Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Chevrolet Cruze 2010 1.6 113hp  читав ли е , има ли много проблеми? Дефекти? Поддръжката как е ? 

Като цяло автомобила от тази обява ми грабна окото.Моля мнения.

Chevrolet Cruze 1.6 газ- бензин
6,999 ЛЕВА
2010, Газ/Бензин, 234799 км.
ЕМДЕ ТРАНС АУТО, София
http://www.cars.bg/offer/c3121517

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бягай и не се обръщай.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бюджетен автомобил, не е скъп за поддръжка, но само аз ли не загрявам, за какво му е на тоя астматик 113 коня при тегло 1400кг, спортно окачване? Или бързия ремонт с евтини китайски части прави окачването "спортно"? То по нашите пътища само за спортно окачване. . . .
Дизайнът е субективно понятие, но външно поне на мен ми харесва, обаче интериора си е бюджетен и изобщо не ме привлича. Лично аз не бих дал 7 бона за тая малолитражка. Впрочем ще излязат към 8 бона, щото е нов внос без регистрация, което значи че ще се регистрира тепърва, ще се плаща еко такса, гражданска отговорност, винетка и ще ви излезе златна. Като добавим и обезателните за новозакупен автомобил втора ръка смяна на, масло, филтри, ангренаж, може и малко да ги надхвърлите 8-те бона, като крайна цена. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти търсиш кола с по малко проблеми и лесна поддръжка.Кола за каране ли ти трябва или кола която искаш да ремонтираш постоянно?Ако е второто,избрал си провилният кошник и питаш за мнения.Аз лично съм пробвал такъв модел.Мнението за него ми е:Бавен,трудно потегляне,трудно управление,по шумен от нормална кола,Не бих купил дори друг модел от тази марка,която винаги е била извън класациите на надеждните коли.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията.Като цяло търся автомобил който на външен вид да е приличен и да не е в сервиза през цялото време . И г/д евтина поддръжка.Явно този модел не е добър избор ако много лесно/често се разваля.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Lexus IS втора генерация e идеален, изглежда добре, комфортен е и е доста здрав, доволно динамичен автомобил, разгледайте ги тях. Този не е лош: 
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11558702230795877&slink=b19mhu

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като цяло търся бензинов двигател който да няма проблеми със слагане на газова,до към 7000лв .

Според вас защо Chevroleta който показах горе е на такава ниска цена ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, i'm god free music написа:

Според вас защо Chevroleta който показах горе е на такава ниска цена ?

Не е ниска, даже е висока за такъв нисък клас автомобил. Това е по начало бюджетен модел в който е икономисвано от ред неща, пък и е на почти 10 години. Комплектацията е бедна, седалки без кожа, без ел. регулиране, тя дори читав двузонов климатроник няма, доколкото виждам. Поне някаква проста мултимедия има. Почти на дъното е, като комплектация. Кое точно ѝ струва 7 бона на тая кола? Динамика нулева 113 коня на купе 1400 килограма си е жива мъка. Ръчни скорости . . . 

CLK 2-ро W209 поколение може да се намери прилично, имат вид и вървят добре. 3.2 литровия V6 е много здрав, доволно динамичен 218кс. и става на газ без проблем. Лично на мен и като интериор,  и като екстериор ми харесват много. Намират се доста запазени, двигателите са им масово здрави на тоя модел, както и скоростите. При старото поколение W208 имаха проблеми с електрониката и с корозията, но при новото нещата са оправени. 

Ако държите да е голям 4 врати автомобил, Alfa Romeo 166 не са зле с 3,2 литровия V6. Той няма общо с чупливите Twin Spark ,става на газ, не харчи много, но звучи и върви доста добре. По ходовата 166 е по-здрава от 147, 156 и GT, но ремонтите са по-скъпи. Ако оглеждате подобен автомобил, обърнете по-специално внимание на скоростите, да няма силни удари при смяна на предавки, изредете всяка една предавка. 

Тази примерно е софийска, платени са ѝ сметките, няма да ви се наложи да я регистрирате на ново, да плащате еко такси и куп други глупости, има монтирана газова. 
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11556516938448356&slink=b1al3q

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе момчета, що не се спрете малко с глупостите? Шевролет Круз= Опел Астра джей. Един производител, едно купе, еднакви мотори. Как по дяволите решихте че 113 коня са малко за една астричка? Какво,  ще се състезавате във формула едно ли с нея? А оставете го малко тоя NFS де. И на незнайно какво основание, алфаексперта над мен, смята че 9 годишния опел е по- таралясник от 16 годишна алфа "с големия маторь" дето е такава рядкост, че и чаркове за нея няма, а за цената им да не говорим. Работата малко стана- "За тия пари- Е60". :giggle1:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 1 час, Радул написа:

Абе момчета, що не се спрете малко с глупостите? Шевролет Круз= Опел Астра джей. Един производител, едно купе, еднакви мотори. Как по дяволите решихте че 113 коня са малко за една астричка? Какво,  ще се състезавате във формула едно ли с нея? А оставете го малко тоя NFS де. И на незнайно какво основание, алфаексперта над мен, смята че 9 годишния опел е по- таралясник от 16 годишна алфа "с големия маторь" дето е такава рядкост, че и чаркове за нея няма, а за цената им да не говорим. Работата малко стана- "За тия пари- Е60". :giggle1:

Двигателите Ecotec надеждни ли са ? До колкото разбрах 1.6 гори масло при опела??? При Chevroleta има ли го тоя дефект ?

Редактирано от i'm god free music (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, i'm god free music написа:

Двигателите Ecotec надеждни ли са ?

Достатъчно надеждни. Имат си своите недостатъци и то не толкова самия мотор, колкото запалителната система- горят им бобините. За съжаление на потребителя е блок- бобина, която по спомени е между 200 и 300 лева. Друг недостатък са механичните повдигачи на клапаните, което предполага пререгулирането им през определен пробег. При газификация, задължително се слага допълнително смазваща течност за клапаните или софтуерно се добавя впръскване на бензин при по- екстремни натоварвания. Трябва да се има предвид, че това е автомобил от ниските класове и не може да се очакват някакви чудеса от него.  И разбира се, след като е втора употреба, да се прегледа внимателно техническото му състояние. Което си се отнася за всеки автомобил, втора ръка.

Друг, по- сериозен проблем при този автомобил е демпферния съединител, който е наистина скъп- около 1000 лева. КОгато пробвате колата, нека се наблегне върху работата на съединителя. При каквото и да било съмнение за неговата изправност, моя съвет е да се откажете от покупката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Радул написа:

Абе момчета, що не се спрете малко с глупостите? Шевролет Круз= Опел Астра джей. Един производител, едно купе, еднакви мотори. Как по дяволите решихте че 113 коня са малко за една астричка? Какво,  ще се състезавате във формула едно ли с нея? А оставете го малко тоя NFS де. И на незнайно какво основание, алфаексперта над мен, смята че 9 годишния опел е по- таралясник от 16 годишна алфа "с големия маторь" дето е такава рядкост, че и чаркове за нея няма, а за цената им да не говорим. Работата малко стана- "За тия пари- Е60". :giggle1:

Много по-добра е алфата, по простата причина, че тя е луксозен голям седан, докато шевролетчето е малолитражка. Те и за това са в един ценови клас, въпреки че алфата е много по-стара. Има части за нея и за този двигател, слагат го на 147, 156, 166, GT, не е изобщо рядкост. Даже наскоро в Алфа форумът продаваха такъв цял и изправен от ударен автомобил. Не части, а направо цял двигател може да си намери за тая алфа и то много евтино.
E60 читав за тия пари просто никакъв шанс, най-много да намери някой нов внос от Великобритания, дето трябва да му налее 2000+лв , че да стане читав автомобил. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Soviet Soldier написа:

Много по-добра е алфата, по простата причина, че тя е луксозен голям седан, докато шевролетчето е малолитражка. Те и за това са в един ценови клас, въпреки че алфата е много по-стара. Има части за нея и за този двигател, слагат го на 147, 156, 166, GT, не е изобщо рядкост. Даже наскоро в Алфа форумът продаваха такъв цял и изправен от ударен автомобил. Не части, а направо цял двигател може да си намери за тая алфа и то много евтино.
E60 читав за тия пари просто никакъв шанс, най-много да намери някой нов внос от Великобритания, дето трябва да му налее 2000+лв , че да стане читав автомобил. 

Тази алфа, за да достигне ценовия клас на малолитражното шевролетче, не знам какъв трябва да си, че да не се сетиш, колко е изпържена за тия 16 години. Да не говорим че това е автомобил с изключително тежка поддръжка и това че някогаси в алфа форумът се продавал двигател за такъв, много евтино, нито значи че конкретния двигател става за нещо, нито че поддръжката на автомобила е евтина. Да отбележа само, че за мен поддръжка означава, повредените части да се заменят с нови- оригинални. В този ред на мисли,поддръжката на шевролетчето ще е поне 5 пъти по- евтина от тази на алфата, а шанса при него все още да не се е стигнало до тотална поддръжка е с едни 6 години по- голям. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Радул написа:

Тази алфа, за да достигне ценовия клас на малолитражното шевролетче, не знам какъв трябва да си, че да не се сетиш, колко е изпържена за тия 16 години. Да не говорим че това е автомобил с изключително тежка поддръжка и това че някогаси в алфа форумът се продавал двигател за такъв, много евтино, нито значи че конкретния двигател става за нещо, нито че поддръжката на автомобила е евтина. Да отбележа само, че за мен поддръжка означава, повредените части да се заменят с нови- оригинални. В този ред на мисли,поддръжката на шевролетчето ще е поне 5 пъти по- евтина от тази на алфата, а шанса при него все още да не се е стигнало до тотална поддръжка е с едни 6 години по- голям. :)

S-класа W220 ще е горе долу същите пари, просто защото годините свалят цената. BMW E38 същата работа, макар да е супер здрава машина. Няма нищо чудно, че автомобил на тези години е с такава цена. Разликата обаче в комфорта и динамиката е огромна. С тия 113 коня си е жива мъка да се изпреварва при положение, че колата тежи 1400кг. Тоя двигател с такива коне ще е динамичен в някое Пунто 900 кила, но не и в този тежък четириврат седан! 

Да търси нещо друго, ако ще и на 20 години да е, но да е комфортно и динамично. Така или иначе ще се кара на газ и 3 литров бензин да е, няма да е кой знае какво от към разход на гориво. Обичайно при по-големите двигатели, обслужването, ремонтите и данъците са скъпи, но комфорта струва пари. 

Иначе Lexus IS 200 155кс. може да се намери добър за тия пари, не е върха на комфорта, но пък е пъргав и много здрав автомобил. Volvo S80 също са много хубави, комфортни автомобили, возят идеално, шумоизолацията е на ниво, намират се лесно с кожен салон. По-добре по-стар, но качествено окомплектован, комфортен автомобил, отколкото малка сравнително нова, но в минимална комплектация. 

Колкото до маховика на шевролетчето, по-добре да се провери какъв е. Обичайно слагат демпферни на автомобилите с висок въртящ момент, а на тоя астматик 113 коня 153Нм. изобщо не виждам логика да е с такъв. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Шевролет Круз- "тежък, четириврат седан"???? Опа де... не ти ли казах, че това е астра. Кадетче... къде видя тежкото, хабер си нямам амаи не ща да научавам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Почти еднакви характеристики.

https://www.auto-data.net/bg/opel-astra-j-sports-tourer-1.6-vvt-115hp-19495 - Opel Astra J Sports Tourer 1.6 VVT (115 Hp)

https://www.auto-data.net/bg/chevrolet-cruze-sedan-1.6-113hp-14575 - Chevrolet Cruze Sedan 1.6 (113 Hp)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Радул написа:

Шевролет Круз- "тежък, четириврат седан"???? Опа де... не ти ли казах, че това е астра. Кадетче... къде видя тежкото, хабер си нямам амаи не ща да научавам.

1400 килограма за "леко" ли минава? Ха ха Е39 с 6 цилиндровия редови 170 коня тежи кажи-речи толкова. А е много по-голям и комфортен автомобил. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Soviet Soldier написа:

1400 килограма за "леко" ли минава? Ха ха Е39 с 6 цилиндровия редови 170 коня тежи кажи-речи толкова. А е много по-голям и комфортен автомобил. 

Собствена маса на Шевролет Круз- 1360 кг

Собствена маса на БМВ 520 Е 39- 1800 кг

Почти няма разлика. Некви си 500 кила. А на колко петилетки е тази реликва, нужно ли е да споменавам? Все пак колегата иска да си купи кола, която да кара, а не да учи занаят на нея. А дори да е некъв мераклия автосиаст, не му препоръчвам да започва с БМВ- ще си съсипе нервната система.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Радул написа:

Собствена маса на Шевролет Круз- 1360 кг

Собствена маса на БМВ 520 Е 39- 1800 кг

Почти няма разлика. Некви си 500 кила. А на колко петилетки е тази реликва, нужно ли е да споменавам? Все пак колегата иска да си купи кола, която да кара, а не да учи занаят на нея. А дори да е некъв мераклия автосиаст, не му препоръчвам да започва с БМВ- ще си съсипе нервната система.

Тия глупости къде ги гледа? Ха ха Ти я изкара колкото 7-цата. Ето колко тежи Е39 520
9576894g.png

1360 e шевролета без газовата, а като добавим и тежестта на уредбата, а като извадим загубите, защото на газ реализират  ~15% по-ниска мощност крайната тяговъоръженост на тоя Шевролет се получава под 110 кона на 1400кг. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Soviet Soldier написа:

Тия глупости къде ги гледа? Ха ха Ти я изкара колкото 7-цата. Ето колко тежи Е39 520
9576894g.png

1360 e шевролета без газовата, а като добавим и тежестта на уредбата, а като извадим загубите, защото на газ реализират  ~15% по-ниска мощност крайната тяговъоръженост на тоя Шевролет се получава под 110 кона на 1400кг. 

Имаш ли представа какво е собствено тегло? Това е без масла, без бензин в резервоара, без акумулатор и с екстрите включени в базовия модел. Моя грешка е, че собствената маса не е 1800 а 1500 кг. приемам критика- взех инфото от първия попаднал ми сайт, където е посочена цифрата от 1500 до 1800 кг в зависимост от оборудването. А базовото оборудване на Е39 отнесено към днешна дата е наистина спартанско, да не кажем че няма никакво. Тоест, нека като хвалим модела да се придържаме към високото оборудване,както би подхождало на едно истинско БМВ. :) A там собственотому тегло е 1800 кг. БЕЗ ГАЗОВА УРЕДБА! И говорим за автомобил произведен между 1995 и 2003 та година! Средно около 20 годишен дръгел... Пари да ми дават, няма да го взема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Радул написа:

Имаш ли представа какво е собствено тегло? Това е без масла, без бензин в резервоара, без акумулатор и с екстрите включени в базовия модел. 

То и при шевролета 1360 е "собствено тегло". Хайде по-сериозно! 
9576927L.png

Както виждаш абсолютно точна е информацията, която съм дал. Сравнявам ги, защото са съпоставими, като цена. За 7000лв можеш да си намериш Е39 или Е38 в топ комплектация. Аз пък преди време карах Е38 730д и мога да ти кажа от опит, че автомобилът е много здрав, и като качество на изработка на салона, и като мотор, и като скорости, и като ходова. Да, може да е по-стара от въпросния шевролет 39-ката, но материалите вложени в нея са многократно по-качествени. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, i'm god free music написа:

Ecotec 1.6 16V със верига ли е ?

На ремък е, но това не е минус, защото се заменя евтино. В днешно време не правят дебелите двойни вериги, защото гонят еко стандарти, цели се максимално намаляване на механическото съпротивление, както и масата. Старите дебели двойни вериги държаха едва ли не, колкото самия двигател, но след това минаха на облекчени, които държат към 100-150 000 пробег, и най-модерните са пластинните вериги, те са още по-проблемни и с нисък ресурс. Та мисълта ми е, че наличието на верига не винаги е плюс. Вижте за дадения мотор производителя през какъв пробег препоръчва подмяна, защото подмяната на верига е по-скъпа и варианта с ремък може да се окаже по-практичен и изгоден.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Soviet Soldier написа:

То и при шевролета 1360 е "собствено тегло". Хайде по-сериозно! 
9576927L.png

Както виждаш абсолютно точна е информацията, която съм дал. Сравнявам ги, защото са съпоставими, като цена. За 7000лв можеш да си намериш Е39 или Е38 в топ комплектация. Аз пък преди време карах Е38 730д и мога да ти кажа от опит, че автомобилът е много здрав, и като качество на изработка на салона, и като мотор, и като скорости, и като ходова. Да, може да е по-стара от въпросния шевролет 39-ката, но материалите вложени в нея са многократно по-качествени. 

Ама и ти не се даваш лесно а? А даваш ли си сметка че като екстра Е39 има цяла телефонна централа в багажника. Като аудиосистема има чейнджър, също в багажника,че маслата на скорости и двигател са около 2 пъти повече от тези на крузето? А в шевролета всички тези неща са оптимизирани, олекотени двойно, централата изобщо липсва защото в 2010 година си е излишна... И какво значи "по- стара"? Тя е два до три пъти по- стара... И ако може да ме светнеш, кои материали са "многократно по- качествени".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Радул написа:

Ама и ти не се даваш лесно а? А даваш ли си сметка че като екстра Е39 има цяла телефонна централа в багажника. Като аудиосистема има чейнджър, също в багажника,че маслата на скорости и двигател са около 2 пъти повече от тези на крузето? А в шевролета всички тези неща са оптимизирани, олекотени двойно, централата изобщо липсва защото в 2010 година си е излишна... И какво значи "по- стара"? Тя е два до три пъти по- стара... И ако може да ме светнеш, кои материали са "многократно по- качествени".

Да, безспорно е отживелица мултимедийната система в E38/39 ,по времето в което я имах и телевизията ѝ бачкане, беше си приятна. Принципно за тях продават китайците разни джаджи и се преправят, за 50 долара може да се вземе модул за приемане на цифрова телевизия и задна камера за тях. Пък една евтина андроид китайска мултимедия, като тая в шевито също може да се купи и постави без проблем. 

3 пъти не са по-стари, може да се намери идеално запазена след 2000-та година с всички екстри за такива пари. Ако трябваше аз да избирам в момента автомобил в този ценови клас, със сигурност бих предпочел почти всичко пред тесен, тежък, и слаб шевролет в почти минимална комплектация. 

Ето примерно това Vovlo дърто 2003 година, 4х4, но само му виж салона . . . . почти като нов! Ето това е хубав автомобил строен с качествени материали, а шевролетчето на 9 години да не би да има по-добър вид?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11558545038847600&slink=b1p5zr

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...