Премини към съдържанието

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

Здравейте както си гледах дискавъри ми излезе син екран и коп се рестартира.Прилагам  http://dox.bg/files/dw?a=7aeaee6e0c файла ако някои може да ме насочи от къде идва проблема.

Редактирано от Parliament (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

публикувано (редактирано)
преди 23 минути, Parliament написа:

Здравейте както си гледах дискавъри ми излезе син екран и коп се рестартира.Прилагам  http://dox.bg/files/dw?a=7aeaee6e0c файла ако някои може да ме насочи от къде идва проблема.

Защо не направи снимка с телефона и направо да я качиш тук формата , който си избрал не се отваря . Качи снимката  директно тук .

Редактирано от adersa
грешна дума вместо формата искам да напиша форума (преглед на промените)
  • Ядосан 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, adersa написа:

Защо не направи снимка с телефона и направо да я качиш тук формата , който си избрал не се отваря . Качи снимката  директно тук .

нямаше време за снимка само светна за секунда и се рестартира,линка към dox ли не се отваря

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Това "012318-28656-01.dmp - Пряк път" как да го отворим, като не сме на твоя компютър? Качи оригиналния файл, не прекия път към него. Това рестартиране постоянно ли го прави или е било еднократно? Проверявал ли си температурите на компонентите и състоянието на твърдия диск? Отиди там, където сочи този пряк път - "C:\Windows\Minidump\012318-28656-01.dmp", архивирай посочения файл и го качи.

Редактирано от Радослав Матев (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Parliament написа:

нямаше време за снимка само светна за секунда и се рестартира,линка към dox ли не се отваря

Самата снимка не се отваря . Линка си работи ако я пазиш снимката качи я тук всички да я видят за каква грешка става на въпрос .


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Трябва да се отваря вечеhttp://dox.bg/files/dw?a=b36aa06291     това е първото рестартиране така внезпно,температурите са нормални,съмнява ме  от някои драйвер да прави мизерия

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 27 минути, adersa написа:

Самата снимка не се отваря . Линка си работи ако я пазиш снимката качи я тук всички да я видят за каква грешка става на въпрос .

Това не е снимка, а dmp файл. Правиш ли разлика? Имаш ли идея какво е? А какво е пряк път до файл?

@Parliament това може да е от много неща. Зададох ти въпроси по-горе, не виждам да си отговорил?

Редактирано от Радослав Матев (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като за начало спри опцията windows 10  да се рестартира при crush на системата. Ето на клипче как се прави. След това ако имаш така наречения BSOD ще може да кажеш каква му е грешката и съответно ще може да те ориентираме от какво естество може да е проблема.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, adersa написа:

Самата снимка не се отваря . Линка си работи ако я пазиш снимката качи я тук всички да я видят за каква грешка става на въпрос .

И какво предлагаш да се види от снимката на зеления екран на Windows 10.
Моля, спри да пишеш за нещша, които не са ти ясни!
Моля!

  • Харесва ми 2
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Радослав Матев написа:

@Parliament това може да е от много неща. Зададох ти въпроси по-горе, не виждам да си отговорил?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 2 часа, Радослав Матев написа:

Това рестартиране постоянно ли го прави или е било еднократно? Проверявал ли си температурите на компонентите и състоянието на твърдия диск?

Опс, сега видях, че и това си писал. Ами следи компютъра, ако пак се прояви проблема ще е хубаво да покажеш какво точно пише на синия екран.

Редактирано от Радослав Матев (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Радослав Матев написа:

Отиди там, където сочи този пряк път - "C:\Windows\Minidump\012318-28656-01.dmp", архивирай посочения файл и го качи.

Даже може и да не го архивира. По-важно е да е файлът.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Радослав Матев написа:

Това рестартиране постоянно ли го прави или е било еднократно

еднократно

 

преди 1 минута, Радослав Матев написа:

Проверявал ли си температурите на компонентите и състоянието на твърдия диск?

да наред са

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
Цитат
adersa реагира на това

Да, нормална (макар и малоумна) реакция, когато не си наясно с материята и няма какво да кажеш. А ся кажи каква информация носи синият екран, моля!


blue-screen-of-death-bsod-windows-56a6fa

 

Неприятно е, че грешката е свързана с halmacpi.dll, което може да е предизвикано от хардуер, драйвър... Но в дъмп файла няма достатъчно информация:
 

Spoiler

ERROR: FindPlugIns 8007007b
ERROR: Some plugins may not be available [8007007b]
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP_M (1000007f)
This means a trap occurred in kernel mode, and it's a trap of a kind
that the kernel isn't allowed to have/catch (bound trap) or that
is always instant death (double fault).  The first number in the
bugcheck params is the number of the trap (8 = double fault, etc)
Consult an Intel x86 family manual to learn more about what these
traps are. Here is a *portion* of those codes:
If kv shows a taskGate
        use .tss on the part before the colon, then kv.
Else if kv shows a trapframe
        use .trap on that value
Else
        .trap on the appropriate frame will show where the trap was taken
        (on x86, this will be the ebp that goes with the procedure KiTrap)
Endif
kb will then show the corrected stack.
Arguments:
Arg1: 00000008, EXCEPTION_DOUBLE_FAULT
Arg2: 81919000
Arg3: 00000000
Arg4: 00000000

Debugging Details:
------------------


DUMP_CLASS: 1

DUMP_QUALIFIER: 400

BUILD_VERSION_STRING:  10.0.16299.192 (WinBuild.160101.0800)

SYSTEM_MANUFACTURER:  Micro-Star International

SYSTEM_PRODUCT_NAME:  MS-16GN

SYSTEM_SKU:  To be filled by O.E.M.

SYSTEM_VERSION:  E16GNAMS.105

BIOS_VENDOR:  American Megatrends Inc.

BIOS_VERSION:  E16GNAMS.105

BIOS_DATE:  01/27/2011

BASEBOARD_MANUFACTURER:  MSI

BASEBOARD_PRODUCT:  MS-16GN

BASEBOARD_VERSION:  Ver 1.000

DUMP_TYPE:  2

BUGCHECK_P1: 8

BUGCHECK_P2: ffffffff81919000

BUGCHECK_P3: 0

BUGCHECK_P4: 0

BUGCHECK_STR:  0x7f_8

STACK_OVERFLOW: Stack Limit: 8770d000. Use (kF) and (!stackusage) to investigate stack usage.

CPU_COUNT: 2

CPU_MHZ: 63d

CPU_VENDOR:  AuthenticAMD

CPU_FAMILY: 14

CPU_MODEL: 1

CPU_STEPPING: 0

CUSTOMER_CRASH_COUNT:  1

DEFAULT_BUCKET_ID:  ZEROED_STACK_0x7f_8

PROCESS_NAME:  System

CURRENT_IRQL:  1c

ANALYSIS_SESSION_HOST:  PETABYTE

ANALYSIS_SESSION_TIME:  01-23-2018 19:33:15.0605

ANALYSIS_VERSION: 10.0.16299.91 amd64fre

LAST_CONTROL_TRANSFER:  from 00000000 to 81a21b8c

STACK_TEXT:  
8770d04c 00000000 00000000 00000000 00000000 hal!HalpInterruptSendIpi+0x1c


THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC:  5b1d2910ed6224791105ecd7dc6116405759827a

THREAD_SHA1_HASH_MOD_FUNC_OFFSET:  f744f2f7e82c1744631273e32a5247b86c6eeab3

THREAD_SHA1_HASH_MOD:  9e6695d099466e0f180c5e2c6bf265428143a3e9

SYMBOL_NAME:  ANALYSIS_INCONCLUSIVE

FOLLOWUP_NAME:  MachineOwner

MODULE_NAME: Unknown_Module

IMAGE_NAME:  Unknown_Image

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:  0

STACK_COMMAND:  .thread ; .cxr ; kb

BUCKET_ID:  ZEROED_STACK_0x7f_8

PRIMARY_PROBLEM_CLASS:  ZEROED_STACK_0x7f_8

FAILURE_BUCKET_ID:  ZEROED_STACK_0x7f_8

TARGET_TIME:  2018-01-23T12:54:50.000Z

OSBUILD:  16299

OSSERVICEPACK:  192

SERVICEPACK_NUMBER: 0

OS_REVISION: 0

SUITE_MASK:  272

PRODUCT_TYPE:  1

OSPLATFORM_TYPE:  x86

OSNAME:  Windows 10

OSEDITION:  Windows 10 WinNt TerminalServer SingleUserTS

OS_LOCALE:  

USER_LCID:  0

OSBUILD_TIMESTAMP:  2018-01-01 13:10:54

BUILDDATESTAMP_STR:  160101.0800

BUILDLAB_STR:  WinBuild

BUILDOSVER_STR:  10.0.16299.192

ANALYSIS_SESSION_ELAPSED_TIME:  242b

ANALYSIS_SOURCE:  KM

FAILURE_ID_HASH_STRING:  km:zeroed_stack_0x7f_8

FAILURE_ID_HASH:  {bd1940d8-ed36-69da-df17-1bf11350d0e6}

Followup:     MachineOwner
---------

ReadVirtual: 818b5248 not properly sign extended
 

 

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

за сега си работи няма проблеми,дано се е поправило от самосебе си:D

  • Еха 1
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Активирай си покзването на инфо за проблема на синия екран - изпълни в админска конзола долния ред:
 

Цитат

reg add "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CrashControl" /f /v "DisplayParameters" /t REG_DWORD /d 1

и рестартирай

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това прилича на BSOD причинен от пача на Windows за запушване на Meltdown/Spectre уязвимостите.

UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP_M

https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/drivers/debugger/bug-check-0x1000007f--unexpected-kernel-mode-trap-m

Провери дали има грешки в Event Viewer => Applications and Services Logs => Microsoft => Windows => Kernel-Whea

Ако има грешки там то може би е добре да се изключи защитата предлагана от пача (без да се налага същия да се деинсталира) с промяна на следния ключ в регистрите:

Със следните команди в CMD.exe стартиран като администратор може да се спрат защитите срещу Meltdown/Spectre:

reg add "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management" /v FeatureSettingsOverride /t REG_DWORD /d 3 /f

reg add "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management" /v FeatureSettingsOverrideMask /t REG_DWORD /d 3 /f

Тъй като най-често проблема е от обновяването на Microcode-a на процесора в новите БИОС-и (ако сте обновявали БИОС-а си разбира се), може да се спре само защитата от Spectre и да се остави тази за Meltdown: (ако процесора е Intel. Ако е AMD е добре да се изключи и тя).

reg add "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management" /v FeatureSettingsOverride /t REG_DWORD /d 1 /f

reg add "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management" /v FeatureSettingsOverrideMask /t REG_DWORD /d 3 /f

Всички защити ще са пуснати със стойност 0
Спиране само за Spectre защитата става със стойност 1
Спиране само на Meltdown защитата става със стойност 2
Спиране на всички защити става със стойност 3

С други думи, ако системата е с Intel е добре да се остави само Meltdown защитата като се спре Spectre защитата използващ CPU microcode актуализацията със стойност 1. Ако системата е с Intel, но не е правено актуализация на БИОС-а е добре да се спрат и двете защити, защото тогава проблема ще е причинен от софтуерния пач за защита от Meltdown и се поставя стойност 3. Ако системата е с AMD, тогава защита от Meltdown не е нужна и май е добре да се избере 2 или дори 3 (защото не съм сигурен дали е пуснат Microcode актуализацията за AMD процесорите).

Добре е да имате и следния ключ в регистрите (ако е инсталирана кръпката за Meltdown/Spectre), защото това ще позволи на антивирусните да работят нормално след обновяването на Windows. Ако този ключ липсва това също би могло да доведе до грешката, която имате в момента:

reg add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\QualityCompat" /f /v "cadca5fe-87d3-4b96-b7fb-a231484277cc" /t REG_DWORD /d 0

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

изпълних командите как да разбера сега включени ли са защитите срещу Meltdown/Spectre

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 7 минути, Parliament написа:

изпълних командите как да разбера сега включени ли са защитите срещу Meltdown/Spectre

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
публикувано (редактирано)
преди 9 минути, DarkEdge написа:

 

ако го изключа, ще има ли последствия?

5a683ae17db9b_.PNG.0c4fb1cbd5b5dc94bd847470b652e570.PNG

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще си премахнеш защитата срещу Meltdown. Но, пък в момента имаш свалена производителност. Решението е твое кое ще избереш.

на 1/13/2018 в 15:27, B-boy/StyLe/ написа:

Все пак ако някой реши да използва инструментите после да си провери груповите политики:


Get-ExecutionPolicy -list
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 2 минути, DarkEdge написа:

Ще си премахнеш защитата срещу Meltdown. Но, пък в момента имаш свалена производителност. Решението е твое кое ще избереш.

 

Заснемане.PNG

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А тест за производителност правил ли си?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.