Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

venceslav

Удължена гаранция за нов телевизор, който падна на земята

Препоръчан отговор


Здравейте!

Днес си закупих от Технополис нов LED LG телевизор. При полупката доплатих  за удължена гаранция в Алианц за допълнителни три години.

След изваждането на телевизора от кутията у дома се опитах да монтирам крачетата му.

Но телевизорът се хлъзна от масата и падна на килима. Външно нищо не се вижда. Но когато включих захранването светнаха само черти като от напукване по целия екран. На пипане не се усещат драскотини. Никакви надписи не се виждат и няма звук. Не мога да стигна до първоначалните настройки. При изключване на телевизора тези черти не се виждат. Но като го включа отново се появяват.

Какво ще ме посъветвате да направя?

1) Първо да се обадя на застрахователя - Алианц (в срок от 48 часа) ли? В полицата пише, че не признават щета от паднал телевизор.

2) Да занеса телевизора в магазина на Технополис, от където съм го купил?

3) Да "пия една студена вода" и да да преглътна загубата?

4) Да се обадя на сервиза?

Всякакво мнение ще ми бъде от полза.

Моят E-mail е: [email protected]

В очакване на помощ и съвет от Вас,

Венцислав

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да се обадиш на сервиза.

Тези допълнителни три години на практика са застраховка. И както сам си прочел, повреди от падане по твоя вина не се признават от нея. Можеш да занесеш телевизора и в Технополис, ама оттам само ще го препратят в сервиза. Недей пи студена вода още :) , може да е нещо поправимо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не че те обезкуражавам, ама пий една студена вода. Цената на ремонта ще е близка до тази на телевизора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За съжаление и аз мисля, че това трябва да направя.

Благодаря Ви!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Провери все пак в сервиза каква е повредата и колко струва. Ако не те устройва цената го пусни за части и пак някакви пари ще му вземеш

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обикновено хората това правят защото в повечето случаи ремонта не си заслужава. А по този начин си връщат и някакви пари.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Още една идея искаш ли?...Няма да им казваш, че си го изпускал! Примерно, казваш нещо от сорта - малко след включването в мрежата, телевизора, както си работеше и изгърмя. Чисто нов е. Има голяма гаранция...... ала-бала...

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е добра идея. Но мисля, че те ще се усетят и номерът няма да мине. Става въпрос за магазина или сервиза? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Възможно е номера и да не мине, не знам...Не съм запознат как практикуват в подобен случай, но поне има някакъв минимален шанс, отколкото да признаеш директно, че си го изпуснал....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Просто си изтеглил късата клечка. Няма да ти се признае гаранцията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо ли си мисля, че в сервиза ще се усетят щом го отворят. Тогава ще стане една грозна и неудобна ситуация....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нищо няма да стане :) В сервиза със сигурност са виждали много ударени телевизори, за които собствениците им твърдят "ама той просто така, както си работеше ..." :D 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, RudeBoy написа:

И както сам си прочел, повреди от падане по твоя вина

Ако телевизорът е получен с доставка и не е пробван при продажбата от купувача и продавача, има още мегдан за спор кога е възникнала повредата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това може би е така. Лошото в случая е, че го пробваме телевизора в магазина. Там той тръгна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имай в предвид че хората в сервиза не пасат трева и не ядат домати с колчета и не са балъци.

Мисля че сам ме разбираш какво имам в предвид.

Виновен си само и единствено ти и друг никой.

Така че както вече ти казаха - пиеш една студена вода и другия път повече внимаваш.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Ьрмалоу написа:

Ако телевизорът е получен с доставка и не е пробван при продажбата от купувача и продавача, има още мегдан за спор кога е възникнала повредата.

А познай как се досетих, че телевизорът не е "получен с доставка" :cool:  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами предполагам, че повечето хора си взимат телевизора директно от магазина сами, а използват доставка за по-големи стоки печки, хладилници, бойлери. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нито си първия, нито последния. Счупена матрица не се покрива от никаква гаранция. Личи си и без да се отваря телевизора.. Не знам с колко "леви ръце " сте след като не може да монтирате 2 крака. Явно е доста безрискова операция, след като производителят я е опставил за клиента.

Имаш шанс да не си толкова вътре ако продадеш останалите платки за части. Марка, модел и надписи по платките? И тип на панела за да е яно за какъв са. Бял хартиен стикер отзад на коритото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, venceslav написа:

Ами предполагам, че повечето хора си взимат телевизора директно от магазина сами, а използват доставка за по-големи стоки печки, хладилници, бойлери. 

Всъщност, за повече от 7 години като шофьор към Технополис, съм разнасял много телевизори. Даже и 24" :) . Сетих се по допълнителната "гаранция" към Алианц, такива продават само в магазина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...