Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Тези хора са за убиване, на 31 на обед си пуснах поръчката за видео карта и още стой на "Поръчка в процес на обработка" а би трябвало днеска да са работили и картата да е пратена вече но явно не. Надявам се утре да я пратят и в събота да е при мене иначе ще стане проблем. 

Нещо много интересно, на телефона даден за връзка не мога да се свържа със тях, постоянно ми затваря автоматично.

Пробвай да звъниш от 8:45. При мен се получи с малко постоянство.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да споделя и моят опит. Поръчах си на рожденният им ден. След това стоката пристигна и не работеше. В рамките на същият ден на получаване на пратката веднага си пуснах формуляр с искане за ремонтиране (това се пише в коментара към повредата). След това чаках две седмици. Звънял съм многократно първо защото първоначалното получаване закъсня. След това за информация колко ще е необходимо да чакам за ремонта. НИЩО. С часове съм стоял на телефона. Накрая направих сметка 50 лева. Направо намалението което спечелих от покупката на продукта отиде за сметка за телфон. След това ми върнаха монитора уж ремонтиран. Да ама не. Включвам и пак непали. И не разбирайте че аз нещо не разбирам, защото в офиса сме голям екип дългогодишни програмисти и никой не можа да се сети как да подкараме монитора. Просто не бачкаше. След това в рамките на същият ден от второто получаване си пратихпак формуляр този път с искане на парите. Вече втора седмица им пиша всеки ден, и на румънците писах и те не могат да ми кажат кога ще си получа парите.

 

НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ЕМАГ

1. Първо некоректност

2. Пристига счупен монитор , ремонтират а пристига пак счупен.

3. Липса на комуникация по имейл

4. Липса на комуникация по телефон

5. Забавена доставка (под забавена доставка разбирайте че те ви казват 5 дена в рамките на които ще пристигне, а то пристигана девети, десети ден)

6. Втора забавена доставка.

7. Липса на отговорност (румнският отдел отговаря само на въпросите на които му е удобно, в останалото време прехвърля топката на българския)

8. Сменихаси и основният телефон за комуникация.

 

Ако се чудите как съм комуникирал с тях - фейсбук. Това е . Другаде не отговарят. Няма инфо емаг няма телефон няма 3 лева. Това е . Фейсбук. И то почнаха да отговарят след 5 януари някъде. Явно до тогава са били адски натоварени и не са могли да смогнат поръчките с огромните складове видиш ли. Как да е. На въпросите отговарят оклончиво. На въпроса дали  ще ми върнат парите не ми отговарят вече 3 седмица. Щели да питат техният финансов отдел. Не знам какво усилие се изисква подяволите да питаш един финансов отдел кога ще се върнат едни пари.

Редактирано от makkasi (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

........

Жалко! А аз така ги похвалих на първата страница, но честно повече вярвам на потърпевшите, отколкото н а "мамалигарите". Абстрахирам се за българските момчета и момичета, работещи във прословутата фирма!

Абе нали сте чували оная поговорка: "Музика ушаре, транзистора у дваре!"

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прекалено много не е на добре. Голяма реклама, голям оборот, голямо напъване всички да пазаруват от там. Е, това води до претупване на работата. Затова си пазарете от по-малки, но сигурни фирми. Рискът да се набутате с висока цена и ниско качество е голям. Дайте едно рамо и на по-малките БЪЛГАРСКИ  търговци.

Редактирано от Кико (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Развитие с моя въпрос има.

 

Оказа се, че радиаторът не подлежал на ремонт и не могат да го заменят, а уж е в гаранция. Няма нищо, поне ми предложиха да ми върнат парите. Върти, сучи, 2 седмици след и-мейла си ги получих. Сега с гордо вдигната глава мога да кажа, от Е-маг не е хава! 

 

Наслука!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Монитор и компютърна кутия съм вземал от тях дойдоха на другия ден и всичко си е наред с тях.

Преди 3 дена поръчах asus gtx760 + 120gb SSD kingston подарък но нещо се бавят нещата с тази поръчка дано нямам проблеми.

Не ми хареса само това че от спиди ти дават някаква тяхна бележка и служело като фактура нещо пощенски превод ли кво там било та реално нямам фактура.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лично аз имах проблем с един рутер. Доставиха ми го повреден. Сигурно 2 седмици се опитвах да го върна и така и не успях. Моята препоръка е да ползваш доказани сайтове като www.promall.bg - подбират само оферти от доказани сайтове с които няма измами или разправии след като искаш да върнеш дадена стока !

Редактирано от capnemo
без реклами!!! (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Аз изгорях със 70 лева. Похарчих ги за покупка на компютърни колонки. Бяха видимо ползвани, което беше първото разочарование, но не това беше причината да ги върна. Просто реших, че определено ми трябва по-висок клас. Възползвах се от правото си да ги върна, като през това време продължавах търсенето. Интересното е, че имах намерение да ги купя отново от тях. Както и да е...

 Няколко дни след като върнах стоката получих имейл, че ще бъде извършено сторниране до 72 часа. От тогава минаха седмици, през които съм провел много разговори по телефона. Един разговор е средно 15 минути - 12-13 минути слушаш песнички, след което за 2 минути дежурните реплики и обещания за някаква обратна връзка.

 Интересното е че единствената връзка с въпросния търговец е телефон, който е с работно време от 10 до 18 часа, един имейл (който май е в отпуска) и адрес в Румъния! До Румъния не ми се ходи... Парите вече ги похарчих за телефон, но все пак не мога да им ги подаря... Никой май не знае какво се прави в този случай...

 Последно един пример с друг търговец. Същия продукт поръчах от Плесио преди това, като директно заплатих през ипей. Оказа се, че не е наличен в момента и трябва да чакам. След като казах, че не искам да чакам получих парите си обратно в сметката на същия ден!

 Споделям с надеждата да не изгорят и други хора. След кратко проучване разбирам, че не съм единствен, дано поне занапред не се увеличават. Все пак има избор. Не всички са некоректни и нелоялни... Всъщност това не е некоректност, а чиста кражба и измама!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искам да Ви попитам: компетентни ли са от Emag.bg, някой ползвал ли е техните услуги и какво е мнението му? Питам, защото в интернет има смесени мнения за този магазин. Мисля, че е излишно да казвам, но все пак да се знае - това не е реклама!

Редактирано от DropTheBeat (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аа веднъж съм ги ползвал за дреболия - един преходник за 2-3лева беше, дойде на другия ден безплатно в Русе. Всичко беше как си требе и си му е ред. :)

Май си зависи кой е на смяна и обработва поръчките. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Те не предлагат услуги, а стоки... Ако имате предвид доставката, то доставят всичко. Добре е предварително да разгледате дали имат сервиз в BG за стоката, която търсите, иначе ще се наложи да чакате дълго, ако Ви се наложи да ползвате гаранция...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поръчвал съм радиочасовник - дойде си навреме. Нямаше указания за използване на български, а само английски и румънски. Имам колеги които поръчват по-често, не са се оплаквали, но в нета съм срещал и недоволни от гаранциите им. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

... компетентни ли са от Emag.bg, някой ползвал ли е техните услуги и какво е мнението му?...

Какво значи "компетентни" в случая? Може би те интересува дали са коректни? Ако е второто - за мен са. Имам над 15 закупени от тях продукта, много е вероятно да похарча още някоя стотачка след 2 дни. Не съм имал каквито и да е проблеми с тях, надявам се и да нямам. Имал съм сериозни грижи в нашенски сайтове, но не е и конкретно с тоя (част от складовете им се намират край село Леденик, Търновско. Не ми се е случвало да купя вещ, която да няма българско меню (3-4 телефона и 2 3Д плеъра).

Но и аз съм чел за проблеми на някои клиенти, дори има такава тема тук.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз бях скептик, но си промених мнението. Доволен съм!

Липсва обаче недостатъчно описание към представянето на продуктите. Пр. за един мобилен телефон е нормално да бъде описано дали притежава БГ меню или не!

При доставка винаги проверявайте пратката!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Почти половината ми колеги пазаруват от Emag, не съм чул да се оплакват или да са недоволни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искам да Ви попитам: компетентни ли са от Emag.bg, някой ползвал ли е техните услуги и какво е мнението му? Питам, защото в интернет има смесени мнения за този магазин. Мисля, че е излишно да казвам, но все пак да се знае - това не е реклама!

 

За кой път да си правим забележка?!?!

Манията с пускане на теми да я позабравиш малко ти предлагам и първо да се научиш да спазваш правилата на форума.

 

https://www.kaldata.com/forums/topic/213933-трябва-ли-да-сме-предпазливи-при-пазаруване-от-с/

 

От година и половина има тема за този електронен магазин, но явно си е друго да си ти автора, а?

Нещо плащат ли ти за трупане на теми?

 

пп. Не ми отговаряй!

Последно предупреждение е това, а ако не разбираш български кажи на какъв език да се предупреждаваме, че да разбереш написаното най-накрая.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Повечето оплаквания от емаг в другата тема са че им били забавени доставките,

само че то си пише за колко време емаг ги доставят на куриера.

Ако питането визира предстоящия петък - времето за доставките ще е 1 седмица.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Купих памперси. :) 

Много добра цена. 

То всичко разпродадено, лудница. А хората нямали пари. Да да, гледай какво става. Милиони похарчени за минути. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като обяснявам от година и повече, че този магазин в голямата си част е едно голямо нищо, гарнирано с много хитрост и тарикатлък на собствениците, повечето мислят, че си говоря просто ей така.

 

КЗК глоби eMAG заради миналогодишния Черен петък

Санкциите са заради заблуждаваща реклама

 

 0000246776-article2.jpg

 

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) наложи две имуществени санкции срещу eMAG на обща стойност малко над 750 хил. лева.

Компанията е наказана заради нелоялна конкуренция с посланията за „Черния петък“ миналата година и във връзка с провеждана рекламна кампания „1+1 гратис Tassiomo”, става ясно от съобщение на комисията, публикувано на официалната й интернет страница.

След сигнал от потребители относно провежданата кампания за „Черния петък“ на 29 ноември 2013 година регулаторът е наказал румънската компания Dante International, която управлява електронния магазин eMAG, заради недобросъвестни търговски практики. Според сигналите компанията предварително е завишавала цените на продуктите и след това е предлагала „най-много и най-големи намаления“, което е заблуда за потребителите.

„Рекламните послания „Black Friday, денят с най-много и най-големи намаления през годината“ и „Само днес получаваш най-много и най-големи отстъпки през годината“ като част от провежданата кампания „Черен петък“ имат заблуждаващ характер по отношение на начина на формиране на крайната цена за потребителите“, се казва в решението на КЗК.

Потребителите са подали и оплаквания за бързото изчерпване на рекламираните стоки. Въпреки мащабната рекламна кампания някои от продуктите са били единични бройки и с тях се цели единствено привличане на интереса към промоцията, отбелязва регулаторът.

Заради тези нарушения на румънската компания е наложена санкция от 551 хил. лева, което е 4% от приходите от продажби на онлайн магазина през 2013 година.

 

Допълнителна санкция от 206,8 хил. лева е наложена и за рекламната игра на компанията „1+1 Tassimo”.

 

 

http://www.dnes.bg/business/2014/11/28/kzk-globi-emag-zaradi-minalogodishniia-cheren-petyk.246776

 

И с този петък нещата няма да бъдат по-различни.

Правят някакви отстъпки, хората все пак намират някакви стоки с наистина голямо намаление, но всичко останало е един прост маркетингов трик и плавно завишени преди това цени, та като плеснат 17 процента намаление в този ден (цифрата е примерна), всички да хлъзнат и да си кажат "Олеле, колко як магазин - само от него ще пазарувам".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

те всички са така. просто тези са успяли да намерят правилният подход към хората и успяват. маркетинга определено им е добър и най-важното - работи. а иначе всеки има право на избор дали да купува от еМаг или от друго място. не те кефи, не купуваш. намираш си нещо на добра цена и го взимаш. памперсите примерно си бяха оферта. веднага отнесох един мегабокс. ;) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...Потребителите са подали и оплаквания ...

По непотвърдена информация, въпросните "потребители" са основните 2 техновериги, които пък са с общ собственик, та не е ясно кой за какво точно се бори.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Eто и една друга гледна точка за Black Friday на еМАG и какво реално се случи!

Иначе...всеки си интерпретира както му е ,,удобно,, 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И коментара отдолу:

 

 

пацо  преди 4 часа

Ебати рекламата им напрайхте. Добре са си платили :)

 

Всъщност не ми дреме кой и колко печели, но знам аз (и трима души, които работят при мен)  какво видях между 7.15 и 7.35 сутринта.

След два клика и опит за маркиране и пазаруване на три продукта, чак след 16 минути ми се обнови сайта и вече на десетки продукта отдолу стоеше надписа Изчерпано (или Разпродадено, не помня точно).

 

Както и да е.

Казах и по-горе, че има хора, които си намериха каквото искат, но аз се опитах да купя 2-3 продукта (говоря за високия клас и скъпи продукти), но нямаше как да стане.

Затова и не приемам описания (това в линка) като Сайта издържа! или подобни.

 

За мен от свалянето на цените и яката конкуренция печелим ние - потребителите.

Кефя се на промоции в Техно-тата не защото правят 80 процента намаления, а защото като кажат и обявят "Едикояси марка ТВ цената днес е -35,6 процента" (цифрата е примерна) и в 19 часа да отиде човек пак си го купува с намалението артикула.

 

Спирам, защото се отплеснах.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как им оттърва на някои да постват избрани цитати само.Тц, тц ,тц...А това, че само при стартирането на кампанията е имало 70 000 онлайн потребителя и т.н.т и т.н.т.....абе няма смисъл!

Що си мислят някои , че като цъкнат и поръчката трябва да е при тях като с магическа пръчка.Или се мислят за VIP персони и частни случаи?

Абе що пиша тук и аз не знам.То да се бориш с вятърни мелници си е безсмислено.

Аре лека....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как им оттърва на някои да постват избрани цитати само.Тц, тц ,тц...А това, че само при стартирането на кампанията е имало 70 000 онлайн потребителя и т.н.т и т.н.т.....абе няма смисъл!

Що си мислят някои , че като цъкнат и поръчката трябва да е при тях като с магическа пръчка.Или се мислят за VIP персони и частни случаи?

Абе що пиша тук и аз не знам.То да се бориш с вятърни мелници си е безсмислено.

Аре лека....

 

Поредния ти безмислен спам, а да не говорим, че елементарното възпитание изисква като говориш с някой да се обръщаш към него.

 

Ти четеш ли изобщо какво пиша?

А?

Ако ще и 270 000 души онлайн да е имало я ми кажи къде е информацията колко десетки хиляди покупки има в периода 7.15-8.15 или въпроса е само да се заяждаме?!?!

Правиш ли разлика в статистиката колко човека е имало онлайн и колко от тях са купили нещо?

 

Казвам за втори път: не ми дреме колко милиона са направили и колко стока са продали.

Знам, че аз и още трима души НЕ успяхме да купим нищо не защото спахме по това време, а по други причини.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...