Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Колеги искам да питам един подходящ за сезона въпрос. Какво се случва ако караш с 40-50 и дръпнеш ръчната ? Ще се получи ли това което си мисля или не е точно така ?!

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, bijutero написа:

Какво се случва ако караш с 40-50 и дръпнеш ръчната ?

Какво да се случи?Колата ще спре,но малко по-бавно,от колкото с крачната спирачка.Ако си върху сняг или лед,ще се завърти колата.

Редактирано от Димитър 59 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може би съм пропуснал в заглавието да напиша, а именно да дръпнеш ръчната тъкмо влизайки в завой.

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако е заледено може и през таван да се завъртиш .Не опитвай такиви експерименти

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти сега на дрифтаджия ли ще се правиш! Е, щом питаш - не ставаш за такъв авторе!

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм пробвал не съм установил дали е така.

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, bijutero написа:

да дръпнеш ръчната тъкмо влизайки в завой.

При завой,по принцип трябва да си намалил предварително.Не се влиза със спирачки.Дрифтаджиите  дърпат ръчната при завой,за да го вземат с по-голяма скорост,при което задницата поднася и влиза в пътя,но с повече газ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При тази скорост, ако дръпнеш ръчната спирачка съм почти на 100% сигурен, че колата ще се завърти, без значение в завой, на права отсечка, лед, сняг, кал, чист асфалт.
Всъщност има вероятност и да се преобърнеш, както Иво Димов каза.
Ако мислиш да правиш такива неща, намери някой полигон, или писта най-добре.

 

Редактирано от kurtov (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ок, а на каква скорост трябва да то правя за да се избегне риска от преобръщане ?

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, bijutero написа:

Ок, а на каква скорост трябва да то правя за да се избегне риска от преобръщане ?

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
 

При никоя скорост. Да не говорим че може и да си повредиш спирачките. Карай си колата и не се занимавай с глупости. 

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не мисля, че това е правилният форум, в който да питаш. Опитай с някои от автомобилните такива :D

Само да кажа, че за да се обърнеш по таван е нужно малко повече от това да дръпнеш ръчна с 50. Естествено, ако караш двуетажен бус или джип шансовете ти се увеличават :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Ръчната спирачка е класически начин за дрифт (и единствен май) при автомобили с предно предаване. При задно и по- мощен двигател не е необходима. Ся, как точно седят нещата при 4х4... питайте Кен Блок. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво можеш и какво не - пише в закона и правилника. И се учи в курсовете за придобиване на правоспособност.  Инструкторът да ти е обяснявал за нещо подобно?

Всяка година има по няколкостотин подобни идиота, които освен себе си убиват и осакатяват други невинни хора. Справки отчетите на РДВР и новините.

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, Филипов написа:

които освен себе си убиват и осакатяват други невинни хора.

Жалкото е, че в повечето случаи осакатяват и убиват невинни хора. Например моториста, прегазен от турченския боклук, който настояваше да бъде екстрадиран в Турция. 

 

П.П. Мен ме е страх да пресичам в квартал Надежда след 22:00 часа, понеже има всякакви псевдо състезатели, които са пишлемета на по 20-22 години с одрънкани bmw-та от 90-та година.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Фабричните ръчни спирачки на повечето автомобили могат да държат колата на място при наклон, но не и да предложат адекватно спиране и заместване на крачна/хидравлична. Просто забрави.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, bijutero написа:

Може би съм пропуснал в заглавието да напиша, а именно да дръпнеш ръчната тъкмо влизайки в завой.

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
 

Каква е целта ?
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако си спомням правилно, във форума имаше човек, който рано сутринта отишъл някъде извън населено място и взел да прави магарии с колата си. Обърнал се. Ама си бил забравил и телефона и т.н. Та, ако ще правиш каквото си си наумил, по-добре вземи някого с теб, най-добре в отделна кола. Линейките(да не дава Господ) не са от най-бързите МПС-та.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, A.com написа:

Линейките(да не дава Господ) не са от най-бързите МПС-та.

Дори и да искаха, нямаше да могат да са от най-бързите МПС. Първо, че превозът не трябва да убие пациента, а второто - бусовете имат висок център на тежестта. Един по-рязък завой и бусчето, което е линейка ще се обърне.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@bijutero Ако имаш желание да се учиш на дрифт , за целта намери полигон ,или нещо подобно ,където няма в какво да се удариш. Разбира се ,автомобилът трябва да е подходящ за това ,демек по възможност да има към 200кс и задно предаване. Трябва да ти заварят добре редуктора ,както и по възможност хидравлична ръчна спирачка. Намират се разни стари баварци ,които са добри ,като за начало ,като на пример Е34. Не е препоръчително да се учиш на сняг ,защото дрифтът не е само да занесеш колата ,а и да можеш да я управляваш ,след като занесе ,което на сняг и лед е почти невъзможно. Ако нямаш пари ,по-добре не се захващай с този спорт.

Нещо интересно за любителите на дрифта и уличните гонки: 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето и с предно може ;)

Впрочем престанете с това дрифтене по улиците, че не случайно в България умират повече хора всекидневно в ПТП-та отколкото в някои размирни/военни райони в момента.

Редактирано от icekiller (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много бавно се пързалят. Адреналина е при тези чалми.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, simtech написа:

Дори и да искаха, нямаше да могат да са от най-бързите МПС. Първо, че превозът не трябва да убие пациента,

Целта е да стигнат, възможно най-бързо, до пациента. След това - според ситуацията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Между другото това БМВ от клипа по-горе е M5 и е "малко" над 200 коня, не че и по-слабо няма да свърши работа, но такива неща не се правят на улицата, както ти казаха по-горе.
Това, което прави човека от клипа с БМВ-то е грешно, въпреки че е професионалист не е правилно в населено място просто.
Между другото, този човек вече не е сред живите и то точно, заради ПТП!
Вярно, не е карал той колата тогава, но пак се е случило точно, заради такива изпълнения в населено място.
По-долу е БМВ-то след ПТП-то.

Tevdazde-4[2].jpg

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, kurtov написа:

Между другото, този човек вече не е сред живите и то точно, заради ПТП!
Вярно, не е карал той колата тогава, но пак се е случило точно, заради такива изпълнения в населено място.

Като искат, нека да се самоубиват. Но нека да не застрашават и невинни животи. Например, познавам една жена, която на около 7 годинки е била блъсната от бесен шофьор и цял живот е прикована към инвалидна количка, понеже десния й крак е парализиран. Шофьора се е разминал с 200 лева глоба и отнемане на книжката за 1 година. (жената в момента е на 48 години)

 

Ако изобщо ще правиш дрифтове, гледай поне да не е в населено място и на полигон, както и задължително да сложиш roll cage в случай, че нещата се объркат. (това нещо може да ти спаси живота, в случай че колата се преобърне или я размажеш някъде!!!) roll cage-а представлява метална конструкция, в повечето случаи изградена от стоманени тръби. Не подценявай тази конструкция, както и каската. 

Изобщо ми стана тъжно, че този добър човек Giorgi Tevzadze си е отишъл на 26 години. Не е направил нищо лошо на никого, даже напротив - в повечето от случаите, е дарявал наградите си от състезанията за благотворителност.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами най-много да се озовеш в канавката...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.