Премини към съдържанието
capnemo

Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

Някой има ли представа кой процес държи Task View (този екран, който се показва при Win+Tab)? При мен след известно време работа preview-тата на прозорците стават прозрачни (същото и за диалога при Alt+Tab). Убиване на explorer.exe не помага. Интересното е, че ако посегна да направя скрийншот, се показват, после пак изчезват.

Говоря за ей този екран:

image.thumb.png.e9a65b141d5a23065c76611e64683734.png

... само че при мен стоят като прозрачни картинки, показват си само рамката, когато ги посоча.

 

P.S. 18890 е това.

Редактирано от killchain (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да реинсталираш видео драйвъра

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може и само рестарт на видеодрайвера за да се види дали там е проблема:

Win+Ctrl+Shift+B

https://betanews.com/2016/11/14/how-to-restart-graphics-driver/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Raze написа:

Може и само рестарт на видеодрайвера за да се види дали там е проблема:

Win+Ctrl+Shift+B

https://betanews.com/2016/11/14/how-to-restart-graphics-driver/

Да, това помага (остава едно примигване, но него си го имаше и преди). Мерси много! Не ми беше попадало...

Ще пробвам и преинсталация на драйвера утре да видя дали ще се появи пак.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това "примигване" при рестарт на видео драйвер е нормално, няма как да стане иначе, при условие, че се деактивира и активира наново видео адаптера. Да не би да има хардуерен проблем с видеокартата? Ако е клоквана я върни на фабрични честоти и виж дали ще ти се появява пак проблема. Виж и в "event viewer/windows logs/system" дали има някакво събитие, свързано с видеото.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, едва ли е драйверът, това си го има от доста време и предполагам, че е бъгава имплементация, просто ме дразни.

Виж какво става с последния прозорец:

https://imgur.com/7UaJIH8

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С многомониторна система ли си?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 3 минути, DarkEdge написа:

С многомониторна система ли си?

Да, но е същото и като оставя само един монитор включен.

Edit: всъщност не, така и не можах да възпроизведа примигването на прозореца на един монитор, но това "прескачане" на заглавията пак си го има.

Редактирано от killchain (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

В среда на 18890 ли си?
Проблемът е в драйвъра в многомониторен режим

 


Сега кажи, че е на AMD/ATi

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Машината от подписа ми. GTX 1080 с Game Ready драйвер v. 430.50.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Пробвай Creator Ready 419.67
А пробвал ли си с Win+Tab как се превключва?
Виж и тази тема

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо не опиташ предпоследната версия на драйвера .Понякога последния има бъгове .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Windows Subsystem for Linux 2
(Linux kernel 4.9)

runwsl.gif

“WSL 2 is up to 20xfaster than WSL 1 at unpacking a zipped tarball”

Нов terminal за Windows:
 

 

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хубава грешка, хахах!

spacer.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

 

на 7.05.2019 г. в 12:06, DarkEdge написа:

Пробвай Creator Ready 419.67
А пробвал ли си с Win+Tab как се превключва?

Creator Ready съм го пробвал, но сякаш се отразява негативно на игрите. Ще видя сега как ще е с Game Ready 430.64.

Основно това си ползвам така или иначе, даже съм го закачил за единия бутон на мишката.

на 9.05.2019 г. в 9:44, DarkEdge написа:

Снощи го сложих, първия път нещо не щеше да се инсталира, от втория опит успя. Изглежда като да върви доста плавно. Предложеното от @Raze Ctrl+Shift+Win+B обаче сега ми предизвиква рестарт на системата вместо рестарт само на графиката.

Редактирано от killchain (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, killchain написа:

Ctrl+Shift+Win+B обаче сега ми предизвиква рестарт на системата вместо рестарт само на графиката.

Вероятен проблем с драйвъра (реинсталирай драйвъра) или системни файлове (направи проверка sfc) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, DarkEdge написа:

Вероятен проблем с драйвъра (реинсталирай драйвъра) или системни файлове (направи проверка sfc) 

С новата версия на драйвера се рестартира както трябва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам проблем с динамичната плочка на MS store.Не се включва при никакви обстоятелства.Пробвах с преинсталиране с Powershell,Wsreset,Reset live tile в регистратурата.....Ако някой се сеща друг вариант да сподели.Win 10 1809 "прясно" инсталиран.Единствената разлика е,че ползвано ISO с промените от март.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитай да ресетнеш MS store.

Windows   + R

wsreset.exe (ОК)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, vpvelev написа:

Опитай да ресетнеш MS store.

Windows   + R

wsreset.exe (ОК)

 

преди 10 часа, #Darth Vader написа:

Пробвах с преинсталиране с Powershell,Wsreset

Най-вероятно ще трябва да направиш Refresh  на Windows

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  Вчера, на компютъра с Уиндоус 10 хоум дойде и се инсталира освен един куп други, и кумулативна актуализация КВ 4494441, а версията стана 17763.503 . Включвам днес-и същата работа. Същата актуализация, инсталацията протече по подобен начин, изобщо не му мина през акъла, че я има вече. Да не са ги направили двутактни? Има ли впечатления по въпроса другаде?

44.png

45.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Изтрий папката C:\Windows\SoftwareDistribution\Download
Ако не помогне, в cmd изпълни:
net stop trustedinstaller
net stop wuauserv
rd /s /q C:\Windows\SoftwareDistribution
net start wuauserv
net start trustedinstaller

 

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   3 потребители

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от TheLiridShot
      Zdraveite kak moga da preinstaliram PC to si bez da mi se istriva windowsa. ps Windows 10 pro sum i mi e kupen!
    • от DarkEdge
      Попаднах на инструмент, работещ без инсталиране и осигуряващ без достъп до настройките на Windows от едно място от WinTools.info:



      След стартиране се настанява в областта при часовника и осигуряващ каскаден достъп до различните настройки на Windows 10

      Частично поддържа работа в Windows 7/8.1
      Страница
      Изтегляне
       
    • от Този
      Здравейте. Не знам дали това е правилния раздел във форума не видях по-подходящ.
      И така.. Имам лаптоп Асус с видеокарта GeForce 920mx, под уин 10. Днес исках да я използвам, но в device мениджъра видях че е маркирана с жълт удивителен - код 43 (windows has stopped this device). Потърсих решение в мрежата и това което предлагаха беше преинсталация на драйвъра. Това и направих, като използвах оригинален драйвър от диска който беше с покупката на лаптопа - след рестартирането обаче като опитах да отворя отново device manager да видя дали има промяна на статуса всичко блокира, курсорът не помръдваше и се наложи да спра машината от power бутона. Като я включих отново първоначално показва логото на асус но след това когато трябва да зареди уина екранът стои черен. След това компютърът сам се рестартира и изкара едни менюта с предложения за поправка. Ето малко снимки:
      https://i.postimg.cc/50t2h9S3/IMG-20190321-172923.jpg
      https://i.postimg.cc/kGmqnnxz/IMG-20190321-173727.jpg
      Опитах първо с обикновен рестарт и продължаване към уиндоус - никакъв резултат.
      https://i.postimg.cc/6QX0Lgfw/IMG-20190321-173808.jpg
      След това с трабълшутъра (долу в ляво) също не помогна.
      https://i.postimg.cc/Znt6PDNp/IMG-20190321-173650.jpg
      https://i.postimg.cc/BnLDy0CH/IMG-20190321-173701.jpg
      https://i.postimg.cc/7LLgV2WP/IMG-20190321-172116.jpg
      https://i.postimg.cc/xjGcXd66/IMG-20190321-171939.jpg
      Нямам точка за възстановяване.
      Опитах опцията 'възстановяване на системен образ' с инсталационна флашка, но не открива такъв:
      https://i.postimg.cc/j5105PGD/IMG-20190321-181310.jpg


      Опитах и опцията 'използване на устройство' което води къмнекран за преинсталация на уин.
      И последното което виждам е нулиране.
      https://i.postimg.cc/43Vng4qk/IMG-20190321-173802.jpg
      Въпросът ми е дали все пак има някакъв начин да се размине без нулиране или преинсталация?
       
       
      Между другото само да вметна това нещо го писах от телефон и трябва да ви кажа че беше просто ужасно. При всяко местене на курсор заради типографска грешка или да добавя линк екранът се изстрелва горе в началото, и следва едно постоянно скролиране надолу. Да не говорим как въобще мога да маркирам част от текста за да го подчертая примерно, при пложение че щом пипна полето и скача нагоре? Ами не намерих начин за съжаление. Веднъж дори не уцелих и тръгна да зарежда някаква друга страница от форума, добре че поне текста се съхранява. Не знам уеб дизайнерите дали да го тествали за мобилни устройства, но наистина е някакъв ужас, докато го завърша хиляди пъти съжалих че въобще се захванах.
    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от andrianivanov
      Да се похваля От време на време чета в KALDATA за намаления на Windows и Office но днес си закупих Windows 10 Home за 3.45 €
      И с това ако ми кажете че не съм изтрепъл рибата Очаквам от Вас промоция от 0.01 цент
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия.