Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!Колата е Нисан Алмера Тино 2.2Di.Загасна на пътя изведнъж,светна чек енджин лампата и до там.Беше изтеглена до сервиз,направиха диагностика,излезе грешка P1251..Казаха,че това е горивната помпа на бош.Дадоха ми няколко опции,да сложим нова срещу 2500 лева,или да я ремонтираме за 600...беше при електричар,който да я оправи.Оправи я изненадващо бързо,още на следващия ден започна сглабянето.Днес уж готова,тя отново не запали.Дойде същия човек с диагностиката,провери я и каза,че компютърът му изобщо не може да се свърже с колата.Бушоните изгарят и не стига ток..Няма тръгване..Тази кола не е имала никакви предишни проблеми,изключително здрава,години наред..Това е първото нещо,което се чупи,но вече не знам какво да си мисля.В 6 сервиза до тук отказаха да помогнат,защото не им се занимавало с тази кола.Премахването било голям проблем точно на този модел.И все пак...наистина не знам какво се случва с нея..Само я въртят насам-натам..Лек ден! :(

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето ти реален пример какво е положението в нашите сервизи. Не се мисли и се говори наизуст. Гледа се да се вземат парите на водача на автомобила и това е.  Японските коли са наистина здрави, но счупят ли се става страшно.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да..Явно...Дори не знам дали ремонтират правилната част..Попринцип самата част е на много гадно място,озориха се да я махат 1 седмица..Тъпото е,че едни хора я махат,други я ремонтират,и така сега нищо не се знае..Тази помпа била редовен проблем на колата,в нисан форума е писано много,но няма такъв случай..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пак там - във форума на Нисан, питай и за автосервизи, щото така само по казано във форум и инженерите на Нисан няма с какво да ти помогнат т.е. разбирай, че проблема наистина е много сложен. 

Инак по принцип тъкмо помпите са нещото, което най- много ми накланя везните срещу дизела - дали иде реч за японска кола, дали за съвсем нов модел, супер скъпа или супер евтина, като цяло няма значение: прецакали се веднъж помпата, няма оправия и това е. Ако иска човек да е сигурен, вади дебелата пачка и си купува чисто нова от магазина - всичко друго е …… стискаш палци да стане някак си. Няколко познати имам, които точно поради тази причина се отказаха напълно от дизела, макар да са били с такива коли години наред - просто тази помпа си е шибана история отвсякъде. 


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, sound написа:

Пак там - във форума на Нисан, питай и за автосервизи, щото така само по казано във форум и инженерите на Нисан няма с какво да ти помогнат т.е. разбирай, че проблема наистина е много сложен. 

Инак по принцип тъкмо помпите са нещото, което най- много ми накланя везните срещу дизела - дали иде реч за японска кола, дали за съвсем нов модел, супер скъпа или супер евтина, като цяло няма значение: прецакали се веднъж помпата, няма оправия и това е. Ако иска човек да е сигурен, вади дебелата пачка и си купува чисто нова от магазина - всичко друго е …… стискаш палци да стане някак си. Няколко познати имам, които точно поради тази причина се отказаха напълно от дизела, макар да са били с такива коли години наред - просто тази помпа си е шибана история отвсякъде. 

Помпите могат да се рециклират. Механиката им се сменя. Не е сигурно обаче от какво е щом до електрониката не стига ток.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Update..Пореден сервиз..Този път човека като я качи на диагностика каза,че помпата си е загубила памета...Трябвало и нов софтуер..Качи го..Магия..Запали..Аз съм втрещен..Обикаля сервизи 2 седмици.....Не знам обаче ума ми не го побира как..Колко майстора минаха никой не го направи това...А защо до преди 30 минути даваше на късо и изгаряше бушона..Тя даже не завърташе..нямаше никакъв ток..сякаш не беше сглобена правилно....нямам отговор.Казаха,че само при нова електроника се слага софтуер...а когато е старата,тя си помнела всичко..Аз затова го изключих като вариант преинсталирането...И сега като ми дават ключовете и ми казват ''Айде тръгвай, готова е'' аз не знам как да реагирам..Не мога да си обясня как се оправи изведнъж и не знам дали да тръгвам на път с нея..Последно ме заряза далечко...Сложно,сложно :question::question:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, sound написа:

Пак там - във форума на Нисан, питай и за автосервизи, щото така само по казано във форум и инженерите на Нисан няма с какво да ти помогнат т.е. разбирай, че проблема наистина е много сложен

Проблема е "сложен" защото не се казва за какво става на въпрос.

Винаги има елементарна подробност която не се споменава.

Както в случая че става въпрос за инсталиране на софтуер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, Rosoman написа:

Update..Пореден сервиз..Този път човека като я качи на диагностика каза,че помпата си е загубила памета...Трябвало и нов софтуер..Качи го..Магия..Запали..Аз съм втрещен..Обикаля сервизи 2 седмици.....Не знам обаче ума ми не го побира как..Колко майстора минаха никой не го направи това...А защо до преди 30 минути даваше на късо и изгаряше бушона..Тя даже не завърташе..нямаше никакъв ток..сякаш не беше сглобена правилно....нямам отговор.Казаха,че само при нова електроника се слага софтуер...а когато е старата,тя си помнела всичко..Аз затова го изключих като вариант преинсталирането...И сега като ми дават ключовете и ми казват ''Айде тръгвай, готова е'' аз не знам как да реагирам..Не мога да си обясня как се оправи изведнъж и не знам дали да тръгвам на път с нея..Последно ме заряза далечко...Сложно,сложно :question::question:

Както се казва козата си иска пръч. Нароиха се сервизи и сервизчета. Много трудно може да попаднеш на свестен майстор. Магия тук няма. Просто си има правила. При автомобилите с електроника и компютър много трябва да се внимава какво и къде се пипа в настройките. Остава ти да караш и да видиш какво ще стане.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, PigManu написа:

Проблема е "сложен" защото не се казва за какво става на въпрос.

Винаги има елементарна подробност която не се споменава.

Както в случая че става въпрос за инсталиране на софтуер.

Ами то според специалистите в Бош не става въпрос за софтуер..Какво повече да кажа.Сложен е,защото на Алмера Тино помпата е на ужасно място и никой не искаше да се занимава.Казах това,което знам.Точно преди час от друг сервиз научих,че са решили да качват софтуер.

преди 3 минути, Емил Костов написа:

Както се казва козата си иска пръч. Нароиха се сервизи и сервизчета. Много трудно може да попаднеш на свестен майстор. Магия тук няма. Просто си има правила. При автомобилите с електроника и компютър много трябва да се внимава какво и къде се пипа в настройките. Остава ти да караш и да видиш какво ще стане.

Питах и други специалисти,казаха,че при ремонт не се преинсталира,а само при нова електроника.Това не е моят случай.Съответно не знам какво точно е стнало.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Rosoman написа:

Ами то според специалистите в Бош не става въпрос за софтуер..Какво повече да кажа.Сложен е,защото на Алмера Тино помпата е на ужасно място и никой не искаше да се занимава.Казах това,което знам.Точно преди час от друг сервиз научих,че са решили да качват софтуер.

Питах и други специалисти,казаха,че при ремонт не се преинсталира,а само при нова електроника.Това не е моят случай.Съответно не знам какво точно е стнало.

Не е само при нова. Може електрониката да се е скапала ако е станало късо или да се е ресетнала и тогава се налага обучаване наново. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дам, майката си е .....В помпа на комън рейл няма софтуер, нама чип, няма нищо. Просто си прави високото налягане, подава го на рейката и там имаш датчик налягане и регулатор на налягане. При ситроен регулатора е на помпата евентуално и пак няма софтуер. Софтуера е в блока за управление. Просто и ясно. Де си ходил, кви са тея сервизи, амаса те взели за балък.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Често срещано явление. Шофьор който си няма понятие е посетил майстор, който си  няма понятие. След няколко такива майстори се попада на баш майстор, който вижда два проблема. Повредата в колата и шофьор без понятие и веднага преинсталира софтуера на резервната гума. :angry:

Иначе по принцип, всеки сервиз се хваща за по-скъпата част, пък покрай нея ще решат проблема на колата. Обикновено се обвинява турбото, че ако обвинят помпата има вероятност колата направо на морга да се закара, че ремонта е по скъп от колата.

Редактирано от nikolela (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема финално е решен.В бош ми показаха какво се е случило на помпата,при VP44 често се случвали такива проблеми,свързано с магнетвентил. Става ясно че има обгорели кабели и че е ставало късо съединение,от което си е загубила и паметта..А не знам как преценявате,че хората нямат понятие,но whatever..Проблема е решен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще ти кажа кво да правиш. Вчера един колега тръгна за нова кола със спестените и крити от жена му пари ;)  И той като теб изведнъж му отказа кормилното управление, ту става тежко, ту леко, но му писна, въпреки че на тая кола и бе сменил скоро и амортисьори и накладки и други неща. Ей сега му се падна момента, да се сдобие с 4х4 за риба ;)

 

преди 7 минути, Rosoman написа:

Проблема финално е решен.В бош ми показаха какво се е случило на помпата,при VP44 често се случвали такива проблеми,свързано с магнетвентил. Става ясно че има обгорели кабели и че е ставало късо съединение,от което си е загубила и паметта..А не знам как преценявате,че хората нямат понятие,но whatever..Проблема е решен.

Решен, до следващия път. Аз не бих рискувал с такава кола, дето оставя на пътя и дето проблемът е различен от акумулатор. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Ще ти кажа кво да правиш. Вчера един колега тръгна за нова кола със спестените и крити от жена му пари ;)  И той като теб изведнъж му отказа кормилното управление, ту става тежко, ту леко, но му писна, въпреки че на тая кола и бе сменил скоро и амортисьори и накладки и други неща. Ей сега му се падна момента, да се сдобие с 4х4 за риба ;)

 

Решен, до следващия път. Аз не бих рискувал с такава кола, дето оставя на пътя и дето проблемът е различен от акумулатор. 

На всяка кола може да се случи :) Нова или стара..Тази кола никога не ми е правила проблеми :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Rosoman написа:

На всяка кола може да се случи :) Нова или стара..Тази кола никога не ми е правила проблеми :)

Шегувах се. Но аз 12 години карам нови от магазина и никога не са ме оставяли на пътя, освен това лято, след като си замина 7 годишния акумулатор.  Има коли и коли, да. Има дето се чупят и такива, дето само се карат. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BG-Team-DRIFT написа:

Но аз 12 години карам нови от магазина и никога не са ме оставяли на пътя, освен това лято, след като си замина 7 годишния акумулатор.

Каква е пък тази цигания - "нова"  кола, пък със 7 годишен акумулатор?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, zemonti написа:

Каква е пък тази цигания - "нова"  кола, пък със 7 годишен акумулатор?

Казах "нова от магазина". Не втора ръка. При положение, че съм си платил парите отначало, аз мога да си карам и 20 години тая кола ако искам. При положение, че купя втора или десета ръка кола на 123000 км, доста бързо ще трябва да я сменям пак или като в случая, ще пускам темички. Отиваш в магазина, купуваш си. После си я караш както си знаеш, не както другите, дето са я карали преди теб, най-вероятно като служебна. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аха, всички освен нас си карат колите като служебни и после се опитват да ни ги продадат :ohmy:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 часа, nikolela написа:

Често срещано явление. Шофьор който си няма понятие е посетил майстор, който си  няма понятие. След няколко такива майстори се попада на баш майстор, който вижда два проблема. Повредата в колата и шофьор без понятие и веднага преинсталира софтуера на резервната гума. :angry:

Иначе по принцип, всеки сервиз се хваща за по-скъпата част, пък покрай нея ще решат проблема на колата. Обикновено се обвинява турбото, че ако обвинят помпата има вероятност колата направо на морга да се закара, че ремонта е по скъп от колата.

Никой шофьор не е длъжен да знае, колкото един механик.За това си има сервизи и за това им се плаща.По същата логика не всяко човешко същество е длъжно да разбира от медицина, за това си има лекари и за това им се плаща.А ти, ако много ги разбираше нещата, щеше да знаеш, че от издъхнало турбо няма вариянт, в който да не можеш да стартираш автомобила.Теб, ако са те минали с тоя номер, еми сори.Другия път не се прави, че много знаеш, а вземи попочети преди това по въпроса малко.

преди 22 часа, Rosoman написа:

Здравейте!Колата е Нисан Алмера Тино 2.2Di.Загасна на пътя изведнъж,светна чек енджин лампата и до там.Беше изтеглена до сервиз,направиха диагностика,излезе грешка P1251..Казаха,че това е горивната помпа на бош.Дадоха ми няколко опции,да сложим нова срещу 2500 лева,или да я ремонтираме за 600...беше при електричар,който да я оправи.Оправи я изненадващо бързо,още на следващия ден започна сглабянето.Днес уж готова,тя отново не запали.Дойде същия човек с диагностиката,провери я и каза,че компютърът му изобщо не може да се свърже с колата.Бушоните изгарят и не стига ток..Няма тръгване..Тази кола не е имала никакви предишни проблеми,изключително здрава,години наред..Това е първото нещо,което се чупи,но вече не знам какво да си мисля.В 6 сервиза до тук отказаха да помогнат,защото не им се занимавало с тази кола.Премахването било голям проблем точно на този модел.И все пак...наистина не знам какво се случва с нея..Само я въртят насам-натам..Лек ден! :(

Приятел, така не се прави сделка по сервизите.Преди да си оставиш колата, те са длъжни да гарантират, че ще остранят аварията на 100%, а не наполвинчата работа, да свършат лесното, да вземат едни лесни пари, а бакиите да ги оставят за следващия майстор, и той, ако се окаже неграмотен и не може да острани аварията , ще се оправдае с предния майстор, че е ,,пипал,, и ще те върне при него, за да си доуправи бакиите и пак ще ти вземи пари,че си му изгубил времето и ти пак ще си  неоправена кола.Тия мачове съм ги играл, и е загуба на страшно много здраве , мани парите, те се изкарват.Хубаво, е че проблема вече е остранен, а относно това да ли може пак те остави на пътя,бащата на времето, като си купи първата чисто нова кола,веднага като излезе от магазина с нея, след 2 км просто спря и не искаше да стартира повече.Така,че за тия неща никой не може да ти даде гаранции.Карай смело и много безаварийни.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, franchesko написа:

Приятел, така не се прави сделка по сервизите.Преди да си оставиш колата, те са длъжни да гарантират, че ще остранят аварията на 100%, а не наполвинчата работа

Това в коя реалност става? Паралелна вселена?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наскоро с един приятел това си говорехме - автомонтьор да си в днешно време, сервизите са най- сладкия бизнес, кой, колко му разбира, но пред всичките колите чакат на опашка.  Дори в дълбоката провинция, е например тука м/у входовете в един гараж има едно майсторче, ни фирма, ни нищо, два чука и един отвертка на кръст, обаче 50лв на ден не му мърдат!!! минимум говоря и въобще не преувеличавам. Огледайте се само колко сервизчета, сервизи и сервизоподобия има навсякъде, а колите не е като да не се чупят - особено предвид цялостната обстановка у нас. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, zemonti написа:

Това в коя реалност става? Паралелна вселена?

Ами хора, които си разбират от работата например и знаят какво говорят и обещават.Да малко са, но има такива.А и аз вече записвам на аудио файл апсолютно всеки разговор в който се договаря сделка за пари.Че нещо последно време, доста хора когато им отърва получават частична амнезия.

преди 1 час, sound написа:

Огледайте се само колко сервизчета, сервизи и сервизоподобия има навсякъде, а колите не е като да не се чупят - особено предвид цялостната обстановка у нас. 

Когато има търсене има и предлагане.В България има повече коли на глава от на глава от населението в Нидерландия.Нормално е и сервизите да никнат като гъби след дъжд,както и бензиностанциите и автокъщите.Тука дори и в най- големите градове няма толко бензиностанции и сервизи,колко в средено голям град в България.И тука си се знаят кой колко може.Тия които не могат или ги интересува само да приберат една лесна пара подбиват сериозно цените и техния таргет са бедната част от клиентелата, които 90% от тях са глупави и наивни,  и не могат да си позволят повече от 7 евро на гума за баланс.После се връщат и ревът що му тресе колата, обаче пък не е и забелязъл, че и надписа на гумата ,,Outside,, му е от вътрешната страна:)   Хората с повече възможности, не ходят при тези майстори, те в по-голямата си част не са глупави и знаят на кого за какво си дават парите, и ако се опиташ да го изпързаляш фигурно те  няма да те  оставят толко лесно на мира.Така, че за всеки влак си има пътници.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.