Премини към съдържанието
ostavime

Защо като валне малко и всички чадърджии се качват в колите си

Препоръчан отговор


Безумно е да минаваш 4 км. в София за 1 час и 25 мин. 

Всеки път като завали малко и всички кретени, които по принцип не карат си вадят таратайките и трафика става безумен. Защо не се научат да шофират на мокро и след това да се качват в колите си, когато вали?!?!?!? 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Такива сме българите. Тва е положението :)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

защо да е безумно това си е  почти нормална скорост  аз минавам 4 километра с нормално ходене без  спиране за 1 час и 4 мин ..

 болите фара нали си от амстердам 

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, ostavime написа:

Безумно е да минаваш 4 км. в София за 1 час и 25 мин. 

Шофиране на суха или мокра настилка в рамките на правилника по ЗДП не би трябвало да дава разлика във времето на пристигане. Друг е въпроса ако видимостта е намалена поради обилен дъжд и не може да се достигне скоростта на ограничението.
Мисля че проблема не е толкова в сцеплението на гумите с пътя.  При мен ако стане ПТП и пътя е разчистен тоест няма пречка да се поддържа висока скорост, дори понякога произшествието е в насрещното платно за движение а лентите са отделни и задръстванията почват от километри. Всеки намаля, спира, отбива, гледа и колоната не върви а пътя е сух и няма нищо друго на него освен любопитни шофьори които да не изтърват какво е станало.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е нормално като е сухо да го взимам за 20-25 мин. а малко като валне да ми отнема час и половина. 

Просто не се движат.


  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ostavime написа:

Защо не се научат да шофират на мокро и след това да се качват в колите си, когато вали?!?!?!? 

Когато не вали, къде може да се научат да шофират на мокро? 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ostavime написа:

Безумно е да минаваш 4 км. в София за 1 час и 25 мин. 

Всеки път като завали малко и всички кретени, които по принцип не карат си вадят таратайките и трафика става безумен. Защо не се научат да шофират на мокро и след това да се качват в колите си, когато вали?!?!?!? 

Може би публичния транспорт не издържа трафика от хора батюх ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може би се е напълнило с 20 годишни таратайки и всеки втори си се возка безцелно и няма как тия пътища дето са проектирани преди десетки години да понесат тоя трафик? Може би виновните са тия дето ги избирате да управляват и уж нямаше пари за хляб а само за асфалт, а накрая се оказа че и там наши хора прибраха парите, нищо не се случи както трябва и накрая ремонт на пътища изградени преди 2 години например. Ама бюлетинката за тиквоча влезе в урничката. Сега ще ви влиза в анусчето още няколко годинки. По телевизията на Прасевски няма да ви го кажат, трябва да се мисли. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В щатите си има отделно платно за 1+2 пасажери в автомобилите и те се предвиждат по-бързо самостоятелните водачи. В БГ това не може да се случи, защото самота инфраструктура не го позволява, но истината е, че почти винаги комбинацията е вадач+автомобил

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И по-лошо ще става. Аз пък се оплаквам, че тук затвориха ( уж ) един път за ремонт и вече чакам вместо по веднъж за зелено, минимум по 3 пъти на няколко светофара. По комунизма се сещам, как Икаруса пътуваше точно час 7 километра до училище и как ми пишеха закъснения. А 3 закъснения= 1 отсъствие, 3 отсъствия намалено поведение, което значи, че и тряба да си плащам безплатния шоф, курс кат.Ц. Кво знаете вие... И като му гръмне възглавницатая на тоя Икарус точно след 3 километра...мани, мани...

преди 38 минути, chasovnik написа:

В щатите си има отделно платно за 1+2 пасажери в автомобилите и те се предвиждат по-бързо самостоятелните водачи. В БГ това не може да се случи, защото самота инфраструктура не го позволява, но истината е, че почти винаги комбинацията е вадач+автомобил

 

Е не е ли обратното? Логика няма сам да се движа по-бързо. Трябва да е обратното - лента за пълните автомобили. И не бъркай платно с лента, защото това се учи най-напред при всеки шофьорски курс. Ама как не ги научихте тия неща...пък шофери големи...

преди 1 час, Julius Decimus написа:

Може би публичния транспорт не издържа трафика от хора батюх ?

Нали си имат подземен...

преди 44 минути, eminem_vr написа:

Може би се е напълнило с 20 годишни таратайки

Не виждам логиката. И 20 годишна таратайка може да се движи поне с 80 без проблем. Друг е въпроса, че в града рядко е разрешено това, освен по някои булеварди. По- скоро става въпрос за това, че като завали, много се качват в колите си, а не гонят градския транспорт или не се движат пеша. Примерно жената се прибира в 5 и половина, вика мъжа да я вземе в дъжда, не да се мокри по спирките и ако оня не се е наквасил вече или не излъже нещо друго, отива. То това навсякъде. Не само в София. И не е до научаване на карането, а до това, да научиш жената след 12 часа на обяд да не се обажда за превоз!

 

Бе аз като бях трезвеник 5 години, даже и в 0 часа ходих да разкарвам тоя и оня. Затова пийте си питието навреме!!!

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Не виждам логиката. И 20 годишна таратайка може да се движи поне с 80 без проблем. Друг е въпроса, че в града рядко е разрешено това, освен по някои булеварди. По- скоро става въпрос за това, че като завали, много се качват в колите си, а не гонят градския транспорт или не се движат пеша. Примерно жената се прибира в 5 и половина, вика мъжа да я вземе в дъжда, не да се мокри по спирките и ако оня не се е наквасил вече или не излъже нещо друго, отива. То това навсякъде. Не само в София. И не е до научаване на карането, а до това, да научиш жената след 12 часа на обяд да не се обажда за превоз!

Логиката не е че не могат да се движат с подходяща скорост. Логиката е че може да няма пари за хляб, ама за разнебитен голф все ще събере и да му сипе нещо да прави задръствания. Все ще е по-престижно отколкото да се качи в градския транспорт. Не е истински мъж ако не търкаля някоя ръждива консерва поне. Ако е над 100 коня - мамуу бегачка, как върти като и подам ухаа. И една за жената. И една за детето. И една за баба. И една за дядо. 

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, eminem_vr написа:

Логиката не е че не могат да се движат с подходяща скорост. Логиката е че може да няма пари за хляб, ама за разнебитен голф все ще събере и да му сипе нещо да прави задръствания. Все ще е по-престижно отколкото да се качи в градския транспорт. Не е истински мъж ако не търкаля някоя ръждива консерва поне. Ако е над 100 коня - мамуу бегачка, как върти като и подам ухаа. И една за жената. И една за детето. И една за баба. И една за дядо. 

Оооо, стига. То точно тия с разбитите Голфове си карат както искат, доста над възможностите си!

 

Пък вие се радвайте, че не всички карат колите си. По комунизма всички ги караха, въпреки че имахме по 100-тина автомобила на 1000 човека, а днес над 500 на 1000. Е тогава лудницата бе дори по-голяма.  Вярно, места за паркиране имаше, но по улиците не мисля, че бе по-малко натоварено. Напротив, беше ужасно, щото и нямаше толкова развити артерии, а и в БГ живееха навремето 9 милиона, днес сме само 7. Вярно е и това, че поне 2 се населиха в София, но това е положението. 

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@ostavime - навън вали. Никой не иска да се мокри! :) Много ясно, че като вали, няма да изляза пешачката, а паля колата...
Ако имаш проблем с чадърджиите, обърни се към ДАИ/КАТ, който им е дал книжката.

преди 17 минути, eminem_vr написа:

Все ще е по-престижно отколкото да се качи в градския транспорт.

Ай стига мърморясва за градският транспорт. Мое лично мнение е, че градският транспорт е развъдник на зарази и крадци. Докато седиш прав наблъскан, знаеш ли колко е лесно да те преджобят? Или някой грипозен ще кихне и зарази целия автобус.

преди 2 часа, ostavime написа:

Просто не се движат.

Винаги завали ли, скоростта автоматично извънградско ми пада на 80 макс. Особено вечер..тогава пада на 70 макс.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мое лично мнение е че трябва да има ограничение за възрастта на автопарка в тая държава. Така ще бъде и по безопасно за всички на пътя. От една страна няма да има амортизирани чак толкова автомобили по пътищата. От друга страна ще се ограничи достъпа на неандерталци до този начин на транспорт. И с това ще се подобри значително пътната обстановка. Обществения транспорт е за това. Като вали се качваш в автобуса. Ако имаш работа която налага да ползваш автомобил то да го ползваш тогава. В столицата е нужен такъв превоз на много хора предвид разстоянието. Във Враца си от единия край на града до другия пеша за час. Ама като излезеш с колата не можеш да се разминеш. Най вече 20 годишни гофърчета дето си разкарват грозилищата понеже няма къде да ги водят. Това си е като да я изведеш на ресторант. Да бръмнеш от тук до там с колата, до полянката за малко и после пак из улиците. И ако някой има работа да си върши няма как да се предвижи. А като си купуваш пежака и гоуфетката за под 1000лв всеки сополанко може да спести и да си купи. После да се забие в някой стълб или недай си боже в друг автомобил по пътя. 

Редактирано от eminem_vr (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти по-голяма глупост не можа ли да кажеш? Кой изобщо ше посмее да каже на българина - Ти вече няма да караш голф 3/4, ше си купиш 5/6.. и не само на българина всъщност, каква е тая глупост дето я мислиш не знам.

преди 11 минути, eminem_vr написа:

Обществения транспорт е за това. Като вали се качваш в автобуса.

А тва пък е дори още по-голяма глупост. Абе вие на къв акъл сте бе, хора :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е па в голямото село за разлика от малкото е така.

По-платена работа, лудница и тъпканица. 2 часа на ден (поне 10№ от живорта ти) преминават в пътуване, чакане в задръствания и дишане на смог.

Може и да е добра идея да се направи градския транспорт безплатен. Сума ти народ ще слезе от колите и като цяло обществото е на печалба.

Пък и като дет що е селяндур се изтъпани с леки гумени галоши на жълтите павета (много са хлъзгави при дъжд) става мазало. Не е до възрастта на автомобилите , а до поддръжка. Колкото и да е мощен автомобилът, контактува с пътя единствено чрез гумите. А, и пишман шофьорите с купени книжки. Аз лично мангуста в учебен автомобил не съм видял.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, crovster написа:

Ти по-голяма глупост не можа ли да кажеш? Кой изобщо ше посмее да каже на българина - Ти вече няма да караш голф 3/4, ше си купиш 5/6.. и не само на българина всъщност, каква е тая глупост дето я мислиш не знам.

А тва пък е дори още по-голяма глупост. Абе вие на къв акъл сте бе, хора :D

Има доста хорта дето не са мърдали извън столицата и си мислят че това е България. Всъщност много по-лошото е че такива имат мнозинство и в парламента ни. Не говорим за голф 4-ка. Иде реч че се джиткат още голф еденички, пасати от някогашните, лади, зазки, москвичи, таратайки, и какви ли не постижения на автомобилната индустрия от преди 25 години че и повече. Такива нямат място на пътя само за да може дядо еди кой си да се предвижи до магазина. Защото са много понеже са евтини и пречат да се ползват тези пътища от хора които имат нещо да вършат или да стигнат до някъде за да произведат добавена стойност по този начин. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Tи сериозно ли такава категоризация направи? Щото аз на първата ми работа (изобщо, която подхванах в тоя живот) ходех с москвич цели две години. И "произвеждах добавена стойност" въпреки, че карах москвич. После си купих голф девойка и пак "произвеждах добавена стойност". Нещо не разбирам логиката ти. Щом колата е дърта, значи не се кара за да се върши работа с нея, така ли излиза?

пп. Филипов майче, ако градския транспорт стане безплатен преди здравеопазването, тая държава е загубена..

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, crovster написа:

Tи сериозно ли такава категоризация направи? Щото аз на първата ми работа (изобщо, която подхванах в тоя живот) ходех с москвич цели две години. И "произвеждах добавена стойност" въпреки, че карах москвич. После си купих голф девойка и пак "произвеждах добавена стойност". Нещо не разбирам логиката ти. Щом колата е дърта, значи не се кара за да се върши работа с нея, така ли излиза?

пп. Филипов майче, ако градския транспорт стане безплатен преди здравеопазването, тая държава е загубена..

Като произвеждаш и нямаш друг начин да се предвижваш си купи кола която да отговаря на някакъв стандарт. Да, ще ти излезе по-скъпо но ще е по-надеждна на пътя. Щом работиш можеш да си го позволиш. Автомобила е разход. И привилегия, а не задължение. Ще го ползваш ако можеш да си го позволиш. Точно такава ми е логиката. А не да спестиш от закуски и да си купиш уж автомобил. 

И ако си я почнал тая първа работа преди 15 години добре, ама 2018 година не ми се гледат дванайсетаци из улиците. Мина им времето май, а? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Запри са малко бе мъжо. Когато ти ми купиш кола, която да отговаря на какъвто стандарт си решил да "налагаш", тогава ще ми казваш какво мога и какво не мога да карам. До тогава си един налудничав глас, който като малък не е ял достатъчно шамари. Тва не ти е Тошово време, да ти спускат отгоре "списъка". Всеки ще кара каквото си иска (и слава богу, че нямаш глас по въпроса, че тогава ретро нямаше да го има като категория, а Живко щеше да ходи цял живот пеша). Проблема, който "шефството" подаде в първия пост идва от култура на шофиране, от можене и неможене. Не от 25 годишните голфове, а от тъпанарите, дето ги карат. Щото една кола се движи на пътя така, както е управлявана. В много европейски градове проблема също е на лице. Аз, като българин, като изляза вън и попадна в задръстване си викам "Ейй, деба тия германци, французи, англичани, никъв х*й не става от тях зад волана". После се прибирам и виждам, че от повечето от българите също никъв х*й не става. В големите европеиски градове с по 2-3 милиона жители трафика е съставен главно от коли след 2004-5 година и някак си пак има задръствания. Ама що, не знам.. магия.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе ако са по-малко безцелните електрони ще е по облекчен трафика. Логика май има? А точно на такива като теб явно трябва да се спускат отгоре ограничения от този сорт. Защото нещо недостига да се сети че автомобил на 25+ години мястото му е за скрап а не по пътищата. А говорим за ограничения за най-старите таратайки. Да не се търкалят и те че пречат допълнително. Задръстванията няма да изчезнат.  Не говоря всеки да кара кола над 2005 година. Ама да не се разкарат разни такива като тебе с москвичите си. И по този начин друг някой си ултра гъзар да се сети че като има 600лв това означава карта за градски транспорт, а не още една консерва из трафика. 

Редактирано от eminem_vr (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сам казваш, че задръстванията няма да изчезнат, останалото ти е вятър, майна. Аз в момента карам кадилак от 70-те. Ако можех да си позволя, щях да карам форд от 60-те. "Такива като мен" ебаси категорията ;)

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, crovster написа:

Сам казваш, че задръстванията няма да изчезнат, останалото ти е вятър, майна. Аз в момента карам кадилак от 70-те. Ако можех да си позволя, щях да карам форд от 60-те. "Такива като мен" ебаси категорията ;)

Браво пич! Аз ако можех да си позволя, щях и досега да карам Ззапорожеца си, но така ме прецакаха със заплатата 2002-ра, че зарязах и кола и всичко за дълъг период от време. За мен по-добро от Запорожеца няма :P Не като вървеж, не като издръжливост, а просто като кеф. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, crovster написа:

Сам казваш, че задръстванията няма да изчезнат, останалото ти е вятър, майна. Аз в момента карам кадилак от 70-те. Ако можех да си позволя, щях да карам форд от 60-те. "Такива като мен" ебаси категорията ;)

Ретро автомобилите може да подлежат на специален режим на регистрация. Това което караш е нещо съвсем друго от това което го наричаш. Колко от частите по тази кола са от тази година дето цитираш? Защото по москвича ти всичко е било оригинално :) Задръствания има в пиковите часове и в натоварени артерии. Аз говоря за малък град като Враца където не мога да се размина от трошки. Пред всяка къща са спрели по три. Пред блоковете са се накачили една върху друга. Не можеш да пресечеш улицата по 3 минути да чакаш трафик от корсички да се извърви в 1ч на обяд в сряда. На работа ли са тръгнали тия? 

Редактирано от eminem_vr (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, crovster написа:

В големите европеиски градове с по 2-3 милиона жители трафика е съставен главно от коли след 2004-5 година и някак си пак има задръствания.

Бе ти ела зимата в малкия Русе, да видиш кви чудеса се творят на Дунав мост и околностите. Чакал съм по 4 часа в задръстване да отида на работа и накравя след 4 часа успявам само да стигна до обратния завой и да се прибера у дома ;) Това турски, румънски и украински тираджия е нарицателно. Да ви ги пуснат по шосетата в София, да видиш кво се казва задръстване дори и от един тир, дал метър напред :P

 

Па румънците лятото като се зададат от Варна, по 10 километра колона правят в две ленти.  Имам чувството, че доста по-големия от София Букурещ се е пренесъл в Русе. 

 

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.