Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


И пак питам да решим казуса след като не пише на минути нищо ще получа ли минути или да ходя да се разправям с тях  ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Ma_ri написа:

Нямам идея, за какво става въпрос :) Просто се пошегувах :wub:

Мярнах, че питаш, какво пише на сайта на теленор. Идея си нямам, но в повечето сайтове пише Добре дошли :rolleyes: Не ли :) 

В сайта на Теленор и не само в него не са дадени всички оферти. Особено комбинираните, за лоялни клиенти, а тези за Бизнес и ВИП въобще не се и споменават, защото там няма фиксирани пакети или цени. Водят се бизнес или комплексни решения. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, adersa написа:

И пак питам да решим казуса след като не пише на минути нищо ще получа ли минути или да ходя да се разправям с тях  ?

1во- набираш 123 и натискаш зелената слушалка

2ро- без да прекъсваш разговора избираш 9

3то- изчакваш да се свържеш едно любезно момче или момиче

4то- обясняваш на любезната девойка или младеж каква е ситуацията

5то- изчакваш да ти обяснят на какво се дължи тази ситуация и какво е необходимо ти да направиш

6то- благодариш и пожелаваш приятна или лека вечер или нещо подходящо

7мо- натискаш червената слушалка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Емил Костов написа:

И какво пише в сайта на ТЕЛЕНОР???

Нали съм го цитирал? Или ... Чукча писател, не читател.

Дишай дълбоко и не се напрягай излишно!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, jhoro написа:

Нали съм го цитирал? Или ... Чукча писател, не читател.

Дишай дълбоко и не се напрягай излишно!

Въобще не се напрягам. Опитвам се да помогна на Adersa. И стига с тези чукчи. Само ги тормозиш. Ще вземат да дойдат и да те напляскат вече ;)

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 54 минути, Hermanita написа:

1во- набираш 123 и натискаш зелената слушалка

2ро- без да прекъсваш разговора избираш 9

3то- изчакваш да се свържеш едно любезно момче или момиче

4то- обясняваш на любезната девойка или младеж каква е ситуацията

5то- изчакваш да ти обяснят на какво се дължи тази ситуация и какво е необходимо ти да направиш

6то- пожелаваш приятна или лека вечер или нещо подходящо

7мо- натискаш червената слушалка.

Обадих се и те казаха че са неогранечени но ей сега говорих 2 мин с един теленорски номер и пак ме таксува 2 ст. 

Никой не може да ме убеди че имам неограничени казах й , че от приложението изчезнаха минутите тя каза да защото се водят неограничени.Както и да е ако дойде сметка 200 300 лв другият месец не съм виновен и спирам да използвам картата от тази вечер..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, adersa написа:

Обадих се и те казаха че са неогранечени но ей сега говорих 2 мин с един теленорски номер и пак ме таксува 2 ст. 

Никой не може да ме убеди че имам неограничени казах й , че от приложението изчезнаха минутите тя каза да защото се водят неограничени.Както и да е ако дойде сметка 200 300 лв другият месец не съм виновен и спирам да използвам картата от тази вечер..

Най-вероятно няма да дойде чак такава сума.

Цитат

Кредитен лимит е сума, в рамките на която имате възможност да провеждате разговори и да ползвате услугите на Теленор, без допълнително обезпечение. Кредитният лимит се смята за достигнат, когато сумарно дължимите суми по всички SIM карти достигнат или надминат определения размер на кредитния лимит.
В кредитния лимит се включват:

  • дължими суми по издадени фактури
  • текущо потребление по всички SIM карти

Теленор може едностранно да намалява кредитния лимит в зависимост от текущата кредитна оценка на потребителя, за което уведомява последния.

Надхвърлянето на кредитния лимит дава право на Теленор, но не задължава дружеството да ограничава и спира ползването на услугите от страна на потребителя.

Теленор информира потребителя при наближаване на определения му кредитен лимит, освен в случаите, когато достигането на кредитния лимит е:

  • осъществено в роуминг и Теленор не разполага към този момент с информация за ползваните услуги от потребителя или
  • При разговори/потребление, за които/което е необходимо допълнително технологично време за и са/е в процес на обработка.
В случай че надвишите вашия кредитен лимит, трябва да заплатите всички дължими суми, които надхвърлят определения лимит.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Но тая и по телефона ме лъже , че са неограничени егати измикярите до сега ги хвалех , че съм мега доволен но вече край никога повече теленора . Много ни прецакаха с това ....

На един познат му казали , че с плана си ползва БЕЗПЛАТНО HBO GO и той като си видял снимката се шашнал и казал не можеш да лъжеш :D

Я дали е вярно Пълният пакеще можеш да ползваш от началото на следващия месец – съответно от 01.05.

И сяя тряя чакам 1 март да мога да използвам безплатните минути

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко глупав въпрос ще ти задам (извинявам се за което), но как разбираш, че са те таксували? Като се обади на оператор пита ли на какво се дължи натрупаната ти до момента сметка?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Казаха ми , че се дължи дето съм си проверявал сметката  , и ся дето звъннах на тях пак ме таксува .Така как разбирам ли в мобилното приложение след като затворя вече сметката ми стана 20 ст.хахахах не е тука има нещо ... Нали са неограничени къде са :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, разговорите с оператор се таксуват. А как си проверяваш сметката, че и това се таксува?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам предвид че след това се обадих на приятел бях на 18 ст сметка след 2 мин разговор хопа 20 ст . егати неограчените мин ..:D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абсурдно ми е това малко. Аз нямах такъв проблем. Възможно ли е според теб да е отчело разговора ти с оператора по-късно? Т.е. сметката ти преди разговора с оператора пак ли беше 0,18лв.?

П.П. Проверката на сметка наистина се таксува 0,02лв. :shock11:Току що проверих. Явно е нещо ново...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм видял но ето един примерен смс от днес 

Kam 15/02 18:51 -tekushta smetka 0.10 lv.(bez DDS,otstapki,mes. i liz.taksi);zadalzhenia za 15 - 14/02/2019 ot 85.09lv.Rouming mozhe da ne e otrazen.Telenor 

Колко ви е фактурата за този месец по новия договор ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно тва е станало. То пък ебаси разправиите за 2ст. Колко пъти говори с оператора? И кво всъщност те ебе, след като баща ти плаща? 

пп. Минутите изчезват от приложението, след като са неограничени, щот няма логика да пише "изразходвани 5 от безкрайност".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи аз си направих следният извод. Минутите са ти неограничени и можеш да си ползваш картата спокойно и да си говориш колкото си искаш, с когото искаш. Избягвай да си проверяваш сметката. Тъй като натрупаната ти до момента сметка е от проверяването й + разговори с оператор. За проверка те таксуват 0,02лв. За разговор с оператор 0,024лв на минута. И минутите са ти влезнали в сила в момента на сключване на договора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Silvering написа:

а? И кво всъщност те ебе, след като баща ти плаща

Човече той подписва аз плащам .

преди 2 минути, Hermanita написа:

Значи аз си направих следният извод. Минутите са ти неограничени и можеш да си ползваш картата спокойно и да си говориш колкото си искаш, с когото искаш. Избягвай да си проверяваш сметката. За проверка те таксуват 0,02лв. И минутите са ти влезнали в сила в момента на сключване на договора.

Дано да е така 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От къв зор? Щом ти плащаш що не подписваш ти? И най-лесния начин да разбереш - проведи половин часов разговор и си провери сметката. Трябва да набъбне с 2ст. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Silvering написа:

От къв зор? Щом ти плащаш що не подписваш ти? 

Пример: На майка ми абонаментният план се води на името на татко, защото той е лоялен клиент. Ако тя подпише нов договор на нейно име няма да има преференциалните условия, които му предлагат на него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, adersa написа:

Дано да е така 

Цитат

 

Връзка с оператор от Центъра за обслужване на клиенти на номер 123 (на обаждане)/ Автоматично информационно обслужване на номер 123 (на обаждане)0,024/0,024 лв.

https://www.telenor.bg/bg/services/цени/цени-на-услуги-за-абонаментни-планове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Hermanita написа:

Пример: На майка ми абонаментният план се води на името на татко, защото той е лоялен клиент. Ако тя подпише нов договор на нейно име няма да има преференциалните условия, които му предлагат на него.

Точно така сме и ние но защо моя номер след приключване на всеки разговор ме таксува колкото съм говорил по 1 2 3 ст . не се знае . Както и да е ще си трая така пък каквото сметка да си идва аз тази карта няма да я използвам имам си служебна .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, adersa написа:

Точно така сме и ние но защо моя номер след приключване на всеки разговор ме таксува колкото съм говорил по 1 2 3 ст . не се знае . Както и да е ще си трая така пък каквото сметка да си идва аз тази карта няма да я използвам имам си служебна .

Не те таксува за разговора след всеки разговор, а за това, че след всеки разговор си проверяваш сметката.:lol6:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Hermanita написа:

Не те таксува за разговора след всеки разговор, а за това, че след всеки разговор си проверяваш сметката.:lol6:

Добре е добре е така да бъде аз не изпращам смс за всяка сметка , а си имам мобилното приложение и през там ли ме таксува :D  Както и да е този договор за мене е пълна шашма плащаш нещо за което  реално не използваш

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, adersa написа:

си имам мобилното приложение и през там ли ме таксува :D

ами нали те свързва с обслужващия център ве
уф ама си...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, adersa написа:

Добре е добре е така да бъде аз не изпращам смс за всяка сметка , а си имам мобилното приложение и през там ли ме таксува :D  Както и да е този договор за мене е пълна шашма плащаш нещо за което  реално не използваш

Да и там те таксува. Нали и аз проверих и мен ме таксува. Спри се вече и лягай да спиш спокойно. Утре се обади на баща ти и говори 5 часа с него като искаш. После като си провериш сметката пак ще си само с 0,024лв. таксуван, ама щото си си проверил сметката. Спри сеееее! :lol6:Ще ти пратят смс на 5то число колко е цялата. Няма какво само да я гледаш и да плащаш за това, че я гледаш.:lol6:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване