Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


 

...Ти четеш ли изобщо какво пиша?...

 

...Знам, че аз и още трима души НЕ успяхме да купим нищо не защото спахме по това време, а по други причини....

А ти прочете ли статията, или само коментара отдолу?И с какво мислиш, че ти и тези трима души сте с нещо привилегировани и на Вас трябва да се обърне специално внимание!

Организирай ти такава мащабна кампания да видим ще се справиш ли!

Схващаш ли изобщо какво имам предвид се чудя?

 

Приключвам със спама.Пишете си само Вие умните.

Редактирано от skalata_73 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 И с какво мислиш, че ти и тези трима души сте с нещо привилегировани и на Вас трябва да се обърне специално внимание!

 

 

И аз и моите трима познати и другите 70 000 души и останалите 739 000 посетители - всички сме привилегировани, защото сме клиенти и всички си даваме парите (или поне искаме).

 

Аз изложих гледната си точка.

Ти също изложи твоята (тоест споделяш нечия написана някъде си).

 

До тук със спама, а в темата ще пише всеки, без значение колко му е коефициента за интелигентност.

 

Приятна вечер и лека нощ!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз и моите трима познати и другите 70 000 души и останалите 739 000 посетители - всички сме привилегировани, защото сме клиенти и всички си даваме парите (или поне искаме).

 

Аз изложих гледната си точка.

Ти също изложи твоята (тоест споделяш нечия написана някъде си).

 

До тук със спама, а в темата ще пише всеки, без значение колко му е коефициента за интелигентност.

 

Приятна вечер и лека нощ!

По тая логика всички са привилегировани, но не на всички може да се ,,угоди,, Няма стока за всеки!Схващаш ли ми мисълта?

 

Приятна вечер и на теб!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Утре, 08.12 също щяло да има отстъпки в магазина.

Казвам го в случай, че някой не знае.

Редактирано от algor (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Леле що писаници, че дори се изпокарахте заради този електронен магазин! Мен пък не ме интересуват "черни" или бели петъци, промоции и пр. дребни търговски хитринки! Друга тактика си имам т.е. установил съм,че малко преди да дойдат тези "черни" петъци, то цените са толкова свалени, че пак си заслужава покупката и това без да си късам нервите, да будувам или да рискувам да си заклещя пръст между клавишите на клавиатурата и поради инфекция да го ампутират заради едното бързане - мига да хвана!  :giggle1: Това са и най рисковите периоди за покупка!

Редактирано от Black Power (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Големи са измамници тия мамалиги!!! ;(
Вчера(08.12.2014) имаха рожден ден и пак предложиха голямо намаление на някои стоки, уш!
И какво се получи, харесах си една машинка за подстригване Ремингтон НС5400.
Естествено първо сравних цените в нет пространството.
Да тяхната наистина беше най ниска!
После сравних описанието им, с това на сайта на производителя.
И отново всичко беше ОК.
Бях хем радостен, хем се чудех къде ще ме излъжат от тук на татък.
Мислех си че или машинката няма да работи, или ще е отремонтирана веднъж вече.
И днес машинката дойде.
Браво. Отварям кутията, всичко си е на лице. Браво. Гледам всичко пакетирано заводски с оригинално вакумирани найлончета, не отваряно, викам си, до тук добре. Разопаковам машинката, включвам я и хоп....
работи. Супер, викам си аз. Тия се оказаха наистина коректни.
Вадя книжката и какво да видя!
Модела бил с един клас по на долу!!! ;(
Вместо поръчания от мен и промотиран от тях модел НС5400, хората ми изпратили HC 5200!!!
Разлика между двата модела има!
Не знам неволна грешка ли е това(много ме съмнява обаче) или си е чиста и умишлена измама, но грешката е факт!
Изпратения ми модел, можех да си закупя на същата цена и от магазина до нас!
Но другият беше с минимум 20лв. по-скъп!!! Затова и си го поръчах от тях, заради цената им!
Но уви. Големи били измамници!
Интересното беше, че поръчах машинката към 10.00 сутринта и след обяд, към 14.00чс опитах да я покажа на един колега, и нея вече я нямаше на сайта им! Докато на други продукти просто пишеше  "изчерпан"!
Значи измамата не е била неволна грешка!!! ;(
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Върни я и искай да ти я подменят.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Важно е какво пише на гаранционната карта и фактурата. Ако са обкърали,ще ти я подменят, иначе да връщат парите.

Редактирано от vasettoo (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От ден - два са увеличили срока на връщане на даден продукт на 30 дни.

 

 

Услугата “30 дни право на връщане” се предлага само за продуктите, предлагани и доставяни директно от eMAG и не се предлага за продукти закупени от Marketplace партньори. Партньорите в eMAG Marketplace са задължени да спазват законовия срок от 14 работни дни за връщане на продукта, но могат да предложат по-дълъг срок по свое усмотрение. Информация за политиката за връщане ще намериш на информационната страница на съответния партньор на eMAG.bg.

 

Услугата „30 дни право на връщане „ е валидна както за физически лица, така и за юридически, закупили продукти от eMAG ( Dante International S.A. ). За да се възползваш от тази услуга трявбва да попълниш формуляра за връщане на продукт не по късно 30 дни от датата на доставка. Формулярите попълнени след 30 дни от датата на доставката на съответния продукт, няма да се вземат предвид.

 

Връщането на продуктите се извършва, чрез куриерска фирма в сътрудничество с eMAG. След  попълването на формуляра и неговото одобрени от наш служител, ще бъде изпратен куриер до 48 часа да вземе съответния продукт на посочения от теб адрес.

 

 

Условия за връщане:
-    Ако си закупил повече се позволява връщане на само 1 бройка разопакован продукт. Останалите ще бъдат приети само и единствено, ако всички кутии/опаковки са оригинални и не е повредена тяхната цялост;
-    При връщане на продукта траябва да присъства оригиналния Сертификат за гаранция, с който е доставен;
-    В случай, че върнатия продукт е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, продукти уведени от токови удари, липсващи аксесоари, сертификат за гаранция, си запазваме правото да решим дали да приемем продукта и също така да приспаднем сумата за възстановяване по нанесените щети на продукта. При такова решение, клиентът ще бъде уведомен при постъпването на продукта в нашия сервиз и неговата проверка;
-    Тази услуга не е валидна при покупка на едро ( Корпоративни продажби);
-    Запазваме правото си да откажем връщането на продукти от клиети, които използват често тази услуга ( по злоупотребяващ начин).

 

Тъй като ги знам що за стока са и се обзалагам, че от 100 опита за връщане ще признаят два продукта за възстановяване на парите (и то-най-евтините), моля някой като/ако се възползва от тази нова опция да сподели после опита си.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Без никаква реклама само мога да споделя отличните си впечатления от  магазина! Вече пета поръчка на стойност около 280 лева ми изпълняват в рамките на 20 часа, като ми се обаждат предварително, даже кога ще е поръчката при мен с куриера. Куриерската служба също е абсолютно точна. В рамките на месец и половина имам закупени доста инструменти, които бяха опаковани в оригиналните кутии, неразпечатвани и отлично работещи. Мога да потвърдя и още нещо.

 За 4-ти път получавам ваучър за отстъпка единият от които е на стойност...точно 100 лева! Написах им и 2 благодарствени писма на тяхната страница, на която имам регистрация.Личните ми впечатления са отлични и отново ще се обърна точно към тях за следващите продукти! Може и да са се случили на някого недоразумения, което е в рамките на нещата, но мисля че при един контакт по телефона, всичко може да се разреши много бързо.По телефона са много любезни и отговарят на всеки един въпрос, изчерпателно. Това ми е личното наблюдение от интернет магазина на ""ëMag""

Допълнение към горният коментар

Напълно подкрепям колегата от горният пост. Давам веднага пример: Фотоапарата, който си закупих при тях струва 112 лева, докато в "Зора"....170. Става въпрос за "Олимпус - model170

цените са такива, щото в повечето случаи не получаваш касов бон ( и съм сигурен, че повечето клиенти избират наложен платеж...)...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никога не купувай на сляпо от тях,първо провери 2-3 сайта,защото имат грешна информация или пък вдигат цените и ги намалят,колкото си им е реалната цена (не винаги,но го правят) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наскоро си взех от тях нов HDD (от хибридните на Seagate) и (естествено) зачаках обаждане по телефона за потвърждение на поръчката. Такова обаче не последва  :eek: . За сметка на това, в акаунта ми, поръчката си бе задвижена и си се обработваше по каналния ред. Десетки пъти съм пазарувал онлайн - от тях за пръв път. Егати на юнашкото доверие работят тия - това е изключително непрофесионално!  Че аз утре така мога да поръчам телевизор за комшията и след ден той да "цъфне" пред вратата му  :lol6:.

Както и да е...Дойде накрая и дискът, който беше така левашки опакован, че при изваждането от пакета просто се "изсули" и падна от близо метър на килима. Може и това да е била и "целта" на опаковането - знам ли. Последваха няколко "благословии" към цялата мамалигарска общност, от моя страна. После отиде половин ден за тестове на харда - оказа се, че всичко е наред и от тогава си вдигнах мнението за Seagate.

Втори път, доста ще се замисля дали да си поръчам нещо от тях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наскоро си взех от тях нов HDD (от хибридните на Seagate) и (естествено) зачаках обаждане по телефона за потвърждение на поръчката. Такова обаче не последва  :eek: . За сметка на това, в акаунта ми, поръчката си бе задвижена и си се обработваше по каналния ред. Десетки пъти съм пазарувал онлайн - от тях за пръв път. Егати на юнашкото доверие работят тия - това е изключително непрофесионално!  Че аз утре така мога да поръчам телевизор за комшията и след ден той да "цъфне" пред вратата му  :lol6:.

Както и да е...Дойде накрая и дискът, който беше така левашки опакован, че при изваждането от пакета просто се "изсули" и падна от близо метър на килима. Може и това да е била и "целта" на опаковането - знам ли. Последваха няколко "благословии" към цялата мамалигарска общност, от моя страна. После отиде половин ден за тестове на харда - оказа се, че всичко е наред и от тогава си вдигнах мнението за Seagate.

Втори път, доста ще се замисля дали да си поръчам нещо от тях.

Имам закупени пералня,фурна за вграждане и газов плот,Уредите ми дойдоха на следващия ден!Доволна съм! Препоръчвам ги :)  Газов плот,неизвестна за мен марка,но съм страшно доволна.Фурната е от същата марка като газовия котлон,отново нямам забележки!Работи много тихо и  готвя с удоволствие .Пералнята  не отстъпва по нищо от "по марковите" една идея по шумна е,но пере перфектно! 

http://bit.ly/1tGNszq

Редактирано от Vesi Petrova (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някаква тридневна "Революция на цените" върви в сайта им от днес (пак), а доколко са революционни преценете сами.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ае влез през фалшив профил да можеш да виждаш рекламите. Изяли са почти половината площ на индекса :D :

 

nvioxcj.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Въпрос към по-опитните с Емаг. Пазарувам за първи път. Поръчах артикул грешен модел или иначе казано искам да го заменя за сходен, но малко по евтин. Пуснах поръчката вчера, а днес пратката вече пътува към офиса на Еконт и най-вероятно понеделник ще пристигне. Поръчката е с наложен платеж до офис. Въпроса ми е какви са възможностите оттук насетне? Каква им е процедурата по замяна, колко време отнема и трябва ли да плащам някаква неустойка/обратна доставка и пр.?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз също съм доволен от тях. В началото на Март си поръчах телефон. Доста бързо го доставиха. След няколко дни екрана - Blank Display. Пуснах формуляр - до 2 дни го взеха и след 13 дни го върнаха.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бе тъпото при тях е, че в сайта им няма опция за отказване на поръчката.Аз така веднъж се бях набутал с два чифта слущалки, щото ми се бъгна акаунта и е отчело, че съм маркирал 2х.Но добре, че бяха общо 15 кинта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бе тъпото при тях е, че в сайта им няма опция за отказване на поръчката.Аз така веднъж се бях набутал с два чифта слущалки, щото ми се бъгна акаунта и е отчело, че съм маркирал 2х.Но добре, че бяха общо 15 кинта.

Нали се обаждат за потвърждаване на поръчката ,казваш че си объркал и искаш 1 бройка, поне преди така беше ,скоро не съм пазарувал при тях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нали се обаждат за потвърждаване на поръчката ,казваш че си объркал и искаш 1 бройка, поне преди така беше ,скоро не съм пазарувал при тях.

 

Вече не се обаждат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мнение на (бивш) клиент:

 

  •  
  •  
avatar92.jpg?1424608037
nikitz преди 2 месеца

еМАГ –между лоялността и истината

С настоящата статия ще се опитам на кратко да разкажа отношението на този румънски сайт към мен като потребител.А изводите нека всеки сам си направи.И така.....
Стъпвайки на нашия пазар с масирани реклами,черни петъци,бели петъци и тем подобни подплатени с уж ниски цени реших и аз като хиляди клиенти да се възползвам от т.н. тънкаана,която ми се предоставя.
Пазарувах от тях много пъти пренебрегвайки както предупрежденията на КЗП/комисия за защита на потребителя/,така и многото негативни мнения на потребители по форумите,къде на някой му забавили поръчката,на друг му пратили друго,несъответствия в поръчани артикули откъм параметри,дефектни стоки и прочее,всичко свързано с разправии предимно чрез мейл и телефонни разговори и всички негативи за сметка на потребителя.
През всичкото това време водейки се от факта,че аз не съм имал проблеми,се отнасях към тези предупреждения със снизхождение,с мисълта,че... това са хора които са в конкуренция с еМАГ ,такива които не знаят какво поръчват или хора които са „изтеглили късата клечка”.Казвах си „Нормално е в нашия свят”.
Нормално но се оказа,че и аз се оказах потърпевш от тях за което ще копирам тук цялата кореспонденция с този румънски магазин,който не само че няма сервиз тук в БГ,но и при проблемни ситуации няма отговор на запитванията или рекламациите ти.Просто си мълчат и на мейла ти се генерира автоматичен обратен такъв с който те уведомяват,че „Здравей /еди кой си/Твоето съобщение от дата 15 февруари 2015 r. беше регистрирано под номер: 927400
Консултант на eMAG ще ти отговори след проучване на ситуацията
Екипът на eMAG”
Меко казано ядосан съм,предвид факта,че чрез мои постове,изказани мнения и препоръки съм предоставил на еМАГ минимум 80 клиента/те от своя страна колко...не ме касае/ и за това реших пишейки тук и по всички форуми които се сетя да изкупя вината си към някои които са пострадали заради моите препоръки.По-добре късно,отколкото никога моля,всички за извинение.
Започвам
При поредната поръчка на телефон след време екрана изсветля и не позволяваше калибриране.Огледах го,рестартирах-нищо.Тук подчертавам,че нямаше спукано,счупено или каквото и да е по дисплея както твърдят след близо 2/дву/месечната одисея по връщане на продукта от еМАГ.Така!
Писах писма много,тъй като за това време хората ходят до МКС/междунар.косм.станция/ и се връщат,но не предполагах,че има други космонавти наречени еМАГ.По средата на това време получих обаждане от консултант,който каза че дисплея бил спукан и гаранцията не го покрива.Отговорих,че няма такова нещо пратил съм го...еди как си.Той отвърна,че ще отнесе въпроса към сервиза и това беше. Поръчката е регистрирана от еМАГ на 12.01.2015 год. за продукт: Мобилен телефон Allview A5 Duo, Dual SIM, Черен A5 DUO 1бр.
Върнаха ми го в същото състояние в което го пратих на 19.02.2015 год.
Копирам комуникацията ни и,ако има и други”изгорели” от този магазин да постват.

----- Цитат от Service eMAG ([email protected]), на 28.01.2015 в 18:11 -----
Уважаем клиент,
Уведомяваме ви, че сервизния лист eMAG с №. 1058678, беше завършен със статут: Ремонтът е отказан от клиента
Продуктът ще бъде изпратен в рамките на 24-48 ч. чрез куриер, на посоченя от Вас адрес. eMAG
С уважение, Екипът eMAG

Николай Цветков ----- Препратено писмо от [email protected] -----
Дата: 28.01.2015 в 20:46 Подател: [email protected] Относно: RE: Становище по сервизна заявка 1058678 Получател: Service eMAG ([email protected])
Здравейте, След днешно/28.01.2015 год./обаждане на ваш служител от тел.№ +35924927200 в 15.31ч.и проведения разговор НЕ СЪМ ИЗКАЗАЛ СТАНОВИЩЕ ПО МОЙ ОТКАЗ !!! Служителят обясни,че дисплея бил спукан което както му казах в разговора не отговаря на истината.Обясних му,че в един момент изсветля дисплея и не можеше да се коригира,НО ТЕЛЕФОНА РАБОТЕШЕ и освен,че заради изсветляване не се виждаше контрастно други проблеми нямаше.Предположението ми което изказах пред служителя ви беше изгорели пиксели или друго,но както казах и на него-не съм експерт за да го твърдя. Тоест пращайки ви продукта моб.тел.Allview A5 duo,в оригиналната му опаковка с всички документи както го бях получил по него пукнато,спукано или каквото и да е НЯМАШЕ. Обясних на същия служител,че нееднократно в сайта ви,както и в писма съм споделял в графа/мнения и препоръки/ за това,че при връщане на продукт от нас като клиенти не се подписва приемо-предавателен протокол в който да се посочи как и в какъв вид се взима продукта.Това съм го писал преди близо 1година като превантивна мярка за да не се случват тези неща които други клиенти пишат по форумите и което и аз в момента изпитвам.Началник склад съм,така че може и професионално изкривяване да го наречете,ако желаете. Накрая пак подчертавам,че НЕ СЪМ ИЗКАЗАЛ СТАНОВИЩЕ ПО МОЙ ОТКАЗ КАКТО И ПРАЩАЙКИ ВИ ПРОДУКТА НЕ СЪМ ГО ПРЕДАЛ СПУКАН,ПУКНАТ,СЧУПЕН И ПР.!!!
Очаквам вашето становище и моля,не пишете неща като"Ремонтът е отказан от клиента",тъй като това не отговаря на истината.
За сега оставам с поздрави, Николай Цветков

----- Препратено писмо от [email protected] -----
Дата: 09.02.2015 в 18:50 Подател: [email protected] Относно: Запитване по сервизна заявка 1058678 Получател: [email protected] Копие: [email protected]
Здравейте,
Предвид прекрасните ни взаимоотношения към момента реших да направя запитването си чак сега,близо 2/два/месеца след регистриране на рекламацията ми от молба за връщане номер: #259214 получена и регистрирана в сервиза на еMAG под сервизен номер #1058678 на 12.01.2015 год. за продукт: Мобилен телефон Allview A5 Duo, Dual SIM, Черен A5 DUO 1бр. Бих желал актуална информация за движението по изпълнение на заявката по възможност чрез мейла.
Оставам с приятелски поздрави,
Николай Цветков

16.02.2015 г. 18:35
Nikolay Tzvetkov
Здравейте,
С настоящето отново/за трети път/правя запитване относно статуса на рекламацията ми от молба за връщане номер: #259214 получена и регистрирана в сервиза на еMAG под сервизен номер #1058678 на 12.01.2015 год. за продукт: Мобилен телефон Allview A5 Duo, Dual SIM, Черен A5 DUO 1бр. Не бих искал все още да пускам жалби до компетентните български институции тъй,като се надявам това близо 2/дву/месечно забавяне да се дължи на технически проблем по комуникацията между Вас и Сервиза,както и по отремонтирането на продукта.До сега негативните мнения на Ваши клиенти по форумите,както и на КЗП не бяха меродавни за мен защитавайки безпроблемните ни взаимоотношения.Надявам се да не съм грешал в оценките си.
Все пак очаквам информация относно статуса на заявката ми
Все още с приятелски поздрави,
Николай Цветков
P.S. Същото пускам и в страницата Ви във Фейсбук

• От тук следваше мълчание и от страницата на еМАГ и тук във Фейсбук/оказва се,че от тук отговарят а чрез мейл-не/получавам отговор от тях:

16.02.2015 г. 18:23
eMAG Bulgaria В случай, че не получите продукта в следващите дни, моля пишете ни за да проверим.

После пак от Фейсбук получавам:

18.02.2015 г. 10:51
eMAG Bulgaria Здравейте, Причината за повредата е „приложен огромен натиск върху устройството“, поради което гаранцията отпада, не сме получили потвърждение от вас, че желаете да заплатите ремонта на стойност от 93.5 лв- поради тази причина таблетът е върнат в състоянието в който е получен.

Последното от мен към тях е на 19.02.2015 год.когато си получих устройството във вида в който го пратих като в кутията открих,че съм отказал ремонта на дисплея който е на стойност 93,50лв./в Румъния дисплея е 99леи= 44лв./.

Nikolay Tzvetkov-19.02.2015 18:06
Здравейте,Написах,че телефона не е бил със счупен,пукнат или пр.дисплей.Никой в телефонния разговор или чрез разменените мейли не ме е уведомил,че ремонта ще струва 93,50лв.поради непризната гаранция.Чаках от 12.01.2015 год.до връщане на телефона от куриер на 18.02.2015 год.През целия този период единственото което демонстрира EMAG е......МЪЛЧАНИЕ !! Предвид това,че както ви казах съм предоставил на магазина ви най-малко 80 клиента чрез препоръки и изказано мнение с настоящето ви уведомявам,че ще сезирам Комисията за защита на потребителите,както и ще направя дълъго постване с копиране на цялата ни кореспонденция както тук във фейсбук,така и в сайтове в които преценя,че посланието което ще напиша ще достигне до възможно най-много аудитория и/или ваши настоящи и бъдещи клиенти.
Останете със здраве, Николай Цветков

Това е всичко!
Имам си продукт за спомен,както и старата поговорка”Око да види-ръка да пипне”.
Имаме си достатъчно наши магазини които да задоволят нуждите ни.Е...,че и те не са много за хвалба,не са.Но има и достатъчно коректни и лоялни които наистина държат на клиентите си.Учат се бързо.Както и Румънците се научиха на безнаказаност.
Със сигурност това е последния път с който се занимавам с този румънски сайт,семейството и близките,също.Държа да подчертая,че всичко написано тук е истина,както и мнението ми за тях си е лично мое.
На тъпи коментари или подобни постове въобще няма да си правя труда да отговарям.

Н.Цветков

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес получих таблет от емаг. Не е от най-евтините. Екрана му е сериозно надран с десетки резки. Фолиото беше в кутията под таблета. Определено е използван. Поне имат онлайн форма за заявка за връщане на стока. Да видим какво ще се случи...

Доста некоректо е да продават използвана или недай си боже поправяна стока за нова. Лепенките на производителя за първо отваряне бяха умело поставени на кутията, но около тях имаше следи като от нокти.

Моя съвет е: не разчитайте на коректостта на големите онлайн търговци! Поръчвайте стоката с наложен платеж! Проверявайте я пред куриера! Платете само ако се убедите, че сте получили каквото сте поръчали, с правилния цвят и неизползвано. Днес не направих така и може да се наложи да чакам две седмици да ми върнат парите.

На година харча 5-6к лв за електроника по такива сайтове. Проблем съм нямал само с един от тях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Около така бурно рекламиратана промоция на ЕМАГ по телевизията, реших да видя цените им и вижте, колко "примамливи" са те....

Направих шот на един друг сайт и този на ЕМАГ, забележете разликата на цената в единия без промоция и в другия с "революционно намаление" от 24%...

Capture.png

Capture1.png

 

Надявам се, че хората са иформирани така или иначе колко глупаво е да се пазарува точно от EMAG, заради малоумната им политика....

Приятно пазаруване на "революционни цени"!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да са само ЕМАГ да ги позлатиш, ама то масова практика е първо да вдигнат цената и после да правят "отстъпки" че да се получи по-голям процент.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...