Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Първа кола - за жена - съвети?


Препоръчан отговор


преди 4 часа, bogomilK написа:

Ти качвал ли си се в Пежо 307 ???? Сравнение със Стилото или Астра Г, тя е доста по-широка и голяма кола и от към возия е много по-добра от тях. Преди да пишете глупости информирайте се. 

Кранче, не се нервирай, тука са така :D  Аз препоръчвам да се купи кола от познат, за която е известно в какво състояние е, всякакви такива коли над 2000 година за 2500 лева, най-много после да излезнат на момичето през носа.Гледам, че се препоръчва Мазда 6.Не малко километри в 6ца, мога да кажа, че е страхотен автомобил, само където маслото си го пие като сокче калифорния, а ръждата е основен проблем.Иначе върви с 200 без никакви ядове, става на газ и като качество на материалите вътре лично на мен ми допада, сравнена с форд е в пъти по-добре.За 2500 лева не мисля, че може да се попадне на читав екземпляр, освен ако някой не е закъсал сериозно и му трябват спешни пари.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 82
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Жоре, нищо не разбираш! А за това: никой не е виновен, че си само 1.50 м на токчета!

На времето, като имаше казарма много младежи и с такава техника започваха. . . . абсолютен факт е. 

Правилно - малката кола си е шит отсекъде, ни видимост има, ни стабилност, опасен мит е това, дето за начинаещи било най- добре малка кола.

преди 5 часа, bogomilK написа:

Ти качвал ли си се в Пежо 307 ???? Сравнение със Стилото или Астра Г, тя е доста по-широка и голяма кола и от към возия е много по-добра от тях. Преди да пишете глупости информирайте се. 

Глупости са да се правят подобни заявления с нулева аргументация. Стило комби и 307 са един клас "C", но стилото е по-просторно. Пежо 307SW версията може да се сравни със стило, но не и 307 който е компактен хеч.  А 406 и Мазда 6 са по-големи "D" клас се водят. Принципно и стилото не е най-подходящата кола за дълъг път, за това съм посочил 406 и Мазда 6, като най-подходящи според мен за тия пари. 

Очевадно Стило Комби е по-просторен от 307

Peugeot.307.northdevon.arp.750pix.jpg
fiat-stilo-multi-wagon_688_7.jpg

 

преди 11 минути, The Negative One написа:

Кранче, не се нервирай, тука са така :D  

Ами така сме, можем да различим Peugeot 307 от 307SW, за което и дума не е ставало. Горе е очевадно, че Стило Комби, което съм препоръчал е значително по-просторен автомобил от 307-ца. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като сравняваш два автомобила по вътрешно пространство, поне гледай да са еднакъв клас купе...Нека не забравяме, че стило също има и хечбек.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, The Negative One написа:

Като сравняваш два автомобила по вътрешно пространство, поне гледай да са еднакъв клас купе...Нека не забравяме, че стило също има и хечбек.

Първо аз не ги сравнявам, а обяснявам на господина по-горе, че под малки визирам 306-307, а не SW версиите им, защото за тях и дума не е ставало. И като купе да ги сравнявам, фиата е доста по-технологичен автомобил от 307-цата. Франсетата произвеждаха това пежо чак до 2008 година, и за толкова години не се сетиха един читав мултиволан да му сложат. Навигацията малка, не се вижда, сложили я, там където най-пече слънцето и често не работи по тази причина. Рейката е хидравлична при пежото, като цяло стилото е по-напред от техническа гледна точка автомобил. За това препоръчвам стило, а не 307SW. Пък и яйцевидния дизайн на пешото изобщо не ми допада, но това вече е нещо субективно. Всеки с вкуса си. 

П.С. Желателна е като се търси автомобил за дълъг път да има наличен круиз контрол.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 часа, Soviet Soldier написа:

 Комфортът зависи от ходовата част и е най-добре гумите и джантите да са такива, каквито производителя е посочил. Когато гумите са много меки или неправилен размер, това силно се отразява на управляемостта на колата.

Една жена едва ли разбира от управляемост, защото ако завой може да се вземе с 90, тя ще го вземе с 50. Пример участъкът Асеновград - Чепеларе. Има ограничение 70 на завоите, но те се вземат и с 90 без проблем. Но една жена без опит няма и да си помисли с повече от 50 да ги вземе :)  Нещо не си ме разбрал. Комфортът много зависи от гумите, но комфортът и управляемостта са две противоположни неща. Да, с окачване успяха да го докарат  до някакъв компромис, но винаги най-добрите варианти са били адаптивно окачване. Извинявай, но  и всеки разбира комфорта различно. една стара кошница на половин милион километра, колкото и комфортна да е по принцип, почва да трополи по фуги и човек има чувството, че ще се разпадне едва ли не. За теб това може да е нормално, за друг добре, за мен е много лошо. Особено ако е съпроводено с някакво скърцане. 

преди 6 часа, Silvering написа:

"Начи, качих се на три ситроена. И трите бяха счупени, неподдържани кочини. Извода е, че ситроен не става."

Ксантия имаш предвид, не Ксара. Ксара със хидропневматика няма. 

Да, Ксантия имах предвид, благодаря за поправката.  Но тия са толкова далечни от днешна гледна точка, че не си заслужават коментарите. Сега с тая така наречена пандемия се предполага, че цените на автомбоилите ще паднат. Тоест, няма нужда да споменаваме подобни кочини. Ще се появят за 2000 лева доста по-нови модели и доста по-добри отвсякъде. 

 

Лично аз се отказвам да продавам колата си, която ще направи 9 години, след като я купих от Мото Пфое. Щото това е кола на 70 000 км, редовно обслужвана САМО с оригинални консумативи и части...това ми напомня, че навремето за мен най-добрата кола бе коалта, купена от частно лице в България като нова :) 


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 часа, Ъндъртейкър написа:

Ако джантите са 1-2 цола по-големи от нормалните, пак ще друса.

Защо ги пишете тези глупости, след като е точно обратното? :angry:

Най-малко друса мерджан с 13 цола... :)

  • Еха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, JKirilov написа:

Защо ги пишете тези глупости, след като е точно обратното? :angry:

Най-малко друса мерджан с 13 цола... :)

Вадиш от контекста и се заяждаш. Знаеш какво имам предвид. 

преди 1 час, JKirilov написа:

Защо ги пишете тези глупости, след като е точно обратното? :angry:

Най-малко друса мерджан с 13 цола... :)

Пич, вместо да ме подкрепиш, намираш едно словосъчетание, което не е точно написано. Защо?  Не ме карай пак да те... 

 

Ще взема да те блокирам, че ми писна да ви изкарвам заплатите на такива като теб! В буквалния смисъл, не в преносния, както би си помислил Калин! Ако ме няма мен, ти си загинал бе! Особено с тоя Co-19.  Загинал си, повярвай ми! Благодари се на мен и на такива като мен, че ви изкарваме заплатите и ви поддържаме живи в тия трудни моменти! Благодари се, че днес бях на работа за да ти изкарам заплатата!!! Изкарах ви заплатите на всички по*******!!!!!

 

Предупреждавам те. Ако още веднъж ме цитираш в която и да е тема, те блокирам. Вземам други мерки след това. 

 

 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пичове, стегнете се.Става въпрос за 2500 лева, не за 25000.Я се замислете в една кола с повечко екстри, колко от тях работят след като колата е за толкова малко пари?Колко грешки светят по таблото?Аз пежо не харесвам и не препоръчвам.Дори в момента си търкам гъза в един Фиат и колата за 13 години в семейството все още си движи, но си е евтинджос работа и само къде няма ръжда по нея, иначе всичко друго е като от зайо байо.Мазда 6 информативното табло на централната конзола също не е много читаво и дори радиостанциите са мъка да ги настроиш, климатроника също.Вие искате под вола теле да намерите, за 2500 лева мазда 6 читава няма как да стане, освен ако не е на зор продажбата или не се вземе от познат.За тия пари един пасат 3ка...както ебаваха един пич тука преди години с такъв пасат :D Симко, поздрави пич!

А приказките за най-хубавата фиеста сме ги слушали,  но всяка една кола на 70 хиляди при правилно обслужване и експлоатация няма да има проблеми.Малък разбойник, предназначен предимно за града.А това за гумите, съветвам тоя пич пред мен да спре да пише, щото това беше върха на сладоледа...

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За жена, първа кола - Нова, на изплащане, и реклама на Тойота!!!

п.п. И да не забравя след 2 години отново същата процедура, като просто продължава лизинга...

Успех!

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гледам, че нагоре се заговори за комбита... не,не.. никакви комбита на този етап. Аз се моля за уговорка за нещо голямко като Форд Фокус да стигна, пък камоли комбита :D . Под пътувания имам предвид главно лятото... за 3-4 пъти. Като ми хрумне да ида на някой събор, да не се притеснявам, че ще трябва да мина 300км отиване и връщане. Иначе ще е главно за градско. Фиестата ми се стори симпатична, с 4 врати , можем да се съберем повече от 2 човека  :D ... предполагам, че подобна кола няма да е проблем да отскочи до морето или до балкана, като разбира се преди това ще гледам да съм й прегледала всичко, така че да съм спокойна че няма да ме изостави някъде. Все пак някак си държа на Стилото, едно такова симпатично ми е. Мазда 6.. май бях гледала, че читавите са някъде около 5000лв. 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами щом ти харесва, намери си приличен екземпляр и си ти.Колата не е лоша, дизеловите им двигатели са доста прилични, стига да са в добро състояние.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, Anastasya L написа:

Гледам, че нагоре се заговори за комбита... не,не.. никакви комбита на този етап. Аз се моля за уговорка за нещо голямко като Форд Фокус да стигна, пък камоли комбита :D . Под пътувания имам предвид главно лятото... за 3-4 пъти. Като ми хрумне да ида на някой събор, да не се притеснявам, че ще трябва да мина 300км отиване и връщане. Иначе ще е главно за градско. Фиестата ми се стори симпатична, с 4 врати , можем да се съберем повече от 2 човека  :D ... предполагам, че подобна кола няма да е проблем да отскочи до морето или до балкана, като разбира се преди това ще гледам да съм й прегледала всичко, така че да съм спокойна че няма да ме изостави някъде. Все пак някак си държа на Стилото, едно такова симпатично ми е. Мазда 6.. май бях гледала, че читавите са някъде около 5000лв. 

 

Стилото има страхотни комплектации, много атрактивни са тези със стъкления панорамен таван тип щора, но вероятно са и над бюджета, защото те вървят обичайно и с кожен салон. Поне в моите естетически разбирания е красив автомобил за времето си. 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз не знам до колко е реалистично да се намери автомобил с тези изисквания за този бюджет.

Сещам се за още един модел , който би задоволил в голяма степен същите Honda Civic Hatchback 2003-2005 !

 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Anastasya L написа:

комбита

Комбито е за майки, а ти не си все още ... та мало с една врата, ако може, но гледай да е на изплащане и японско, че тези корейци ще те вкарат в приключения ... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

Защо пък да не си вземеш комби? Не се страхувай , че е голяма кола и си начинаеща.Ако ти харесва шофирането ще се научиш.На голяма кола ще се научиш по-лесно.Иначе за тоя бюджет няма много надежден  избор за големи коли.Един от малкото според мен е Алфа 156 jtd. Доказано здрав двигател.Ще ти харесат италиянските със стил и качество на дизайна, както и динамиката и поведението на автомобила. Климатиците са им здрави.Имат доволно екстри за тия пари.Малките коли са за градски условия.До морето или да ходиш по балканите не стават.Некомфортни тесни, ще се убиете от път, и багаж събират няколко пазарски чанти най-много в багажника.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, franchesko написа:

Защо пък да не си вземеш комби? 

Като бях млад не ми пречеше особено да карам Волга комби, ама сега установявам че все по-често ме ядосва, че няма достатъчно място да се завра между две коли на заден ход, там откъдето е излязла някоя по-къса от моята.
До такава степен ме нервира, че си позвалявам да се заглеждам по новите Фиат Панда и мислено да си представям колко лесно ще си завирам навсякъде с такава малка кола.

  • Ха-ха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, Белгиеца написа:

колко лесно ще си завирам навсякъде с такава малка кола.

Това е единственото предимство на малките коли.И подръжката донякъде.В някои страни като Холандия и заради сравнително ниските данъци сравнение със средно голямо комби, особенно ако е дизел..

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тез пари - голф. Задължително регистриран,  не се занимавай с новите вносове 27ма употреба от автокъщите. Набелязваш 5-6-7 коли близо до тебе (града ти), вземаш някой който що годе разбира (да не ти отикат някой избушен от каране), а ако познаваш някой запален голфаджия още по добре,  минаваш я през сервиз за преглед (ако е голф и налягането на маслото) и си ти.  

А ако попаднеш на запазен и поддържан екземпляр си заслужава и повече банкноти да дадеш, и има да караш...  :D

Успех. 

  • Еха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Michigan111 написа:

а ако познаваш някой запален голфаджия още по добре,

...задължително от ПЕРНИК!

  • Харесване 1
  • Ха-ха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе да гледа за ръжда.Другото е лесно. Чук, клещи и свински опашки и магън! Ако няма свински опашки става и с тел.

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване