Премини към съдържанието
ostavime

Бихте ли карали новата Лада Веста

Препоръчан отговор


Ето как може би ще изглежда: 

53b40c3930f9b0a5d6513bf46984cc84_big.jpg

ed2cf257c70cc145f2660c11e5a00f95.jpg

Lada Vesta се произвежда от 2015 г. и ако искат поддържат темпото на съвременното автомобилостроене, от АвтоВАЗ трябва да модернизират модела в най-скоро време. По отколешна руска традиция насроченият за тази година фейслифт се отлага по неизвестни причини и обновената Vesta ще излезе най-рано през 2020-а, съобщава сайтът Drom.ru.

...

https://fakti.bg/avto/368316-parvi-pogled-kam-obnovenata-lada-vesta

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Руснаците не могат да правят свестни автомобили!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, бих карал.

Успех!

п.п. Определено не бих си я купил обаче ... по съм привърженик на Лада Нива ... и то "старата визия" ... Някак си тази "Източна" визия не ми се нрави .... 

преди 2 минути, ivan_pop написа:

Руснаците не могат да правят свестни автомобили!

То това е продукт на Рено ... и по някаква логика - да - Французите не могат да правят читав автомобил ....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ммм, да бих я карал. За цената си е отлична. Това разбира се, в случай че въобще се изключи от сметката сравнение с автомобили втора ръка и се избира само между чисто нови, в нейната ценова категория.

ПС. Особено когато най-накрая вкарат в нея новият двигател 150 коня  и с евро 6 категория, за който все се чака да е следващата година. Ама коя точно следваща - не знам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, ДиоиД написа:

 

То това е продукт на Рено ... и по някаква логика - да - Французите не могат да правят читав автомобил ....

Аз съм карал чисто нова Лада-Нива.Ами вътре в купето скърцаха гадно пластмасите от интериора.Освен това се разминаваха рубовете на тези същите пластмаси.Това беше преди 2 години.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мда бе и всеки път се кръстиш преди да пробваш да запалиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, sound написа:

Мда бе и всеки път се кръстиш преди да пробваш да запалиш.

хехе, това са глупости. :) 

Новите Ниви са със съвсем друго предназаначение и не са за дълъг път. За сметка на това са много проходими. Имат и повреди, но коя кола няма? За сметка на това ремонтите са бързи и евтини. 

Иначе и аз съм карал чисто нови Лади ниви (няколко) и не съм имал оплаквания. Вече имат климатик, мотора е много добър и като цяло за това, което са правени са супер за около 20 000 хил. лв. 

Тая Лада Веста, както каза sliderumако не се сравнява с някой дръгляч на няколко стотин хиляди коилометра, нов внос, отлична и т.н. си е супер предложение. Но по наще ширини сме си сноби (не изключвам и себе си), а и все пак това трябва да се пусне, да се види, да се оцени и тогава евентуално да се кара. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Практически руски са само железата на двигателя, всички чаркове, които го обслужват са западни, купето е лицензно на Рено, на талигата гредите са руски, ама окачването пак е от западни чаркове. Като сложат и новият двигател, то в конструкцията май руска ще остане само сглобката...а и цената все пак с тая евтина рубла цените като за нас "западняците", са напълно достъпни и дори на доста хора се виждат евтини, защото наистина са евтини. Преди доста време, наистина имаше проблеми с качеството на сглобяване на неотговорни детайли. Дано да са го оправили вече.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, ostavime написа:

....

Преди години бачках за един финландец - за 4 години, 4 Ниви смени (всичките от магазина) и след последната рече, че повече не ще да чуе за Лада. То това не, че е глупав автомобил, ами направо просташки. Инак не визирах толкова конкрения модел, колкото резила с Путин, къде не можа да я запали. Че е евтина - ми евтина е, ала евтина във всеки смисъл на думата.

Единствения автомобил на руснаците, къде ми се наби на очи бе една Волга, която обаче така и не я пуснаха на пазара.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ДиоиД написа:

.. 

То това е продукт на Рено ... и по някаква логика - да - Французите не могат да правят читав автомобил ....

Интересен е фактът, че семейното Рено Меган 2005-та година вече е на повече от 300 хил. км. Обиколило е Франция, Южна Италия, голяма част от Гъция, България, Сърбия и Македония. Даже през Румъния минахме, за да се приберем. И този модел го няма във Франция. Сглобката е турска.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, Eclipse2G написа:

Интересен е фактът, че семейното Рено Меган 2005-та година вече е на повече от 300 хил. км. Обиколило е Франция, Южна Италия, голяма част от Гъция, България, Сърбия и Македония. Даже през Румъния минахме, за да се приберем. И този модел го няма във Франция. Сглобката е турска.

Значи ще си закупим при следваща възможност Рено-Меган!

По темата: Бих. Изглежда не по-зле от всякакви други нисани и опели. Ако и цената е приемлива, защо не.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Значи ще си закупим при следваща възможност Рено-Меган!
По темата: Бих. Изглежда не по-зле от всякакви други нисани и опели. Ако и цената е приемлива, защо не.
Цена около 30 хил. предполагам

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, Maleficient написа:

Значи ще си закупим при следваща възможност Рено-Меган!

По темата: Бих. Изглежда не по-зле от всякакви други нисани и опели. Ако и цената е приемлива, защо не.

Това че изглежда като Нисан или Опел, не я прави нито Нисан, нито Опел. Остава си Лада. На мен лично ми прилича на Тойота, ама то дефакто всички си приличат...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, не бих карал нова “Лада”
С годините ставам все по-снобски настроен по отношение на колите .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не, не бих я карал
ама в никакъв случай

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ostavime написа:

Цена около 30 хил. предполагам

В БГ всичко е възможно да стане с цената. Най-скъпата лада: XRAY  Cross

1.8 л 16-кл. (122 л.с.), 5МТ / Luxe / Prestige


 

ляга на 22К лева, ако си избереш цвят от допълнителната опция за това и ако не поискаш някаква отстъпка от търговеца. Всички други модели лади са по-евтини. Това обаче ако идеш в Русия, купиш там и си я ползуваш там. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, sliderum написа:

Практически руски са само железата на двигателя, всички чаркове, които го обслужват са западни, купето е лицензно на Рено, на талигата гредите са руски, ама окачването пак е от западни чаркове.

То и Дачията уж е Рено,ама Реното е на светлинни години напред от Дачията!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, ivan_pop написа:

То и Дачията уж е Рено,ама Реното е на светлинни години напред от Дачията!

Аха и кое точно Рено имаш предвид. Евтините модели, от класа на тия, които се правят под марката Дачия, или по-високите класове?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Trichocephalus написа:

Не, не бих карал нова “Лада”
С годините ставам все по-снобски настроен по отношение на колите .
 

при мен туй го нема, амъ то щото немам книшка...ъ-ъ-ъ...тъй де, воза съ кът чувал картоф, штаслиф и дуволен
ъхъ, не съм снобар

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, ivan_pop написа:

То и Дачията уж е Рено,ама Реното е на светлинни години напред от Дачията!

Само да те светна, че само в БГ, на Дъстера му викат Дачия. По другите страни си е Рено.

PS: Вече всички евтини и не толкова, слагат евтина пластмаса и кожа. На служебния Пасат(2018-та), на 60,000 вече се протри скоростния лост и мехчето. Да не споменавам, че на 30,000 се счупи кормилната рейка, старт-стоп системата ведъж заяде. Багажника се прецака, тъй като с емблемата хем се подава камерата за задното, хем се отваря и багажника. Колата струва около 60 бона.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, ivan_pop написа:

нова Лада-Нива

"Канадско" изпълнение ли, а? ;)

преди 10 часа, Eclipse2G написа:

семейното Рено

Принципно до колкото схващам, темата е ориентирана към Цена-Качество и ремонтно пригодност ...

Не споменавам какъв автомобил карам и т.н. на коя марка или производител съм фен.

Ако Лада си оправи фейслифта ли се казва или бля, бля и т.н. то бих с удоволствие карал и купил въпросния автомобил ...

Да не забравяме, че едно време Лада бе Жигули (лиценз на Фиат) и де факто е прекръстено заради как звучи това Жигули на друг език, за да може да излезе на "западния" пазар въпросния автомобил ...

За да се разбере дали един автомобил е читав или не, то трябва да се гледа какви ремонти и колко ще струват след като вече не е в гаранция ....

Логиката е елементарна - купуваш руски автомобил, но поддръжката е френска ....

Днес умния човек взима на лизинг (пет години) нов автомобил и след четири години - връща и взима новия модел .... и всичко се свежда до какви месечни вноски ще плаща .... е в това отношение аз съм бил глупав .... :) 

Та, новата Лада Веста .... по мое мнение, вече не се сглобява в "петък" или "понеделник" от колеги по "чашка" .... ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бих карал автомобил само произведен в Германия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тая лада тенекиите и ако са като на старите бангии :) ...............

Веста Крос изглежда далеч по привлекателно :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, bigiadri написа:

Бих карал автомобил само произведен в Германия.

От сирийци?

преди 11 часа, Eclipse2G написа:

Само да те светна, че само в БГ, на Дъстера му викат Дачия. По другите страни си е Рено.

PS: Вече всички евтини и не толкова, слагат евтина пластмаса и кожа. На служебния Пасат(2018-та), на 60,000 вече се протри скоростния лост и мехчето. Да не споменавам, че на 30,000 се счупи кормилната рейка, старт-стоп системата ведъж заяде. Багажника се прецака, тъй като с емблемата хем се подава камерата за задното, хем се отваря и багажника. Колата струва около 60 бона.

Стига бе, коли за 60 бона и те ли са боклуци при това германска кола, дет се вика и германците ли правят нещата вече аллаху акбар. Какво трябва да си купи човек в днешните консуматорски времена, със скъсен срок на годност - лимузина за милион, за да е сигурен че няма да се строши, още на изхода от магазина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване