Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Първа кола - за жена - съвети?


Препоръчан отговор


Здравейте. 

Какви коли може да препоръчате на начинаещ шофьор? 

Като цяло нямам претенции към марки. Бюджета ми е около 2500лв. само за колата. Падам си малко пътешественичка, за това се чудя, дали би имало надеждни коли за тази цена? Да не ме изостави някъде на пътя...хаха. Отделно бих се радвала да мога да споделям пътешествията с приятли... да е малко по-просторна и с хубав багажник, но тези изисвания вероятно вече надвишават 2500лв. Както и да е, за момента просто ме интересува дали има марки и модели, които биха били надеждни на пътя за тази цена. 

За момента съм се Насочила към коли като Nissan ALmera, Оpel Stilo, Opel Astra, Peugeot 306/307? 

Удачни избори ли са? 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 82
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Жоре, нищо не разбираш! А за това: никой не е виновен, че си само 1.50 м на токчета!

На времето, като имаше казарма много младежи и с такава техника започваха. . . . абсолютен факт е. 

Правилно - малката кола си е шит отсекъде, ни видимост има, ни стабилност, опасен мит е това, дето за начинаещи било най- добре малка кола.

Гледай да е мъничка да може да паркираш лесно. Колкото до изоставянето зависи в какво състояние е взимаш и как се грижиш за нея. Под Opel Stilo, предполагам имаш предвид Fiat :D Аз лично на Opel не съм фен, тъй като старите гният доста, а предвид бюджета ти, няма да е нов модел. Мисля, че Toyota Yaris ще е точната кола за теб, но са доста над бюджета ти.

П.П Аз пък не съм видял условието за просторна, може да видиш за Audi A4 ако ще е взимаш дизел гледай да е 1.9TDI това са най-добрите двигатели. Също моят съвет е каквато и да избереш гледай да има поне работещ климатик, няма нищо "по-приятно" да пътуваш при 35 градуса лятото без климатик.

Редактирано от tepmu (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Anastasya L написа:

Здравейте. 

Какви коли може да препоръчате на начинаещ шофьор? 

Като цяло нямам претенции към марки. Бюджета ми е около 2500лв. само за колата. Падам си малко пътешественичка, за това се чудя, дали би имало надеждни коли за тази цена? Да не ме изостави някъде на пътя...хаха. Отделно бих се радвала да мога да споделям пътешествията с приятли... да е малко по-просторна и с хубав багажник, но тези изисвания вероятно вече надвишават 2500лв. Както и да е, за момента просто ме интересува дали има марки и модели, които биха били надеждни на пътя за тази цена. 

За момента съм се Насочила към коли като Nissan ALmera, Оpel Stilo, Opel Astra, Peugeot 306/307? 

Удачни избори ли са? 

 

Stilo-то е Фиат, а не Опел. За 2500лв. надежден автомобил трудно да се намери. Това са автомобили на по 20+ години и на по 300+ хиляди километра. За пътешествия и като цяло дълги пътувания е добре автомобилът да е голям, просторен, комфортен. Аз бих препоръчал Мазда 6, но имайте предвид, че те доста гният и трябва да си подберете читава. Опел Астра са гнилочи, от G поколението стават малко по-читави, но пак на тия години са с прогнили магарета масово. Пежо 306-307 са малки и не са за дълъг път, но може да се намери 406, тя вече е комфортна. Стилото не е лошо, има големи комби версии и би трябвало да е удобно да се съберете с приятели да си натоварите багажа и да пътувате на някъде. Не е върха на комфорта, но ако се намери за тия пари запазен екземпляр ще ви върши работа. 

Аз лично първо бих огледал за читава Мазда 6 за тия пари, ако не Пежо 406 или Фиат Стило. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Към този бюджет нали знаеш, че трябва да имаш още към 1000 лева за обслужване, застраховка, винетка евентуално, регистрация, ако колата е 'нов внос' и евентуално някой ремонт?

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Raze написа:

застраховка, винетка евентуално, регистрация, ако колата е 'нов внос'

Хмм,само тези разходи са 700-800лв,това обслужване и евентуален ремонт за 200-300 лв са много оптимистични!


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така, е относително е. Принципно може и да изкара късмет и колата да е готова за каране, обслужена, с гуми, поддържана, всичко да е сменено, даже и да има винетка.

 

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Raze написа:

Принципно може и да изкара късмет и колата да е готова за каране, обслужена, с гуми, поддържана, всичко да е сменено, даже и да има винетка.

И кой ще да е този дето ще даде 600-800лв. за пълно обслужване и ще продаде колата за 2500лв?

За тези пари почти нищо не може да се купи. Освен от някой познат, за който сте сигурни, че си поддържа колата и няма да ви излъже....Иначе всеки друг с удоволствие ще ви продаде някоя стара да се отърве от нея с усмивка, че и пари за това ще вземе...

И все пак, ръчка или автомат търсите?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

на мойто дете, първата кола беше "корса"
банбонче ве
с 4(5) врати за 2500, ама много приятели и всеки иска да шофира
та кола и жена ако се ползват от много хора...тъй де, знайте си...нъл тъй

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Fiat Stilo* Грешката е моя. 

Относно бюджета, отделно са предвидени пари за обслужване. Както казах 2500 са само за купуването.

Маздите ми звучът добре, проблемът е, че .... никой няма да ми даде да си взема такава голяма кола, щяла съм да я блъсна бързо :D . Предполагам имат право. Нашите искат едно Чинкуенто... Чинкичуе, 😄 опел корса, или подобна малка кола , но ми се иска да е малко по-голямо от тези... За това се бях насочила към стилото... гледам, че има що годе нормални за по 2000лв. Без много екстри и т.н, то за първа кола, не ми трябват много екстри. Да го карам около 3 години или 4 и след това да премина на нещо по-голямо.

Да, обаче... попаднах на един сайт, в който пишеше, че ходовата им част не е здрава и че на пътя не са много надеждни, което ме стресна. И се зачудих дали има подобни на него. Дори да са 2 врати... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Anastasya L написа:

Fiat Stilo* Грешката е моя. 

Относно бюджета, отделно са предвидени пари за обслужване. Както казах 2500 са само за купуването.

Маздите ми звучът добре, проблемът е, че .... никой няма да ми даде да си взема такава голяма кола, щяла съм да я блъсна бързо :D . Предполагам имат право. Нашите искат едно Чинкуенто... Чинкичуе, 😄 опел корса, или подобна малка кола , но ми се иска да е малко по-голямо от тези... За това се бях насочила към стилото... гледам, че има що годе нормални за по 2000лв. Без много екстри и т.н, то за първа кола, не ми трябват много екстри. Да го карам около 3 години или 4 и след това да премина на нещо по-голямо.

Да, обаче... попаднах на един сайт, в който пишеше, че ходовата им част не е здрава и че на пътя не са много надеждни, което ме стресна. И се зачудих дали има подобни на него. Дори да са 2 врати... 

За всяка марка и модел на тия години ще има куп негативни отзиви и куп проблеми. Важното е да има части, да се намират лесно и евтино, а реално стилото е прост и евтин за поддръжка автомобил. Тая простотия, че като е голяма ще я блъснете просто не знам как да я коментирам. Нали за това ходите и плащате за шофьорски курсове, ако не сте уверена във възможностите си, просто си доплатете допълнителни и наблегнете на паркиране и други маневри, които са ви сложни. Голямата кола е по-безопасна при ПТП, и по-комфортна от малолитражките. Много дами в днешно време се возят на джипове, то и по нашите пътища си е за джип не за малолитражка да ви изпадат пломбите по разбитите ни пътища. 

Фиат Стило за времето си бе доста технологичен автомобил, има 2 жабки, едната е нормална, другата е с охлаждане и подгрев в зависимост, дали работи климатик или парно. Също въведоха и електронни рейки, може да си регулирате твърдостта на волана и буквално да го въртите с един пръст. Приятен автомобил е на фона на останалите за тия пари. Колкото до ходовата част, там всичко е супер евтино и няма какво да им се плашите. По един автомобил на тази възраст има 100 други потенциални скъпи проблеми, на техен фон ходовата част е дреболийка. Цял нов носач за Фиат стило е 50-70лв броя и това го правите 1 път и забравяте за тоя проблем с години напред. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колкото е по-нова една кола, толкова повече се чупи. Мерцедеси, БМВта, както караш и спира...

И точно такива изгъзии:

преди 3 часа, Soviet Soldier написа:

въведоха и електронни рейки

са виновни!

  • Ха-ха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, JKirilov написа:

Колкото е по-нова една кола, толкова повече се чупи. Мерцедеси, БМВта, както караш и спира...

И точно такива изгъзии:

са виновни!

Да, "виновници" са, че ни пестят пари от гориво, защото старите хидравлични рейки бяха привързани постоянно към двигателя, което означава постоянни механически загуби, съответно по-голям разход на гориво.

  • Ха-ха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 7.04.2020 г. в 14:18, Anastasya L написа:

Fiat Stilo* Грешката е моя. 

Относно бюджета, отделно са предвидени пари за обслужване. Както казах 2500 са само за купуването.

Маздите ми звучът добре, проблемът е, че .... никой няма да ми даде да си взема такава голяма кола, щяла съм да я блъсна бързо :D . Предполагам имат право. Нашите искат едно Чинкуенто... Чинкичуе, 😄 опел корса, или подобна малка кола , но ми се иска да е малко по-голямо от тези... За това се бях насочила към стилото... гледам, че има що годе нормални за по 2000лв. Без много екстри и т.н, то за първа кола, не ми трябват много екстри. Да го карам около 3 години или 4 и след това да премина на нещо по-голямо.

Да, обаче... попаднах на един сайт, в който пишеше, че ходовата им част не е здрава и че на пътя не са много надеждни, което ме стресна. И се зачудих дали има подобни на него. Дори да са 2 врати... 

Ford Fiesta след 2006-та. Погледни и цените на тия. Не гният, малко проблеми с каквото и да било, освен с неточен горивомер. Малка е, но 4-ма ще се поберат, още повече, когато жената е шофьор и не е дръпнала седалката докрай като мен  185 см. Споменавам я, щото май никой не я спомена, но това си е кола, дето и да има проблеми, като ги оправиш, ще караш дълго. А, да, има и друг проблем  - по-честичко изгарят крушки на късите светлини и някои други, но една крушка се сменя за 20 минути от човек, дето поне веднъж е сменял, понеже там се сваля целия фар. В сервиза мисля бе около 30 лева, но това във фирмен, дето дерат.  Препоръчителни мотори 1.4 л-вите, но няма да сгрешиш и с 1.25 литровия, какъвто карах. Не е голяма кола, в стандартното си оборудване волана се мести само във височина, но ако попаднеш на кола, дето някой си е поръчал и екстра за промяна на волана в дълбочина, ще е добре, ако си или много ниска или много висока. Но за 170-180 см човек мисля няма проблем, проблемите са за по-ниски или по-високи, но се свиква в интерес на истината. 

 

Та погледни и тая кола. Мисля има добри оферти за тия пари. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И за Форд си бях мислела, един приятел ми беше препоръчал Форд Фокус за първа кола. Той си я бил купил за 2000лв  само колата и бил много доволен.

Като се качих вътре, сякаш стоях на пейка и усещах всяка дупка 😃 , но пък човека си пътува между градско, не виждам да му прави проблеми.

По-нагоре споменаха и Пежо 406, преди 2000г. Миналата година с едни приятели си направихме малко пътуване, като шофьора имаше точно Пежо 406. Наистина ми се стори приятно при шофиране.... чак се изненадах, едно такова плавно минава през дупките, седалката не ми изкриви гърба. Абе хорошо, а толкова стара кола...  

Разгледах всички обяви за Пежа 406...всички на над 220 хил км. :D , дори имаше една на над 1 милион км.

До колко всъщност една кола може да бъде карана? 🤔

С баща ми преди няколко дни коментирахме и Ауди А2, но Ауди... и тяхната поддръжка, не знам до колко ще е добре за джоба, да не говорим, че на завои залитат :D хаха. 

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, Anastasya L написа:

И за Форд си бях мислела, един приятел ми беше препоръчал Форд Фокус за първа кола. Той си я бил купил за 2000лв  само колата и бил много доволен.

Като се качих вътре, сякаш стоях на пейка и усещах всяка дупка 😃 , но пък човека си пътува между градско, не виждам да му прави проблеми.

По-нагоре споменаха и Пежо 406, преди 2000г. Миналата година с едни приятели си направихме малко пътуване, като шофьора имаше точно Пежо 406. Наистина ми се стори приятно при шофиране.... чак се изненадах, едно такова плавно минава през дупките, седалката не ми изкриви гърба. Абе хорошо, а толкова стара кола...  

Разгледах всички обяви за Пежа 406...всички на над 220 хил км. :D , дори имаше една на над 1 милион км.

До колко всъщност една кола може да бъде карана? 🤔

С баща ми преди няколко дни коментирахме и Ауди А2, но Ауди... и тяхната поддръжка, не знам до колко ще е добре за джоба, да не говорим, че на завои залитат :D хаха. 

Ха ха вие като гледате 20 годишни коли със 160 000 пробег, сериозно ли допускате, че е реален? На година един автомобил може да навърти 40 000, умножете ги по 20 и се получава 800 000. Може един автомобил с ремонти и милиони да навърти, въпросът е дали на собственикът ще му се занимава да влага средства. Просто след определен пробег на всичко му идва време за подмяна или ремонт. Не гледайте на колко километри пише че е, защото пробегът масово е превъртан и неверен. Гледа се техническото състояние на колата. 

Peugeot 406 не е само преди 2000-та, произвеждан е от 1995г. до 2004. Това е комфортен и в същото време управляем автомобил, "главен герой" в френския филм "Такси". За времето си бе много добра машина, но търсете версия с подлакътник. И 406 има слаби места, както всеки друг автомобил, най-често срещания и неприятен е с електрониката. Има други дребни, като едни тапи под калниците, дота трябва да се следят да не се губят, защото започва да хвърля камъчета и пясък от вътрешната страна на калниците и да гният, но това е нищожен и евтин за решаване проблем. 
 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 часа, Soviet Soldier написа:

"главен герой" в френския филм "Такси".

Ти сериозно ли?!На това пежо от филма само корубата му е оригинална най-вероятно,всичко друго  е подменено за целите на филма,силно се съмнявам да използват сериен автомобил!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Слави Маринов написа:

Ти сериозно ли?!На това пежо от филма само корубата му е оригинална най-вероятно,всичко друго  е подменено за целите на филма,силно се съмнявам да използват сериен автомобил!

Туй що за марка му е мачка, пичка или елхичка хич не ми го фали викаш 😄

  • Харесване 1
  • Еха 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, Слави Маринов написа:

Ти сериозно ли?!На това пежо от филма само корубата му е оригинална най-вероятно,всичко друго  е подменено за целите на филма,силно се съмнявам да използват сериен автомобил!

Имам предвид, като модел. То се вижда, че в филма е тунингован автомобил. По онова време ни се струваше страхотна машина, а и си беше за времето си. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,
Виждам че се коментира компакт класът. Та, дали мога да запитам за кола 5-6к, японска? Колебая между Корола 2005-06 и Сивик 2004-05. (хечбек или седан) - последните години на сериите им.
Като комфорт/возия и проходимост (просвет) и разход - имат ли съществени разлики? Королите май са по-скъпи. Като поддръжка пак ли е така?
- смятам бензин  97 или по -скоро 110к.с. 
 
Хондата повече ме радва но не съм се возил а знам за славата им с твърдото окачване... Возията на Королата ми допада (в комби съм се возил).
Сега удачен момент ли е да се купува кола или да се изчака някой месец (падане на цените?) - но от друга страна ми е необходима по-скоро, заради работата. То при всички положения няма да намеря читава кола от днес за утре де, поне месец ще има огледи...
 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

hakama,

По-горе в някои постове се загатваше, че много модели се произвеждат с различни двигатели.

Затова ти си избери кола, която ти харесва.

Отвън - че после да не те е яд "Как можах таз грозотия?", примерно Мултиплата ;) И да не ръждясва!

Отвътре, да е удобно, до колко те дразни предната лява колонка, регулира ли се волана, странични опори на седалката, педалите, скоростна кутия (автоматик?), да вози комфортно, а не като гоуф и т.н.

След като си избереш 2-3 модела на 1-2 марки, специалистите ще кажат само с кои двигатели да се вземат! В някои случаи е достатъчно обратното - в никакъв случай с оня 2.0 примерно.

Чак тогава се гледат сайтовете и се търси конкретика!

Успех!

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 8.04.2020 г. в 21:44, Anastasya L написа:

И за Форд си бях мислела, един приятел ми беше препоръчал Форд Фокус за първа кола. Той си я бил купил за 2000лв  само колата и бил много доволен.

Като се качих вътре, сякаш стоях на пейка и усещах всяка дупка 😃 , но пък човека си пътува между градско, не виждам да му прави проблеми.

По-нагоре споменаха и Пежо 406, преди 2000г. Миналата година с едни приятели си направихме малко пътуване, като шофьора имаше точно Пежо 406. Наистина ми се стори приятно при шофиране.... чак се изненадах, едно такова плавно минава през дупките, седалката не ми изкриви гърба. Абе хорошо, а толкова стара кола...  

Разгледах всички обяви за Пежа 406...всички на над 220 хил км. :D , дори имаше една на над 1 милион км.

До колко всъщност една кола може да бъде карана? 🤔

С баща ми преди няколко дни коментирахме и Ауди А2, но Ауди... и тяхната поддръжка, не знам до колко ще е добре за джоба, да не говорим, че на завои залитат :D хаха. 

Това да усещаш дупките не винаги е от колата, а от две неща минимум - състоянието на окачването, което зависи от пробега, както и от модификацията на колата. Има и трето, дето се недооценява - гумите и джантите, както и това, колко са напомпени. Ако една гума се напомпи на 3 атмосфери примерно, каквато и кола да караш, ще друса малко или много.  Ако модификацията на тая кола е по-спортна, пак ще друса. Ако джантите са 1-2 цола по-големи от нормалните, пак ще друса.  Аз навремето се качих в един Ситроен Ксара, такси, комби. Много друсаше!  Направо се отчаях. После се качих в Ситроен Ксара на един мой приятел, дето му се бе прецакала хидравликата, пак друсаше повече от моята Фиеста и то доста. Само че хидравликата така се бе прецакала, че бе застанала в горно положение за черен път.  След това търсих кола за брат ми, огледахме един Ситроен Ксара. Много добре возеше. Само че, Бога ми, той бе 90 к.с дизел  и на втора предавка можех да сляза и да бягам по-бързо от колата! Иначе да, дупките заспаха. Но другото? Ами другото бяхга примерно седалките и волана. Седалките бяха разкъсани, дунапрена се показал. Воланът не се регулираше в дъбочина и карах неестествено. Отделно, че и самият дизел имаше проблем, каза ми го собственика - тече помпата. оправял я, ама... И  за тая кочина искаше 2300 лева! Избягах. Няма как да ми предлагат такава кола за тия пари - нито тапицерия, нито двигател като хората, нито дори кой знае какви екстри като регулиращ се в дълбочина волан. Отказахме се, колкото и добре да минаваше дупките. 

 

Пак казвам. Ако искаш една кола да вози меко, купуваш и минималните като размер джанти, слагаш високопрофилни гуми, държиш налягането в тях на минимума. Така всяка кола вози що годе комфортно, дори като цяло да ти се струва каруца. Не се подлъгвай по това, как някоя кола минавала дупките добре, друга не толкова. Дупка се минава с гуми, не толкова с окачване. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Ъндъртейкър написа:

Пак казвам. Ако искаш една кола да вози меко, купуваш и минималните като размер джанти, слагаш високопрофилни гуми, държиш налягането в тях на минимума. Така всяка кола вози що годе комфортно, дори като цяло да ти се струва каруца. Не се подлъгвай по това, как някоя кола минавала дупките добре, друга не толкова. Дупка се минава с гуми, не толкова с окачване. 

Как не са се сетили производителите, а се харчат да конструират ходова част. 😀 Комфортът зависи от ходовата част и е най-добре гумите и джантите да са такива, каквито производителя е посочил. Когато гумите са много меки или неправилен размер, това силно се отразява на управляемостта на колата. Реално Пежо 406 с оригиналните размери гуми и джанти вози комфортно и се управлява добре. Аз съм се повозил на доста различни автомобили и мога да гарантирам, че основен фактор си остава ходовата част. Миналата година имах възможността и на S клас w222 да се повозя, AMG пакет, не знам какъв размер са, но гумата реално е на много плитка, 2 от джантите са заварявани, едната от тях 2 пъти, точно защото дупките изобщо не се усещат, заради хубавата ходова, но гумите и джантите се унищожават. Така че от кола до кола разликата е космос. Някои и с рънфлет гуми возят, като лодка, други и с огромни мекици си остават тромави, само дето стават и неуправляеми с неправилен размер гуми и джанти. Пък и "комфорт" не е само возия, друго си е да е широк автомобил, да можеш човек да се настани нормално, с широк подлакътник, а не като при Део Матиз, като седнеме двама човека отпред и на завоите да си блъскаме раменете. Изобщо за шумоизолация и дума не може да става при тях. За това моето мнение е, че Мазда 6 или Пежо 406 са по-добър вариант от някакви малолитражки при положение, че се търси автомобил за дълги пътувания. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 7.04.2020 г. в 1:13, Soviet Soldier написа:

Пежо 306-307 са малки и не са за дълъг път, 

Ти качвал ли си се в Пежо 307 ???? Сравнение със Стилото или Астра Г, тя е доста по-широка и голяма кола и от към возия е много по-добра от тях. Преди да пишете глупости информирайте се. 

  • Харесване 1
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, Ъндъртейкър написа:

Това да усещаш дупките не винаги е от колата, а от две неща минимум - състоянието на окачването, което зависи от пробега, както и от модификацията на колата. Има и трето, дето се недооценява - гумите и джантите, както и това, колко са напомпени. Ако една гума се напомпи на 3 атмосфери примерно, каквато и кола да караш, ще друса малко или много.  Ако модификацията на тая кола е по-спортна, пак ще друса. Ако джантите са 1-2 цола по-големи от нормалните, пак ще друса.  Аз навремето се качих в един Ситроен Ксара, такси, комби. Много друсаше!  Направо се отчаях. После се качих в Ситроен Ксара на един мой приятел, дето му се бе прецакала хидравликата, пак друсаше повече от моята Фиеста и то доста. Само че хидравликата така се бе прецакала, че бе застанала в горно положение за черен път.  След това търсих кола за брат ми, огледахме един Ситроен Ксара. Много добре возеше. Само че, Бога ми, той бе 90 к.с дизел  и на втора предавка можех да сляза и да бягам по-бързо от колата! Иначе да, дупките заспаха. Но другото? Ами другото бяхга примерно седалките и волана. Седалките бяха разкъсани, дунапрена се показал. Воланът не се регулираше в дъбочина и карах неестествено. Отделно, че и самият дизел имаше проблем, каза ми го собственика - тече помпата. оправял я, ама... И  за тая кочина искаше 2300 лева! Избягах. Няма как да ми предлагат такава кола за тия пари - нито тапицерия, нито двигател като хората, нито дори кой знае какви екстри като регулиращ се в дълбочина волан. Отказахме се, колкото и добре да минаваше дупките. 

"Начи, качих се на три ситроена. И трите бяха счупени, неподдържани кочини. Извода е, че ситроен не става."

Ксантия имаш предвид, не Ксара. Ксара със хидропневматика няма. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване