Премини към съдържанието
capnemo

Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

Препоръчан отговор


gpedit.msc
Computer Configuration > Administrative Templates >Windows ComponentsWindows Update

Do not include drivers with Windows Updates > Disable
Snap1.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И това не помага.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като промени политиката обнови ли политиките за машината?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как да ги обновя - рестарт ли да направя?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

cmd as admin
gpupdate /force


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма промяна (за всеки случай пробвах и да му дам enable).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Raze написа:

за всеки случай пробвах и да му дам enable

Т.е. забраняваш търсенетоо

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И на трите опции го пробвах - enable/disable/not configured, разлика няма. След всяка промяна правих съответно

gpupdate /force

като администратор, дава, че са променени настройките, даже в windows update ми излизаше, че някои настройки са конфигурирани от администратор. Там също не дава да има нови драйвери, каквато и промяна да правя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 часа, DarkEdge написа:

Това, че уточняването го приемаш като заяждане си е твой проблем. ФАКТ е, че 18898 излезе на 15.05.

Факт е , че 20 H1 излезе през 02.2019 

Какво ти уточняване? На всяко мой коментар се заяждаш, сякаш аз не умея да чета и не знам английски или немски език. Преди да напиша коментар проверявям, трия  по 10 пъти.

Аз не пльоскам ей така информация без да прочета или да осмисля. 

Поздрави. Както и да е.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, Raze написа:

не дава да има нови драйвери

А всъщност ума ли нов драйвър за някой от компонентите?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма как да разбера, изобщо не се свързва онлайн, за да търси. Това е проблема, ако не си разбрал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имах предвид с проверка по HW ID в мрежата/при производителя на компонента.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е това въпроса, дай да видим защо изобщо не се свързва с базата данни, за да търси драйвери, когато му задам ръчно търсене, това ми е интересно... Гледах "hosts" файла, абсолютно нищо няма, както и в другите файлове в папката. Пробвах да спра изцяло windows firewall - няма промяна. Все едно нещо му забранява да проверява онлайн за драйвери, но не мога да разбера какво и защо. Иначе пробвах да изтрия драйвера за wifi адаптера, който ползвам и без интернет даваше, че няма драйвер. След като пуснах през телефона usb tethering си намери и инсталира драйвера, макар и от 2010 година (имам по-нов от 2013 от сайта на производителя) и казва, че няма по-нов.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

На вътрешните - честито - 18908

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Полезно четиво за управлението на паметта, prefetch, superfetch в новите издания на Windows 10:
http://www.outsidethebox.ms/19318/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

давайте идеи как да спра това в 1809 LTSC
699763221_.JPG.7654ac7bc064f599d3c8f05e4b838d13.JPG

пп
нищо полезно не намирам за  error 0x8024a21e

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А за коя KB става дума?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

след почистване с regorganizer, пак иска да дръпа тая проклетия
651199911_.JPG.07b4277a270010bb31b477bc5d0adc0b.JPG

преди 1 минута, DarkEdge написа:

А за коя KB става дума?

иска да обновява версията, като в линка който ти дадох

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Последно за 2019LTSC ли става дума или за 1903?
Пробва ли с отстраняване на проблеми с инструмента на Windows?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И при мен е същото положение

 

Без име 11.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 7 минути, DarkEdge написа:

А за коя KB става дума?

току що видях това
ще има ли ефект според теб?
да пробвам ли?
 

Windows Registry Editor Версия 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ WindowsUpdate \ OSUpgrade]
"BlockFeatureUpdates" = DWORD: 00000001

 

преди 1 час, дръндю написа:

давайте идеи как да спра това в 1809 LTSC

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, DarkEdge написа:

Последно за 2019LTSC ли става дума или за 1903?
Пробва ли с отстраняване на проблеми с инструмента на Windows?

За LTSC 

Но се появи и при нас 1903

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
 
 
 
преди 1 минута, дръндю написа:

Windows Registry Editor Версия 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ WindowsUpdate \ OSUpgrade] "BlockFeatureUpdates" = DWORD: 00000000

И рестарт

Там можеш да добавиш и 

"AllowOSUpgrade"=dword:00000001

Вссъщност ти не искаш да се инсталира, да? Тогава 
Windows Registry Editor Версия 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ WindowsUpdate \ OSUpgrade]
"BlockFeatureUpdates" = DWORD: 0000000
1
"AllowOSUpgrade"=dword:00000000

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не намирам този ключ 

 OSUpgrade]

 

 

Без име 55.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, Pig написа:

Не намирам този ключ 


 OSUpgrade]

 

Без име 25.png

Създай го, щом го няма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от TheLiridShot
      Zdraveite kak moga da preinstaliram PC to si bez da mi se istriva windowsa. ps Windows 10 pro sum i mi e kupen!
    • от DarkEdge
      Попаднах на инструмент, работещ без инсталиране и осигуряващ без достъп до настройките на Windows от едно място от WinTools.info:



      След стартиране се настанява в областта при часовника и осигуряващ каскаден достъп до различните настройки на Windows 10

      Частично поддържа работа в Windows 7/8.1
      Страница
      Изтегляне
       
    • от Този
      Здравейте. Не знам дали това е правилния раздел във форума не видях по-подходящ.
      И така.. Имам лаптоп Асус с видеокарта GeForce 920mx, под уин 10. Днес исках да я използвам, но в device мениджъра видях че е маркирана с жълт удивителен - код 43 (windows has stopped this device). Потърсих решение в мрежата и това което предлагаха беше преинсталация на драйвъра. Това и направих, като използвах оригинален драйвър от диска който беше с покупката на лаптопа - след рестартирането обаче като опитах да отворя отново device manager да видя дали има промяна на статуса всичко блокира, курсорът не помръдваше и се наложи да спра машината от power бутона. Като я включих отново първоначално показва логото на асус но след това когато трябва да зареди уина екранът стои черен. След това компютърът сам се рестартира и изкара едни менюта с предложения за поправка. Ето малко снимки:
      https://i.postimg.cc/50t2h9S3/IMG-20190321-172923.jpg
      https://i.postimg.cc/kGmqnnxz/IMG-20190321-173727.jpg
      Опитах първо с обикновен рестарт и продължаване към уиндоус - никакъв резултат.
      https://i.postimg.cc/6QX0Lgfw/IMG-20190321-173808.jpg
      След това с трабълшутъра (долу в ляво) също не помогна.
      https://i.postimg.cc/Znt6PDNp/IMG-20190321-173650.jpg
      https://i.postimg.cc/BnLDy0CH/IMG-20190321-173701.jpg
      https://i.postimg.cc/7LLgV2WP/IMG-20190321-172116.jpg
      https://i.postimg.cc/xjGcXd66/IMG-20190321-171939.jpg
      Нямам точка за възстановяване.
      Опитах опцията 'възстановяване на системен образ' с инсталационна флашка, но не открива такъв:
      https://i.postimg.cc/j5105PGD/IMG-20190321-181310.jpg


      Опитах и опцията 'използване на устройство' което води къмнекран за преинсталация на уин.
      И последното което виждам е нулиране.
      https://i.postimg.cc/43Vng4qk/IMG-20190321-173802.jpg
      Въпросът ми е дали все пак има някакъв начин да се размине без нулиране или преинсталация?
       
       
      Между другото само да вметна това нещо го писах от телефон и трябва да ви кажа че беше просто ужасно. При всяко местене на курсор заради типографска грешка или да добавя линк екранът се изстрелва горе в началото, и следва едно постоянно скролиране надолу. Да не говорим как въобще мога да маркирам част от текста за да го подчертая примерно, при пложение че щом пипна полето и скача нагоре? Ами не намерих начин за съжаление. Веднъж дори не уцелих и тръгна да зарежда някаква друга страница от форума, добре че поне текста се съхранява. Не знам уеб дизайнерите дали да го тествали за мобилни устройства, но наистина е някакъв ужас, докато го завърша хиляди пъти съжалих че въобще се захванах.
    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от andrianivanov
      Да се похваля От време на време чета в KALDATA за намаления на Windows и Office но днес си закупих Windows 10 Home за 3.45 €
      И с това ако ми кажете че не съм изтрепъл рибата Очаквам от Вас промоция от 0.01 цент
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...