Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


Уважаваният Пол-Анри Кайе бе повален от пилота на Ферари на пистата Силвърстоун. В съобщение на сайта си Кайе казва, че не разбира защо Райконен го е атакувал. Фотографът обаче е категоричен, че няма да предприема нищо срещу финландеца.

www.clubf1.net

И още едно

може би не е тук мястото но все пак :angel19:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

Хамилтън с пол-позишън на Хокенхайм

Британският пилот на Макларън – Мерцедес Люис Хамилтън спечели пол - позишън в квалификацията преди утрешния старт за Гран При на Германия на пистата „Хокенхайм”. Пилотът на „сребърните стрели” ще стартира от първа позиция, след като направи най-бърза обиколка за 1:15.666 минути. Бразилският пилот на Ферари Фелипе Маса даде най-добро време от 1:14.921 минути в първата фаза на квалификацията, като след нея отпаднаха Джанкарло Фисикела от Форс Индия, неговият съотборник Адриан Сутил, Рубенс Баричело от Хонда, Нелсиньо Пикет от Рено и Кадзуки Накаджима от Уилямс.

Хамилтън бе най-бърз във втората фаза на квалификацията с време 1:14.603 минути, а след нея отпаднаха Себастиан Бурде от Торо Росо, Дженсън Бътън от Хонда, Нико Розберг от Уилямс, Ник Хайдфелд от БМВ Заубер и Тимо Глок от Тойота. В третата фаза на квалификацията нямаше кой да спре Хамилтън и англичанинът даде най-добро време - 1:15.666 минути. От втора позиция утре ще стартира Фелипе Маса от Ферари, който даде второ най-добро време от 1:15.859 минути, а Хейки Ковалайнен ще започне третис най-добро време от 1:16.143 минути. До него от втора редица ще стартира Ярно Трули от тима на Тойота. От трета редица ще тръгнат Фернандо Алонсо от Рено и Кими Райконен от Ферари, а десетката допълват Роберт Кубица, Марк Уебър, Себастиан Фетел и Дейвид Култард.

Източник: Гонг

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много слабо представяне днеска за Кими :beer:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ахам,малко е студено. Май това ще излезе голям проблем ако и на състезанието е толко хладно.

Редактирано от [BG]Scarface (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Формула 1: Люис Хамилтън спечели Гран при на Германия 20 юли 2008 | 16:35 | Агенция "Фокус" Берлин. Пилотът на Макларън Мерцедес Люис Хамилтън спечели Гран при на Германия. Състезанието се проведе на пистата "Хокенхайм". Британецът потегли много добре от самото начало и постепенно трупаше преднина. В 37-ата обиколка пилотът на Тойота Тимо Глок катастрофира тежко, което доведе и до излизане на кола за сигурност. Преднината на Хамилтън се стопи, а голяма част от пилотите влязоха в бокса за втори път. Така водач на колоната стана Ник Хайдфелд с БМВ, а след влизането му за смяна на гумите Нелсон Пикет с Рено пое водачеството. Хамилтън също влезе за втори път в бокса и след излизането си се оказа зад Фелипе Маса. Британецът беше много бърз и успя бяз проблеми да изпревари бразилеца, Пикет и Ковалайнен. Втори остана бразилският пилотът на Рено. Третата позиция беше спечелена от Маса, докато световният шампион Кими Райконен остана шести. Много сме слаби нещо.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ние...Ферари. Формула 1: Класиране при пилотите след състезанието на "Хокенхайм" 20 юли 2008 | 17:08 | Агенция "Фокус" Берлин. Класиране при пилотите след състезанието в Германия на пистата "Хокенхайм": 1. Люис Хамилтън (Макларън Мерцедес) – 58 точки 2. Фелипе Маса (Ферари) - 54 3. Кими Райконен (Ферари) - 51 4. Роберт Кубица (БМВ) - 48 5. Ник Хайдфелд (БМВ) - 41 6. Хейки Ковалайнен (Макларън Мерцедес) - 28 7. Ярно Трули (Тойота) - 20 8. Марк Уебър (Ред Бул) - 18 9. Фернандо Алонсо (Рено) - 13 10. Рубенс Барикело (Хонда) - 11 11. Нелсън Пикет - младши (Рено) - 10 12. Нико Розберг (Уилямс) - 8 13. Казуки Накаджима (Уилямс) - 8 14. Дейвид Култард (Ред Бул) - 6 15. Себастиан Фетел (Торо Росо) - 6 16. Тимо Глок (Тойота) - 5 17. Дженсън Бътън (Хонда) - 3 18. Себастиен Бурде – (Торо Росо) 2 Формула 1: Класиране при конструкторите след състезанието в Германия 20 юли 2008 | 17:17 | Агенция "Фокус" Берлин. Класиране при конструкторите във Формула 1 след състезанието в Германия на пистата „Хокенхайм”, 10-и кръг от началото на сезона: 1. Ферари – 105 точки 2. БМВ Заубер - 89 3. Макларън Мерцедес - 86 4. Тойота - 25 5. Ред Бул - 24 6. Рено - 23 7. Уилямс - 16 8. Хонда - 14 9. Торо Росо - 8

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Силно състезание за Макларън, но ми е малко странно когато във Ферари даваха нареждане да се пусне Шумахер напред пищяха сега се мълчи. Иначе Пикет е изненадата на това състезание. Дано се срещатат по- често такива изненади до края на сезона.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Второто място на Пикет си е егати и дивия късмет, ма дано да помогне на отбора да хванат най-накрая тва 4-то място при конструкторите. Сега са на 2 точки от него.

Пикет и Хайдфелд са излишните сред първите 8, тоя некадърник - ник за кой пореден път вади луд късмет, за малко и на подиума да се качи, ей тъй от нищото! :P

На Хейки продължава да не му се отдава.. ето измислихме му стратегията:

Пускат го с един стоп, да излезе и сейфтикара сравнително в добро за него време (а той почти винаги излиза), и ей го на - на подиума!

Редактирано от GFreeman (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мен ме хвана яд на коментара на Маса, че имал проблем със спирачките и колата много подносяла - пълни глупости! :) След всеки неуспех, все по някоя глупост измисля! Как тъка когато Шумахер караше ферарито нито един път нямаше проблем със спирачките, а да не говорим за стабилноста на ферарито в ръцете на Шумахер, дори и при силен дъжд не се е оплакъл че му поднася! Тези от Ферари да вземат да ги махнат тези некадърници, и данонай-после си намерят някой който кара с акъла си, че ще фалират ако продължава да разчитат на тези аматьори. Аз съм заклет фен на Ферари, но като гледам кви пилоти имат в момента, ми става много гадно.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето едно нововъведение, забелязано от журналисти с набито око. По време на Гран При на Германия, болидът на Люис Хамилтън (предполага се и този на Хейки) е бил оборудван с две допълнителни пера зад волана освен стандартните две за превключване на предавките. Употребяват се вероятно в синхрон с превключване на предавките и вероятната им цел е нагласяне на въртящият момент на двигателя според предавката която е зацепена. Според правилата на ФИА е забранено това нещо да се случва автоматично с превключване на предавките, затова от МаКларън са сложили тези допълнителни пера и пилотът може да ги натиска едновременно със стандартните две когато превключва, тъй като са в непосредствена близост. Нуждата от това нагласяне на въртящия момент според предавката се появи след забраната на тракшън контрола. Така работата на мотора става по-гъвкава и позволява по-плавно ускорение на излизане от бавните завои (по-нисък въртящ момент) и нулева загуба на мощност при бързите такива. Степента на отрегулиране на отнеманата мощност според избрания режим очевидно се програмира предварително спрямо нуждтие на пистата и нейната конфигурация.

Ферари сигурно (вероятно и другите отбори) бързо ще прекопират системата за да подобрят слабото си представяне спрямо конкуренцията.

Source

Ето още малко информация по въпроса:

McLaren използват волан с четири (вместо стандартните две) лостчета.

Публикувано изображение

Марк Хюз, който върши страхотна работа за британския ежедневник "Telegraph" е написал материал, който може да се окаже отговор на някои въпроси, касаещи силното представяне на McLaren. Какво направиха McLaren през последните три седмици, което им даде възможността да доминират с над 1,5 сек. на обиколка спрямо основният си конкурент Ferrari? Всички видяхме, че в ГП на Великобритания Хамилтън успяваше безпроблемно да ускорява на мокрото трасе без да превърта задните гуми, така сякаш разполагаше с тракшън контрол.

Ето какво е открил Хюз в търсене на отговор на въпроса за това смазващо представяне - McLaren използват волан с четири (вместо стандартните две) лостчета.

Воланът на McLaren разполага с четири лостчета (лопатки), вместо стандартните две. Горните лопатки са стандартните за смяна на скоростите - едно за качване на предавките и едно за свалянето им. Долните две лостчета позволяват избирането на различен въртящ момент, подаван към задните колела. Използвайки едновременно два пръста позволява на пилота винаги да избира най-подходящата стойност на въртящ момент за всяка предавка, като по този начин ограничава превъртането на задните гуми при ускорението при излизане от бавните завои, без след това да страда от намалена мощност при високите предавки, където превъртането на гумите не съществува като проблем.

Правилника постановява, че всяка промяна в стойностите на въртящият момент не могат да бъдат извършени с едно и също действие, свързано със смяната на предавките. Наличието на две отделни лостчета заобикаля това правило, като в същото време позволява промяната на предавките и въртящият момент да стават едновременно. Това е част от надмощието на McLaren над Ferrari.

www.telegraph.co.uk, formula1blog.com и др.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Ферари също прави „акулска перка"

Ферари също реши да изпробва вече станалия популярен като "акулска перка" капак на двигателя. „Скудерията" направи това в последния ден от тестовете на пистата „Херес". Това аеродинамичното решение вече използват успешно в Ред Бул, Рено и Форс Индия. Макларън пък са в процес на разработка на „перката".

Райконен е доволен от тестовете на "Херес" и смята, че те ще бъдат много полезни в борбата им с Макларън. „Очаквам подобренията по аеродинамичния ни пакет да ни донесат това, което ни липсваше в последните състезания. Знаем вече какво ни липсваше, така че очаквам да бъдем по-силни", коментира Райконен.

Източник: ТопСпорт

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте знам че не то1но тук е мястото за жъпроса ми но все пак ще попитам. Как се казва този пилот от формула 1 който е на снимката Публикувано изображениеhttp://formula1.sportal.bg/game_######

Редактирано от sislito (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте знам че не то1но тук е мястото за жъпроса ми но все пак ще попитам. Как се казва този пилот от формула 1 който е на снимката Публикувано изображениеhttp://formula1.sportal.bg/game_######

Оправи линка - излиза грешка.
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте знам че не то1но тук е мястото за жъпроса ми но все пак ще попитам. Как се казва този пилот от формула 1 който е на снимката Публикувано изображение

Ами оправих го но и на мен не ми го отваря но всъщност бих искала да разбера кои от пилотите от формула е имал най-малко точки в цялата си кариера.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Маса как просто си направи състезанието и по същия начин го загуби. Браво на Ковалайнен дочака своя шанс за победа. Рено и те показаха зъби последните състезания. Уилям Милър отговарял за развитието на колата и според полицията се е самоубил. БМВ се загубиха нещо. Интересно ще е и следващото състезание, защото е на нова писта, която нито пилотите познават, нито отборите имат информация за нея. Публикувано изображение .Мисля че там ще се види кой може да си настрой болида. Публикувано изображение

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Браво на Хейки за първата му победа :jeer::(:yanim:

Аплодисменти и за момчето което не се предаде Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение Кими RLZ :P

Ох тъкмо се бях притеснил, че изостава :) неска в бара всичко е безплатно, аз черпя който е мераклия да идва след 24:00 :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Алонсо може да кара за Хонда през 2009 година

Двукратният световен шампион във Формула 1 Фернандо Алонсо може да премине в японския тим Хонда през някои от следващите сезони.

Това твърди английското авторитетно издание "Гардиън" в днешния си брой. Според вестника от Хонда са направили оферта на испанеца, като са му предложили 15 милиона долара, за да напусне френския тим Рено.

Очаква се Алонсо да замести бразилеца Рубенс Барикело още през следващия сезон.

Испанецът обаче може би ще остане в Хонда само за един сезон, след като според слуховете той със сигурност има подписан предварителен договор с Ферари, където трябва да кара през 2010 година.

"Алонсо е страхотен пилот и би се вписал идеално към всеки един от големите тимове, както и към нашия.

С Рос Браун имаме цел да изградим един наистина стойностен тим, който да се бори за титлата", заявява техническият директор на Хонда Ник Фрай.

През този сезон Хонда продължава да записва колебливи представяния, както и в предходните години.

Източник: Actualno

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разбрах и друго нещо, в официалния блог на Рено се коментира - на Formula1.com се публикуват определни данни от състезанието - времена за обиколки, пит стопове и т.н. Точно времената за пит стопoвете на Кими Рйаконен липсват - Цък

Aaa... ъъъм,... ми тооо... имаше проблем с измервателната апаратура и... така. Нещо такова ли ще се чуе?

Около тоя отбор винаги се случва "нещо", ако почнат да изостават от преките си конкуренти. Всеки да си вади изводите.

Ей разкри ги Публикувано изображение Разнищи великата конспирация в Ф1 браво :);):clap:
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тва опит за сарказъм ли е, лиглЮ малък (и неграмотен). С годинките ще го доразвиеш, не губи надежда! С какво написаното от теб допринесе за реална дискусия?

Много сериозни ли ти се сториха постовете ми? Рено не се бори с Ферари тази година, заради това лично мен найш как ни *** кви ги вършат от Фиат сега? Информацията е за тези, които не са толкова ощететени от природата и могат да проумеят механизмът, по който протича едно състезание. И не засяга такива, които се изразяват чрез редичка подскачащи жълти топчици, не би следвало и да се напъват за коментрар. От много напъни друго излиза.

Много ми се ще форумът да не бе ограничен само до писмени дела, да има пълноценна дискусия на живо. Ефектът щеше да е друг.

Абе квото и да ги мислите как мамят Ферари, Макларан и другите големи отбори няма да има голяма полза. Колкото и да размишляваме защо това се случва никога няма да сме сигурни в истината... формола 1 според мене не е спорт а е едно голямо шоу с много пари и договаряния зад завесуте, незнам преди години каква е била защото не съм гледъл но в момента според мене е така за жялост........ при всички спортове вече е така.

Нещо май се опита да ме обидиш на тема правопис ама не ти се получи, тренирай за напред ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Рон Денис щял да напусне Макларън ако Хамилтън спечели шампионската титла според една версия. Според друга ако Макларън спечели титлата при конструкторите. Лично аз искам да остане на поста си още дълго.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

Формула 1: Фелипе Маса спечели Гран при на Европа на пистата във Валенсия

24 август 2008 | 16:39 Агенция "Фокус"

Валенсия. Пилотът на „Ферари” Фелипе Маса спечели Гран при на Европа, което се проведе на пистата във Валенсия, 12-и старт от световния шампионат във Формула 1. Втори финишира лидерът в генералното класиране Люис Хамилтън („Макларън”), който запази първата си позиция, а трети – Роберт Кубица с „БМВ”. Световният шампион Кими Райконен отпадна десетина обиколки преди края. Това е четвъртата победа на Маса за сезона.

Състезанието протече сравнително спокойно, като след първото влизане в бокса интересното бе отпадането на Фернандо Алонсо („Рено”) още в началото и изпреварването, което осъществи Хейки Ковалайнен („Макларън”), минавайки пред световния шампион Кими Райконен още на старта и заемайки 4-ата позиция.

След надпреварата лидер е Хамилтън със 70 точки, Маса е втори с 64, Райконен – трети, с 57, и Кубица е четвърти с 55.

При конструкторите „Макларън” намали преднината на „Ферари” – 121 срещу 113.

На 7 септември е Гран при на Белгия на пистата „Спа”.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно е,че Кими този сезон няма да успее да защити титлата си...Надеждите ми са насочени към Маса - видно е голямото му израстване като пилот и смятам,че основната битка ще е между него и Хамилтън.

Форца Масааааааааа Публикувано изображение

Редактирано от WhiteHart (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ми хареса състезанието.Ега ти пистата, ега ти чудото-човек няма къде да изпрвари :speak:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване