Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Първа кола - за жена - съвети?


Препоръчан отговор


Москвич 412 дефорсак от Ловеч😀.И не се гримирай докато караш..😶

на 12.04.2020 г. в 16:38, Soviet Soldier написа:

Стилото има страхотни комплектации, много атрактивни са тези със стъкления панорамен таван тип щора, но вероятно са и над бюджета, защото те вървят обичайно и с кожен салон. Поне в моите естетически разбирания е красив автомобил за времето си. 

 

Мммм да и нито една нова част не съвпада със старата.Немеца им казва за марката- грешка във всяка част!

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 82
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Жоре, нищо не разбираш! А за това: никой не е виновен, че си само 1.50 м на токчета!

На времето, като имаше казарма много младежи и с такава техника започваха. . . . абсолютен факт е. 

Правилно - малката кола си е шит отсекъде, ни видимост има, ни стабилност, опасен мит е това, дето за начинаещи било най- добре малка кола.

преди 13 минути, Ганчо Ганев написа:

Москвич 412 дефорсак от Ловеч😀.И не се гримирай докато караш..😶

Мммм да и нито една нова част не съвпада със старата.Немеца им казва за марката- грешка във всяка част!

Така е! Не може човек да е поддържал цял живот АЗЛК, и като вземе Фиат да не се чуди, що дюзи от мултиджет не стават на мултиеър. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 11.04.2020 г. в 22:58, The Negative One написа:

Пичове, стегнете се.Става въпрос за 2500 лева, не за 25000.Я се замислете в една кола с повечко екстри, колко от тях работят след като колата е за толкова малко пари?Колко грешки светят по таблото?Аз пежо не харесвам и не препоръчвам.Дори в момента си търкам гъза в един Фиат и колата за 13 години в семейството все още си движи, но си е евтинджос работа и само къде няма ръжда по нея, иначе всичко друго е като от зайо байо.Мазда 6 информативното табло на централната конзола също не е много читаво и дори радиостанциите са мъка да ги настроиш, климатроника също.Вие искате под вола теле да намерите, за 2500 лева мазда 6 читава няма как да стане, освен ако не е на зор продажбата или не се вземе от познат.За тия пари един пасат 3ка...както ебаваха един пич тука преди години с такъв пасат :D Симко, поздрави пич!

А приказките за най-хубавата фиеста сме ги слушали,  но всяка една кола на 70 хиляди при правилно обслужване и експлоатация няма да има проблеми.Малък разбойник, предназначен предимно за града.А това за гумите, съветвам тоя пич пред мен да спре да пише, щото това беше върха на сладоледа...

 

:) Пасат викаш...  Нали сме Перник... Близо до дупенцата... :)  На такова нещо посмъртно не бих се качил, още повече за 2500.  За мен Фолксваген са най-голямта възможна набутвация по две приочини. Първата е, че е надценявана кола и за едно нищо даваш много, ама много пари. И второ, че същата работа важи и за Германия, откъдето главно се внасят тия кочини с много кит. 

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 1 месец по-късно...

Ъпдейт:

Някъде видях коментар, който силно препоръчва първата кола да е малка, че иначе щяло да бъде трудно. Ами, опитах с комби и с малка...комбито ми беше по-лесно, на малката не мога да видя задницата 😀

В крайна сметка се спряхме на Опел Астра 2005 (не комби). Май ще е това 🙄


  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Anastasya L написа:

....

Правилно - малката кола си е шит отсекъде, ни видимост има, ни стабилност, опасен мит е това, дето за начинаещи било най- добре малка кола.

  • Харесване 2
  • Грижа 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Правилно - малката кола си е шит отсекъде, ни видимост има, ни стабилност, опасен мит е това, дето за начинаещи било най- добре малка кола.
Не ср ли усешаш, че говориш наизуст?
Напоследък, „малките коли” не са толкова малки! По-високи са - повече обем, с по-дълга база - повече стабилност. За сметка на по-малкия багажник се получава доста добър градски автомобил. Става и за навън, но за 4-5 човека, няма място за багаж.
Наскоро ми попадна Hyundai Getz, 5 врати - 2005 година, за 2300 лева.
Супер! Само да не е 1.7D!
На старо дизел … мерси!
Особенно - бюджетен вариант.
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, Anastasya L написа:

Ъпдейт:

Някъде видях коментар, който силно препоръчва първата кола да е малка, че иначе щяло да бъде трудно. Ами, опитах с комби и с малка...комбито ми беше по-лесно, на малката не мога да видя задницата 😀

В крайна сметка се спряхме на Опел Астра 2005 (не комби). Май ще е това 🙄

И Astra H е далеч от понятието "голям автомобил". Това е Ц-клас иначе казано в средата, но по-клоняща към компактните автомобили. Д клас е среда, но по-клоняща към големите бизнес клас. Вече от Е-клас се считат за големи автомобили бизнес клас. След тях идва F-клас с луксозни и масивни модели, като Mercedes S-class, Lexus RC и подобни. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, jhoro написа:

Не ср ли усешаш, че говориш наизуст?
Напоследък, „малките коли” не са толкова малки! По-високи са - повече обем, с по-дълга база - повече стабилност.
Наскоро ми попадна Hyundai Getz....

Туй некви вицове ли разказваш, кръчмарски философии ли развиваш или просто те е напекло слънцето:speak:

  • Ха-ха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 11.08.2020 г. в 16:51, insec написа:

... опасен мит е това, дето за начинаещи било най- добре малка кола.

Да бе - как можах да забравя!

За начинаещите е най-добре - Т72 или поне - „КамАЗ“!
Устойчивост и простота: С какво Т-72 удиви канадските танкисти  камаз - КАПИТАН

на 11.08.2020 г. в 14:09, Anastasya L написа:

В крайна сметка се спряхме на Опел Астра 2005 (не комби). Май ще е това.

Не е комби - добре, ама ...
Седан или хечбек ...?
Бензин, бензин/газ, дизел?
Кубатура на двигателя?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, jhoro написа:

За начинаещите е най-добре - Т72 или поне - „КамАЗ“!

За Камаз не знам, ма аз съм почнал с Газ 53, след което всяка лека кола ми беше, като детска играчка. Сега се учат на "голфчета" и после ги дирим в канавките, пък Газка забрави, че въобще ще могат да подкарат. Тъй, че ти не, че си забравил, ами въобще не знаеш. Малките коли са рискови, единственото им предимство е, че са маневрени, друго нямат  - слаба видимост= те ти птп- та по кръстовища; особено нестабилни= вятър ги духне и се носят по пътя, като пробити найлонки; а при птп си казваш здрасти с двигателя. Допълнително, че и водачите на такива коли, се научават да паркират, като пет стотинки у кесия - плясва дето му падне и заминава, щото малките габарити така предразполагат "ми тя не заема място", зарад туй вземат място за три. Отделно вече и скапаната им шумоизолация, чак гумите се чуват, радиото да си пуснеш треа усилиш на дискотека, комфорт като на каручка, всяка дупка ритник в задника, на завой се подпирате рамо в рамо с пасажера до теб ..... изобщо нема и една рационална причина, начинаещ да се учи на малка кола.

  • Ха-ха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, jhoro написа:

Да бе - как можах да забравя!

За начинаещите е най-добре - Т72 или поне - „КамАЗ“!
Устойчивост и простота: С какво Т-72 удиви канадските танкисти  камаз - КАПИТАН

Не е комби - добре, ама ...
Седан или хечбек ...?
Бензин, бензин/газ, дизел?
Кубатура на двигателя?

На времето, като имаше казарма много младежи и с такава техника започваха. . . . абсолютен факт е. 

  • Харесване 2
  • Ха-ха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, insec написа:

За Камаз не знам, ма аз съм почнал с Газ 53 ...

Пак добре, че не е било ГАЗ-51 „Молотовка“! Казаното е достатъчно, за да те прецени човек - какъв шофьор си!

Другото са празни приказки - колкото да не заспиш! Явно не си наясно с съвременните „малки“ или „градски“ автомобили.
Нещо, за пасивната сигурност - чувал ли си?
Казаното от теб - изобщо не се отнася за Toyota iQ, Citroen C1, Peugeot 107, Suzuki Alto, Fiat Nuova 500, Opel Agila, Volkswagen Fox и особено - Mini Cooper.

А поведението на водачите - не зависи от вида на автомобила.

преди 6 минути, Soviet Soldier написа:

На времето, като имаше казарма много младежи и с такава техника започваха. . . . абсолютен факт е. 

Глупости!
В казармата се влизаше на 18/19, а СУМПС се взимаше доста преди това. Особено - кат. М.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, jhoro написа:

Пак добре, че не е било ГАЗ-51 „Молотовка“! Казаното е достатъчно, за да те прецени човек - какъв шофьор си!

Другото са празни приказки - колкото да не заспиш! Явно не си наясно с съвременните „малки“ или „градски“ автомобили.
Нещо, за пасивната сигурност - чувал ли си?
Казаното от теб - изобщо не се отнася за Toyota iQ, Citroen C1, Peugeot 107, Suzuki Alto, Fiat Nuova 500, Opel Agila, Volkswagen Fox и особено - Mini Cooper.

А поведението на водачите - не зависи от вида на автомобила.

Глупости!
В казармата се влизаше на 18/19, а СУМПС се взимаше доста преди това. Особено - кат. М.

https://www.slavishow.com/v-kazarmata-marius-kurkinski/

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Soviet Soldier написа:
Цитат

Тази страница не работи

Ако проблемът не бъде отстранен, свържете се със собственика на сайта.

HTTP ERROR 405

Отделно - нито цитати от „Шоуто на Слави“ са нужни, нито някой ще ми обяснява нещо за казармата!

Този автомат (от подписа ти) - май само на картинка си го виждал?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Soviet Soldier написа:

Редактирах го, пробвай пак. 

Нямаше нужда!

Пп. 18 месеца съм бил почти всеки ден в МТЛБ-то!

Подобно на това  -  Припалват МТЛБ- то в Руен за зимата

„Колегите“ бяха с 2С1 Гвоздика  -  2S1 Gvozdika.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, jhoro написа:

Нямаше нужда!

Има има, нали викаш, че били "глупости". Вуйчо ми също е служил, като шофьор в Лом, но май с ГАЗ-66. По негово време са служили по 2 години и 6 месеца. Преди да се качи на кола, започва да кара камион в казармата. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Soviet Soldier написа:

Има има, нали викаш, че били "глупости". Вуйчо ми също е служил, като шофьор в Лом, но май с ГАЗ-66. 

Ти май четеш избирателно?

Написах, че са глупости, защото повечето ми набори имаха СУМПС много по-рано.

Отделно, че механик-водачите и шофьорите бяха много малък процент от срочнослужещите!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, jhoro написа:

Ти май четеш избирателно?

Написах, че са тлупости, защото повечето ми набори имаха СУМПС много по-рано.

Отделно, че механик-водачите и шофьорите бяха много малък процент от срочнослужещите!

Че е малък, малък е, но въпреки това много от тях за първи път се качват да управляват МПС точно в казармата. Стига да има качествено обучение и танк може човек да се научи да управлява добре, да не говорим за автомобил категория Б. Сещам се даже за двама приятели, които след изкарване на книжка се качиха да карат единия бус към сладкарски завод, другия пътна помощ, при това още преди да са си купили свое МПС и не са имали никакви проблеми, ПТП-та и подобни. Това, че начинаещ шофьор трябва да започва с малък автомобил за мен е някакъв грешен мит. Аз лично съм започнал с голям автомобил Е-клас и изобщо габаритите му не са ми били проблем. Много от учебните автомобили са Це - E клас, ако размерите им имаха някакво значение все на малолитражки щяха да обучават. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Soviet Soldier написа:

Много от учебните автомобили са Це - E клас, ако размерите им имаха някакво значение все на малолитражки щяха да обучават. 

Пак говориш, без да мислиш! Това - чел ли си го?

Цитат
Чл. 154. (1) За управление на моторни превозни средства от категория С може да се обучават само лица, издържали успешно изпит за придобиване на правоспособност за управление на моторни превозни средства от категория В или С1.
(5) За управление на моторни превозни средства от категория С1 може да се обучават само водачи с права за управление на моторно превозно средство от категория В.
(6) За управление на моторни превозни средства от категория С1+Е може да се обучават само водачи с права за управление на моторно превозно средство от категория С1 и със стаж като водачи с тези права не по-малко от една година.
(7) За управление на моторни превозни средства от категории D1 и С+Е може да се обучават само водачи с права за управление на моторно превозно средство от категория С и със стаж като водачи с тези права не по-малко от една година.

Как ще се обучаваш направо за С1/С, да не говорим за С1+Е/С+Е?

Първо - В, после С1 или С, после (след 1 година) - С1+Е или С+Е. И след още 1 година - D.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, jhoro написа:

....

А е младеж - законите да не са едни и същи от памтивека бре. И моя старец е взел книжка в казарма, и аз съм се обучавал направо на С. Карай си магазинерските кошнички и не вкарвай начинаещите в беля. Момичето само си каза, че комбито й е по- удобно за управление от бръмбарите, ти си тръгнал да я убеждаваш, че е в заблуда.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Жоре, нищо не разбираш! А за това:

преди 1 час, jhoro написа:

18 месеца съм бил почти всеки ден в МТЛБ-то!

никой не е виновен, че си само 1.50 м на токчета! :)

  • Ха-ха 3
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване