Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте. Не знам как е при другите оператори, но А1 е уникален ужас и имам чувството, че повечето служители там са набирани с конкурс за идиоти. Никога не бих подписал с тях, но лош късмет ме споходи. Бях към Близо и Мтел ги купи. Ползвам кабелен интернет и  цифрова телевизия, към края на договора Близо ми подариха таблет с пакет за мобилен интернет. Телефона ми е към Теленор. Опитаха се от Мтел да ме накарат да си взема номер от тях, но ги отрязах. Евтини трикове от рода - имате подарък телефон и т.н. Плащам си онлайн и избягвам да влизам в техните офиси дори, но декември ми се наложи, за да подновя договора си. При мене си остана оборудването и мрежата от Близо и понеже те я поддържаха добре все още  няма сривове. По принцип бях решил да се преместя някъде при изтичане на договора ми, но първо се оказа, че точно оператора, който си харесах няма покритие при нас. Второ за другите в района не намерих добри отзиви. Пак казвам, че бях много доволен от Близоо и години след тях всичко си работи. Реших да остана. Само че от А1 почнаха да си показват рогата. При преподписването на договора исках да махна стационарния телефон от пакета, защото изобщо не го ползвам. 3 лв. всеки месец ги давам за нищо. Исках да махна и мобилния интернет, защото много рядко ползвам таблета, да не кажа въобще. Още 10 лева излишен харч. Само че в А1 май не обичат, когато се отказваш от услуга. Служителката в офиса ме заля със суперлативи, че съм лоялен клиент и щяла да ми предложи специални промоции, които ги няма в техните брошури. Казах й, че съм доволен от скоростта на интернета и че гледам 3-4 програми от телевизията и тези 140 дори са ми много. Сервирах, че се отказвам от стационарния телефон и мобилния интернет. Само че не стана на моята. Служителката взе да ме успива, че й трябвало поне половин час, за да извади стационарния телефон от общия пакет. Било много сложно. А за мобилния нет трябвало да подам специално предизвестие и чак след 30 дни ще го спрат. Оставих я за час и пак се върнах, но на практика тя нищо не беше свършила. Не можело да махне телефона, защото той ми намалявал цената на интернета и телевизията. Било общ пакет и ако го развали ще си загубя правата на лоялен клиент и ще плащам много скъпо. Поне така ме успа. Без да ме пита ми вдигнала скоростта и броя на телевизионните програми. Пак щяло да плащам по-евтино. А за предизвестието предложи да отида януари, че сега нямало бланки. Все едно преподписах, защото бързах и почувствах, че се изнервям, а не ми се вдигат скандали. Няма смисъл. После стана още по-забавно. Още същия ден ме търсиха от някакъв технически отдел на А1. Да се уточним кога да дойдат за да ми монтират интернета и телевизията. Успях да им обясня, че аз само преподписвам договор и всичко се запазва. Така че не е нужно нещо ново да се инсталира. Явно служителката ме беше маркирала като съвсем нов клиент. Логично след месец ми дойде по-солена сметка. Загубих си и промоцията за А1 now. По предишния ми пакет ми се полагаше дългосрочно безплатно, а по новия почнаха да ме цакат по 3 лева месечно. Увеличаха и спортните канали Макс спорт и оттам дойде още 1 лев към сметката. За капак си пуснах и Диема екстра пакета за месец и като ми дойде сметка 51 лв. щях да припадна. Три дена им звънях всеки ден докато спрат Диемата. Сега се боря да спра мобилния интернет, но май е почти невъзможно. В офиса не приемат предизвестие, а искат да се обадя на някакъв телефон. От там ти дават код и трябва да ти се обадят до 2 работни дни. Така поне казаха. Някакъв отдел за прекратяване на договори. Да говорят с мене и като  се разберем чак тогава да отида  в офис и да пусна предизвестието. Само че вече седмица никой не се обажда. Тия ме правят на маймуна и май е невъзможно да се откажеш от каквото и да е при тях? Освен да спра да плащам и тогава щат не щат ще ми спрат всичко?    

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сам си си виновен, нищо не подписваш докато не ти предложат договора който искаш.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

КЗП Г-Н Маргаритов или Мая Манолова те ще оправят кашата .

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, че при другите оператори няма проблеми, но като МЕНТЕЛ няма дори и в галактиката. 

  • Харесва ми 4
  • Ха-ха 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Човек , зарежи тоя измислен оператор - няма смисъл от тях за нищо не стават , на твое място аз бих се ориентирал към тези оператори с по-лоши отзиви отколкото тези.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, Rewivo написа:

 Освен да спра да плащам и тогава щат не щат ще ми спрат всичко?    

не те съветвам защото ще заведат дело и ще си търсят парите, действай по канален ред

питай защо не ти се обаждат

поискай да прекратят целия договор и като се махнат се свържи с друг оператор

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Rewivo написа:

Ползвам кабелен интернет и  цифрова телевизия, ...

За капак си пуснах и Диема екстра пакета за месец и като ми дойде сметка 51 лв. щях да припадна.

Моят съвет е да спреш да плащаш за телевизия.
Само за интернет плащай.
Аз не плащам за телевизия, па си гледам стотици канали и нищо ми няма.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Rewivo написа:

При преподписването на договора исках да махна стационарния телефон от пакета, защото изобщо не го ползвам. 3 лв. всеки месец ги давам за нищо. Исках да махна и мобилния интернет, защото много рядко ползвам таблета, да не кажа въобще. Още 10 лева излишен харч.

Също и аз преподписах от Близо с А1 и никой насила не ми е слагал каквито и да било услуги, избрах абонамент какъвто желая и това плащам.

Ти си ги ползвал тия услуги и сега в един момент решаваш да ги махнеш,но не става веднага както ти си мислиш, и веднага А1 колко били лоши !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Теленор / Глобул са доста по-зле.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички оператори са смотани,по свой начин.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, shaolin73 написа:

Всички оператори са смотани,по свой начин.

Всичко е относително и понякога е въпрос на ситуация и късмет. Аз например когато бях към Близоо нямах почти никакви прекъсвания и бях много доволен. Обаче и тогава попадах на коментари, че няма по-смотан оператор от Близоо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кой пък ти каза че трябва да преподписваш? Вече ставаш на безсрочен и може да се махнеш когато поискаш. Те това са инструктирани - да те лъжат и изнервят докато подпишеш тяхното. Заплатите им зависят от това. 

  • Харесва ми 7

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Пунта мара написа:

Теленор / Глобул са доста по-зле.

Аз пък съм доволен от Теленор. Ползвам само мобилен телефон от тях, защото те нямат телевизия, но когато отида в офиса им да си платя сметката няма успиване от рода "договора ви е изтекъл, вземете тая промоция и т.н." Поръчах си Плей диема екстра за компютъра от теленор. Стана с един смс, а като изтече срока ми пратиха смс да ме предупредят, че ако не се откажа изрично, то услугата става безсрочна и ще ми начисляват такса всеки месец. Вече стана дума, че за същата услуга, за да я спра при А1 се наложи три дни да им звъня докато се задействат. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Филипов написа:

Кой пък ти каза че трябва да преподписваш? Вече ставаш на безсрочен и може да се махнеш когато поискаш. Те това са инструктирани - да те лъжат и изнервят докато подпишеш тяхното. Заплатите им зависят от това. 

Нямаше как да не преподпиша, защото аз бях на някаква 2 годишна промоция. Троен пакет - домашен интернет, цифрова тв. и стац. телефон. Свърши ли договора и цената скача здраво. Така се влачи още от времето на Близо. Другото беше да се откажа изцяло. Бях си харесал Нет1, но за зла участ те нямали покритие точно в нашия квартал. Тук са много силни Свиваком и Ментел. Говоря за  района зад бившето кино Изток в София.

преди 7 часа, Белгиеца написа:

Моят съвет е да спреш да плащаш за телевизия.
Само за интернет плащай.
Аз не плащам за телевизия, па си гледам стотици канали и нищо ми няма.

Аз на практика почти не гледам телевизия, но имам едно внуче дето само детските програми могат да го укротят. Телевизора си е перманентно на Картун нетуърк. Аз си гледам на компютъра. Имам А1 now. Вече писах, че и там удариха яка балтия. Преди бях на пакет, който включваше безплатно гледане и на А1 now. Сега вече тази опция е отпаднала.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Rewivo написа:

Аз пък съм доволен от Теленор. Ползвам само мобилен телефон от тях, защото те нямат телевизия, но когато отида в офиса им да си платя сметката няма успиване от рода "договора ви е изтекъл, вземете тая промоция и т.н." Поръчах си Плей диема екстра за компютъра от теленор. Стана с един смс, а като изтече срока ми пратиха смс да ме предупредят, че ако не се откажа изрично, то услугата става безсрочна и ще ми начисляват такса всеки месец. Вече стана дума, че за същата услуга, за да я спра при А1 се наложи три дни да им звъня докато се задействат. 

Трябва да уточня, че говоря за покритието. В същността си, това е оператор за мобилни телефони. Покритието им е слабо, на места несъществуващо. На много места.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, PigManu написа:

Също и аз преподписах от Близо с А1 и никой насила не ми е слагал каквито и да било услуги, избрах абонамент какъвто желая и това плащам.

Ти си ги ползвал тия услуги и сега в един момент решаваш да ги махнеш,но не става веднага както ти си мислиш, и веднага А1 колко били лоши !

Нека ти обясня. Тези служители на А1 използват, че клиента не е запознат с процедурите и  направо откровено го лъжат.  Аз искам да се откажа от мобилния интернет, който на практика се води на отделен договор и като правя проверка в профила си ми пише, че е изтекъл. Обаче служителя ме лъже, че мобилния интернет ми намалявал цената на цифровата телевизия. Били свързани и ако махна мобилния интернет щяла да ми поскъпне телевизията. Глупости на търкалета. Те са отделни договори и няма никакво свързване. Обаче тия служители треперят да не би някой клиент да се откаже от нещо, защото явно от това им зависят заплатите. 

 

Казваш да си избера пакета и да държа на него. Ок. Нека ти кажа какво стана предишния път при предишното преподписване. Тогава беше преходен период от Близо към Мтел. Отидох с ясна идея и казах какво искам. Служителя смота нещо, че това което искам не можело да стане. Аз обаче се озъбих и попитах ЗАЩО. Той уж прие моите аргументи, но направи мръсен трик. Много мръсен. Взе да подготвя някакви документи и по средата ме помоли да се преместя при колежката му, а на нея нещо й шушнеше. Тя продължи да прави договорите без да говорим. Подпишете тук, подпишете тук. Цяла камара бумащина, знаете как е. И чак когато се върнах в къщи и си поиграх да чета с часове документацията разбрах че са ме измамили и са ми пробутали същите услуги и това от което се отказвах не са го махнали. В интерес на истината след два дни отидох с намерение за луд скандал. Обаче малшанс - този офис на Близо вече го бяха закрили. Пих една студена вода и това е. Пак казвам, че по принцип от качеството на услугата нямам причини да се отказвам. Скоростта на нета е добра и не прекъсва. Телевизията е кристал. Много рядко има спирания за 15-20 минути и това е, когато спират тока в другата част от квартала. Явно там имат някакви устройства и им пада захранването.  

преди 4 минути, Пунта мара написа:

Трябва да уточня, че говоря за покритието. В същността си, това е оператор за мобилни телефони. Покритието им е слабо, на места несъществуващо. На много места.

Да. Съгласен съм за покритието. Аз например съм забелязал, че когато се разхождам в парка и съм близо до старата телевизионна кула телефона ми тотално губи мрежа. Явно там има някакви силни полета или ретранслатори или нещо на военните? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Бих ти препоръчал за следващо преподписване да не ходиш в офисите им. От поне 2 преподписвания, това го правя само по телефона. Даже те си ме търсят и ми казват, какво ще включва бъдещия договор и на каква цена и като плюс, ползваш 14 или 30 дни беше, че не помня, право да се откажеш от договора. Това да ходя при супер изнервените им служители в офисите им, няма как да си го причиня, като това се отнася за всички оператори. От А1 ползвам домашен интернет и телевизия, като телевизията от тях ми е от миналата година, а интернета им ползвам от над 8 години, когато купиха мегалан. За сега нямам лошо впечатление от телевизията им. Плащам 24лв за 75Мбита нет + 150+ ТВ канала, като реално са около 190 там с допълнителните HD канали и това за 3 телевизора. Определено ме устройва мен, цената за подобна услуга.

Редактирано от StefanG (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Rewivo написа:

Аз на практика почти не гледам телевизия, но имам едно внуче дето само детските програми могат да го укротят. Телевизора си е перманентно на Картун нетуърк. Аз си гледам на компютъра. 

Ти просто нищо не разбираш от гледане на телевизия без пари.
Твоето желание е да се наревеш като бабичка на гробища тука за да ти олекне, а не да гледаш без да даваш пари за абонамент.
При положение че не си съгласен да проумееш, че това дето го гледа внучето ти го има и за без пари = без абонамет, плащай си тогава абонаменти на измамници.
Иди в профила ми и виж какви теми съм пускал аз и чети, ако не искаш да си умреш ненаучен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Rewivo написа:

Казваш да си избера пакета и да държа на него. Ок. Нека ти кажа какво стана предишния път при предишното преподписване. Тогава беше преходен период от Близо към Мтел. Отидох с ясна идея и казах какво искам. Служителя смота нещо, че това което искам не можело да стане. Аз обаче се озъбих и попитах ЗАЩО. Той уж прие моите аргументи, но направи мръсен трик. Много мръсен. Взе да подготвя някакви документи и по средата ме помоли да се преместя при колежката му, а на нея нещо й шушнеше. Тя продължи да прави договорите без да говорим. Подпишете тук, подпишете тук. Цяла камара бумащина, знаете как е. И чак когато се върнах в къщи и си поиграх да чета с часове документацията разбрах че са ме измамили и са ми пробутали същите услуги и това от което се отказвах не са го махнали. В интерес на истината след два дни отидох с намерение за луд скандал. Обаче малшанс - този офис на Близо вече го бяха закрили. Пих една студена вода и това е.

Колко хора, колеги познавам които минаха от Близо на А1 и нямат такива проблеми вкл. и аз.

Как си го обясняваш че се случва на теб и искаш едва ли не да ни убедиш какви "измамници" са там.

Ако си доста възрастен човек и не разбираш за какво става на въпрос винаги на такива места ходят синове дъщери и т.н.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 2 часа, PigManu написа:

Колко хора, колеги познавам които минаха от Близо на А1 и нямат такива проблеми вкл. и аз.

Да дам и моите пет стинки...

Също бях абонат на Близоо и към момента все още съм абоната на A1. Обаче имат много дертове тия като интернет оператор. Вече не говоря за това,че своеволно добавят какви ли не "уж промо" пакети въпреки, че съм ги уведомявал многократно да не ми бутат това и онова. За интернета им с техните прекъсвания лятототе ме докараха до там,че окончателно реших да се ориентирам към друг доставчик. Още повече,че повечето които работеха към Близоо вече са там и си разбират работата момчетата. Три месеца поред ме товарят , ту с 2 ту с повече левчета. Ти му обясняваш като на човек то те гледа като офцъ! И после пак старата работа.

И да мошеници са. Абсолютни при това.

Редактирано от nikssi (преглед на промените)
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, nikssi написа:

 

близо и А1 имат обща техника (един собственик):wink12:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, nikssi написа:

И да мошеници са. Абсолютни при това.

При мен и много други защо не се случва да им добавят и т.н. ?

И не, не са "мошеници".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, PigManu написа:

При мен и много други защо не се случва да им добавят и т.н. ?

И не, не са "мошеници".

Ами сети се де! Какво сега мислиш,че ще мина в оправдателен режим. Кой чел ,чел. Кой разбрал разбрал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, nikssi написа:

Ами сети се де! Какво сега мислиш,че ще мина в оправдателен режим. Кой чел ,чел. Кой разбрал разбрал.

Аз да се сетя, нещо се обърка с мене.:D

Тия хитри лафчета нещо не ти вървят.

Сега ми стана ясен какви небивалици пишеш.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, PigManu написа:

Аз да се сетя, нещо се обърка с мене.:D

Тия хитри лафчета нещо не ти вървят.

Сега ми стана ясен какви небивалици пишеш.

 

Виж сега. Няма да тръгна да ти обяснявам какво що. Дадох мнението си ,можеше и да не го дам. Така реших към момента. Никого не убеждавам за разлика от тебе интересно защо ли си се вкопчил в това да обясниш на всички недоволни как щом като не е при тебе така при други е същото. Сещай се де! Примерно сети се примерно защо обслужването в различните офиси е различно, дори в един и същ офис има разлика от до! Сещай се де!

Хитрите лафчета си ги оставете за вас. Факта е,че другия месец подписвам с друг оператор. Капиш? Останалото е дрън дрън та пляс.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване