Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


преди 1 час, Бай Тошо написа:

Човек това,което изпляска токущо,май само ти си го разбра.Закона за ретро колите си е в сила,пише си го на сайта на данъчните,преведиси го, а недей да вадиш от девет кладенеца вода.

Бабо, тук основно не знаем фламанoски ли, холандски ли,

 

може би пък ти си забравил български и затова не ме разбираш :D

преди 1 час, eddieto_m написа:

Ами не мента. Ще дам обяснения. Случайно не съм влизал а с цел да зануля сервизното обслужване, че от оранжево мина в червено и от компютъра на колата не можах да го направя.Малко по-късно смених маслото. Използвах случая да се "разходя" навсякъде от любопитство.
Кара се в рамките на 3000 оборота около 160-170км.На месец винаги по 2 добавки / турбо, егр, дпф филтър, инжектори.... / и на всяка 3 та смяна на масло добавка за двигател. Дизелът винаги от скъпия.

Изпратено от моят CPH1917 с помощта на Tapatalk
 

Мента не мента, аз те питах щото тук не става въпрос за твоя автомобил и няма кой знае колко общо това колко ще издържи един автомобил от различен клас, който еди как си е милван  от теб и или предишните му собственици през време на експлоатацията му и този Корса, за който е...за който беше, в началото си, темата и от който авторката на темата с основание се отказа. Не знам що ти с целият си акъл, започваш или продължаваш да се опитваш да пренесеш твоят опит, от което да си вадиш изводи за тая Корса какво що е било с нея и дали и какво е, или не е, износено след 270к километри и дали си заслужава. Твоят опит си е конкретен за тебе си и радвам се че го изповяда тук, но не е темата за изповедите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, sliderum написа:

Бабо, тук основно не знаем фламанoски ли, холандски ли,

 

може би пък ти си забравил български и затова не ме разбираш :D

 

 

Ми дрънкаш глупости човек.Първо, колко 40 и над годишни коли има още в движение??? Вероятно много малко.Повечето времето ги е изяло.Второ от тия ,които са в движение, колко от тях са целогодишно в движение? Сигурно нула.Повечето вероятно се карат само през лятото или ги изкарват на някой парад.Та защо да не бъдат освободени от данъци???  Трето, аз ли живея вече толкова години в Холандия или ти? Смятам,че познавам холандското закононаделство отлично в сферата на автомобилния свят,освен,че са ми минали няколко мпс-та,както и леки коли като личен собственик,съм и изкарвал за експорт към източния бряг,тука съм бил посредник в доста сделки, и знам тоя бранш на пръсти и кое колко струва на територията на ниската земя.  ,,Били се въртяли някакви центове, било аванта за бедняци и пенсионери,,   дрън-дрън

 

                                   Аве човек теб постоянно те гонят някакви конспирации и паранои.Казахти глътни си хаповете, и ти обещавам,че всичко ще бъде наред.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Бай Тошо написа:

 

Ми дрънкаш глупости човек.Първо, колко 40 и над годишни коли има още в движение??? Вероятно много малко.Повечето времето ги е изяло.Второ от тия ,които са в движение, колко от тях са целогодишно в движение? Сигурно нула.Повечето вероятно се карат само през лятото или ги изкарват на някой парад.Та защо да не бъдат освободени от данъци???  Трето, аз ли живея вече толкова години в Холандия или ти? Смятам,че познавам холандското закононаделство отлично в сферата на автомобилния свят,освен,че са ми минали няколко мпс-та,както и леки коли като личен собственик,съм и изкарвал за експорт към източния бряг,тука съм бил посредник в доста сделки, и знам тоя бранш на пръсти и кое колко струва на територията на ниската земя.  ,,Били се въртяли някакви центове, било аванта за бедняци и пенсионери,,   дрън-дрън

 

                                   Аве човек теб постоянно те гонят някакви конспирации и паранои.Казахти глътни си хаповете, и ти обещавам,че всичко ще бъде наред.

Кажи ми какво споделеното за ретроколите и отношението на държавата към тях помага за темата на нейната авторка, или си ги пишеш за тях така, да има?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, sliderum написа:

Кажи ми какво споделеното за ретроколите и отношението на държавата към тях помага за темата на нейната авторка, или си ги пишеш за тях така, да има?

Ами в по-предните постове е написала,че в Холандия се карали предимно нови коли,понеже данъците им били по-ефтини от по-стари автомобили.Да това е така но важи само за хибридните автомобили и електрическите,които между другото са с все още най-малък процент от целия автопарк на Холандия.За тези, които са на гориво,стойноста на данъка се определя само според два фактора ,а именно ,,вид гориво,, и различните категории тегло на автомобила.Тоест например, ако за автомобил в категория 800-960кг на бензин плащаш на година 400 евро данъци, за автомобил в категория 1300-1450кг на бензин ще плащаш 1200 евро на година.Без значение колко е стар,освен,ако не е на 25 годишен и над.Явно някой я е заблудил как стоят с нещата с данъците, и така тя си обеснява занижената цена на корсата.С примера за олдтаймера аз, просто я вадя от заблуда.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Мента не мента, аз те питах щото тук не става въпрос за твоя автомобил и няма кой знае колко общо това колко ще издържи един автомобил от различен клас, който еди как си е милван  от теб и или предишните му собственици през време на експлоатацията му и този Корса, за който е...за който беше, в началото си, темата и от който авторката на темата с основание се отказа. Не знам що ти с целият си акъл, започваш или продължаваш да се опитваш да пренесеш твоят опит, от което да си вадиш изводи за тая Корса какво що е било с нея и дали и какво е, или не е, износено след 270к километри и дали си заслужава. Твоят опит си е конкретен за тебе си и радвам се че го изповяда тук, но не е темата за изповедите.
По темата е, защото кола се взима по състояние, километрите не са важни. И ако намесвам класове пример е със Ситроен Саксо с 1.0 и 45 коня. Смешно е, но 6 пъти съм правил Франция-България и можеха да ме арестуват за скитничество из континента.

Изпратено от моят CPH1917 с помощта на Tapatalk


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, eddieto_m написа:

По темата е, защото кола се взима по състояние, километрите не са важни. 
 

 на запад, особенно в Холандия , това е един от ключовите критериий по който хората си избират колите.Именно за това тука при всеки гтп километража на колата се регистрирва, за да не могат хората да бъдат ,,преметнати,, както теб са те преметнали.Ако не си бил освободен в час по физика, вероятно знаеш, че всяко едно тяло , което се движи има ,,триене,,  тоест износване.Колкото по-дълго време има триене, толкова по-голямо е износването.Ако се разглобят два различни мотора в сервиз еднакво добре подържани но единия на двойно повече километри с просто око ще видиш разликата.Смешно е да твърдиш тези невероятни глупости, че километрите не били важни.Просто търсиш оправдание, че са ти набутали милионник.имаш огромен късмет, че все още движи и всичко му работи, ама това незначи, че всички ще хукнем слепешката нали, ако джамбазите са я напудрили,  и на тест драйфа движи, айдеее  ако ще да е милионник ще набрулиме парите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Бай Тошо написа:

 на запад, особенно в Холандия , това е един от ключовите критериий по който хората си избират колите.Именно за това тука при всеки гтп километража на колата се регистрирва, за да не могат хората да бъдат ,,преметнати,, както теб са те преметнали.Ако не си бил освободен в час по физика, вероятно знаеш, че всяко едно тяло , което се движи има ,,триене,,  тоест износване.Колкото по-дълго време има триене, толкова по-голямо е износването.Ако се разглобят два различни мотора в сервиз еднакво добре подържани но единия на двойно повече километри с просто око ще видиш разликата.Смешно е да твърдиш тези невероятни глупости, че километрите не били важни.Просто търсиш оправдание, че са ти набутали милионник.имаш огромен късмет, че все още движи и всичко му работи, ама това незначи, че всички ще хукнем слепешката нали, ако джамбазите са я напудрили,  и на тест драйфа движи, айдеее  ако ще да е милионник ще набрулиме парите.

В идеална условия при две еднакви коли карани по един същи начин е точно така.  Но при не идеални и при различни коли не е така. Защото на една кола и с 200 коня,  двигателя и може да е станал на гъз, ако е карана от някой комплексиран тинейджър дрифтър , още на 100К км. И друга 50  коня карана от някой спокоен шофьор да е  със здрав двигател и на 200К км. Но да, има ли възможност винаги трябва да се гледа да се взимат коли на възможно най-малко километри, особено хора които купуват изцяло на късмет - квот се падне.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преспокойно и на под 50000 може да е съсипана автоматична трансмисия. Ако редовно се тръгва с педала до пода. Зависи и каква е колата. Старите се правеха да изкарат над 20 години, новите на под 10 са тотални гробници. Всичко с минимални разходи за материал и изравнен ресурс, неремонтопригодно както и всичката нова техника. производителите нямат изгода да се ремонтира и използва с минимални средства. Единствено искат да изкара гаранцията и нататък да си купите следващия нов боклук. Да не споменавам за класики като KIA със саморазпадащ се катализатор, монтиран до изпускателния колектор и задрал двигател заради него. Ето едно, на този канал има още много 

Та не е проблем в истинските километри на автомобил над 10 години. Проблем е при върнатите километри от автоизмамниците. Защото всичко подобно, което се продава е около 10000 независимо от действителното. Купуваш нещо и си мислиш че до 300000, колкото средно издържа двигателят до основен ремонт има да караш още 200000 , пък той на 270000 и след 30000 се скапва. Цифрите са примерни.

Не знам как е в Холандия и данъчните ставки там. Но поне е малка страна с ограничения а не като Германия, за която такива километри са нормални,  а и се кара с високи скорости.

Редактирано от Филипов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, Филипов написа:

.....производителите нямат изгода да се ремонтира ....

На мен пък ми се чини да е обратното. На практика да купиш един цял автомобил на части ще ги излезе поне тройно по- скъп. Тези турбота по дизелите я изкарат, я не 100К километра - ремонта некви хиляди левове.  Помпи, дюзи, съединители - същите цифри. Е миналата година, понеже на стареца Ситроена жабките на нищо не приличат, рекох да му купя нови - търсих къде ли не, никъде няма, накрая в магазин на Ситроен, наличност нямат само с поръчка, колко пара: 700лв ех лелееее ебаго другарко, 700лв. за неква жабка т.е. една проста пластмаса с две пружини на кола, която като нова струва 40К в лева .... само фара й е над хиляда лева. Тъй, че изгодата от частите на мен ми се струва повече от изгодата да продадат нов автомобил,.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, insec написа:

На мен пък ми се чини да е обратното. На практика да купиш един цял автомобил на части ще ги излезе поне тройно по- скъп. Тези турбота по дизелите я изкарат, я не 100К километра - ремонта некви хиляди левове.  Помпи, дюзи, съединители - същите цифри. Е миналата година, понеже на стареца Ситроена жабките на нищо не приличат, рекох да му купя нови - търсих къде ли не, никъде няма, накрая в магазин на Ситроен, наличност нямат само с поръчка, колко пара: 700лв ех лелееее ебаго другарко, 700лв. за неква жабка т.е. една проста пластмаса с две пружини на кола, която като нова струва 40К в лева .... само фара й е над хиляда лева. Тъй, че изгодата от частите на мен ми се струва повече от изгодата да продадат нов автомобил,.

Повечето части, стига да не са много специфични, имат афтърмаркет алтернативи, които са доста по-евтини от оригиналните. Производителите едва ли имат голям пазар за оригинални части след изтичането на гаранцията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, insec написа:

На мен пък ми се чини да е обратното. На практика да купиш един цял автомобил на части ще ги излезе поне тройно по- скъп.

След гаранцията, ако си я подържал добре,я смениш един носач в годината или биялетка, я не.Но това важи за по-старите коли, до към 2002г. където има повече механика и е дуракоустойчива.Много от нещата са елементарно направени и можеш и евентуално с части втора употреба да си го отремонтираш.И така да кара поне още 15 години след гаранцията до  като вземе да се разпада.А това не е изгодно за нито един производител, ти да търкаляш 20 години една барака с части афтърмаркет или втора употреба.Това искаше да каже Филипов.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 1.09.2019 г. в 11:45, sliderum написа:

А твоята кола Корса ли е, че нещо ми бяга по спидометъра. Различни класове двигатели различно качество и издръжливост и зависи както и колегата е споменал не само колко то и как се кара. Нещо ментиш обаче, значи ей така случайно си влязъл със специален софтуер, ай тия ги разправяй на улавите. Но при такова разминаване, ако това което си писал е вярно, е по-вероятно да не  са изтривани километри, а по-скоро да е сменян двигателя с нов, от някой от предишните собственици, а може и просто да са неверни показания на софтуера, или пък скоростната кутия да се е повредила и да е сменен с такава на повече километри но все пак здрава, те. да са му я набутали на някой предишен, без да знае, или пък дори с негово знание и решение, защото в даденият момент може да не е можел да си позволи нова.

Особено при тия Аудита често се сменят цели двигатели. Интересна е тая тема. В момента имам двама колеги, дето единия два пъти смени мотор, другия съвсем наскоро и вече няколко месеца ни занимава с това, как не можели да му оправят разхода на гориво и вървежа на безин...щото все пак има и газова. Но първия смени мотор 1.9 TDi  на Сеат Толедо, щото тариката слага крадено масло, дето не е за мотора. Кво да го правиш българина, като му се отваря далавера. И като се има предвид, че тоя мой колега е и механик или поне беше допреди няколко години...напораво им се чудя на акъла. Или друг вариант на смяна на мотор. Един бивш колега решава да си чипоса Голфа, естествено само софтуерно. На магистралата пробва колко върви, после намалява и след няколко минути буталата вече са запоени, щото турбината е на парчета. Истории всякакви в България. Такива има 100 на сто и в Германия и особено в Италия. Просто покупката на стар автомобил е много рискова, затова много отдавна не съм си купувал на старо. И да, ако тук става въпрос за малко пари, дето е ясно, че или на човек не му се дават повече или няма, то в 80% от случаите купувача има достатъчно пари за нова, но се прави на тарикат и търси нещо добро на старо. Може и да нацели, но в повечето случи, особено ако се купува от търгаш, не. 

преди 17 часа, Бай Тошо написа:

След гаранцията, ако си я подържал добре,я смениш един носач в годината или биялетка, я не.Но това важи за по-старите коли, до към 2002г. където има повече механика и е дуракоустойчива.Много от нещата са елементарно направени и можеш и евентуално с части втора употреба да си го отремонтираш.И така да кара поне още 15 години след гаранцията до  като вземе да се разпада.А това не е изгодно за нито един производител, ти да търкаляш 20 години една барака с части афтърмаркет или втора употреба.Това искаше да каже Филипов.

Тук има две уловки. Аз карам 9-та година моята, нова от магазина и реално смених само две подложки на амортисьорите и то не защото имах някакви проблеми, а защото като сменях гуми видях, че са разкъсани и поисках в Мото Пфое да прегледат окачването и ако има нещо, да се смени. Та така за 20-30 лева смених двете задни и това е по окачването за повече от 8 години по българските дупки. Дори и гумите ми са 195/50 R15,  но реално преди 2 години се наложи да изправят две джанти и сега след толкова километри, няма никакви проблеми с вибрации.  Парадоксът е, че още на втората година, когато карах предната си кола, влязох в една дупка в дъжда и охривих джанта, наложи се и смяна на гума заради балон. Само че тая Джанта бе 14 цола, а гумата 176/65 R14, тоест това, което се препоръчва за нашите пътища. Странно как нископрофините ми джанти сега държат, а препоръчваните не :) Парадокс наистина, макар че това е и до късмет, в какви дупки ще влезеш. Със сегашните джанти съм минавал през всякакви дупки с всякакви скорости и не е вярно, че гуми с джанти като моите, не са за нашите дупки. Няма друг модел автомобил с такъв размер гуми като моите и въпреки всичко, си държи. Защо? Ами защото и окачването е по-меко, обира голяма част от вибрациите, когато се минава през дупки. Предното ми окачване бе доста по-твърдо и дори гуми с височина  65 не помогнаха на джантите ми :)  Отделно, че това твърдо окачване водеше до изгаряне на късите светлини след около 30-35 000 км.  Затова да не обобщаваме нещата. Всичко си е до отделния автомобил и модел. Но дори и при еднакви модели, е много важна и модификацията, ако говорим за издръжливост по нашите пътища. Много просто ги приемате нещата, а те изобщо не са толкова прости, колкото ви се струва. 

на 4.09.2019 г. в 11:30, Филипов написа:

Преспокойно и на под 50000 може да е съсипана автоматична трансмисия. Ако редовно се тръгва с педала до пода. Зависи и каква е колата. Старите се правеха да изкарат над 20 години, новите на под 10 са тотални гробници.

Това не е вярно. Новите автомбоили са много по-издръжливи и това се доказва от многото тестове в специализираните списания. Сега рядко автомобил дава повече от 1-2 дефекта за 100 000 км, навремето и 50 000 км бяха недостижима граница!

Иначе точно за това говорим. Има автомобили, дето ще ти дадат 5 дефекта примерно за 50 000 км, има други, дето ще дадат същите дефекти за 150 000 км. И ако ти смениш 3 пъти части на автомобила си с ресурс 50 000 км, то с тоя на 150 000 ако смениш същата част, ще изкараш пак 150 000 км! Ей това е разлиакта между автомобилите в западните статистики. Щото тия, дето се чупят често, се чупят също толкова често, дори да смениш частите. И обратно. Тия, дето дават рядко дефекти, дори като стар да ти даде дефект, оправиш ли го, ще имаш отново голям ресурс на тая част! давам пример с преданта си кола. Заради твърдото окачване, късите светлини изгаряха след около 30 000 км. Дори като ги сменя, пак издържат 30 000 км.  Сега не е така, защото просто фарът се друса по-малко, а от там и крушката държи повече. И ако на мен ми се наложи да сменя една крушка досега, защото една зима съвсем леко с 10  км/ч се блъснах и натроших предната броня и маска, с предната кола, без да се блъскам, сменях крушки през 30-33 000 км. А там дори не издържаха и крушките на стопове и габарити. Ей това е разликата между новия и стария модел. На стария всякакви крушки горяха, на новия смених само една за същите километри и то по моя вина.  Същите примери могат да се дадат за други агрегати. В днешно време ако автомобилът ти се чупи след 100 000 км, си загубил клиенти. Щото примерно 80% от клиентите са фирми, а те карат автомобилите доста над 100 000 км, преди да се разделят с тях. Затова и днешните автомобили са по-сигурни от старите...дори тия от деветдесетте и особено осемдесетте години. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тука само професори батко :))))))))

Един пич назад в темата пита кой по колко кара на година, ама никой не му обърна внимание. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 часа, Кико написа:

Просто покупката на стар автомобил е много рискова, затова много отдавна не съм си купувал на старо. И да, ако тук става въпрос за малко пари, дето е ясно, че или на човек не му се дават повече или няма, то в 80% от случаите купувача има достатъчно пари за нова, но се прави на тарикат и търси нещо добро на старо. Може и да нацели, но в повечето случи, особено ако се купува от търгаш, не. 

 

Ако ги имаш парите в брой за чисто нова, и то нещо минимум над Дачия, съм съгласен.Ама колко хора ги имат, смисъл и това да не са им всичките спестявания?Повечето хора с нови коли, това е лизинг, или кредит от банката.Ако го накараш да извади на момента собствени пари в брой 17 000 евро(цената на новия модел Форд Фиеста) само ще има да се чеши, където не го сърби и ще ти се усмихва културно.А лизинга 269 евро на месец.Вероятно много хора имат възможност да си го позволят, ама колко от тях искат да станат роб на кредитори? Да се подпишат някъде, където нямат никакви права.Да наливам осемнайсе чанти пари всеки месец в уж нова кола, а да не мога да пътувам  извън страната без разрешението на лизингодателя.Това не е оферта е пре&&бавене.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Айде бре - имали били 80% от купувачите пари за нова кола, ма 70% от автопарка в България е 20+ годишни барутници, щото хората били тарикати. Егати тарикатлъка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на ‎06‎.‎9‎.‎2019‎ г. в 11:54, Бай Тошо написа:

Ако ги имаш парите в брой за чисто нова, и то нещо минимум над Дачия, съм съгласен.Ама колко хора ги имат, смисъл и това да не са им всичките спестявания?Повечето хора с нови коли, това е лизинг, или кредит от банката.Ако го накараш да извади на момента собствени пари в брой 17 000 евро(цената на новия модел Форд Фиеста) само ще има да се чеши....

Какво му е на новото румънско Рено - това сега е друга Дачия. Вече 20 години са в групата Рено-Нисан. И румънците се научиха да правят добри коли.  За 20 000 лв сега мога да си купя кеш хечбег напълно нова Дачия  с всички по-важни екстри, с пет години гаранция  - докато за същите екстри за нов подобен хечбег  Опел или Форд -ще трябва да платя над 10 000 лв в повече.  През последните 20 години съм шофирал 4 новозакупени автомобила от съвсем нови -споделям го за да не бъда разбран погрешно - лично приключих с амортизираните таралясници около 2000-та година. Няма как да забравя непредвидените аварии, нерви и разходи за всякакви ремонти.   Пак мога да си купя по-скъпа нова кола, но не ми изглежда достатъчно обосновано и разумно. Колкото една кола е по-скъпа са по-скъпи застраховки, данъци и текущи обслужвания. Сега ползвам от напълно нови два форда - дизелов Фокус на 10 години и бензинов Фюжън на 9 години. Фюжънът е по-добър и по-надежден.  След време защо пък да не пробвам и някоя съвсем нова Дачия? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 часа, NEY написа:

Какво му е на новото румънско Рено

По-скоро румънската лада,защото като изпълнение няма нищо общо с рено.И то тия Лади от Тошово време.Базовата Дачия дори няма регулиране на височината на шофьорската седалка.53 к.с. да тегли това тежко купе.154 км.ч. максимална скорост.Това не е кола а пародия.Тоя дарак освен за бакшиш, за друго не става.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Бай Тошо написа:

По-скоро румънската лада,защото като изпълнение няма нищо общо с рено.И то тия Лади от Тошово време.Базовата Дачия дори няма регулиране на височината на шофьорската седалка.53 к.с. да тегли това тежко купе.154 км.ч. максимална скорост.Това не е кола а пародия.Тоя дарак освен за бакшиш, за друго не става.

Информацията ти е остаряла и невярна - провери сам.   През 2019 година хечбекът на Дачия е втората  като количество най-продавана семейна кола в Европа - непосредствено след Фолксваген Голф.  Тя е с няколко  различни бензинови и дизелови двигатели. Защо се купува повече от Опел Корса и Форд Фиеста?  Пак мога да си купя Опел, Форд или Фолксваген -ама за същите екстри те ще ми струват с 10-15 000 лв повече спрямо румънското Рено - с име  Дачия.  Имам познати с Дачия, преди са имали Рено -те твърдят, че румънката яко копира френската марка. Дачия Сандеро е с прилични размери и клиренс - повечето други коли са неудобно ниски. Реално изключение е Форд Фюжън и затова трудно ще се разделя с него.  Може да го предоставя на дъщеря ми да се учи да шофира -пък аз мога да си купя друга нова кола.  Може и Дачия, но още не сме решили в семейството

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гледам че темата е станала цял роман и затова няма да чета всичко, а само ще отговоря на въпроса в първия пост. Екотек двигател на 300 000 км. 1200 кубика, отдавна си е изпял песента. Всеки двигател има определен лимит. Специално при този екземпляр и на тези километри, хлабините по мотора ще са толкова големи, че ще е божа работа кога ще се предаде окончателно. Да не казвам и колко масло ще харчи...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, FD GOD написа:

Гледам че темата е станала цял роман и затова няма да чета всичко, а само ще отговоря на въпроса в първия пост. Екотек двигател на 300 000 км. 1200 кубика, отдавна си е изпял песента. Всеки двигател има определен лимит. Специално при този екземпляр и на тези километри, хлабините по мотора ще са толкова големи, че ще е божа работа кога ще се предаде окончателно. Да не казвам и колко масло ще харчи...

Този двигател едва ли е на 300 000 пробег заводски. Най-вероятно е правен основен ремонт, а ако е обслужван прилично и не е надрал цилиндрите, механическия износ се компенсира от ремонтния комплект. Ако сравнително скоро е извършван качествен основен ремонт, нищо чудно още 100 000 да издрапа и да няма проблеми с повишен разход на масло. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Възможно e и така да е, но поне веригата щяха да сменят след ревизия на мотора... Имам познати, които са докарвали 1.2 екотек двигател на опел до към 250 000 км. Е разбира се на бензиностанцията зареждаха и гориво и масло 😁  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аве ясно е, че на тия километри, тоя миксер е леж.Авторката едва ли се чуди още, темата е за ключ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...