Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте,

 

Първо да се представя на бързо. Казвам се Петър на 22 (скоро 23) и живея в София.

 

За мен София е ужасен град за живеене, но пък за работа е друго нещо... Подтикнат от желанието уикендите да излизам извън София, мисля да изкарам близките месеци шофьорска книжка за да мога за лятото да си купя кола, с която да обикалям и да си почивам. До сега никога не съм карал кола, но не мисля, че ще имам проблем с взимане на книжка и поведение на пътя след това. Внимателен и съобразителен съм по характер и вярвам, че ще бъда такъв и на пътя.

 

Проблемът ми е, че много се колебая каква кола да си закупя (след няколко месеца като взема книжка). Първо да спомена, че не търся бегачка, плъзкачка и т.н. Искам стабилна, но и прилична кола главно за извън градско и по-малко за градско.

 

Имайки в предвид, че ще ми е първа кола първо започнах да разглеждам коли втора ръка в cars.bg и подобни сайтове. Това, което забелязах е, че колите в диапазона 2000-3000лв. масово са ръждиви каруци с двигател. Разбирам, че такава трябва да е първата кола, но... някак си не ме привличат и след малко ще спомена защо.

 

След като колите втора ръка не ми допаднаха като визия и цена реших да видя колко би струвала нова кола (или бракувана/върната) на лизинг. Тъй като съм от Ловеч първо погледнах Great Wall и останах доста приятни изненадан.

 

Спрях се на Voleex C30. Като визия ми допада доста. Технически... не мисля, че бих могъл да преценя сам, но до колкото чета не са никак зле. Цената до колкото виждам в сайта е 20990лв. (+ 1890лв за газова уредба). Ето плюсовете които виждам в тази оферта в момента:

+ 5 години гаранция

+ 3 години гаранция на лаковото покритие

+ 0лв. първоначална вноска за лизинга

+ 0лв. такса управление на лизинга

+ 0лв. регистрация в КАТ

+ безплатна пътна помощ за 5 години

+ възможност за фабрично поставяне на газова бутилка без да падне гаранцията на колата. Ще мога да си пъркам извънградско за без пари biggrin.png

 

По мои груби сметки (не знам газовата бутилка влиза ли в лизинга или се плаща на купчина) за 5 години лизинг ще трябва да плащам средно около 320лв на месец (цена по ценова листа: 22880лв. (с газовата бутилка), срок: 60м., самоучастие: 0%, остатъчна стойност: 25% ). Ако умножа 320лв. по 60 месеца излиза, че си избивам даже газовата бутилка. През тези 5 години няма да дам почти никакви пари за ремонт (заради гаранцията) и след 5 години ще си имам прилична кола, която предполагам ще може да ме изкара поне още 5 години (не съм луд на тема коли, че да искам да ги сменям през година).

 

Ако си закупя прилична кола на старо ще трябва да дам сигурно поне 4000-5000лв. за прилична колата, такси за прегледи, прехвърляния и т.н... И пак няма гаранция, че след няколко месеца няма нещо да издаде багажа и само да хвърлям пари за ремонти... Накрая ще съм карал тази кола 5год. (дай боже), сигурно ще съм хвърлил не малко пари за ремонти и ще трябва да я сменя, защото ще съм я взел сигурно на 10год. + 5год. и сигурно ще е като каруца.

 

Погледнато глобално първият вариант ми изглежда много по-изгоден и той ме влече повече... Ще карам прилична кола, с която поне няма да хвърлям през два месеца пари за ремонти. Остава проблемът, че това ще ми е първата кола... На всеки, на когото спомена тези мои размишления ми казва, че съм луд, ако искам да си купя нова кола за първа кола... Както казах мисля, че съм достатъчно внимателен, за да не направя голям гаф, а одирания, чуквания, стопове, огледала или нещо такова мисля, че ще се покрие от автокаското, което задължително ще имам без значение дали колата ще е нова или стара.

 

В единия вариант 5год ще карам не много хубава кола, която накрая ще се чудя как да продам, защото ще е раждилник, за да си взема нова и като нищо ще съм хвърлил не малко пари за ремонти...

а в другия вариант, ще карам хубава кола, за която почти няма да хвърля пари за ремонт или нещо такова и след изтичане на гаранцията навярно бих могъл да я карам поне още 5 год.

 

Какво бихте ме посъветвали вие? Глупави и безразсъдни ли са моите разсъждения или наистина мисля логично?

 

Благодаря Ви много и се извинявам за дължинaта на запитването biggrin.png

 

П.П. Бих се радвал и на коментар, от шофьори, които са карали нещо на Great Wall повече от година smile.png

 

Поздрави,

Петър

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако ти се дават, по 320 лв на месец, за купчина тенекии, то новата кола е за теб. Моя съвет е, да си вземеш някоя по-стара кола. Има достатъчно автокъщи, дето дават и гаранция. Още повече, че си младо момче, аи нямаш опит. Карай сега, някой по-стара кола, има време за нови. В момента, карам Мазда 323. Вече 7 година, и да ти кажа не съм дал лев за ремонт. Защото не се чупи. А колата е 1995 година. :D  Така че, всичко зависи от конкретната марка и модел.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко съм песимист към тия китайски легени ама ако имаш стабилни месечни доходи скачай в джаза щом и не си претенциозен към колите и е просто средство за предвижване.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички гледат песимистично на Great Wall и навярно има защо, но са,ата офертата им е добра.

 

Разгледах какво предлагат и други марки като лизинг и всички искат да се вкарат едни ~4000лв. първоначална вноска, които нямам на купчина, но пък с доходите съм ок и бих могъл да си покривам 320лв лизинг. би ми отнело известно време да събера 4000лв., а ако имам 4000лв. на купчина навярно бих си взел втора ръка...

 

Не ме разбирайте погрешно. Не искам лускава колица да се правя на гъзар, а просто прилична хубава кола, която да ме изкара по-дълго време и да не си късам нервите с ремонти и една камара разходи по нея. Не знам как стои въпроса с колите втора ръка, но повечето като ги гледам са с по две гуми в гроба. Ясно, че първо се минава през цялостен преглед и нататък всичко е до късмет, ама... знам ли.

 

Поздрави

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

... По мои груби сметки (не знам газовата бутилка влиза ли в лизинга или се плаща на купчина) за 5 години лизинг ще трябва да плащам средно около 320лв на месец (цена по ценова листа: 22880лв. (с газовата бутилка), срок: 60м., самоучастие: 0%, остатъчна стойност: 25% ). Ако умножа 320лв. по 60 месеца излиза, че си избивам даже газовата бутилка. През тези 5 години няма да дам почти никакви пари за ремонт (заради гаранцията) и след 5 години ще си имам прилична кола, която предполагам ще може да ме изкара поне още 5 години (не съм луд на тема коли, че да искам да ги сменям през година)....

Всъщност месечният ти разход ще по-висок, защото в тоя лизингов план не влизат Каско, гражданска отговорност, смяната на консумативи и разни допълнително появили си такси по обслужване на лизинга. Тия "допълнения" практически повишават сметката, но не ти ги казвам, за да те плаша, а за да ги имаш предвид. Аз също карам кола на лизинг и знам какво плащам.

Нямам желание да влизам в ненужни спорове кое за предпочитане - новото или употребяваното, но не мисля, че точно тая китайско-българска кола е най-добрият избор, освен откъм цена. Не съм се качвал на избрания от теб модел, но имам преки впечатления от Н6 и моделът е вероятно последното, за което бих броил пари, а се очаква да е доста над С30. За това и предлагам два варианта според джоба ти - нова от друга марка и модел или върната от лизинг, но пак с друга емблема. Битува мнение, че върнатите от лизинг са "издухани", но елементарна справка при дилърите показва наличие на сериозно запазени коли, които са с пълна сервизна история и гарантиран произход.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всъщност месечният ти разход ще по-висок, защото в тоя лизингов план не влизат Каско, гражданска отговорност, смяната на консумативи и разни допълнително появили си такси по обслужване на лизинга. Тия "допълнения" практически повишават сметката, но не ти ги казвам, за да те плаша, а за да ги имаш предвид. Аз също карам кола на лизинг и знам какво плащам.

Нямам желание да влизам в ненужни спорове кое за предпочитане - новото или употребяваното, но не мисля, че точно тая китайско-българска кола е най-добрият избор, освен откъм цена. Не съм се качвал на избрания от теб модел, но имам преки впечатления от Н6 и моделът е вероятно последното, за което бих броил пари, а се очаква да е доста над С30. За това и предлагам два варианта според джоба ти - нова от друга марка и модел или върната от лизинг, но пак с друга емблема. Битува мнение, че върнатите от лизинг са "издухани", но елементарна справка при дилърите показва наличие на сериозно запазени коли, които са с пълна сервизна история и гарантиран произход.

 

Да, наясно съм, че разходите няма да са само това. Но автокаско, гражданска отговорност и т.н. ще плащам и в двата варианта и за това не ги споменавах.

 

Нямам желание да влизам в ненужни спорове кое за предпочитане

 

Не съм наясно кое е по-добре и за това питам за странични мнения, вместо да твърдя твърдо, че едното или другото е по-добро :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето например, при дилъра на Рено. Колите са проверени и с гаранция.

http://www.omnicar-auto.bg/r.okazion.php

 

На Шкода, също има оказион. И там се дава гаранция. Иначе, hlevous е прав, вноската ти няма да е 320 лв. Не се сетих, да го напиша в предния ми коментар. Дадох ти пример, с моята кола. Вече е на 20 години. Аз съм й навъртял към 80 000. А колата, не си знае реалните километри. Така че, не всичко е до късмет.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Споделям мнението на колегата hlevoust, както за допълнителните разходи, така и за предложението относно върната от лизинг кола. Ако наистина смяташ, че можеш да си позволиш в рамките на 5 години да си гарантираш!!! постоянен доход, то по-добре е да се насочиш към такава. Наблягам на частта да можеш да си гарантираш доход, защото такова нещо като постоянна работа в България е трудно да се гарантира. С други думи - ако дохода ти е само от заплата и особено ако не си сам (приятелка или съпруга) - недей си слага главата в торбата още на тези години. Ако пък имаш допълнителен доход, който ще ти покрие въпросните такси, които ще варират - то недей битува на мнението, че първата кола трябва да е стара.
Разбира се, надявам се не забравяш пътния данък, който за нова кола от този калибър e 137-138лв и не трябва да се пренебрегва в общите сметки. Добавяйки и газова уредба/инжекцион - сумата вече набъбва сериозно до една средна сума за поддръжка и лизинг от не по-малко от 600-650лв средномесечно. Тук е момента, в който те съветвам да се замислиш дали наистина можеш да си го позволиш на тези години!

За да не разтегляме локуми излишно - уточни първо дали можеш да си позволиш нова кола или такава, върната от лизинг и тогава ще бистрим каква и за колко пари. В противен случай не ти остава друго, освен "ръждиви каруци с двигател", които и ние си караме :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вземай новото и не се замисляй. Не само ще ти е от полза като техника, а и за самочувствие в бъдеще, че си направил нещо повече от другите. Повярвай ми, аз бях пред същата дилема като бях на 33, макар че за мен това не бе първа кола, а просто исках да избягам от ръждивите и чупливи неща, които завземат 50% от времето за да и слугуваш. 

 

Иначе за тия пари може да се вземе и нещо също добро за извънградско, например Форд Фиеста. проблемът е, че ще ти сложат и някаква лихва вероятно, но общо взето вноските са пак около 300 лева. Само че тук трябва да отчиташ и факта, че си длъжен 5 години да обслужваш колата в сервиз и да плащаш автокаско върху 20000 лева първата година ( и по-малко след това), ако колата струва толкова по ценова листа. Значи, тук имаш поне още едно 1000-1300 лева в зависимост от застрахователя. Добавяйки и обслужването около 250-300 лева, ти трябват поне едно 100 лева средно на месец още. Така, че ако колата струва 300 лева на месец при лизинг, то добави и едно 100 лева  за застраховки и обслужване. На практика трябва да приготвиш поне 500 лева на месец, ако включиш и бензина. C30  може да се окаже изгоден вариант, не съм си правил сметките. Щом си от Ловеч, подкрепи завода в Баховица. Лично аз така бих направил, макар че според мен марковите автомобили са си по-добър избор, макар и по-малки за тия пари. Но имай предвид, че една Фиеста със 100 к.с. мотор  е не само пъргава при ускорение, но е и доста повратлива. Може да ти се стори ненужно това, но като се заизкачваш по някой проход, ще разбереш за какво говоря. Освен това Фиеста вози отлично за малък автомобил и няма да чувстваш нужда от по-голям, дори да пътуваш на дълъг път. Отпред има достатъчно място за хора 185 см като мен, а отзад е по-малко и реално могат удобно да пътуват само трима на дълъг път, ако не искаш някой да те притеснява отзад или ти да притесняваш него. А когато се качиш във Форд или някоя подобна кола, например Фолксваген, Сеат...ще разбереш какво е предимството на тия коли при управление. Чудесно кормилно управление с отлична обратна връзка, което може да не ти говори нищо, но да го кажа така - все едно караш велосипед. В града имаш електромеханика за подпомагане на волана, което ще рече, че и с един пръст може да маневрираш. При потегляне воланът вече е по-твърд и се втвърдява още при висока скорост. Това сигурно пак нищо не ти говори, но я се опитай да караш автомобил в някоя компютърна игра и ако не си му навъртял поне 1000 км, ще разбереш за какво говоря.  Малко се отплеснах, но ако си готов да извадиш поне 500 лева на месец, вземай C30. Иначе нищо не ти пречи да минеш и с по-евтина Дачия. Сигурен съм, че няма да усетиш голяма разлика, но пак ще караш кола с гаранция и ниски цени при обслужване и застраховки.

 

Успех!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, наясно съм, че разходите няма да са само това. Но автокаско, гражданска отговорност и т.н. ще плащам и в двата варианта и за това не ги споменавах...

Да, ще ги плащаш, но разликата е в пъти и следва да се има предвид. Каското можеш да плащаш максимум на 4 вноски, а това си е немалка сума, която "разхвърлена" по месеци качват вноската, образно казано. 

Ново или старо (но гарантирано!) - това зависи от джоба ти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Споделям мнението на колегата hlevoust, както за допълнителните разходи, така и за предложението относно върната от лизинг кола. Ако наистина смяташ, че можеш да си позволиш в рамките на 5 години да си гарантираш!!! постоянен доход, то по-добре е да се насочиш към такава. Наблягам на частта да можеш да си гарантираш доход, защото такова нещо като постоянна работа в България е трудно да се гарантира. С други думи - ако дохода ти е само от заплата и особено ако не си сам (приятелка или съпруга) - недей си слага главата в торбата още на тези години. Ако пък имаш допълнителен доход, който ще ти покрие въпросните такси, които ще варират - то недей битува на мнението, че първата кола трябва да е стара.

Разбира се, надявам се не забравяш пътния данък, който за нова кола от този калибър e 137-138лв и не трябва да се пренебрегва в общите сметки. Добавяйки и газова уредба/инжекцион - сумата вече набъбва сериозно до една средна сума за поддръжка и лизинг от не по-малко от 600-650лв средномесечно. Тук е момента, в който те съветвам да се замислиш дали наистина можеш да си го позволиш на тези години!

За да не разтегляме локуми излишно - уточни първо дали можеш да си позволиш нова кола или такава, върната от лизинг и тогава ще бистрим каква и за колко пари. В противен случай не ти остава друго, освен "ръждиви каруци с двигател", които и ние си караме :)

 

 

Нов потребител съм и първите ми коментари трябва да бъдат проверявани първо от модератор, та предния ми пост още не се е появил (в момента) и малко ще се повторя навярно.

 

Наясно съм, че разходите няма да са само 320лв. на месец, а през месец-два ще трябва да се вкарва и още някоя вноска за автокаско и т.н. И все пак не мисля, че ще стигна 600-650лв средномесечно, калкото споменаваш.

 

Офертата за лизинг на GreatWall също е за върнати коли (оставащи 10-25%) и излиза по-евтино.

 

Газовата уредба, която споменаваш е включена в лизинга и по сметки и информация в сайта/форуми се изплаща с първите 30 000км.

 

Колата нова струва 20990лв. + 1890лв. за газовата бутилка = 22880лв

За 5год. по 330лв. излиза 19800лв. Това разбира се е за върната кола с оставащи 25%.

 

За да не говорим във въздуха ето и линк http://greatwall.bg/model-description/c30/

 

Би ми отнело време да събера подобна сума на куп, но доходите ми биха покрили такава такса плюс допълнителните разходи. Имайки в предвид сектора, в който работя, не би трябвало да имам прекъсвания без работа, но пък знае ли човек.

 

Разбира се не съм решил нищо, дори не съм почнал курсове. Само опипвам почвата за да се ориентирам кое е по-добре. Просто не ми се иска да сменям кола след някоя и друга година. Като ще давам пари поне да ме изкара по-дълго и за това гледам с недоверие на старите коли.

 

Начинаещ съм на тази тема и може да говоря пълни глупости, за което ме извинете. За това и разпитвам :)

Редактирано от nikolovp (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички гледат песимистично на Great Wall и навярно има защо, но са,ата офертата им е добра.

 

Разгледах какво предлагат и други марки като лизинг и всички искат да се вкарат едни ~4000лв. първоначална вноска, които нямам на купчина, но пък с доходите съм ок и бих могъл да си покривам 320лв лизинг. би ми отнело известно време да събера 4000лв., а ако имам 4000лв. на купчина навярно бих си взел втора ръка...

 

Не ме разбирайте погрешно. Не искам лускава колица да се правя на г*зар, а просто прилична хубава кола, която да ме изкара по-дълго време и да не си късам нервите с ремонти и една камара разходи по нея. Не знам как стои въпроса с колите втора ръка, но повечето като ги гледам са с по две гуми в гроба. Ясно, че първо се минава през цялостен преглед и нататък всичко е до късмет, ама... знам ли.

 

Поздрави

Когато аз вземах моята първа нова кола, нямах нито лев   :) Всъщност, точно и затова я взех, защото нямаше как да чакам да събера 4-5000 лева за стара на 7-8 години. Та в един момент се оказа, че заедно със заплатата си имам 1600 лева, а ми трябваха около 3000. Изтеглих още малко пари от една кредитна карта, взех си колата, изплатих и и двата кредита бързо, продадох я и с парите си взех по-нова, по-модерна, с повече екстри и по-мощна. И нея скоро ще изплатя, но смятам да си остана на нея, щото  е нещо повече от всичко друго, което се продава на старо. Чисто и просто аз си избрах цвета и екстрите, които искам. Такова нещо никога няма да намеря на старо, колкото и да е изгодно. На практика моята стара кола на  5 години ще бъде под 50 000 км ( градско главно), а такава никой от вас не може да си купи от автокъщите. Та и това и е предимството на новата - когато стане стара, тя ще е на толкова километри, колкото си искал да минеш и толкова запазена, колкото си искал да я запазиш. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Новото си е ново ама този волийкс като го вземеш за 25000, след петте години гаранция ще можеш да го продадеш за 10000, не повече. Тоест удоволствието ти излиза 3000 български лъва годишно! За 3-4000 можеш да си вземеш някоя хондичка, да я търкаляш две-три години докато се разпадне или ти я откраднат, после да си вземеш още една такава и след пет години ще си на половината разходи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вземи на старо едно Пежо 106 за около 2000 а с останалите около 20000лв. можеш да отидеш два пъти на О.Бали с гаджето.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вземи на старо едно Пежо 106 за около 2000 а с останалите около 20000лв. можеш да отидеш два пъти на О.Бали с гаджето.

Стига да знае къде е остров Бали навигацията му, щото днес търсихме един жилищен блок в  картите из интернет половин час и се появи едва след като попаднахме на някаква случайна новина. То тоя google  не може да открие блок, дълъг 200 метра и висок 8 етажа, какво остава за остров Бали?

 

И като каза Пежо 106, то такива кочинки струват по 700-800 лева, 1000 най-много, ако се намери балък. А на дълъг път не знам как ще я бъде, ако изобщо успее да се натъпче в тая кола. Лично аз не мога. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Новото си е ново ама този волийкс като го вземеш за 25000, след петте години гаранция ще можеш да го продадеш за 10000, не повече...

Колата всякак е разход, не може да се очаква да я купиш нова, да я караш определено време, да я продадеш и в крайна сметка да излезеш на печалба.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Новото си е ново ама този волийкс като го вземеш за 25000, след петте години гаранция ще можеш да го продадеш за 10000, не повече. Тоест удоволствието ти излиза 3000 български лъва годишно! За 3-4000 можеш да си вземеш някоя хондичка, да я търкаляш две-три години докато се разпадне или ти я откраднат, после да си вземеш още една такава и след пет години ще си на половината разходи.

Да, може, стига да не се подпали в някой стълб, както това стана преди 2-3 седмици с една Хондичка. За жалост и момчето на 23 (съвпадение явно) изгоря. Всеки ден минавам покрай стълба с цветя и ме побиват тръпки. Още асфалта е обгорял...

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До сега се обсъждаше главно паричните разходи, но ме тревожи и още нещо и то може би ме тревожи повече.

 

Както bildera_ спомена... разумно ли е въобще за начинаещ шофьор по-скъпа кола?

 

Разбира се, че ще съм супер внимателен. Това, че съм на 22-23год. не значи, че ще тръгна да натискам и да пързалям. Мисля, че съм достатъчно отговорен, но пък инциденти винаги стават, колкото и да внимаваш. Виновника може да е друг, но без опит и развити рефлекси...

 

В тази насока какво мислите? Разумно ли е въобще?

 

Само пак да спомена, ако някой не е прочел всичко, че беше дълго... не искам нова кола за г*зария, а просто за да ме издържи по-дълго време (5-10год. без да я сменям) с по-малко ядове.

 

Edit:

До колкото пресметнах автокаското ще ми излезне 4 пъти по 150лв., което е поносимо.

Но честно казано нямам никаква идея какво покрива това автокаско. Може ли да ме светнете малко?

Редактирано от nikolovp (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва, че темата е отворена с цел скрита реклама на въпросната автомобилна компания?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва, че темата е отворена с цел скрита реклама на въпросната автомобилна компания?!

 

Защо в последните няколко години при споменаването на марка от нов потребител всички скачат, че автора на поста рекламирал...

 

Ако прочетеш малко и ще видиш, че темата не е 'GreatWall са върха, всичко друго е боклук'. Главната тема дори не се върти около GreatWall, а около нова кола VS стара кола.

 

Ако правех реклама на GreatWall най-малкото щях да сложа името на марката в заглавието на темата...

Редактирано от nikolovp (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дачия Логан или Дачия Сандеро е в пъти по-добре :) ..........карам Логан служебна /сотаджийска/ смятай как се кара .1,5 дци на 65 000 км и само 1 накрайник и 2 биалети сме сменили,накладките и спирачните дискове са консуматив тях не ги смятам .Ако ще е ново по-добре Дачия :)

Редактирано от McLane (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Новото си е ново ама този волийкс като го вземеш за 25000, след петте години гаранция ще можеш да го продадеш за 10000, не повече. Тоест удоволствието ти излиза 3000 български лъва годишно! За 3-4000 можеш да си вземеш някоя хондичка, да я търкаляш две-три години докато се разпадне или ти я откраднат, после да си вземеш още една такава и след пет години ще си на половината разходи.

Това е вярно също. Но всеки сам си избира качеството на живота. Винаги е нещо за сметка на друго. Плащаш повече получаваш качество, за някой това не е от значение за други е.

Но колата си е разход от където и да го погледнеш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дачия Логан или Дачия Сандеро е в пъти по-добре :) ..........карам Логан служебна /сотаджийска/ смятай как се кара .1,5 дци на 65 000 км и само 1 накрайник и 2 биалети сме сменили,накладките и спирачните дискове са консуматив тях не ги смятам .Ако ще е ново по-добре Дачия :)

 

Хм, привлече вниманието ми :D Изглежда доста добре, по-евтина е, а и не си първия, който ми предлага дачия.

Това, което не ми харесва е, че ще трябва да вкарам 2000 първоначална + таксите за КАТ и т.н... и леко ще ми се овиди. Като месечни такси излиза малко повече от Voleex C30, но пък лизинга е 3 години.

 

Никъде не видях обаче нещо за гаранция  :(

 

Ако нямаше първоначалната вноска и ако има гаранция щеше да ми е новия фаворит  :)

Редактирано от nikolovp (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Погедни в сайта на Дачия :) 5 години им е гаранцията

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Погедни в сайта на Дачия :) 5 години им е гаранцията

 

Това не съм го забелязал, но е добра новина (ей сега ще я проверя)! Май имам нов фаворит :D дори ми допада повече като дизайн, а месечната такса ще е почти същата като за Voleex C30, но само 3 години.

 

ОК... нов въпрос... какво е мислите за Dacia Logan и въобще за Dacia? :D

 

Edit:

Всъщност, ако я искам с газова уредба ще ми стъпи висока таксичката... ~450лв./месец

Редактирано от nikolovp (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Simona Yan
      Здравейте, миналата година си взех на лизинг Samsung Galaxy S8 от Теленор и ми остават само 11 вноски.Още тогава исках да си взема на лизинг Samsung note8/note9 ,но ми беше скъп...Сега виждам евтино телефоните и бартери и се чудя дали е възможно да продължа да си изплащам телефона и да го продам или да направя бартер...Дали ще има някакъв проблем 
    • от perrieele
      Здравейте, има много теми в интернет за първа кола, знам. Повечето обаче са стари и са със стари линкове към определени обяви. По принцип не разбирам нищо от коли. Бюджета ми е до 2000 лева, защото не мисля че си заслужава повече за първа кола. 
      За сега съм набелязала алфа ромео 147 главно заради външния вид. Само да вметна, че предложения за пежо НЕ искам. Имам познати, които имат доста проблеми с марката, а не ми трябва кола за сервизи. Благодаря предварително. 

    • от Noir
      Здравейте!
      Аз съм на 18 години и искам да си купя собственна кола, която да бъде до 3 000 лв. / 4 000 лв. Чел съм из форумите, питал съм хора мнения как да си избера кола, какво да търся и стигнах до извода да търся:
      1. Евтина поддръжка
      2. Да не гори много (според мен 5-7/100 е нормално)
      3. Да бъде по нова година (след 2005)
      4. Да бъде запазена
      Не съм се спрял на точно определена марка.
      Ако някой има други съвети, идеи, предложения моля да го направи в коментарите.
    • от Доктор Домайер
      Здравейте, от няколко години съм с книжка, но те първа ще копувам кола. Иска ми се да е нещо не кой- знае колко старо (поне да е от този век  ), и да изглежда по-младежка и една идея по-добре външно макар и за скромните 5000лв (като тук не включвам обслужване и регистрация). Да уточня само... тук говоря САМО за коли нов внос, макар и стара година.
      За момента съм се спрял на Мазда 6 1.8 бензин с газово (Внос Германия). знам че маздите, опелите и ръждата вървят ръка за ръка, но вече имаме (семейно) 4 години опел вектра (2002) и няма точка ръжда, затова надеждата ми е и мазда- без ръжда.
      също гледах и ауди А4 1.9tdi, но тук читавите седани започват от доста по-висока цена. 
      Тук ми се ще НЕ САМО да питам какво мислите по въпроса за маздата, но и да предложите алтернативни модели и марки, като все пак говорим за седан.
    • от muhatacece
      Здравейте, скоро навършвам 18 и ще ми се наложи да си взимам возило. Ще се радвам да ми помогнете в избора ми, защото от коли нищо не разбирам и ще съм благодарен да се консултирам с вас. Седнах аз да почета тук-там за колите и т.н, бях се спрял на алфа ромео, обаче поддръжката много скъпа излиза, което не ме устройва. Бюджета ми е минимален 2000-2500 лв. Ако може да ми предложите някоя здрава количка, с не толкова скъпа поддръжка и нисък разход на гориво, изглеждаща не толкова зле в този ми бюджет ще съм ви благодарен ! 
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...