Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


преди 1 минута, Hermanita написа:

Ще ти пратят смс на 5то число

На 15 число изпращат сметката ...

Като дойде 15 март , ако не забравя ще пусна снимка на сметката , ако няма над 200 лв пък на :D чети народее всички са така банки , агенти , оператори като не четеш взимат ти парите и почват да бегат бате :D 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, adersa написа:

На 15 число изпращат сметката ...

Добре. Извинявам се. Моя грешка! Но пак - няма никакъв смисъл да я проверяваш толкова често!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, adersa написа:

Като дойде 15 март , ако не забравя ще пусна снимка на сметката , ако няма над 200 лв пък на

ами сметай колко пъти требе да си проверяваш сметката за да ги направиш тия 200лв
:lol6:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проверката на сметка през *123# е безплатна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Хитрейшио написа:

Проверката на сметка през *123# е безплатна.

О, дека се губиш ве Симко?
е вече не е безплатна тая услуга


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, дръндю написа:

е вече не е безплатна тая услуга

На сайта на теленор пише друго. Ако не - спрете да ползвате дебилни оператори.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Хитрейшио написа:

На сайта на теленор пише друго. Ако не - спрете да ползвате дебилни оператори.

ей тва пише за абонаментните планове
779315407_.JPG.0d30cfdeb4b5239e16225a57619fc1ce.JPG

https://www.telenor.bg/bg/services/цени/цени-на-услуги-за-абонаментни-планове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ей сега говорих с един авер 10 мин и бам 30 ст е сметката :D ахахахаха НЕОГРАНИЧЕНИ МИНУТИ бяха преди да подпишем тоя мошеничешки договор ,

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, дръндю написа:

ей тва пише за абонаментните планове

*123# набираш от клавиатурата на апарата и излиза USSD меню. Не водиш разговор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

утре с титуляра отиваш в офиса за да разбереш как стоят нещата
и тея 30 стотинки за тоя разговор ли са или това ти е общата, натрупана сметка от проверки

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Хитрейшио написа:

*123# набираш от клавиатурата на апарата и излиза USSD меню. Не водиш разговор.

Пак се плаща. Направи го два поредни пъти и вторият път ще видиш резултатът от първият. 

П.П. Ти къде зачезна? Всичко наред ли е в твоят свят, така да се каже?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оператора ме будалкаше  , че са от говоренето с оператора . Абе за кво да ходя да си губя времето и там ще ми кажат така нали си взеха комисиона аз да го духам  . Набутаха ни спокойни са . Да свърша след 2 години и сбогом теленор . Всичко ми стана ясно като видях , че на минути няма нищо ще ми викат неограничени били като на стария нали пак бяха неограничени защо там пише всичко както трябва 2000 мб , 2000 мин .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Hermanita написа:

Пак се плаща. Направи го два поредни пъти и вторият път ще видиш резултатът от първият. 

П.П. Ти къде зачезна? Всичко наред ли е в твоят свят, така да се каже?

Цитат

Управлявай сам своите мобилни услуги и избирай какво да използваш във всеки момент с обновената услуга на Теленор My Menu – достъпна на *123#.

В My Menu можеш да:
добавяш разнообразни допълнителни пакети за разговори, SMS и MB с различен обем и валидност
проверяваш БЕЗПЛАТНО текущата си сметка, наличния си кредит (баланс), наличните минути и MB
ползваш и активираш разнообразни допълнителни услуги

Стани мениджър на своите мобилни услуги и реализирай желанията си бързо и отвсякъде с My Menu. Влез в My Menu като набереш *123# от клавиатурата на мобилния си телефон и натиснеш OK. На екрана ще се появи меню с различни опции.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Hermanita написа:

Значи си противоречат....

 


 

Да имам време през седмица и тоя иван ли е къв е дето го е набутал като ме види ще си забрави името и да променят веднага условията на договора получих мб минути не .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Хитрейшио написа:

*123# набираш от клавиатурата на апарата и излиза USSD меню. Не водиш разговор.

това е безплатно за тези дето не са на абонаментен план
https://www.telenor.bg/bg/services/система-за-автоматично-обслужване

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Eмо  плана ми Нонстоп - безплатни минути ама друг път безплатен обяд нема :D

 

 

Неограничени минути към всички национални мобилни и фиксирани мрежи в България; 

Хахахаха аз нямам такива :D 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, adersa написа:

Оператора ме будалкаше  , че са от говоренето с оператора . Абе за кво да ходя да си губя времето и там ще ми кажат така нали си взеха комисиона аз да го духам  . Набутаха ни спокойни са . Да свърша след 2 години и сбогом теленор . Всичко ми стана ясно като видях , че на минути няма нищо ще ми викат неограничени били като на стария нали пак бяха неограничени защо там пише всичко както трябва 2000 мб , 2000 мин .

Здравей, нищо не ти пречи да отидеш с баща ти. за видиш дали не можеш да разтрогнеш договора или да го променят нещо....

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ей  сега говорих с 4 номера имаше теленорски и мтелски и този път не ме таксува стой си от снощи 20 ст . Явно вече са активирани и минутите

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 часа, дръндю написа:

това е безплатно за тези дето не са на абонаментен план
https://www.telenor.bg/bg/services/система-за-автоматично-обслужване

СИСТЕМАТА ЗА АВТОМАТИЧНО ОБСЛУЖВАНЕ е гласовото меню(IVR) на 123. Това не е USSD менюто на *123#.

Не заблуждавайте хората, че когато си проверяват сметката на *123# им взима пари.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, Хитрейшио написа:

СИСТЕМАТА ЗА АВТОМАТИЧНО ОБСЛУЖВАНЕ е гласовото меню(IVR) на 123. Това не е USSD менюто на *123#.

Не заблуждавайте хората, че когато си проверяват сметката на *123# им взима пари.

ами, може и да си прав, ама аз така го разбирам
това дето е заградено в червено е за *123#
а гласовото меню е това, дето е заградено в синьо
506662020_.JPG.b090ca03eb9fa12e32783df068596fd0.JPG

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 часа, ivan_pop написа:

Аз преди 2-3 години имах сходен случай с Виваком ли са Вивател ли са не ги зная.Подписах договор,взех и телефон.Договора не съм чел в офиса им,че е написан за адвокати и е много страници.Доверих се на служителката в офиса която се оказа,че  не ми е обяснила всичко.Бях им клиент точно 2 седмици.Платих си телефона в брой+три такси и отидох на друг оператор!

Всички оператори са еднакви!

Аз миналата година, като си подновявах договора към Виваком казах на служителката да си върши каквото там си върши докато прочета договора. Прочетох го и след това подписах.

преди 22 часа, baitexpo написа:

Мисля че имаше една седмица срок в която можеш да се откажеш от договора.

При Виваком те питат дали искаш договорът да влезе в сила веднага или след 7 дни. Ако се подпишеш договорът да влезе в сила веднага губиш правото си да се откажеш от него без да дължиш някаква неустойка. Ако се подпишеш, че искаш договорът да влезе в сила след 7 дни имаш право да се откажеш от договора през тези 7 дни без да дължиш неустойка. А активирането на безплатните мегабайти и минути почти винаги става след няколко часа, а не на момента. По принцип предупреждавата, ама сам "по принцип".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, дръндю написа:

ами, може и да си прав, ама аз така го разбирам
това дето е заградено в червено е за *123#
а гласовото меню е това, дето е заградено в синьо

Правиш разлика между 123 и *123#?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Хитрейшио написа:

Правиш разлика между 123

нали тва тий гласовото ве
амъ ти съвсем ша ма объркаш ве
ас си ги плащам 2 стинки и полвина на *123#
a на 123 плащам 15 стинки

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, дръндю написа:

ас си ги плащам 2 стинки и полвина на *123#

Ако това е така, това е още една причина човек никога да не сключва договор с теленор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване