Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте наскоро изкарах книжка и сега си търся возило , тъй като не съм претенциозен и имам органичен бюджет до 3500 лв общо за кола регистрирана с платени всички такси и документи поне за тази година . Аз лично съм си харесал  Голф Поло като тип кола обаче в Мобиле бг не мога да намеря подходяща . Трябва ми да е с газов инжекцион и да е от София  , по възможност с 4 врати . Из ОЛХ и Базар също търсих ама доста дърти " моми" ми се виждат а и там е пълно с всякакви боклуци . За това моля препоръчайте ми   неква  читава колица без значение къв цвят е конкретно ме интересува Голф Поло   до 3500 лв с газов инжекцион .

Блогодаря  

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз лично не бих си купил кола втора ръка с газова уредба, но щом държиш, ето няколко предложения.

Honda Civic/Fiat Punto и само бензинки - Fiat Punto 1.2 Face Lift/Ford Fiesta 1.4i

Имаш немалък избор и сред други марки.

Оф, сори. Ти си искал с 4 врати. Само фиестата остава.

 

 

 

Редактирано от momolord (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, G. Folten написа:

В какъв смисъл че не е добре да си взимам кола на старо с  газов инжекцион ли ?

 

Има някакво старо поверие, че двигателите се износвали по-лошо на газ.

Нещо като легендата, че от говорене по GSM се хващало тумор на мозъка.:help wanted4:

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, zemonti написа:

Има някакво старо поверие, че двигателите се износвали по-лошо на газ.

Нещо като легендата, че от говорене по GSM се хващало тумор на мозъка.:help wanted4:

Кое е поверие ? Че газта е по суха, от там знаеш какво следва, че може да прегориш клапани по лесно или да си заминат по лесно.
Иначе пази маслото чисто дори и след 5 000 км е все още прозрачно но в никакъв случай не удължава живота на мотора а по скоро обратното. Казвам по скоро а не задължително.


  • Харесва ми 5

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, G. Folten написа:

Здравейте наскоро изкарах книжка и сега си търся возило , тъй като не съм претенциозен и имам органичен бюджет до 3500 лв общо за кола регистрирана с платени всички такси и документи поне за тази година . Аз лично съм си харесал  Голф Поло като тип кола обаче в Мобиле бг не мога да намеря подходяща . Трябва ми да е с газов инжекцион и да е от София  , по възможност с 4 врати . Из ОЛХ и Базар също търсих ама доста дърти " моми" ми се виждат а и там е пълно с всякакви боклуци . За това моля препоръчайте ми   неква  читава колица без значение къв цвят е конкретно ме интересува Голф Поло   до 3500 лв с газов инжекцион .

Блогодаря  

 

 

 

Предполагам си пропуснал една запетайка, за щото Голф Поло, няма. Има Голф, има и Поло. Две различни коли. Едната (Поло) е по-малка. Като за нов шофьор, би била добър избор. Но за тези пари, дето си приготвил, ще е на 12-13 години минимум.

Голфа е по-голяма, ама за тези пари, да намериш някой Голф 3. Дето е дърт. Тъй че, го забрави.

Като предложение, гледай Фиеста, Пунто или Фабия. На размер са като Поло, но са по-нови като година. Феста или Пунто, ако са с двигател до 1,4, не горат кой знае колко. Е то зависи и от теб де, та може да не ти трябва газова, поне не в началото.

Колкото до митовете, за развалянето на двигателя. Всичко зависи, от това каква кола газифицираш. И какъв газов инжекцион, слагаш. Защото има и за 800 лв, има и за над 2000. Има и двигатели, дето не понасят газ. И не на последно място, зависи от майстора, дето е монтирал системата.

Редактирано от AntiAlGor (преглед на промените)
  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, BMW Маниак написа:

Кое е поверие ? Че газта е по суха, от там знаеш какво следва, че може да прегориш клапани по лесно или да си заминат по лесно.

Да точно за това ПОВЕРИЕ говоря.

Иначе мисленето ти е логично. Ето ти подобно логично мислене: При 4-тактовите двигатели безоловната бензинова смес не само, че не спомага за смазването на цилиндрите, ами и частично отмива маслото от ризите, да не говорим, че го оксидира.

Уви, логично мислене, неподкрепено от статистика прави само поверия и митове. Както писах в една друга тема - последната ми кола в БГ беше Пежо 605, което купих на 200'000 км, минах още 200'000 км и го продадох в идеално състояние. Карах го на газ и сменях маслото (обикновено минерално) на към 20'000. Такситата (рядко бензинови) в големите градове правеха по милион без основен ремонт.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Демек според вашата логика да си избера на случаен принцип едно Поло ( Щото аз такъв тип кола съм си харесал ) от Мобиле бг и после да ходя в сервиз да му слагат газов инжекцион . аз имам един познат автомонтьор дето прави инжекциони за по 600 лв според Вас това добър вариант ли е или за 600 лв не е качествено ? 

и какво искате да кажете че за млад шофьор газов инжекцион не е добре в къв смисъл нещо опасно ли има да карам на ГАЗ , като се зарежда колата  по някакъв специфичен начин ли става ? 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И какво ще кажете за тия двата  кой е по добър вариант и колко горе долу ще излезе цялата работа с регистрация в КАТ , Еко Такса , Номера и ГТП и Гражданска отговорност . 

 

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11462273669685878&avto=Vw_Polo

 

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11459165285966630&avto=Vw_Polo

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 5/21/2016 at 21:30, BMW Маниак написа:

Кое е поверие ? Че газта е по суха, от там знаеш какво следва, че може да прегориш клапани по лесно или да си заминат по лесно.
Иначе пази маслото чисто дори и след 5 000 км е все още прозрачно но в никакъв случай не удължава живота на мотора а по скоро обратното. Казвам по скоро а не задължително.

Ще постнеш ли някаква статистика, или сериозен източник, като производител например? Не мнението на някой блогър, журналист, или субективен сервиз, дето не се занимава с АГУ!

Защото образовано предположение, неподкрепено с факти си остава легенда.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, zemonti написа:

Ще постнеш ли някаква статистика, или сериозен източник, като производител например? Не мнението на някой блогър, журналист, или субективен сервиз, дето не се занимава с АГУ!

Защото образовано предположение, неподкрепено с факти си остава легенда.

Чакай че се изгубих ! Какъв е спора ?

Доколкото схващам на къде биете, вие се опитвате да ме убедите че на газ мотора издържа повече от колкото на бензин ?
Къде са ви източниците ?

Или защото вие на газ сте минали еди колко си там километра а ако е било на бензин и половината от това е нямало да минете ? Това ли ви е доказателството ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, BMW Маниак написа:

Доколкото схващам на къде биете, вие се опитвате да ме убедите че на газ мотора издържа повече от колкото на бензин ?

Нищо такова. Ясно написах, че това е логично мислене, неподкрепено от статистика, подобно на легендата, че АГУ скъсявала живота на ДВГ, за която твърдиш, че не била легенда.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хората карат на газ от беднотия. Логично мислене.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, zemonti написа:

Нищо такова. Ясно написах, че това е логично мислене, неподкрепено от статистика, подобно на легендата, че АГУ скъсявала живота на ДВГ, за която твърдиш, че не била легенда.

За какви статистики ми говориш ? Къде са ? Щом говориш за статистики е покажи ни ги де ? Да видим какво толкова подкрепят тези статистики. Карал си Пенчо колата на газ, никога не минал бариерата от 100км\ч, карал я такси на две смени, двигателя никога не е оставал да изстине дори и в най големите зими, наливал масло с лейката през 200 км и мотора издържал 500 000 км. На тази статистика ли се подпираш ? Ами я ми дай една кола на газ на мен и да я карам както си карам аз моята бензинка или ако ще и дизела и много искам да ти дам статистика после колко е издържал мотора.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, zemonti написа:

Нищо такова. Ясно написах, че това е логично мислене, неподкрепено от статистика, подобно на легендата, че АГУ скъсявала живота на ДВГ, за която твърдиш, че не била легенда.

Не знам дали скъсява живота, но определено на брат ми газовата създава проблеми, дори автомобилът да е на бензин. В смисъл, разход 10-15 л/100 км. Това няма как да е истина, ако нямаше газова и ако не бе карана като служебна тая кола на газ. Когато вземахме тая кола, казах на брат ми - вземай я, човека я дава с газова, пук ако искаш ще я разкараш. Той обаче си я остави, сумати пари нарина на "майстори" и от 15 на сто зимата не се отърва. На бензин подобна работа. Абсолютен противник съм на газовите уредби, защото те повече създават проблеми, отколкото да вършат работата си заради която са поставени, а именно да икономисват пари. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BMW Маниак написа:

За какви статистики ми говориш ? Къде са ? Щом говориш за статистики е покажи ни ги де ? Да видим какво толкова подкрепят тези статистики. 

Именно, че няма известни статистики, които да подкрепят твоята "легенда". Това, че газта износвала повече двигателя не е нищо повече от educated guess. 

Нещо като митовете, че не трябвало да се смесва минерално със синтетично масло.

 

преди 1 час, Кико написа:

Не знам дали скъсява живота, но определено на брат ми газовата създава проблеми, дори автомобилът да е на бензин. 

Ама разбира се. Не напразно цените варират от порядъка на десетки пъти. Пък и когато говорим за модификация на возило майсторът е много важен фактор. Аз например имах доста екзотичен проблем, който отне 1 година и 5 майора,  докато един случайно го откри - тръбичката от резервоара на едно място се доближава до генерацията. Като карам с 150 по магистралата въздухът го охлажда, но като спра на първия светофар нажежената тръба нагорещена газовата и колата угасва безнадеждно за 15 мин (докато се охлади), или карам на бензин.

Изобщо модификациите са рискована работа.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, zemonti написа:

Именно, че няма известни статистики, които да подкрепят твоята "легенда". Това, че газта износвала повече двигателя не е нищо повече от educated guess. 

Нещо като митовете, че не трябвало да се смесва минерално със синтетично масло.

 

Едно си баба знае, едно си баба бае.

За да се направи това което искаш, да видиш резултата черно на бяло, трябва две еднакви марки коли да се карат от един и същ водач защото всичко останало ще е много относително. И аз съм сигурен че тогава логиката както ти я наричаш ще вземе страна.

Сега да ти кажа съм има две коли на газ. И мога да дам мнение че само създава проблеми, трябва винаги да я караш с едно на ум и не може да ползваш пълната мощност на мотора както го е дал производителя. А си я подгонел по продължително, я е прегряла, я прегорила клапани или турбото заминало в канала.
При внимателно икономично каране може и да издържи колкото бензинов мотор.

Аве те производителите не напразно не признават гаранция ако и сложиш газ нали ? Нищо че било "легенди" работата.

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, BMW Маниак написа:

Едно си баба знае, едно си баба бае.

Разговорът слиза на все по-ниско ниво. Искаш ми доказателства за мит, който ти казвам, че не съществува. Ти, казваш, че имало разлика, но нямало статистика която да я коказва. Следователно да караме на вяра.

Извърташ нещата към проблеми създадени от калпави модификации. Ами естествено, че АГУ за 300 кинта няма да работи ефективно и безпроблемно като за 3000.

Производителите не признавали гаранция ако сложиш газ?!? Що за извъртане?!? Няма как да караш колата на газ без да преработиш колата, съответно модификацията по двигателя автоматично канселира гаранцията. Не вида на горивото. Спомням си новичката кола на един приятел, чието пластмасово покривало на двигателя беше гаранционно пломбирано с достъп единствено до течностите, бушоните и акумулатора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
 
Току що, zemonti написа:

Разговорът слиза на все по-ниско ниво. Искаш ми доказателства за мит, който ти казвам, че не съществува. Ти, казваш, че имало разлика, но нямало статистика която да я коказва. Следователно да караме на вяра.

 

Това за статистиките го казваш ти! Не аз. Ама къде са, само ти си знаеш. До тогава следваме логиката. Но ти казваш логиката е правилна но статистиката не я подкрепя. АЗ питам къде е статистиката ??? Ми няма я ? Като я няма следваме логиката нали ?

Иначе така извъртя нещата че се получи ето това

Цитат

-Откъде взимате парите Г-н Цветанов? -попитал следователя
-От скрина.
-А там Кой ги слага?- продължи разследващия
-Тъста ми.
-А на него кой му ги дава?
-Аз му ги давам - отговорил Цветанов
-Е добре де,а вие откъде ги взимате?
-От скрина.......

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тука много разводнихте темата аз ви питам за едно пък вие си говорите за други неща 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, G. Folten написа:

Тука много разводнихте темата аз ви питам за едно пък вие си говорите за други неща 

Ще ти дам личното си мнение. По форуми коли втора ръка не се търсят.
Как ти се струва някой да ти избере кола по обява, да ти даде линк и да ти каже това е твоята кола ?
Кола се купува с търсене на место, отива, гледаш, сравняваш цени, състояние с предишните де си видял и така. Разбира се с човек който разбира. Плащаш му естествено.
Че после да не ревеш, ни пари  ни кола като кола.
Харесал си си голф иди виж му какво му е състоянието, погледни още няколко пък ни ги опиши тук със снимки и да видим кой ще е твоя.
И пак всичко е на късмет, както с жените.
Дано да си ме разбрал правилно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, BMW Маниак написа:
Това за статистиките го казваш ти! Не аз. Ама къде са, само ти си знаеш. До тогава следваме логиката. Но ти казваш логиката е правилна но статистиката не я подкрепя. АЗ питам къде е статистиката ??? Ми няма я ? Като я няма следваме логиката нали ?

Още в първото изречение ти дадох пример за подобна стара заблуда, непотвърдена от десетилетията, или някаква статистика: " Нещо като легендата, че от говорене по GSM се хващало тумор на мозъка. "

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, zemonti написа:

Още в първото изречение ти дадох пример за подобна стара заблуда, непотвърдена от десетилетията, или някаква статистика: " Нещо като легендата, че от говорене по GSM се хващало тумор на мозъка. "

Предавам се!
Жалко че никога повече не смятам да карам на газ да ти кажа за колко хиляди километри са ми приключили клапаните или турбото.

п.п. Ти естествено и не отчиташ по високия топлинен режим в който ще работи двигателя, последиците от това са пак само градски легенди аве изобщо всичко е легенди без статистика.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето тук един противник на пропана изрежда причини защо не трябва да си конвертираме колата. Интересно защо не използва твоят коз с износването?

http://gas2.org/2013/07/09/5-reasons-to-not-convert-your-car-to-propane/

Всъщност нищичко не можах да намеря за/против такова износване, или повреди. Това, че безоловният бензин смазвал по-добре от газта май е нашенска измишльотина.

 

ПП Някой ако може да потърси на руски? Аз съм open minded, ако изскочат свидетелства против мнението ми.

Редактирано от zemonti (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, BMW Маниак написа:

п.п. Ти естествено и не отчиташ по високия топлинен режим в който ще работи двигателя, последиците от това са пак само градски легенди аве изобщо всичко е легенди без статистика.

Най-после нещо смислено! Пропанът има наистина по-висока температура на горене спрямо бензина и това не е "градска легенда", а лабораторно установен факт.

Друг е въпросът, че не си струва да се споменава, тъй като температурната разлика при горенето на пропан/бензин е 1990/1977 градуса целзий. Тоест вероятността  да надскочиш възможностите на охладителната система да компенсира  заради този половин процент разлика...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от vukeca94
      Добра вечер на всички
      Имам следния проблем купих CD Kenwood KMM-123Y и го сложих на Опел корса Б 1996 година дизелов двигател 1.7 та проблемът ми е следния самото сиди грее доста отзаде алуминиевото радиаторче е като да си пекнеш яйца и както си карам върви добре после колоните почват да бръждят много му идва от самите колони за да прегрява така или имам скапана инсталация на колата мнения и солюции да предложите благодаря предварително
    • от Martin Leonidov
      Здравейте колеги шофьори/ки.
      Съжалявам за глупавия въпрос, който ще задам предварително.
      Та въпроса е :  възможно ли е при побутване, допиране или както искате го наречете на 2 леки коли на паркинг със скорост от 2-3 км/ч , при сблъсък на задна броня с предна броня по средата в номера на отзад стоящата кола, задната кола да има щети : крив ляв калник , леко откачена броня от дясната страна , криви рога и да се получи фуга на капака с десен калник от 6мм. ? 
      ТОВА НЕ Е МАЙТАП !
      ... Моля за сериозни отговори ако е възможно ! Темата е сериозна, колегата ми иска да му купя нова кола.
    • от Божидар Борисов
      Здравейте!
      Въпроса ми е следния: имам бюджет 5000лв.(+~1000 за обслужване).
      За сега съм се спрял на следните автомобили: Renault Megane II Diesel(тук съм в дилема 1.5 или 1.9), Mazda 3 1.6D, Volvo S60(като цяло волво като модели по голямата част ми допадат), Alfa Romeo 147 1.9 JTD, Opel Astra 1,6.
      Това, което търся в една кола е да е удобна от към интериор,да има някой екстри(климатроник,мултиволан), не търся супер мощна печка, порядъка на 110-130 коня 1.6-2.4 е достатъчно за да може и да не харчи твърде много.
      Спрял съм се предимно на дизелови двигатели и ги предпочитам, затова съм писал опела като краен вариант тъй като те вътре са като каруци имат 2 "врътки"   и седалките са :X.
    • от BMW Маниак
      "Колеги" шофьори колко километра минавате годишно зад волана на личния си автомобил ?
      Като подкрепа към километрите се приема само снимков материал че на форумни балони и празни приказки по седенки съм се наслушал.
      Наскоро прочетох че имало шофьори къде минавали по 300 000 годишно !!! И малко останах доста позачуден как става тоя номер.
      Друг лауреат пък въртял по 70 на ден ама се оказало че събота и неделя не се смятали ама били 22 000 на годин, аве смешки от всякъде.
      Та дайте да говорим със снимки и през време да си показваме пак километражите и да изчисляваме.

      2013 април беше на 0Км


      Август 2013 беше на 0км

      Или 278 000 за по малко от 5 години.

       
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.