Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Лоши сектори на хард диск


Препоръчан отговор

Здравейте, пак съм аз и имам нужда от вашата помощ. 😀 (Направо ми омръзна с тези компютри и лаптопи и тн.)😁
Август  ми го сложиха хард диска  и може да се води още "нов" 
С тази програмка ги следя за живота и до онзи ден беше почти перфектен и в последните 2 дни се срина до тези "52" процента... 
Трябва ли да се притеснявам?
И мога ли някак да ги изчистя тези "слаби сектори" с някоя програмка.. Знам ли..

Благодаря за отделеното внимание да прочетете поста ми и на тези които ще се опитат да помогнат!💗

321691791_555195613133289_5857936972151553425_n.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 122
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Това е доста ползван диск, надявам се , че не е системен, понеже ако е то е препоръчително да бъде подменен с SSD ! Като диск за съхранение само на файлове може да кара още дълго, но Божа работа!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Самата програмка си има тестове за евентуален опит за поправка. Отвори Disk => Surface Test => избери проблемния диск от падащото меню и стартирай да речем Disk Repair теста. (Добре е да се направи бекъп на данните ако имаш възможност за всеки случай преди поправката). Покажи снимка на резултатите като приключи.

Покажи и снимка на SMART статуса на диска. Евентуално и снимка на LOG секцията в програмата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Август  ми го сложиха хард диска  и може да се води още "нов" 

Една проста сметка , независимо че сте написал това отгоре. Може би е нов, а може да е втора употреба - това ние не знаем. 

Но независимо от това: От 1 август до 31 декември са точно 5 месеца Х 30 дни - равно на 150 дни. В теста му от Вас пише - 284 дни. На кого да вярва човек? Че тази програма понякога си чете каквото иска ТЯ, спор няма. Но откъде са се взели почти още толкова дни на неговата работа, ако кажете че дискът е съвсем нов - от магазина?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, Kolev72 написа:

Август  ми го сложиха хард диска  и може да се води още "нов" 

Една проста сметка , независимо че сте написал това отгоре. Може би е нов, а може да е втора употреба - това ние не знаем. 

Но независимо от това: От 1 август до 31 декември са точно 5 месеца Х 30 дни - равно на 150 дни. В теста му от Вас пише - 284 дни. На кого да вярва човек? Че тази програма понякога си чете каквото иска ТЯ, спор няма. Но откъде са се взели почти още толкова дни на неговата работа, ако кажете че дискът е съвсем нов - от магазина?

И това е да е работил плътно, без да се гаси компютъра за това време!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Самата програмка си има тестове за евентуален опит за поправка. Отвори Disk => Surface Test => избери проблемния диск от падащото меню и стартирай да речем Disk Repair теста. (Добре е да се направи бекъп на данните ако имаш възможност за всеки случай преди поправката). Покажи снимка на резултатите като приключи.

Покажи и снимка на SMART статуса на диска. Евентуално и снимка на LOG секцията в програмата.

Като го стартирах и ми се появи това, но не ми дава да правя нищо..  Не мога да продължа, не мога и да натисна и "Repair" ?🙂

321420262_1133296134040679_7302817966032554179_n.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Mariyan Panev написа:

Като го стартирах и ми се появи това, но не ми дава да правя нищо..  Не мога да продължа, не мога и да натисна и "Repair" ?🙂

321420262_1133296134040679_7302817966032554179_n.jpg

Дискът просто си има лоши сектори. То се вижда в червените надписи. Ако са ти дали гаранция го връщай да ти го сменят. Ако не, просто ще трябва да го смениш ти със собствени средства.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Kolev72 написа:

Август  ми го сложиха хард диска  и може да се води още "нов" 

Една проста сметка , независимо че сте написал това отгоре. Може би е нов, а може да е втора употреба - това ние не знаем. 

Но независимо от това: От 1 август до 31 декември са точно 5 месеца Х 30 дни - равно на 150 дни. В теста му от Вас пише - 284 дни. На кого да вярва човек? Че тази програма понякога си чете каквото иска ТЯ, спор няма. Но откъде са се взели почти още толкова дни на неговата работа, ако кажете че дискът е съвсем нов - от магазина?

Лаптопа по това време беше в България  и хард диска ми го сложи "приятел" който каза по-това време , че има само него под ръка, но не уточнихме дали диска е нов или стар. 
Мислих си, че е нов , разбира се от магазина.  Ще трябва да го преслушам след "нова година" но пак съм с вързани ръце, защото съм извън страната. 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Kolev72 написа:

Август  ми го сложиха хард диска  и може да се води още "нов" 

Една проста сметка , независимо че сте написал това отгоре. Може би е нов, а може да е втора употреба - това ние не знаем. 

Но независимо от това: От 1 август до 31 декември са точно 5 месеца Х 30 дни - равно на 150 дни. В теста му от Вас пише - 284 дни. На кого да вярва човек? Че тази програма понякога си чете каквото иска ТЯ, спор няма. Но откъде са се взели почти още толкова дни на неговата работа, ако кажете че дискът е съвсем нов - от магазина?

Може би е просто рециклиран.

преди 2 минути, Mariyan Panev написа:

Като го стартирах и ми се появи това, но не ми дава да правя нищо..  Не мога да продължа, не мога и да натисна и "Repair" ?🙂

321420262_1133296134040679_7302817966032554179_n.jpg

Обикновено сама си прави нещата. Затвори втория прозорец, който си отворил и би трябвало теста да продължи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това се опитвах да направя , но няколко пъти ми забива програмата и като затворя втория прозорец след 2 секунти пак се появява. Нищо не ми дава да правя.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Mariyan Panev написа:

Лаптопа по това време беше в България  и хард диска ми го сложи "приятел" който каза по-това време , че има само него под ръка, но не уточнихме дали диска е нов или стар. 
Мислих си, че е нов , разбира се от магазина.  Ще трябва да го преслушам след "нова година" но пак съм с вързани ръце, защото съм извън страната. 

 

Приятел!

Когато се пита за такива проблеми по хардуерните компоненти на един компютър, се дава винаги точна ,ясна и много по пълна информация.

Повечето от фирмите производителки на SSD и HDD си имат техни тулчета за тестване на дисковете. Тази програма преди години, 2 пъти ме подведе и от тогава не съм я виждал при мен.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пусни му тогава един CHKDSK преди това.

От CMD (Command Promot) стартиран с десен бутон и run as administrator копирай командата:

chkdsk d: /x /f /r

Ще ти каже, че е нужен рестарт. Въведи Y и натисни Enter.

Рестартирай системата и изчакай. Може да отнеме доста време ако диска е голям.

После дай лог дайла от Event Viewer => Windows Logs => Application => търси събитие с името chkdsk или wininit (ID номер 1001) и копирай лог файла.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, Kolev72 написа:

Приятел!

Когато се пита за такива проблеми по хардуерните компоненти на един компютър, се дава винаги точна ,ясна и много по пълна информация.

Повечето от фирмите производителки на SSD и HDD си имат техни тулчета за тестване на дисковете. Тази програма преди години, 2 пъти ме подведе и от тогава не съм я виждал при мен.

Щом му зависва при проверката не ще да е от програмата, но да тества с друга.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Kolev72 написа:

Приятел!

Когато се пита за такива проблеми по хардуерните компоненти на един компютър, се дава винаги точна ,ясна и много по пълна информация.

Повечето от фирмите производителки на SSD и HDD си имат техни тулчета за тестване на дисковете. Тази програма преди години, 2 пъти ме подведе и от тогава не съм я виждал при мен.

Стефчо, да, за тулчета от производителя съм съгласен, но като цяло макар HDSentinel да не е перфекта и да има своите слабости, на мен лично ми е помагала за закрепя положението на даден диск преди да го сменя. Иначе разбира се програми да искаш. Victoria, MHDD, HDDRegenerator, HDAT2, инструментите на производителя като SeaTools, WD Data Lifeguard и т.н. Общо взето аз такъв диск не бих ползвал за важни документи повече, а само за временни файлове докато не събера пари да го сменя с нов. Дисковете са си консуматив така или иначе. Поне добре, че цените им паднаха.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Mariyan Panev написа:

С тези команди само "прегледа ДИСК С" , а проблема е на Д.

XXX.evtx 68 kB · 1 изтегляне

Аз после я редактирах, защото видях снимката, че е D:\Toshiba. Ами Давай сега и за D:\ проверка. Тя не се губи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, цър-вул написа:

Значи не си написал каквото ти е написал @B-boy/StyLe/
Я копирай и постави в отворен command prompt as admin

chkdsk d: /b

Не, в случая аз я бях объркал, но я поправих 2 мин. след поста си. Явно много бързо е реагирал. :D

Снимките са му малко калпави (с телефон ли ги прави не знам), но това не е screenshot направен да речем с PrtSc и това малко ме заблуди.

Нищо, здраве да е. Една излишна проверка повече, но случва се.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, shishmanovp861 написа:

Този Сентинел Про версия от торент ли го взе кракнат?

Да..
Колкото до командата по-горе, като я въведох , не се е изписвало в командния прозорец за рестарт и тн както стана първия път. 
На стъпка 4  блокира и пише от 0% и така си стои и не очтита нищо.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, цър-вул написа:

И ти я спря? Може да откара и 24 часа проверката

Уоу, не знаех.  Пускам я на ново. 😀
 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Mariyan Panev написа:

Да..
Колкото до командата по-горе, като я въведох , не се е изписвало в командния прозорец за рестарт и тн както стана първия път. 
На стъпка 4  блокира и пише от 0% и така си стои и не очтита нищо.

Инсталирай си тази програма .Пусни я без регистрация и дай Health Status. Ако и тя ти покаже Warning значи хард дискът си заминава. Аз я ползвам само нея. Досега не ме е излъгала. Вярно, че спецовете тук могат да ми се смеят, но то си е тяхно желание. 

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...