Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Всичко за ЕМАГ - тук


exwol
 Сподели

Препоръчан отговор

Поръчах един телефон от черния петък,пише ,че доставката е безплатна и в рамките на 24 часа.Е,очаквах телефонът днес,,но са ми писали mail ,че ще пристигне между 2ри и 7-ми декември,след уведомяване от куриерска фирма..Е за каква доставка до 24 часа говорим тогава?! :help wanted4:

 

Доставката е в рамките на 24 часа, на нещата извън черния петък. Нормално е при 52 000 поръчки Спиди да не смогнат с доставките за 1 ден, нали?Иначе преди съм пазарувал в сайта и всичко си е идвало на следващия ден, дори да е било и Събота! 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 209
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Публикувани изображения

И аз не съм голям фен на сайта, ама мисля, че доста ясно са си дали обяснения за гаранции и контакти и т.н. тук: http://info.emag.bg/garanciya-i-serviz/pick-up-and-return

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

До: [email protected]   Относно: рекламация   Дата: Четвъртък, 2013, Декември 5 12:12:50 EET  
 Поръчка с номер 1000059----Кухненски робот Heinner Facille 400, 400 W, 1.2л, Бял - не отговаря на описанието като не е в пълен комплект!!! липсват приставките без които уредът е напълно неизползваем! Желая да ми бъдат изпратени липсващите два ножа и дискът ренде или да върна продукта!!!!

 това е моят скромен опит с фирмата-имам и още една поръчка която трябваше да е вече тук, но уви! Чудя се дали изобщо да я взимам когато дойде-тъй като вече 3-ти ден не мога да направя рекламация на Кухненски робот Heinner Facille 400 ! до сега имам 14лв сметка от техният офис в София на който номер 024925959 никой не ми отговаря и чакам свободен служител да ми вдигне!!! СУПЕР НЕДОВОЛЕН СЪМ!!!

Редактирано от Борислав Николов_338652 (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моите поръчки пристигнаха, след като ми бе изпратен имейл с посочена дата за доставка (от "черния петък"). Това се случва винаги, вече няколко пъти пазарувам от тях и дано и занапред си остана без оплаквания. Всичко закупено си работи нормално и си има гаранционни карти, но не съм очаквал друго, така както и от останалите магазини. Все по-често пазарувам от онлайн магазини и нито веднъж не съм имал какъвто и да е проблем с качество, цени или доставка. Вярно е, казват, че винаги има първи път, но засега се разминавам.

Най-сериозни проблеми до днес имах с представителен магазин на мобилен оператор, който отстрани повреда на гаранционен телефон (втората му) точно за 33 дни...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Имам поръчка от черния петък (прословутия таблет за 48 лв), която все още очаквам. Нещо повече, нета е "почернял" от такива като мен. Явно тези големи отстъпки бяха голяма измама. Не отговарят на мейлите, не можеш се вреди на телефона и въобще ............, ще ви информирам като има някакво развитие.

Редактирано от adasha (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Три дни по - късно, резултатът продължава да бъде същият - никой не се е свързал с мен, нищо не ми е доставено, от вчера статуса на поръчката ми е променен от "в процес на обработка" на "нова поръчка".

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вчера 18.12.2013г получих поръчката си от черния петък. С таблета всичко е наред, подариха ми и валчер за да ме "компенсират" за закъснението. Какво да кажа освен "всичко е хубаво когато завършва добре".

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Хора знаете ли какво ми се случи. След като поръчах един продукт от еМаг им писах емайл да откажа поръчката. Поръчката не ми беше отказана и сега е доставена до офиса на спийди и ми казаха че трябва да платя доставка за да върнат доставката на еМаг. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Хора знаете ли какво ми се случи. След като поръчах един продукт от еМаг им писах емайл да откажа поръчката. Поръчката не ми беше отказана и сега е доставена до офиса на спийди и ми казаха че трябва да платя доставка за да върнат доставката на еМаг. 

на какво основание си отказал поръчката и след колко време след като си поръчал?

Да ще си платиш доставката..

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не става така. Поръчваш, хората пращат, и докато стоката още пътува към теб, да се отказваш. Ето затова на малките деца ще трябва да ги нашамарят и да не им позволяват въобще да пипат където не им е работа. На порасналите деца също.

Редактирано от sliderum (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Поръчката я отказах в същия ден на заявяването й. И от спииди ми казаха ча емаг не работели така да плащат върната пратка ,аз нямам проблем с това но при положение че съм използвал единствения контакт с тях и съм отказал поръчката се чудя защо трябва да плащам

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Поръчката я отказах в същия ден на заявяването й. И от спииди ми казаха ча емаг не работели така да плащат върната пратка ,аз нямам проблем с това но при положение че съм използвал единствения контакт с тях и съм отказал поръчката се чудя защо трябва да плащам

 

И аз се чудя защо хората приемат условията на даден сайт без да четат условията и политиката на въпросния сайт.

 

 

 

eMAG предоставя възможност на потребителя да върне продукта в срок, по-дълъг от предвидения в законодателството. Потребителят има право да върне закупения продукт, без да дължи неустойка и без да посочва причина, в рамките на 15 (петнадесет) календарни дни от датата на получаване, с удържане на разходите за връщане.

 

Кратко, точно и ясно.

 

Друг е въпроса дали договора е бил вече сключен.

 

 

Вашата ПОРЪЧКА ще се приема от eMAG като предложение за договор.

Чрез осъществяване на ПОРЪЧКА в САЙТА, Вие, като КЛИЕНТ потвърждавате, че сте съгласни с формата на комуникация (телефон или e-mail), чрез който eMAG осъществява изпълнението на поръчките в САЙТА.

Ако EMAG потвърждава изпълнението на една ПОРЪЧКА, това означава пълно приемане на условията на ПОРЪЧКАТА. Приемането на поръчката от eMAG се счита за извършено тогава, когато съществува електронно потвърждение (e-mail), изпратено от eMAG до КЛИЕНТА, без да се изисква потвърждение за получаване от страна на клиента.

eMAG в нито един момент не разглежда непотвърдена ПОРЪЧКА да има силата на ДОГОВОР.

 

Тук също е кратко, точно и ясно.

Ако не са ти потвърдили поръчката, могат да те хванат за...носа и да те разведат из някой площад.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Поръчката я отказах в същия ден на заявяването й. И от спииди ми казаха ча емаг не работели така да плащат върната пратка ,аз нямам проблем с това но при положение че съм използвал единствения контакт с тях и съм отказал поръчката се чудя защо трябва да плащам

Същия ден нищо не ни говори след 1,2,3,4,5 часа?При не натоварен ден поръчката се обработва за 2 часа и се намира в склада/буса на спиди,това че ти си писал не неискам не означава,че трябва да върнат пратката обратно.При куриерските фирми и 1 минута е важна,особено с трафика в София 1 минута става 40...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен само от времето за доставка. Поръчах в 16:00 на другия ден в 12:00 беше при мен.До тук добре, след това дадената стока дефектира в рамките на няколко часа. Аз започнах да звъня на телефона им, но така и не се свързах."В момента всички консултанти са заети" това го слушах в продължение на три дни през който се опитах да се свържа с тях.

В крайна сметка се отказах, защото дадения артикул който исках да върна беше на стойност 15 лева, а по мой сметки, ако трябваше да дам 5 за куриер + до сегашните 10 за телефон (пак казвам така и не се свързах) по-добре щеше да е да си купя нов. И най-хубавото артикула беше със "доживотна гаранция"

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Хъммм....... така като ви чета вече съм малко притеснен. Поръчах си видеокарта, наистина, цената беше най-ниската възможна, която открих, но най ме привлече 3 г. им гаранция.Дотук добре, ала наистина - по телефон са неоткриваеми. Доста се колебах преди да поръчам, имах някои въпроси, та за два дена 5-6 пъти звънях, но никой не ми вдигна. Другото, което ми е странно - проследих си поръчката през сайта на Speedy и с изненада видях, че е приета от офиса им във В.Търново. :huh: Другото, което ми е странно е къде са складовете им. Или поръчката ми е дошла от Румъния, но тогава, защо се е озовала в Търново, вместо в Русе например.

Ще стискам палци всичко да е наред, че иначе ще почнат главоболията.......... :brick wall:

Редактирано от bakhus (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Хъммм....... така като ви чета вече съм малко притеснен. Поръчах си видеокарта, наистина, цената беше най-ниската възможна, която открих, но най ме привлече 3 г. им гаранция.Дотук добре, ала наистина - по телефон са неоткриваеми. Доста се колебах преди да поръчам, имах някои въпроси, та за два дена 5-6 пъти звънях, но никой не ми вдигна. Другото, което ми е странно - проследих си поръчката през сайта на Speedy и с изненада видях, че е приета от офиса им във В.Търново. :huh: Другото, което ми е странно е къде са складовете им. Или поръчката ми е дошла от Румъния, но тогава, защо се е озовала в Търново, вместо в Русе например.

Ще стискам палци всичко да е наред, че иначе ще почнат главоболията.......... :brick wall:

Спиди имат голям склад за североизточна България, който се намира в едно село до В.Търново. От там пратките се разпределят за другите окръжни градове, така че най-вероятно картата ти е там, а не в офиса на куриера. А пък складовете на Emag за България са в София, логично е да мине пратката през В.Търново за Русе. 

Редактирано от gyps (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Аз също се интересувам от това дали някой е успял да направи рекламация като да върне стока за ремонт, да замени дефектна стока с работеща такава, да си върне парите?

 

При мен проблемът е следния. На 21.12.2013. поръчах един маслен радиатор, който пристигна на 23.12.2013. Тъпото е, че нямах възможност да си взема лично продукта, а помолих един роднина да го вземе вместо мен. Остана ми време да го тествам чак на 27.12.2013. и нацелих гредата. Следвайки инструкциите от книжката, термовентилатора заработи, ама радиатора, нъцки! Имам чувството, че или аз съм някакъв олигофрен или печката е дефектна.

 

Та решил съм да пробвам някакъв контакт с тях да видим какво ще правим, но след като почетох малко отзиви из нета за тях, мисля въобще да не се занимавам да го връщам за ремонт въпреки гаранцията, а направо да си им го връчвам с чантичката и да си ми връщат парите, но за целта ми трябва телефон, който ще вдигнат или имейл на който ще отговорят.

 

Поздрави и весели празници.

Редактирано от Костадин Янев (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

......................................

От написаното от теб, стават ясни няколко неща, но не си разбрал за къде беше поръчката(може би, защото аз не съм уточнил).

Та: Русе споменах, защото ми изглеждаше най-логичната отправна точка за България откъм Румъния, иначе аз съм от София, а щом казваш, че складовете на еmag за Бг също са в София, ми е странно какво, аджеба ще дири поръчката ми в Търново. Каква ще да е тази интересна практика да се пращат пратките по маршрут Сф - Търново - Сф. 

Както и да е - онзи ден си получих поръчката, пакета изглеждаше наред, вътре бяха и оригинала на фактурата, и гаранцията, а и самата карта работи нормално. :)

 

...........................................

Хъммм.... споменаваш няколко варианта - замяна, ремонт или направо да върнеш стоката. "Решил си да пробваш" или "Направо да си им го връчваш с чантичката"? Както сам спомена, първо установи къде и дали има проблем наистина с тоя радиатор. В зависимост какво си решил/решиш - действай и мисля, че няма да е зле да напишеш тук какво е станало.

Туй е страницата с контактите: http://info.emag.bg/za-nas/vrzka-s-nas

 

 

Весела посрещане на Новата Година на всички!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Аз също се интересувам от това дали някой е успял да направи рекламация като да върне стока за ремонт, да замени дефектна стока с работеща такава, да си върне парите?

 

При мен проблемът е следния. На 21.12.2013. поръчах един маслен радиатор, който пристигна на 23.12.2013. Тъпото е, че нямах възможност да си взема лично продукта, а помолих един роднина да го вземе вместо мен. Остана ми време да го тествам чак на 27.12.2013. и нацелих гредата. Следвайки инструкциите от книжката, термовентилатора заработи, ама радиатора, нъцки! Имам чувството, че или аз съм някакъв олигофрен или печката е дефектна.

 

Та решил съм да пробвам някакъв контакт с тях да видим какво ще правим, но след като почетох малко отзиви из нета за тях, мисля въобще да не се занимавам да го връщам за ремонт въпреки гаранцията, а направо да си им го връчвам с чантичката и да си ми връщат парите, но за целта ми трябва телефон, който ще вдигнат или имейл на който ще отговорят.

 

Поздрави и весели празници.

В сайта на Emag има стандартна бланка - "Сервизен формуляр", който трябва да попълниш и изпратиш. След което, ще получиш обаждане от техен оператор за уточняване на подробностите. Иначе, по телефона колкото и да звъниш няма да ти се обади никой. Гледам и друго нещо - според правилата на сайта можеш да върнеш стоката в рамките на 15 дни и да си искаш парите обратно. Действай докато все още има време. Успех!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В сайта на Emag има стандартна бланка - "Сервизен формуляр", който трябва да попълниш и изпратиш. След което, ще получиш обаждане от техен оператор за уточняване на подробностите. Иначе, по телефона колкото и да звъниш няма да ти се обади никой. Гледам и друго нещо - според правилата на сайта можеш да върнеш стоката в рамките на 15 дни и да си искаш парите обратно. Действай докато все още има време. Успех!

 

Здравейте.Упорито звънях от 8:45 сутринта и да не повярваш, вдигнаха. Попитах за процедурите и те хората си казаха за този формуляр. Аз си мислех, че за рекламации е един, а за отказване е друг, но явно е един и същ. По принцип исках да ми го заменят в рамките на седмица максимум, ама те нагло ми обясняват, че ще отнеме НАЙ-МАЛКО месец да го закарат, ремонтират и върнат. Че аз купувам нов продукт, те ще ми го ремонтират и върнат същия, вместо да го заменят с нов и да се извинят. Сега ще им го връчвам с чантичката и обратно, парите мога да ги чакам 1-2 месеца, ама да се надявам като пристигне наново, тоя радиатор да работи и да нацеля пак гредата, няма да стане. На мен ми трябва отопление за зимния сезон, за какво ми е да ми пристига Март, примерно. Аз затова се чудех какво да го правя - да го ремонтират или да връщат парите. Исках да чуя от тях какви са им процедурите. Да знаете, такава опция да го заменят нямало, нямали такава политика. Просто ви го ремонтират и връщат същия артикул - сверете си серийният номер.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Упорито звънях от 8:45 сутринта и да не повярваш, вдигнаха. Попитах за процедурите и те хората си казаха за този формуляр. Аз си мислех, че за рекламации е един, а за отказване е друг, но явно е един и същ. По принцип исках да ми го заменят в рамките на седмица максимум, ама те нагло ми обясняват, че ще отнеме НАЙ-МАЛКО месец да го закарат, ремонтират и върнат. Че аз купувам нов продукт, те ще ми го ремонтират и върнат същия, вместо да го заменят с нов и да се извинят. Сега ще им го връчвам с чантичката и обратно, парите мога да ги чакам 1-2 месеца, ама да се надявам като пристигне наново, тоя радиатор да работи и да нацеля пак гредата, няма да стане. На мен ми трябва отопление за зимния сезон, за какво ми е да ми пристига Март, примерно. Аз затова се чудех какво да го правя - да го ремонтират или да връщат парите. Исках да чуя от тях какви са им процедурите. Да знаете, такава опция да го заменят нямало, нямали такава политика. Просто ви го ремонтират и връщат същия артикул - сверете си серийният номер.

 

Пич, виж 10-ина поста над твоя какво съм цитирал от общите им условия.

 

 

 

eMAG предоставя възможност на потребителя да върне продукта в срок, по-дълъг от предвидения в законодателството. Потребителят има право да върне закупения продукт, без да дължи неустойка и без да посочва причина, в рамките на 15 (петнадесет) календарни дни от датата на получаване, с удържане на разходите за връщане.

 

В тези 15 дни го връщаш и то без да им посочваш причина.

И си взимаш парите.

 

Това е.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тези хора са за убиване, на 31 на обед си пуснах поръчката за видео карта и още стой на "Поръчка в процес на обработка" а би трябвало днеска да са работили и картата да е пратена вече но явно не. Надявам се утре да я пратят и в събота да е при мене иначе ще стане проблем. 

Нещо много интересно, на телефона даден за връзка не мога да се свържа със тях, постоянно ми затваря автоматично.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване