Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


Ако трябва да сме 4естни,вси4ки глупави нововъведения от тази година във ф-1 -сефти кар,тракшън контрол,ограни4ение на обороти и кубатура на двигателя и т.н да не изброявам довеждат до една несигурност в пилотите и 4ести грешки-може ли болид тежащ минимум 600кг със примерно 850 коня да няма тракшън контрол?Това да не е трабант все пак във ф-1 се тества всяко нововъведение което после отива при серийните автомобили.А така се вързват ръцете на и на рейс инженери и на пилоти.А и дано не съм лош пророк но си мисля 4е ще стане някой сакатлък до края на сезона,дано само няма загинали.Болидите са много трудни за каране,цяло 4удо е 4е Кубица не пострада предния път на тая писта.Гледах състезанието в Монте Карло от камера на болидите-цялото състезание -настръхна ми косата,това е ненормална работа по улици да караш формула особено на мокро без тракшън контрол.Ама кой ти мисли за пилота -важно е Бърни да е доволен.мисля 4е състезанито го има в един тракер вижте го-Формула 1 - Монако (2008) [OnBoard-Premiere]

Тракшън контрола го махнаха за да се види кой пилот колко го бива. Много по-лесно е, когато само трябва да завиваш а електрониката да се грижи да няма превъртане на гуми и поднасяне в завоите. Според мен правилно го махнаха, по-интересно е сега. Ограниченията на оборотите на двигателите и кубатурата им до колкото си спомням ги въведоха, защото някой отбори(по-голямата част) не могат да си позволят да харчат по 400-500 млн долара или евро на година за да развиват двигателите и колите си. Така усилията на конструкторите ще се насочат в други сфери за да развиват колите. Според мен така осакатяват напредъка в технологиите свързани с формула 1, но поне гледаме интересни състезания, а не един отбор да е с 1-2 секунди на обиколка по-бърз от втория и единственото интересно нещо в състезанията да е битката за 5-6 място, че и по-назад.

За пилота се мисли, сравни болид от 80-те и 90-те години на миналия век с болид от този сезон. Изискванията за устойчивост на странични и челни удари са се повишили значително. Ако болида не издържи такива тестов не го допускат до състезание. Яките ,които предпазват врата от камшични удари, замяната на сликовете със сегашните гуми с улеи, с цел да се намали скоростта на болидите(макар, че едва с намаляване на кубатурата на двигателите постигнаха това). И на мен ми се искам да гледам как на Имола болидите се движат с 370км/ч в края на старт-финалната права, ама това едва ли ще се види отново в скоро време. :-)

Редактирано от A.com (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

Вече минаха седем състезания и може да се каже, че т.нар. ”silly season” тече с пълна сила.

Според последните клюки от Италия Нико Розберг, който в момента кара за Уилямс и беше спряган за пилот на Макларън, е обърнал интереса си към BMW Заубер.

Настоящият лидер в класирането- Роберт Кубица от BMW Заубер, бе попитан от вестник ”La Stampa” дали обмисля да се сбогува с Ник Хайдфелд в края на 2008 година.

„За мен това не би променило нищо” – каза полякът. „Няма значение дали ще е Ник или Нико. Моят съотборник е едва един от 19-те пилоти на стартовата решетка.”

„С уважение към договора ми ще кажа, че това не е моя работа, затова ще я оставя на други.”

Според най-новите слухове настоящата форма на Кубица може обаче дори да го вкара в тима на Ферари. Полякът подчертава, че Скудерията е най-желаният екип за един състезател.

Е те това ще е отбор :P Кими и Кубица Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

от тук

Редактирано от ПеЧеН ЛиГлЮ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ферари да не са луди да правят грешката на Макларън с Алонсо и Хамилтън. Маса може да бъде заменен, ама определено не и от пилот с амбиция за титлата. Някой може ли да ми каже на кого е попречил в бързата му обиколка Ковалайнен, та е наказан?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Маса триумфира във Франция, двойна победа за Ферари

Пилотът на Ферари Фелипе Маса спечели състезанието на пистата "Маникур" за Голямата награда на Франция, 8-ми кръг от световния шампионат във Формула 1. Втори със сериозни проблеми в своята машина, завърши съотборникът му Кими Райконен. В средата на състезанието, една от изпускателните тръби на неговия двигател се счупи и темпото на финландеца значително падна. "Айсмен" водеше стабилно, но заради техническите си проблеми в своя двигател бе принуден да пусне Маса пред себе си. Няколко обиколки преди финала заваля лек дъжд, но той не обърка стратегиите на екипите.

Трети след мъжка битка до последните метри с Ковалайнен финишира Ярно Трули с Тойота. Хейки остана четвърти, а пети завърши Роберт Кубица с БМВ. Шести финишира Марк Уебър с Ред Бул, а седми и осми съответно Нелсън Пикет-младши и Фернандо Алонсо с Рено.

Звездата на Макларън-Мерцедес Люис Хамилтън остана едва 10-ти и отново не взе точки, след като започна много агресивно надпреварата, но бе за пореден път наказан от съдиите за нерагламентирано изпреварване на Фетел.

Надпреварата започна отлично за Ферари, като Кими поведе колоната, а Маса бе плътно зад него втори. Алонсо стартира трети, но още на първия завой бе изпреварен от Трули и Кубица. Само няколко секунди по-късно на 5-ия завой, Фернандо си върна една позиция и изпревари Кубица за четвъртото място, а Трули продължи трети. Хамилтън тръгна от 13-та позиция заради наказанието си и се залепи зад Фетел. Малко по-напред пред тях бе и Ковалайнен. Люис започна състезанието с много агресивна стратегия с по-меките гуми на Бриджстоун. Хамилтън натисна газта и успя да изпревари Фетел по много спорен начин, като мина напряко през един от завоите. Така британецът се залепи зад съотборника си а класирането след 1 об. изглеждаше така: 1.Райконен, 2.Маса, 3.Трули, 4.Алонсо, 5.Кубица, 6.Глок, 7.Уебър, 8.Пикет, 9.Ковалайнен, 10.Хамилтън, 11.Фетел и др.

Агресията на Хамилтън за малко да изхвърли неговия съотборник Ковалайнен от състезанието, след като на един от завоите британецът се удари в задната част на машината на Хейки. Борбата между тях бе за 9-та позиция, а шефът на Макларън Рон Денис правеше гримаси в бокса. Напред Кими и Маса увеличаваха преднината си пред Трули и напълно доминираха. Темпото на Ферари не можеше да бъде достигнато. В 4-та обиколка Хейки не издържа и пропусна пред себе си Хамилтън. Само няколко тура по-късно обаче, съдиите наказаха Люис с преминаване през бокса, заради спорното си изпреварване на Фетел в първата обиколка.

формула1.бг

:rolleyes:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хамилтън в желанието си да се докаже май само пречи, тая агресия да си я избива във фитнеса, а не на съотборника.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като го видят в огледалата Хамилтън да се задава зад тях пилотите му правят път щото са наплашени горките. Публикувано изображение

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поздравления за Райконен и Маса, но може би все пак, героите бяха други - Трули, Ковалайнен и Пикет! Антигероите двама - Алонсо и Хамилтън.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Особено в моите очи, и то с особено постоянство този сезон...

Тоя грозен негър на краш тестове ли у4аства?То бива агресия но неговата грани4и с глупост ве4е-удари съотборника си,изпреварва по банкетите....За кой ли път го наказват и не си вади поука
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И тва е хубав цитат, важи и за маняната. Алонсо взе да се осира вече доста редовно. Тръгна отвратително!!! Стратегията му беше с по-ранно спиране в бокса и беше критично да е бърз в първата част, за да натрупа преднина. Закопа се зад Трули и всичко отиде по дяволите. Вече се има за мега звезда след 2 титли и много го е страх да не загуби този си имидж. Загубил е сега трезвата си преценка и прави глупости. Колега фен във форума на Рено го нарича Синдром на Вилньов - постигнал си нещо, но след това отбора и колата ти са виновни, когато правиш грешки и накрая изчезваш от сцената. Че то посредствения Пикет го мина в тва състезание бе? Иначе много се изявява в медиите, ооо, медиен лъв! Храни куче да те лае... да се докаже, че струва 2-те си титли и тогава да говори, то ако всичко винаги беше розово... и аз искам.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Правилно е това което казваш, Ларито. Един пилот трябва да притежава търпимост. Когато условията не позволяват да се бориш за подиум, не се бори за подиум - губиш доста повече. Не ме касае особено Хамилтън, но за Алонсо винаги съм добре информиран. Само за себе си мисли и мераците му в момента са да не му пропадне имиджа. В стремежа си да дава добри резултати - дава отвратителни, при това с изнервящо постоянство. Алонсо постоянно наслагва мисълта в медиите, че губи търпение към Рено, но истината е, че чувствата са взаимни. Според немското издание FAZ един от инжинерите открито го е разкритикувал, определяйки го като егоист и е подчертал липсата му на след състезателния брифинг в Канада. Тогава Алонсо беше излетял от пистата и пак се бе опитал да прехвърли вината на отбора.

След състезанието във Франция тест пилотът на Ферари Марк Жене е останал неприятно изненадан и казва: "Очаквахме много повече от него. В отбора дори си мислехме, че той е единственият, за когото трябва да мислим в състезанието."

Източник

А на Кубица му е излезнал прякор - Постоянният.

Жал ми е за Алонсо, понеже съм му фен! Но какво може да направи човекът, след като болидът му направо го изнервя? Видя се, как в бързите завои, колата е направо за "For Sale" ! Ускорява добре, но това достатъчно ли е? Всеки може да си смъкне предавателните числа на скоростната кутия и да ускорява! За един човек с амбиции, грешките са просто неминуеми! Друг е въпросът за характерът на Алонсо. А би ли ми казал, кой неегоист би стигнал и до тестове във F1? Май тук употребяаме изтъркани фрази. Егоист е всеки , дори и най-простият механик във F1!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тоя грозен негър на краш тестове ли у4аства?То бива агресия но неговата грани4и с глупост ве4е-удари съотборника си,изпреварва по банкетите....За кой ли път го наказват и не си вади поука

Абе и аз мразя Хамилтън ама... дайте да не прекаляваме Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение бил агресивен... еми нахъсано си е момчето, може би неразбирам много ама според мене точно такъв трябва да е стила на каране :hush: извинявам се ако не сте съгласни с мене......

До преди две години имаше подобен състезател в F1 иииииииии показа че агресията е добра за този спорт :wors: не съм му гледал ранните години защото съм бил доста малък обаче от четенe на информации и статистики за него разбрах че не е бил един от наи примерните и почтени състезатели а това му каране му е донесло 7 титли :wors: мене лично този тип каране ме кефи и ме изнервя това че дремя 2 часа пред тв и някой си Алонсо кара зад някой си друг през цялото състезание и не прави опити да изпреварва......... все пак F1 е зрелище а без такива като Хамилтън не става зрелище...

ICEMAN RULEZ :P

Публикувано изображение

Редактирано от ПеЧеН ЛиГлЮ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма да плюя по Хамилтън, ама за следващото състезание нека си направи преглед на очите за разпознаване на цветове и освен схема на пистата в болида да си залепи и снимка на задната част на Макларън, че май не знае как изглежда. Просто за всеки случай.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе и аз мразя Хамилтън ама... дайте да не прекаляваме Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение бил агресивен... еми нахъсано си е момчето, може би неразбирам много ама според мене точно такъв трябва да е стила на каране :) извинявам се ако не сте съгласни с мене......

До преди две години имаше подобен състезател в F1 иииииииии показа че агресията е добра за този спорт :) не съм му гледал ранните години защото съм бил доста малък обаче от четенe на информации и статистики за него разбрах че не е бил един от наи примерните и почтени състезатели а това му каране му е донесло 7 титли :) мене лично този тип каране ме кефи и ме изнервя това че дремя 2 часа пред тв и някой си Алонсо кара зад някой си друг през цялото състезание и не прави опити да изпреварва......... все пак F1 е зрелище а без такива като Хамилтън не става зрелище...

ICEMAN RULEZ :P

Публикувано изображение

[/quo Сега да се уто4ним-Шумахер затова спе4ели 7 титли ,защото не си носеше главата за украса ,а мислеше с нея.Аз съм следил кариерата на Шумахер от самото му на4ало и то4но тук е мястото да се разграни4и агресията от спортната злоба.А за тактиката на Шумахер с Рос Браун-няма изобщо да коментирам.Ако стила на каране на Хамилтън е еталон според теб,то за една година вси4ки състезатели ще са с контузии най-малко.Неговото е ГЛУПОСТ-вси4ки искат да са първи ама не може,важно е да завършиш ако нещо не ти върви.Спомни си Райконен как стана световен шампион миналата година-и пак Хамилтън се издъни при 90 процента спе4елана титла.За мен е кух като гъдулка

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Формула 1: Маса катастрофира на „Силвърстоун”

Публикувано изображение

Лондон. Пилотът на Ферари Фелипе Маса катастрофира по време на първата свободна тренировка за предстоящото Гран При на Великобритания. Бразилецът, който е водач в генералното класиране във Форума 1, бе най-бърз на „Силвърстоун”, но не успя да избегне инцидента, при който разби болида си в завой Stowe. Причина за катастрофата е масло, което се е разляло на пистата от болида на Фернандо Алонсо, чийто мотор изгоря по време на тренировката. Фелипе Маса се отърва бе особени наранявания, въпреки че машината му се завъртя, тъй като се движеше с около 210 км/ч, информира сайтът F1.com.

http://www.focus-sport.net/

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Формула 1: Хейки Ковалайнен спечели полпозишън на „Силвърстоун”

05 юли 2008 | 16:03 | Агенция "Фокус"

Лондон. Финландецът Хейки Ковалайнен спечели полпозишън за състезанието за Голямата награда на Англия на пистата „Силвърстоун”, предаде специалният пратеник на Агенция „Фокус” Веселин Мишев.

Очаквайте подробности!

edit

Формула 1: Хейки Ковалайнен спечели полпозишън на „Силвърстоун”

05 юли 2008 | 16:03 | Агенция "Фокус"

Лондон. Финландецът Хейки Ковалайнен спечели полпозишън за състезанието за Голямата награда на Англия на пистата „Силвърстоун”, предаде специалният пратеник на Агенция „Фокус” Веселин Мишев. Пилотът на Макларън Мерцедес даде време 1:21.049 минути и за първи път в своята кариера ще започне състезание от първа позиция. Изненадващо второ време даде Марк Уебър. Пилотът на Ред Бул спря хронометрите на 1:21.554. Трети остана световният шампион Кими Райконен (Ферари), а четвърти любимецът на местната публика Люис Хамилтън (Макларън Мерцедес). 23-годишният британец имаше реален шанс да спечели полпозишън на домашното си Гран При, но в решаващата трета част на квалификацията допусна пилотска грешка, която му коства ценни секунди. Ето и всички пилоти в челната десетка: 5. Ник Хайдфелд (БМВ-Заубер), 6. Фернандо Алонсо (Рено), 7. Нелсон Пикет (Рено), 8. Себастиан Фетел (Торо Росо), 9. Фелипе Маса (Ферари), 10. Роберт Кубица (БМВ-Заубер).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Браво, супер! Много се радвам, нека покаже какво може и се качи на най-високото място на почетната стълбичка утре.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз искам Хейки да направи нещо утре но... Както е тръгнал с тоя късмет няма да стане. Дано не стане като сънародника си Кими Райконен в годините когато беше в Макларън.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кими няма да остави Хейки така лесно да се измъкне напред. Предвид квалификацията аз си мисля,че Кими е сипал повече гориво тоя път. И на старта как е зад него ----само гледай :))))

Редактирано от [BG]Scarface (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кими няма да остави Хейки така лесно да се измъкне напред.

Предвид квалификацията аз си мисля,че Кими е сипал повече гориво тоя път.

И на старта как е зад него ----само гледай :))))

Човеко, ти гледа ли Q1, Q2 и Q3? какво Кими, какви пет лева?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега да се уто4ним-Шумахер затова спе4ели 7 титли ,защото не си носеше главата за украса ,а мислеше с нея.Аз съм следил кариерата на Шумахер от самото му на4ало и то4но тук е мястото да се разграни4и агресията от спортната злоба.А за тактиката на Шумахер с Рос Браун-няма изобщо да коментирам.Ако стила на каране на Хамилтън е еталон според теб,то за една година вси4ки състезатели ще са с контузии най-малко.Неговото е ГЛУПОСТ-вси4ки искат да са първи ама не може,важно е да завършиш ако нещо не ти върви.Спомни си Райконен как стана световен шампион миналата година-и пак Хамилтън се издъни при 90 процента спе4елана титла.За мен е кух като гъдулка

Абе не смятам че Шумахер е бил примерен от това което съм гледъл и от тези номера който е правил... Щом си му следил кариерата навярно сси спомняш, имало е едно състезание решаващо за Шуми от него е зависело дали ще стане за пореден път световен шампион или не...

Та на това състезание при голям дъжд верно но се забива в задницата на Култард ако не се лъжа спомняш си нали? По същия начин както сега плюете Хамилтън сигурно И мишо са го Плюели така "кой му е дал пък на тоя кницка", "що не гледа" ама да оставим това на страна...

Радвам се за Хейки че е на първо и че доказва че може повече от Хамилтън, радвам се и за Уебер че стана втори и в него има потенциал :P Кими млако на заде но момчето е яко и с желязна психик аще се справи някак си ;) утре се очартава доста интересно състезание, но за жялост няма да го гледам. Ще стискам яко палци за Кими И кубица зщотот те го могат и тази година един от тях ще е шампион... Който и да е ще се радвам.

P.S: Забравих да спомена и Детето чудо, наистинае талантливо детето Публикувано изображение надявам се за напред да се развива и да го вземат в по-добър отбор, ако е верно, че има качества за новия Шумахер то следващитете 10 години няма да ни бъдат скучни, само дано и състезателния хъс на Шумахер притежава а не само талант

аз май мно се разбъбрих

Редактирано от ПеЧеН ЛиГлЮ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Интересно. Тая писта трябваше да пасва по-добре на Ферари, отколкото на Макларън. Дали резултатите на са свързани с времето, което бе променливо и се очакваше дъжд? За мен обаче по-важното е, че първите 10 пилота се побраха в половин секунда при Q2, когато болидите бяха най-леки. Преди години се смяташе за добре, ако някой изостава на 3-4 десети от Ферари, а повечето отбори не можеха да си мечтаят и за една секунда изоставане. Очаквам интересно състезание. Мисля си, че всичко ще зависи от времето и настройките на болидите съобразно обстановката.

Публикувано изображение

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Формула 1: Люис Хамилтън спечели за първи път Гран при на Великобритания 06 юли 2008 | 16:42 | Агенция "Фокус" Дадфорд. Люис Хамилтън с Макларън спечели Гран при на Великобритания на пистата „Силвърстоун”, 9-и старт от сезона във Формула 1, предаде специалният пратеник на Агенция "Фокус" Веселин Мишев. Британецът направи отличен старт и от четвърто мина на второ място, като само след пет обиколки вече бе и лидер. До края на надпреварата той успя да задържи водачеството си и да спечели третата си победа за сезона и първа на тази писта. Втори завърши Ник Хайдфелд (БМВ-Заубер), а трети – Рубенс Барикело (Хонда). Така в генералното класиране вече лидери са трима пилоти с по 48 точки – Люис Хамилтън (Макларън), Фелипе Маса (Ферари) и Кими Райконен (Ферари).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Страхотно състезание за Хамилтън, несъмнено настройките на автомобила много му помогнаха, за да спечели така убедително. Браво и на Рубенс, който с брилянтна тактика успя да се качи на подиума. Шампионатът става все по-интересен, с оглед на това, че първите трима пилоти (Хамилтън, Райконен и Маса) са с изравнени точки, а четвъртия - Кубица е на 2 точки след тях.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Честито на феновете на Хамилтън. Много добро състезание за него. За съжаление късмета пак не беше на страната на Хейки. Браво и на Барикело. След САЩ 2005 пак е на подиума. Хайдфелд пък е бахти мазника... Хората не могат с един да го направят, а той ги изпреварва двама по двама... Така и не разбрах какъв беше проблема на Райконен след пъвия стоп. Предстоят ни интересни състезания. Към края на сезона очаквам Хайдфелд и Ковалайнен да наваксат и да настигнат първите четирима.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дейвидсън обиди публично Фелипе Маса Бившият пилот на разпадналия се тим Супер Агури Антъни Дейвидсън обиди пилота на Ферари Фелипе Маса, като публично се обърна към него с думите „Ти си боклук и не ставаш!”, изречени по повод слабото представяне на бразилеца по време на Гран при на Великобритания на пистата „Силвърстоун”. Маса, който е сред лидерите в генералното класиране при пилотите на шампионата във Формула 1, остана последен на „Силвърстоун” на цели 2 обиколки след победителя Люис Хамилтън. По време на състезанието бразилецът непрекъснато губеше контрол над колата си и се завърташе. Освен това Антъни Дейвидсън отправи сериозни упреци към Маса, че пилотът на „черните кончета” не се е съобразявал със сините флагове и не пропускал пред себе си застигащите го с една обиколка. „Фелипе винаги първи се оплакваше на събиранията на пилотите от тези, които винаги са последни и изостават с обиколка от лидерите. Те винаги му били пречили и не го пускали да мине. А сега какво направи той. Така ти се пада приятел, сега нещата се обърнаха. Ти си боклук и не струваш! Видя какво означава постоянно да ти размахват сини флагове”, злобее Антъни Дейвидсън. източник: Спорт НетИнфо

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване