще рече, че максимума е 15 000 км. Като сложим и уикендите, може и да мине 20 000, но това е максимума  за средностатистическия американец. Това е статистиката, не си я измислям. Не случайно и Шевролет Волт е създаден с такъв автономен пробег на електричество. Превдполага се, че 90% от купувачите няма да минават повече от 60 км на ден, а това означава и изцяло движение на електричество. Ама нека говорим за България, малките разстояния и беднотията.

 

Ако все пак съм те засегнал, извинявай. Вярно, често имам предвид и съфорумци, но в тоя случай не :) Аз коагато бях с над 2000 заплата, минавах по близо 20 000 км годишно, но пък и имах път из България. Сега като не съм толкова "богат" и като нямам път из България, трудна работа и 10 000 да навъртя и то с пътуванията до близките села и лятната почивка.

  :P

Сега таман си погледнах километража на сеата, бмв-то го карам по рядко че поддръжката удря яко през кръста нищо че на пробег в гориво е по евтино като отида в сервиза за поддръжка и ми дават фактурата с валерян. Та от 23.03 по следобед кога пуснах ония клип в другата тема до днес сутринта още не съм станал почти 900 км (без 21) съм минал на острова.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега таман си погледнах километража на сеата, бмв-то го карам по рядко че поддръжката удря яко през кръста нищо че на пробег в гориво е по евтино като отида в сервиза за поддръжка и ми дават фактурата с валерян. Та от 23.03 по следобед кога пуснах ония клип в другата тема до днес сутринта още не съм станал почти 900 км (без 21) съм минал на острова.

И какъв е смисъла да го казваш? Я сметни в български пари какво означава това. При 8 на сто "младежки разход" това са 180 лева. За месец....800 лева. Иди ги разправяй тия на Симтеч :) Абе ти си направо за метан ако питаш мен :P

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нека се включа в темата и аз малко.  :ph34r:

Имам нужда от информация съвети, мнения и предложения относно тези 3 модела:

1. Audi A6 2.5TDI (2000-2001) седан

До преди горе-долу година, родителите ми се возеха в А6-комби - 2003г. 2.5TDI 180+к.с. Разхода на гориво градско не падаше под 8.5-9.0 което за такъв двигател не е въобще много. Колата я имахме около 4г. и като за този период е влизала в сервиз веднага след като я купихме, и то само за обслужване. След това, около 6 месеца след като я купихме горивната помпа сдаде багажа(800лв) и през останалите 3 години и половина е карана на сервиз само за смяна на накладки и феродов диск(250-300лв). Колата я взехме на 110 000км. и я продадохме на около 150 000/155 000 От тук вече като теглиш чертата се получава сметка която не надвишава 1100лв. за кола която тогава е била на 7 години и е карана близо 45 000км за период от 4г. :) А относно метана, за малка кола наистина нямаш файда от него. Както ти е казал "кико" или ще се лишиш от багажник или от резервната гума.  ;) В момента се возя в Mitsubishi Pajero(2001г.) 3500 220кс. на метан и разхода ми варира от 18-22лв. за 100км. Както искате го разбирайте. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И какъв е смисъла да го казваш?

Мисълта ми е че километрите при всеки са относителни и не всички преувеличават като казват колко са минали. На Симтеч какво да му обяснявам за него колата е да мине от точка А до точка Б (с минимални средства) а за мен е религия. Голяма част от живота ми е минал в колата (и под нея в ранните години). Аз като скучая (нямам работа) и излизам да си карам колата и да си търся късмета на улицата белким се оженя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Личното ми мнение е, че ако се минава по-малко от 40-50 км. на ден, дизел няма много смисъл. Освен, ако не вземеш някоя малка сапунерка.....да ти гори 5 градско..... И все си мисля, че дизел на старо (особено визирания мотор на Ауди 2.5 ТДИ, който феновете на Ауди наричат шеговито "душегуба"), си е лотария. То , не че кола на старо не е, но дизел..... Карал съм доста коли от класа на А4 и нагоре - дори и да е дизел, под 8-9 в града (зависи и кой град де) е пълен абсурд и да го видя няма да го повярвам. С уточнението, че става въпрос за сравнително стар дизел. Мен ако питаш, от изброените коли, взимай А4-ката с 1.9 мотор - това е най-читавия стар дизелов матор на ВАГиналите. Стига да не е някой умрял от скръб котор.....

Помисли и за БМВ....или се притесняваш от задното?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...