Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


преди 46 минути, sliderum написа:

Аз не чета 3200лв, а 1600 евро. не знаем никакви подробности дали колежката въобще живее в България и откъде и как, ще я купува. Ако живее тук и купува от там, а това е цената на продавача там, не забравяй и транспортните разходи до тук. Въобще, по тази част само си гадая и всички други гадаят също и чакам авторката да изясни положението.

Купувам я от Холандия и тук ще се кара.

 

преди 49 минути, Барабой написа:

Аха, ами остава единствения вариант някой да я погледне преди да я купите. 

Да, така ще стане. Евентуално ще попитам за тест-драйв и ще я закарам в сервиз да я погледат и диагностицират, ако ми откажат значи направо се отказвам да я купувам.

Да, има такива цени, с тукашния стандард рядко някой кара стари кола защото това увеличава данъка в пъти. Видях пежо 307 сутринта 2000 година май за 375 евро - изглеждаше добре. За сравнение, средния данък за кола на 3месечие е около 200-300евро.

 

Благодаря за мненията! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Кико написа:

Там, а и тук в магазина, колите са два пъти по-скъпи отпреди 10 години за подобен клас автомобили

Ммм,  колата е отпреди 11 години, т.е. от преди цените на новите автомобили, да добият размера, в който се предлагат днес, или поне в последно време и, това че сега цените на новите автомобили са еди колко си, не може да е никакъв аргумент за цената на употребявана 11 годишна кола. Логика колега, просто логика.

преди 10 минути, Биляна Владимирова написа:

Купувам я от Холандия и тук ще се кара.

:nono: Това си е само мое мнение...Все пак има ли там някой, който да може да я огледа лично и ако не разбира достатъчно в присъствието на познат и сигурен майстор? Все пак пробвайте първо с пазарлъка по телефона, или като там се свързвате с продавача, ако е склонен да намали цената и то осезаемо, направо го заебете.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, sliderum написа:

Ммм,  колата е отпреди 11 години, т.е. от преди цените на новите автомобили, да добият размера, в който се предлагат днес, или поне в последно време и, това че сега цените на новите автомобили са еди колко си, не може да е никакъв аргумент за цената на употребявана 11 годишна кола. Логика колега, просто логика.

Не е така и аз се аргументирах в една друга тема за автомобил до 1500 лева. Няма как цените на новите да скачат, а цените на старите да стоят. Реалността е, че старите автомобили почват да държат една минимална цена.  Ако чакаш цената на автомобила ти да падне до 1500 след еди колко си години, няма да стане, освен ако не е заморгата. Инфлация, брат . За жалост. Иначе всичко би било идеално и за тия, дето купуват на старо и за такива като мен, дето купуват нови.  Логиката ти има пропуски, замисли се. Не ме обвинявай, а просто се замисли. 

 

Подсказка. Ами то навремето купувахме автомобили за 50 лева. После за 300, след това за 600, малко по-късно същите таралясници вървяха по 1500...в един момент автомобил за моргата ще върви и 3000. И това ще е равностоен автомобил на ония, дето купувахме за 50 или 100 лева. 

Цената на един нов автомобил се води от застррахователанта цена. По принцип цената пада около 20% на година и когато цената на новия е 50 000 примерно, няма как след 11 години да го продадеш за 1500, освен ако не е за моргата и искаш да прецакаш купувача. 

 

Една нова Корса през 2008-ма със средно оборудване, е струвала около 22-23 000 през 2008-ма. Сваляй по 20% на година и смятай цената след 11 години. И това е цена, ако не я купиш от търговец, а директно от собственика. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Кико написа:

Не е така и аз се аргументирах в една друга тема за автомобил до 1500 лева. Няма как цените на новите да скачат, а цените на старите да стоят. Реалността е, че старите автомобили почват да държат една минимална цена.  Ако чакаш цената на автомобила ти да падне до 1500 след еди колко си години, няма да стане, освен ако не е заморгата. Инфлация, брат . За жалост. Иначе всичко би било идеално и за тия, дето купуват на старо и за такива като мен, дето купуват нови.  Логиката ти има пропуски, замисли се. Не ме обвинявай, а просто се замисли. 

 

Подсказка. Ами то навремето купувахме автомобили за 50 лева. После за 300, след това за 600, малко по-късно същите таралясници вървяха по 1500...в един момент автомобил за моргата ще върви и 3000. И това ще е равностоен автомобил на ония, дето купувахме за 50 или 100 лева. 

Не възприемам онова ти оправдание. То важи основно, да не кажа само за търгашите в нашата си територия, които се оправдават с наистина сериозното като цифра качване на минималната заплата и свързаната с нея голяма инфлация и повишени свои разходи. На запад...в случая на север, нямаме чак такъв "растеж", какъвто си сипа на главата нашиот премиерин. Отново ти обръщам внимание, че става въпрос за покупка от   чужбина, която дори може би е оферта от собственика на возилото, пък и от търговец да е, там нашите "фактори" с които тук се оправдават не важат с такава сила или изобщо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, sliderum написа:

Не възприемам онова ти оправдание. То важи основно, да не кажа само за търгашите в нашата си територия, които се оправдават с наистина сериозното като цифра качване на минималната заплата и свързаната с нея голяма инфлация и повишени свои разходи. На запад...в случая на север, нямаме чак такъв "растеж", какъвто си сипа на главата нашиот премиерин. Отново ти обръщам внимание, че става въпрос за покупка от   чужбина, която дори може би е оферта от собственика на возилото, пък и от търговец да е, там нашите "фактори" с които тук се оправдават не важат с такава сила или изобщо.

На Запад се продават друго качество автомобили. Тоест, с друго оборудване и няма как да се сравняват с нашите цени. Там всеки посредник  трявба да си докара поне 5-6000 лева заплата. Затова и една бира на заведение там струва 15 лева, а не 2 или 3 лева. Просто сервитьора трявба да получи 2-3 бона заплата, а не 300 лева. Това е реалността. Ние автомобили бне произвеждаме, за да определяме и цени. 

 

Само примерче. Като сменях табелите на моя автомбоил, си наех човек , дето за 100 лева плати и на КАТ и останаха за него пари, да чака цял ден! Кой на Запад ще чака цял ден за 25 евро??????


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Кико написа:

На Запад се продават друго качество автомобили. Тоест, с друго оборудване и няма как да се сравняват с нашите цени. Там всеки посредник  трявба да си докара поне 5-6000 лева заплата. Затова и една бира на заведение там струва 15 лева, а не 2 или 3 лева. Просто сервитьора трявба да получи 2-3 бона заплата, а не 300 лева. Това е реалността. Ние автомобили бне произвеждаме, за да определяме и цени. 

 

Само примерче. Като сменях табелите на моя автомбоил, си наех човек , дето за 100 лева плати и на КАТ и останаха за него пари, да чака цял ден! Кой на Запад ще чака цял ден за 25 евро??????

На запад заплатите и преди си бяха почти колкото сега и няма ударно "качване" като у нас, все пак има известен "растеж", доколкото не е спрян от нахлулата евтина работна ръка под формата на емигранти в някои от тях. Мисли бе човек, диференцирай нещата тук и там и, за там си смятай промените, които и колкото ги има там и как са повлияли и не смесвай там с тук, или обратното. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, sliderum написа:

 

Не мисля че за кола на 11 години при това Корса, ако не си забравил е НАЙ-ниският клас автомобил, цена от 1600 евро е ниска, напротив, особено ако е с дефект.

ПС, сигурно гледаш  цените на тротинетки от начален висок клас и нагоре, евтините е-тротинетки са по 300-400 около 100 евро приемам че нашите търгаши са сложили порядъчна надценка, не по 1600.

Цената даже е подозрително ниска, а Корса не е най- ниския клас автомобил. Да не се окаже, че не само верига има за смяна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Радул написа:

Цената даже е подозрително ниска, а Корса не е най- ниския клас автомобил. Да не се окаже, че не само верига има за смяна.

И аз това се опитах да кажа, но с 50 изречения ;) Ти го обобщи в две, евала!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Биляна Владимирова написа:

Да, така ще стане. Евентуално ще попитам за тест-драйв и ще я закарам в сервиз да я погледат и диагностицират, ако ми откажат значи направо се отказвам да я купувам.

 

Още при пробата гледайте за базови неща като това дали пали лесно, равномерно ли работи двигателя(като имате предвид, че ще има някакви странични шумове заради веригата) и дали като я запалите на огледалото виждате пушек. Също така имайте предвид, че даже и майстора да каже, че всичко е ОК по колата, не значи, че същата няма да се развали още на излизане от сервиза. В крайна сметка при закупуването на втора ръка кола всичко си е до късмет.  Успех!   

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, sliderum написа:

На запад заплатите и преди си бяха почти колкото сега и няма ударно "качване" като у нас, все пак има известен "растеж", доколкото не е спрян от нахлулата евтина работна ръка под формата на емигранти в някои от тях

Да, не мога да се изразявам с едно изречение като колегата, но някъде там се изгуби една моя мисъл - не са като нашите заплати, дето 10 години или 20, не сме се опитали да направим нещо за заплатите си. Примерно аз имах средна заплата през 2008-ма година 1500 лева, смятах я нето по фиш. Сега имам средна заплата 1400 лева, пак нето по фиш. През тия години дори падах средно до 1100, 1200 на година. Колите в същото време скочиха два пъти като цена за базовите модели. Вярно, наблъскват ги с повече електроника и това е една от причините, но ако махнем екстрите, пак се получават едни +50% спрямо кола 2008-ма година, нова, от магазина. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Почти всички 10+годишни коли,които ги вкарват отвън,са на толкова километри,че  и отгоре.Другите,които гледате,че са на по 100 000км,са върнати,един път от техните чийтъри и втори път от нашите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Радул написа:

Цената даже е подозрително ниска, а Корса не е най- ниския клас автомобил. Да не се окаже, че не само верига има за смяна.

Най-ниският е, ако имаш предвид разните джобни смартове и др. чисто градски коли, тях  не ги броя в класацията, а отделно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Барабой написа:

Още при пробата гледайте за базови неща като това дали пали лесно, равномерно ли работи двигателя(като имате предвид, че ще има някакви странични шумове заради веригата) и дали като я запалите на огледалото виждате пушек.

Специално за равномерната работа, не е така при тия автомобили. Много зависи и какъв бензин са сипали, а той няма да е качествен. Лично аз миналата есен и тая зима, зареждах от две други бензиностанции. Първо на Марешки, след това на една друга с подобни цени, дето постоянно зареждат много хора. Цяла зима колата не може да стабилизира обороти след палене и дори гасне понякога. трявбат поне 6-7 минути каране, за да се стабилизира работата на мотора и да не глъхне при подаване на газ. Зареждах 4-5 месеца на тая бензиностанция и в един момент си мислех, че нещо електрониката ми се е прецакала. Все пак колата се амортизира с времето и е нормално. Обаче реших да заредя на Лукойл - там, дето 10 години зареждам и почти никъде другаде. И о, чудо. Дори при минусови температури моторът не заглъхваше, оборотите максимум веднъж да паднат доакто се стабилзират!!! И какво излезе от цялата работа? Ами бензина!

преди 12 минути, bojoviki написа:

Почти всички 10+годишни коли,които ги вкарват отвън,са на толкова километри,че  и отгоре.Другите,които гледате,че са на по 100 000км,са върнати,един път от техните чийтъри и втори път от нашите.

Моята кара 9-та година и е на 65 000. Тоест, средно 8000 км на година. Ако потърсиш в Гъгъл ще видиш, че за България средния годишен пробег е около 8000 км. За Германия е около 12000, за щатите 14 000. Ако отвориш TUV  репорт там са описани и километрите. За такива 4-5 годишни автомбоили имаме около 50-60 000 км пробег за Германия. Значи за 11 години ще са около 120 000. Това е среден пробег, който записва TUV  при прегледите. НАй-карани са автомобили като Audi A6  и нагоре - 100-120 000 км на година. Но за такива въшки пробегът е под 60 000 км. И това средно. Реално има и автомобили с пробег доста под 60 000 за 4-5 години, както и такива като тая Корса, карани вероятно като служебни или на по-дълги разстояния. Което е малко безсмислено за Германия. И двете неща са безсмислени - Корса като служебна и Корса за дълъг път :) 

 

Ето и линк, колко е средния пробег на 11 годишна корса:  http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2017-10-11/576

107 000 км!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Биляна Владимирова написа:

Кой клас автомобил е по-добър? Търся малка, градска бензинова кола заради облекчение в данъците, бюджета ми е до 4000лв. Тази ми хвана окото защото изглежда поддържана, утре имам среща в сервиза, мога да погледна документите където пише колко собственика е имала и на колко км е сменяно маслото и изобщо какви поправки са правени по нея. Не разбирам от коли, но идеята е че до 1година мога да я сменя ако има проблеми по нея. Реално ми трябва за 60км  в двете посоки до работа. 

 

Ами вместо да изплащате  някой глупав скъп телефон 2 години, вземете си нова кола на лизинг като с посочената от вас сума платите първоначалната такса има пре-много нови бюджетни автомобили чийто лизинг на месец ще ви струва не много повече от лизинга на един скъп телефон естествено няма да е за две години а да кажем за двойно по-дълъг период, но след това ще имате възможност и за отстъпки като върнете вече поизносената кола и вземете нещо новичко.
Знам че звучи абсурдно за ширините на територията на България но мисля крайно време е Ганьовците да станем европейци.

Уважения но каруца от 2008-а... лудница!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Кико написа:

Да, не мога да се изразявам с едно изречение като колегата, но някъде там се изгуби една моя мисъл - не са като нашите заплати, дето 10 години или 20, не сме се опитали да направим нещо за заплатите си. Примерно аз имах средна заплата през 2008-ма година 1500 лева, смятах я нето по фиш. Сега имам средна заплата 1400 лева, пак нето по фиш. През тия години дори падах средно до 1100, 1200 на година. Колите в същото време скочиха два пъти като цена за базовите модели. Вярно, наблъскват ги с повече електроника и това е една от причините, но ако махнем екстрите, пак се получават едни +50% спрямо кола 2008-ма година, нова, от магазина. 

И там има такива, които не са цъфнали и вързали, не гледай само заплати,  има и разходи, които биха ги принудили просто да избират между депониране на тази кола на боклука(заплащано от собственика на отпадъка, пардон колата и то никак не евтино) защото дори само заради разклепания ремък да е, може да не е минал ГТП заради лоши показатели и да е спрян от движение и другата възможност колата е да се пробута някому, което даже ще му донесе и приход...всъщност това е единственият начин да спечели, без да прави предварителни допълнителни разходи, освен евентуално за обявата(ако е в  платен сайт). Да ти разправям ли колко скача и то експоненциално ГО всяко следваща година след приключване на официалният гаранционен период в Холандия, или сам ще си намериш, ами пътните и еко такси и/или данъци. Въпреки евентуалните доходи, а те явно не са големи, предвид каква кола е карал човека, нищо че е холандец(може би) той се е принудил да я разкара някак таратайката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, sliderum написа:

Най-ниският е, ако имаш предвид разните джобни смартове и др. чисто градски коли, тях  не ги броя в класацията, а отделно.

Опел има и Агила, която е типично градска кола. От няколко години има и Опел Адам, който се води като някакъв конкърент на Мини като качество или лайфстайл автомбоил, но си е чисто градски с малък мотор без турбо дори. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, sliderum написа:

Най-ниският е, ако имаш предвид разните джобни смартове и др. чисто градски коли, тях  не ги броя в класацията, а отделно.

Факт е че има по- нисък клас. Тойота Айго, Опел Адам, Форд Ка, Шевролет Спарк, Дайхатцу Куоре... много са.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Кико написа:

Опел има и Агила, която е типично градска кола. От няколко години има и Опел Адам, който се води като някакъв конкърент на Мини като качество или лайфстайл автомбоил, но си е чисто градски с малък мотор без турбо дори. 

Вече написах, че тези "неща" ги броя отделно.   Да го кажем така от...нормалните автомобили, Корса е най-ниският клас.

току-що, Радул написа:

Факт е че има по- нисък клас. Тойота Айго, Опел Адам, Форд Ка, Шевролет Спарк, Дайхатцу Куоре... много са.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Bubbles написа:

Ами вместо да изплащате  някой глупав скъп телефон 2 години, вземете си нова кола на лизинг като с посочената от вас сума платите първоначалната такса има пре-много нови бюджетни автомобили чийто лизинг на месец ще ви струва не много повече от лизинга на един скъп телефон естествено няма да е за две години а да кажем за двойно по-дълъг период, но след това ще имате възможност и за отстъпки като върнете вече поизносената кола и вземете нещо новичко.
Знам че звучи абсурдно за ширините на територията на България но мисля крайно време е Ганьовците да станем европейци.

Уважения но каруца от 2008-а... лудница!

Лизинга е за по-младите и надъхани ;) По принцип на Запад се смята, че 4 годишните автомобили са най-изгодни като цена. 

преди 9 минути, sliderum написа:

Вече написах, че тези "неща" ги броя отделно.   Да го кажем така от...нормалните автомобили, Корса е най-ниският клас.

Човек, моята Фиеста от 2011-та  или по-точно модел 2008, е с безключов достъп, безключово заплаване, подгрявано челно стъкло, автоматичен климатик, темпомат, добра аудиоуредба, гласови команди и още куп неща, дето няма да намериш в повечето автомобили един, че и два класа нагоре от него период! Аз затова и не си взех Фокус с половината на тия екстри за същите пари.  Освен това по возия трудно ще различиш Фиеста от Фокус. Тоест, компромис с комфорта не правиш. Правиш само компромис с по-малкото място отзад и малко  по-тесния салон в ширина. Всичко е относително. 

 

За тия години разбрах, че багажника никога не го пълня, отзад никого не возя, а до мен рядко има някой, дето да ми пречи при смяна на скоростите ;) Тоест, един клас нагоре автомобил е пълен преразход за мен и липса на кеф, щото ще има по-малко комфортни екстри за същите пари ;)  Освен това в града вече е трудно да се намери достатъчно място за паркиране.  Макар че и това е относително...

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, sliderum написа:

Вече написах, че тези "неща" ги броя отделно.   Да го кажем така от...нормалните автомобили, Корса е най-ниският клас.

 

Не ги броиш ама те са цяла армия. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Кико написа:

Специално за равномерната работа, не е така при тия автомобили. Много зависи и какъв бензин са сипали, а той няма да е качествен. Лично аз миналата есен и тая зима, зареждах от две други бензиностанции. Първо на Марешки, след това на една друга с подобни цени, дето постоянно зареждат много хора. Цяла зима колата не може да стабилизира обороти след палене и дори гасне понякога. трявбат поне 6-7 минути каране, за да се стабилизира работата на мотора и да не глъхне при подаване на газ. Зареждах 4-5 месеца на тая бензиностанция и в един момент си мислех, че нещо електрониката ми се е прецакала. Все пак колата се амортизира с времето и е нормално. Обаче реших да заредя на Лукойл - там, дето 10 години зареждам и почти никъде другаде. И о, чудо. Дори при минусови температури моторът не заглъхваше, оборотите максимум веднъж да паднат доакто се стабилзират!!! И какво излезе от цялата работа? Ами бензина!

Абсолютно съм съгласен, че по нашите ширини горивото е ******   Но не знам как е в Холандия, дано там нямат нашите Магарешки номера. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Барабой написа:

Абсолютно съм съгласен, че по нашите ширини горивото е ******   Но не знам как е в Холандия, дано там нямат нашите Магарешки номера. 

Пропуснал съм Холандията, че отговарям само на хора, които са ме цитирали. Но за Холандия тая цена би трябвало да е нормална за автомобил на 270 000 км. За България е доста съмнителна. Тук тая кола ще я продадат поне за 5000.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Радул написа:

Не ги броиш ама те са цяла армия. :)

от моторизирани пазарски колички.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, sliderum написа:

от моторизирани пазарски колички.

Е...не си прав. Това не е най-ниския клас нито при Опел, нито при Фолксваген, нито при Форд. Форд дори имат Ка и Ka+. Тоест имат или имаха два модела под Фиеста. Някои от тия модели са за третия свят.  А аз не мога да приема оппределението "нисък клас". Нисък за кого и за какво? Ако аз искам компактен автомбоил с високо качество, трявба ли непременно да вземам S-класа? Или айде, да се върна на Форд, че карам такава. Форд в момента имат моделна линия Виняле за всчики свои модели от Фиеста нагоре, където оборудването е по-добро, както и материалите. Как може да сравянваш примерно Фиеста Виняле и някакъв стандартен базов Фокус без ни една екстра и с пластмаси в салона? Никак! Всичко е относително както казах и не зависи от дължината. Доколкото съм чел и 5 сантиметра стигат ;)

 

ПП: даже бих казал че и 0.5 сантиметра стигат, за да всеят паника :P От опит. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не изчетох темата, НО автомобил-малолитражка с двигател 1200сс на 270 000 километра си е таралеж в гащите. СКЪСАН е от каране и това, че е що-годе добре изглеждаща на външен вид не е от значение. Помислете за някакво по-добро предложение в този ценови диапазон, но на по-малко километри.

Ресурсът на двигателчето е изчерпан и може би ще се наложат ремонти по него освен веригата. след като отворите двигателя ще си покаже.

поздрави и успех с покупката!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...