Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,имам питане за изчакването на пускане на пост.Та преди беше за около 10тина минути,а сега се чака час.Човек и да иска да помогне няма да може.И другия ми въпрос е,след колко пуснати поста ще бъде премахнато това ограничение?Мерси

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За първите пет поста ще изчакаш. После ако спазваш правилата всичко ще е наред. Нека да не се забравя, че тук не сме на работа и на заплата, а отделяме от собственото си време.

 

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Тъй като аз го предложих това, ще взема отношение.

Прясно регистрирал се потребител спешно трябва да помогне за решение на даден проблем?!? И притежава знания, недостъпни за всички други?!?

Ай моля ти се, за какви ни взимаш! :angry: 

ПП. Като е толкова важно, може да пише на ЛС на пусналия темата.

Редактирано от RudeBoy (преглед на промените)
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всъщност ограничението мисля, че е само в HJT раздела и е с цел именно други да не могат да пишат там освен автора на темата и членове на екипа. Ако екипа установи, че темата не е за HJT раздела, тогава той я премества и тогава ограничението пада и така могат да помогнат и други потребители. Така че с това "човек и да иска не може да помогне" ако визираш нас, няма проблеми, екипа на HJT са и модератори на раздела така, че те също могат да одобряват коментарите и тогава не се стига до изчакване. Т.е. те не чакат някой друг да одобри коментара за да могат да се включат веднага. Изчакването се получава ако екипа не е на линия, но както каза и Emo Kostov, ние не сме по 24 часа в денонощието 7 дни в седмицата на разположение. ;)

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, RudeBoy написа:

Прясно регистрирал се потребител спешно трябва да помогне за решение на даден проблем?!? И притежава знания, недостъпни за всички други?!?

Ай моля ти се, за какви ни взимаш! :angry: 

Тоест? Искаш да кажеш, че не е възможно ли? Както и никога не се е случвало? Ми много далеч си от истината! Това нещо се е случвало много пъти, някои има предложение за нещо, което може и да е решение или отговор на въпроса/проблема, както и пък може на този въпросен "прясно регистрирал се потребител" точно същото, или много подобно нещо да му се е случвало. Не подценявайте никого! Прясно регистрираните потребители, не означава, че до сега не са знаели какво е това форум и какво участие могат да вземат в него? Този единствения ли е? Колко голямо самочувствие, трябва да притежаваш, за да направиш подобно твърдение. Щом някой не е регистриран тук, не знае нищо и не може нищо.


  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Blue Ray написа:

Тоест? Искаш да кажеш, че не е възможно ли? Както и никога не се е случвало? Ми много далеч си от истината! Това нещо се е случвало много пъти, някои има предложение за нещо, което може и да е решение или отговор на въпроса/проблема, както и пък може на този въпросен "прясно регистрирал се потребител" точно същото, или много подобно нещо да му се е случвало. Не подценявайте никого! Прясно регистрираните потребители, не означава, че до сега не са знаели какво е това форум и какво участие могат да вземат в него? Този единствения ли е? Колко голямо самочувствие, трябва да притежаваш, за да направиш подобно твърдение. Щом някой не е регистриран тук, не знае нищо и не може нищо.

Не мисля, че колегата искаше да каже това. По-скоро новите потребители не са спечелили доверието на екипа и останалите съфорумци. Никой не казва, че някой с 1 коментар няма да знае повече неща от някой с 5к коментара. Количеството на коментарите не определят тяхното качество, а че потребителя е от доста време във форума и е наясно с правилата на форума и т.н.

  • Харесва ми 5

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Всъщност ограничението мисля, че е само в HJT раздела и е с цел именно други да не могат да пишат там освен автора на темата и членове на екипа. Ако екипа установи, че темата не е за HJT раздела, тогава той я премества и тогава ограничението пада и така могат да помогнат и други потребители. Така че с това "човек и да иска не може да помогне" ако визираш нас, няма проблеми, екипа на HJT са и модератори на раздела така, че те също могат да одобряват коментарите и тогава не се стига до изчакване. Т.е. те не чакат някой друг да одобри коментара за да могат да се включат веднага. Изчакването се получава ако екипа не е на линия, но както каза и Emo Kostov, ние не сме по 24 часа в денонощието 7 дни в седмицата на разположение. ;)

Ако трябва да сме прецизни има такова нещо и за останалите раздели. Първите 5 поста на всеки потребител се преглеждат от модераторския екип. А в HJT раздела всички постове се преглеждат (освен на членовете на екипа). Това в останалите раздели се прави за да се избегнат спамерите

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Blue Ray написа:

Това нещо се е случвало много пъти, някои има предложение за нещо, което може и да е решение или отговор на въпроса/проблема

 А знаеш ли колко пъти пък не са откривали проблема?Колко пъти съм виждал как карат хората да трият някои уж вируси,а проблема им стои същият?Аз също съм се опитвал в началото да давам конкретни решения,но ми триеха направо постовете,а капитана ми пишеше на лично,че нямам право да им пиша в HJT раздела.Сега нито им ги чета,нито имам желание да им гледам сеира,защото точно така се получава в по голямата част от случаите.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Blue Ray написа:

Тоест? Искаш да кажеш, че не е възможно ли? Както и никога не се е случвало? Ми много далеч си от истината! Това нещо се е случвало много пъти, някои има предложение за нещо, което може и да е решение или отговор на въпроса/проблема, както и пък може на този въпросен "прясно регистрирал се потребител" точно същото, или много подобно нещо да му се е случвало. Не подценявайте никого! Прясно регистрираните потребители, не означава, че до сега не са знаели какво е това форум и какво участие могат да вземат в него? Този единствения ли е? Колко голямо самочувствие, трябва да притежаваш, за да направиш подобно твърдение. Щом някой не е регистриран тук, не знае нищо и не може нищо.

Не ми преиначавай думите, нищо подобно не съм казал. Много ясно, че компетентността на човек по даден въпрос не се измерва с броя на постовете му. 

Предложението си го мотивирах преди време в съответната тема, и мотивите ми бяха приети от модераторите. Няма да се повтарям.

Хайде сега ти ми докажи своята теза. Покажи ми някой първи пост на даден потребител, който е бил толкова невероятно полезен, и толкова спешно е трябвало да се напише в темата, че не е можел да изчака един час за одобрение? Можеш ли? :mad: 

90 и кусур процента от началните постове са за молба за помощ по даден проблем, и/или са някакво нарушение на правилата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Манго, в профила си освен "Моите файлове" имаш и "Албуми" . Качвай си там картинките, и ползвай линка към тях, за да ги публикуваш във форума. 

Редактирано от RudeBoy (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Димитър 59 написа:

 А знаеш ли колко пъти пък не са откривали проблема?Колко пъти съм виждал как карат хората да трият някои уж вируси,а проблема им стои същият?Аз също съм се опитвал в началото да давам конкретни решения,но ми триеха направо постовете,а капитана ми пишеше на лично,че нямам право да им пиша в HJT раздела.Сега нито им ги чета,нито имам желание да им гледам сеира,защото точно така се получава в по голямата част от случаите.

Сеира е само за ваша сметка. Аз съм чел ваши постове и също не съм впечатлен. Дори бих премахнал IT специалист от профила си за да не се излагам, но то май всеки втори взе, че стана IT специалист. От такива пишман специалисти разделите са пълни. Най-малкото тази титла трябва да се базира на документ или да е дадена от други експерти, а не сложена по собствена преценка на базата на някакви умения и самочувствие. Колкото до успеваемостта на отговорите в раздела мисля, че преминава 70%. Това лесно може да се провери и не само по тага на темата дали е решена или приключена, защото не всички неуспешни теми се дължат на екипа, а просто като се прочетат самите теми. Някои потребители просто изоставят темите си. Ако мислите, че ще справите по-добре (особено без подготовка) ще ви дадем пробен период да покажете знания (и без това не ни достигат кадри) и ако се справите спокойно ще се пенсионирам във форума. Ако си мислите, че не ме чакат и други форуми и лични ангажименти, лъжете се.

Живи и здрави!

  • Харесва ми 8

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колеги стига се карахте. Празници имаше,да сме живи и здрави. В момента има такова правило.Съгласни сме с него и виждаме, че за момента дава резултат. Всички знаем защо беше сложено. И да не забравяме, че това е форум. Тук може да се попита за информация, съвет, въпроси по даден проблем, но никъде не се гарантира решаването на даден казус, проблем и т.н

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 9 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Всъщност ограничението мисля, че е само в HJT раздела

Скоро пусках тема в "Новини от България" (ако не се лъжа) ,и там имаше такова изчаване ,но пък мен не ми пречи.

 

Редактирано от KiriL Cox (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 10 минути, KiriL Cox написа:

Скоро пусках тема в "Новини от България" (ако не се лъжа) ,и там имаше такова изчаване ,но пък мен не ми пречи.

 

За всеки нов потребител е заложено.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, RudeBoy написа:

Тъй като аз го предложих това, ще взема отношение.

Прясно регистрирал се потребител спешно трябва да помогне за решение на даден проблем?!? И притежава знания, недостъпни за всички други?!?

Ай моля ти се, за какви ни взимаш! :angry: 

ПП. Като е толкова важно, може да пише на ЛС на пусналия темата.

То хубо си го предложил,ама или аз не се изразих правилно или ти не си ме разбрал.Тебе лично за какъв искаш да те взимам???Нямам намерение да досаждам за моите проблеми на ЛС,освен ако не ми е наложително.Поне можете да го промените малко,друг,който пише да му преглеждате поста,А не на самия автор.Ето B-boy има желание да помогне,но....А и никъде не казвам,че трябва екипите да спят върху компютрите,заради такива като нас.Сори

преди 11 часа, Емил Костов написа:

За първите пет поста ще изчакаш. После ако спазваш правилата всичко ще е наред. Нека да не се забравя, че тук не сме на работа и на заплата, а отделяме от собственото си време.

 

И аз на колко поста съм вече,тоест все още се водя новорегистрирани ли?Поздрави

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил Костов написа:

За всеки нов потребител е заложено.

Да дефинираме "нов" тогава :) Демек може да си 10 години във форума ,и пак да те гледат като нов в конкретният раздел :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, KiriL Cox написа:

Да дефинираме "нов" тогава :) Демек може да си 10 години във форума ,и пак да те гледат като нов в конкретният раздел :)

„Нов“ е по удобно да се нарича,защото би трябвало да кажат неразбиращ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това правило се въведе поради тази причина:

3.6 Администрацията на форума си запазва правото да блокира без предупреждение новосъздадени профили на бивши потребители с наложено наказание, потребители уронващи престижа на сайта и неговия екип, потребители търсещи постоянни конфронтации с останалите потребители и екипа.

И освен това 

а) Включване на функция "Предварителен изглед" – публикуваните от потребителя постове не са видими докато не бъдат прегледани и одобрени от модератор и/или администратор.

Ако не сте съгласни с нещо или искате да се промени има администрация на форума.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил Костов написа:

 

Ако не сте съгласни с нещо или искате да се промени има администрация на форума.

Ами аз вметнах в по-горния си пост едно предложение.Но като новодошъл,или там както му е термина,надали ще му се обърне внимание.Все пак си има йерархия.Поздрави

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, bojoviki написа:

Ами аз вметнах в по-горния си пост едно предложение.Но като новодошъл,или там както му е термина,надали ще му се обърне внимание.Все пак си има йерархия.Поздрави

Не виждам причина да не се обърне внимание.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А искам да обърна внимание,че със сигурност имам повече от 5 поста в този раздел и пак се чака за одобрение.Аз ли бъркам някъде или?Мерси

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички постове в този раздел, ще трябва да минат преглед от модератор.

преди 11 часа, RudeBoy написа:

Не ми преиначавай думите, нищо подобно не съм казал. Много ясно, че компетентността на човек по даден въпрос не се измерва с броя на постовете му. 

Предложението си го мотивирах преди време в съответната тема, и мотивите ми бяха приети от модераторите. Няма да се повтарям.

Хайде сега ти ми докажи своята теза. Покажи ми някой първи пост на даден потребител, който е бил толкова невероятно полезен, и толкова спешно е трябвало да се напише в темата, че не е можел да изчака един час за одобрение? Можеш ли? :mad: 

90 и кусур процента от началните постове са за молба за помощ по даден проблем, и/или са някакво нарушение на правилата.

Цитирал съм това, което съм разбрал! Не мисля, че ти можеш да докажеш или покажеш нещо ясно и видно, с което да защитиш твърденията си, за да искаш същото. Колкото до моите твърдения, те са базови и теоретични. На практика, напълно възможни неща, за които трябва да допуснем, че са възможни. Не може да сме толкова ограничени, за да обръщаме внимание само на мнения и съветите, на по-старо регистрирани потребители. Защото, за да станат такива, те също са били нови, нали?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, bojoviki написа:

А искам да обърна внимание,че със сигурност имам повече от 5 поста в този раздел и пак се чака за одобрение.Аз ли бъркам някъде или?Мерси

Конкретно за антивирусния отдел е така. Всички освен членовете на екипа и модератори изчакват поста им да бъде утвърден

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 11 часа, Димитър 59 написа:

„Нов“ е по удобно да се нарича,защото би трябвало да кажат неразбиращ.

И за това повдигам въпроса да дефинираме какво стои зад "нов" , и въпросното изчакване :)."неразбиращ" е малко пресилено за старите съфорумници...

 

Редактирано от KiriL Cox (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На мен пък би ми било интересно да изкоментирате първо ''Що е то Модератор?'' ,та да има смисъл от темата.

 

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.