Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


преди 43 минути, chasovnik написа:

Не изчетох темата, НО автомобил-малолитражка с двигател 1200сс на 270 000 километра си е таралеж в гащите. СКЪСАН е от каране и това, че е що-годе добре изглеждаща на външен вид не е от значение. Помислете за някакво по-добро предложение в този ценови диапазон, но на по-малко километри.

Ресурсът на двигателчето е изчерпан и може би ще се наложат ремонти по него освен веригата. след като отворите двигателя ще си покаже.

поздрави и успех с покупката!

Мерси, това исках да чуя, в крайна сметка се отказах от нея. 

 

преди 1 час, Bubbles написа:

Ами вместо да изплащате  някой глупав скъп телефон 2 години, вземете си нова кола на лизинг като с посочената от вас сума платите първоначалната такса има пре-много нови бюджетни автомобили чийто лизинг на месец ще ви струва не много повече от лизинга на един скъп телефон естествено няма да е за две години а да кажем за двойно по-дълъг период, но след това ще имате възможност и за отстъпки като върнете вече поизносената кола и вземете нещо новичко.
Знам че звучи абсурдно за ширините на територията на България но мисля крайно време е Ганьовците да станем европейци.

Уважения но каруца от 2008-а... лудница!

До господина със заплатата на програмист - няма бюджет, иначе и порше бих си взела, а телефона ми е по-евтин от смартфона на баба ви най-вероятно. Тук стоят по друг начин нещата. Стандартът на живот е висок, и въпреки че взимам повече от средната заплата, искам все пак да спестявам. Данъците също са високи, в Холандия е най-скъпо да имаш автомобил - да сметнем за 3 месеца - 250 евро данък, 150 евро задължителна застраховка, 450 евро гориво, това са 850 евро на 3 месеца, не говорим за поддръжка дори. Отделно данъците изобщо са страшно високи - днес платих 250 евро данък смет/канализация за 3 месеца само! Ако имаш куче - 100 евро данък, тук има данък за всичко. В БГ си е рай ако изкарваш хубави пари - тук и данъците на заплатата са ти 35%, ако взимаш повече от 3-4к на месец са 50%, колкото повече изкарваш - толкова по-малко изкарваш. Така че за първа кола с бюджет 2000 евро (не говорим за смяна на филтри, масло след купуване - 250евро) мисля че са достатъчни за кола която да върви. Ако ми намериш за 2000 евро 2015 ще те черпя най-малкото. Иначе лизинг не е лошо, стига да не се загробваш със суми, който не можеш да плащаш и да се чудиш от какво да спестиш тоя месец.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Една бърза сметка:

22 работни дни по 60 km на ден = 1320 km/месец

за една година - 15840 km/годишно

и това при положение, че от вас до работа и после обратно без излишни дестинации, което си е почти невъзможно, та ...

Трябва ви кола която годишно да поеме над 16000 километра, което си е доста висока годишна летва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, Биляна Владимирова написа:

 

 

До господина със заплатата на програмист - няма бюджет, иначе и порше бих си взела, а телефона ми е по-евтин от смартфона на баба ви най-вероятно. Тук стоят по друг начин нещата. Стандартът на живот е висок, и въпреки че взимам повече от средната заплата, искам все пак да спестявам. Данъците също са високи, в Холандия е най-скъпо да имаш автомобил - да сметнем за 3 месеца - 250 евро данък, 150 евро задължителна застраховка, 450 евро гориво, това са 850 евро на 3 месеца, не говорим за поддръжка дори. Отделно данъците изобщо са страшно високи - днес платих 250 евро данък смет/канализация за 3 месеца само! Ако имаш куче - 100 евро данък, тук има данък за всичко. В БГ си е рай ако изкарваш хубави пари - тук и данъците на заплатата са ти 35%, ако взимаш повече от 3-4к на месец са 50%, колкото повече изкарваш - толкова по-малко изкарваш. Така че за първа кола с бюджет 2000 евро (не говорим за смяна на филтри, масло след купуване - 250евро) мисля че са достатъчни за кола която да върви. Ако ми намериш за 2000 евро 2015 ще те черпя най-малкото. Иначе лизинг не е лошо, стига да не се загробваш със суми, който не можеш да плащаш и да се чудиш от какво да спестиш тоя месец.

Чакай ся да се уточним - Значи ти живееш в Холандия и искаш да си купиш кола от 2008г.?

А къде точно мислиш да я караш? Щото ще ти е трудничко в тая държава както и в околните, особено пък ако е дизел.

Казах - Има една камара бюджетни кол чийто лизинг на месец е горе-долу колкото лизинга на някой скъп телефон, но твоя си преценка, само ще ти кажа че в Холандия ще ти е сложно с такава кола.

И не знам колко взема един програмист нито ме интересува, просто казвам това което мисля, пък решението си е твое.

П.П.

Също щом като това ще ти е първата кола, това предполага че си млада, а при това положение мога да кажа - Рано е да мислиш за спестяване, докато пестиш ще остарееш, накрая ще станеш 60 годишна лелка която цял живот се е трепала да събере шепа пари с които внуците да я погребат. С три думи - Живей си живота!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Bubbles написа:

Чакай ся да се уточним - Значи ти живееш в Холандия и искаш да си купиш кола от 2008г.?

А къде точно мислиш да я караш? Щото ще ти е трудничко в тая държава както и в околните, особено пък ако е дизел.

Казах - Има една камара бюджетни кол чийто лизинг на месец е горе-долу колкото лизинга на някой скъп телефон, но твоя си преценка, само ще ти кажа че в Холандия ще ти е сложно с такава кола.

И не знам колко взема един програмист нито ме интересува, просто казвам това което мисля, пък решението си е твое.

Споделила съм същата информация по-рано. Защо да е трудно да караш дизел по тея ширини?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Биляна Владимирова написа:

Споделила съм същата информация по-рано. Защо да е трудно да караш дизел по тея ширини?

Щото тия дизели от годините и парите за които ти си търсиш каручка са леко забранени бре муци. Да си чула случайно за дизел 5, дизел 6 и т.н.? 2008г. коя категория ще ти е дизела?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Bubbles написа:

Щото тия дизели от годините и парите за които ти си търсиш каручка са леко забранени бре муци. Да си чула случайно за дизел 5, дизел 6 и т.н.? 2008г. коя категория ще ти е дизела?

Ох, пак дървен философ - от 2 седмици обикалям гаражите в региона и видях достатъчно коли ПОД моя бюджет които си вървят на дизел и не - все още не са забранени. Единственото е че евентуално данъка е висок - ама това е за всички дизели включително и най-новия модел 2019, не знам кой EURO вече е. 

Аз не търся дизел, но ми беше интересно откъде ти дойде идеята. И да, тесла е добра инвестиция - ама за който има какво да инвестира.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Биляна Владимирова написа:

Ох, пак дървен философ - от 2 седмици обикалям гаражите в региона и видях достатъчно коли ПОД моя бюджет които си вървят на дизел и не - все още не са забранени. Единственото е че евентуално данъка е висок - ама това е за всички дизели включително и най-новия модел 2019, не знам кой EURO вече е. 

Аз не търся дизел, но ми беше интересно откъде ти дойде идеята. И да, тесла е добра инвестиция - ама за който има какво да инвестира.

Хихи никакъв дървен философ, те тия дизеляци се движат ама къде? Има категории, ти откога си в Холандия?

Я се пробвай с един такъв дизеляк да се качиш на някоя магистрала, такъвв акт ще ти треснат че с тия доходи които обявяваш ще го изплащаш дълго че и талигата ще ти вземат.

Аз живея наблизо - Франция(северна), и тука има стари коли, ама само в малките градчета но и там се ползват само за някакви дребни неща или за селска работа и т.н.

Казах ти, твоя си работа какво ще правиш, аз само ти давам поводи да се замислиш и идеи каквато е целта на темата, останалото ти си знаеш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Биляна Владимирова написа:

Мерси, това исках да чуя, в крайна сметка се отказах от нея.

Много набързо - разумното е да закараш избраната кола (която и да е тя) в сервиз и там най- добре ще ти кажат какво и що. Такива мнения отдалеч на коя ресурса бил изчерпан, на коя не, е ала- бала. Е тука имам комшийка със същия опел, че даже май е по- стара година, джитка си момичето стана 3-4 години с него и до някакви сериозни ремонти все още не е опряла, така като гледам скоро няма и да опре.

преди 5 часа, Bubbles написа:

Ами вместо да изплащате  някой глупав скъп телефон 2 години, вземете си нова кола на лизинг ...

Ех бре бре бреее бах тоз телефон бря.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, Bubbles написа:

Щото тия дизели от годините и парите за които ти си търсиш каручка са леко забранени бре муци. Да си чула случайно за дизел 5, дизел 6 и т.н.? 2008г. коя категория ще ти е дизела?

Колкото е по-стара колата данъка и застраховките отиват нагоре.  Поддържам мнението на колегата за чисто нова кола на лизинг, която да се кара само докато свърши гаранционният период, а при колите на лизинг, понякога той съвпада и с времетраенето на лизинга. После се продава на частно, или се дава за обратно изкупуване(добре ще е да се пазари автомобила от фирмен магазин на производителят му, но може  и в автокъщите да има  добри условия, просто четете и пак четете(!) и се взема следващата, въпреки че колата е уж все още нова. Относно това каква да е колата, погледнете какви са данъците и разните други, примерно еко-таксите, щото дизела вероятно е повече натоварен с такива, заради фините прахови частици, които са повече. За електричка също може да се огледате как стоят нещата има облекчение в много страни при закупуването на хибриди и още повече при вземането на чисти електромобили и мисля, че и Холандия е от тях, все пак Вие сте там и на място и вероятно и с езика сте добре и сама, или заедно с мъжа си, ще получите най-добра представа точно за тези подробности. А употребяваните бангии и мисълта, че ще спестите като си закупите такава, това е погрешна мисъл, много погрешна и ако сте си я навили на пръста, вземете ножицата и отрежете тоя пръст, ако трябва до рамото чак го отрежете.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре че сте форумните специалисти, да я подсетите, че вместо кола за 2000€ по-добре да си купи такава за 20 000€. Даже най-добре да си вземе две. Една малка за града и едно комби за по-дългите пътувания...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, Биляна Владимирова написа:

Евентуално какви по-сериозни проблеми могат да изскочат с двигателя може би и изобщо?

Купувайки го вече ще е "вечно" Ваш.

Километрите са много и не си заслужава. Да, реални са според мен.

Всичко зависи от колко километри Вие "навъртате" на година. Ако е до 10 000, то може да рискувате, но ако е повече - не.

Успех!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Жена и кола са на късмет.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, Кико написа:

 

Моята кара 9-та година и е на 65 000. Тоест, средно 8000 км на година. Ако потърсиш в Гъгъл ще видиш, че за България средния годишен пробег е около 8000 км. За Германия е около 12000, за щатите 14 000. Ако отвориш TUV  репорт там са описани и километрите. За такива 4-5 годишни автомбоили имаме около 50-60 000 км пробег за Германия. Значи за 11 години ще са около 120 000. Това е среден пробег, който записва TUV  при прегледите. НАй-карани са автомобили като Audi A6  и нагоре - 100-120 000 км на година. Но за такива въшки пробегът е под 60 000 км. И това средно. Реално има и автомобили с пробег доста под 60 000 за 4-5 години, както и такива като тая Корса, карани вероятно като служебни или на по-дълги разстояния. Което е малко безсмислено за Германия. И двете неща са безсмислени - Корса като служебна и Корса за дълъг път :) 

 

Ето и линк, колко е средния пробег на 11 годишна корса:  http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2017-10-11/576

107 000 км!!!

Нали не се връзваш на тези статистики?Няма как да изчислят колко минава всяко семейство с различните коли.По-скоро зависи дали заниманието ти е свързано с пътуване или местоработата ти е на 100 + км,пътувания с кола и т.н.В България нямаме чак такъв пробег и да кажем средно на година имаме 10 000км.Но виж за коли извън БГ-то,там бирата е друга.Не очаквай внос на 10г. да е на 100 000км.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Километрите хич не са важни, важно е как е поддъжана и как е карана. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Random41 написа:

Километрите хич не са важни, важно е как е поддъжана и как е карана. 

Може ли да ти сложа минус на коментара, то сигурно ако се поддържа добре двигателя, въобще не се износва и другите части, или ти в тая поддръжка смяташ смяна на всичко износено и престъргвания и смяна на целия двигател, ако няма ризи на цилиндрите, като му свърши ресурса...Ми то и така може, ама къде ще му излезе сметката на човек?  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, bojoviki написа:

Нали не се връзваш на тези статистики?Няма как да изчислят колко минава всяко семейство с различните коли.По-скоро зависи дали заниманието ти е свързано с пътуване или местоработата ти е на 100 + км,пътувания с кола и т.н.В България нямаме чак такъв пробег и да кажем средно на година имаме 10 000км.Но виж за коли извън БГ-то,там бирата е друга.Не очаквай внос на 10г. да е на 100 000км.

Аз казах статистиката. 8000 за България, 12000 за Германия и 14 000 за САЩ. Това са данни отпреди 6-7 години, сега в Германия имат малко по-голям пробег. Аз минавам средно 8000 на година, колкото е по статистика. Има хора, дето минават повече, щото примерно пътуват до селата си или родните си места често. Има други, дето държат колите си пред блока, пазейки си паркомястото, особено зимата. Те минават 5-6000 примерно. Така средно ни се получават едни 8000 км.  При служебните автомобили ситуацията е различна. 

 

Естествено, че аз не очаквам за 10 годишна кола, нов внос, реалните изминати километри да са 100 000. И не защото няма такива, а защото тия автомобили в Германия примерно, вървят на много по-високи цени. Джамбазина никога няма да внесе такава кола, щото после ще го питат - що ми я даваш за 8000, като другите ги продават за 3000. Ей и за това няма да видиш хубава кола нов внос в България. Просто реалните цени са различни, в България се внасят или блъснати или служебни с върнати километражи. Друго не се внася. 

преди 4 часа, Random41 написа:

Километрите хич не са важни, важно е как е поддъжана и как е карана. 

Всяко нещо си има ресурс, особено в България, дето имаме жеги до 40 градуса и студове до -25 градуса.  Достатъчно е 2-3 пъти да изфорсираш мотора си при -20 и ти е заминал ресурс за една година при умерен климат. Или е достатъчно един път вместо четвърта да вкараш втора и да останеш без скоростна кутия или мотор.  Ако ще преди това да си я галил като коте тая кола.  В България, а и не само тук, малко хора знаят как се пази кола. Да го кажа така. Това се знае само от хора, които наистина са се интересували и автомобилите са им в кръвта. Не очаквай служебна кола да се пази, не очаквай и жена да пази кола, не очаквай и кой да е потребител на услугата, наречена "автомобил", да знае как да пази колата си. 

 

Да допълня за изминатите километри в България. Моя рекорд е 18 000 за една година, после постепенно спадаше пробега. Но тогава поне два пъти в месеца се налагаше да прекосявам България, а и мерак за каране имаше.  Само че това всъщност е в полза на автомобила, защото километрите, изминати на дълъг път, са добро нещо. Лошо нещо са километрите, изминати само в градски условия или на къси разстояния, особено зимата. Затова няма как да се сравняват автомобили по изминатите километри, защото износването е различно, ако автомобилът е каран само в града или само на дълъг път.  Най-лошата ситуация е един автомобил да е каран като служебен само в града на къси разстояния зимата, с примерно едночасови почивки. Най-добрата ситуация е един автомобил да е каран по междуградски пътища с нормална скорост 80-100 км/ч.

 

И още нещо за статистиката и изминатите километри. Ако сте ходили на ТП последните 2-3 години, трябва да ви е направило впечатление, че се записват изминатите километри на автомобила. Така, че статистиката по тоя показател никога не лъже, дори в България ;)

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, bojoviki написа:

Не очаквай внос на 10г. да е на 100 000км.

За корса и голф е възможно, но за А6 и Е- класа е друга история. Статистиките са верни, но интерпретацията им не. Ниските стойности за среден пробег идат от градските автомобили, които никак не са малък процент от целия автопарк т.е. хората си купуват голф само за из града, за нещо повече А6, с което вече се навъртат сериозни километри и ще е наистина цяло чудо, ако намериш десет годишна такава на около стоте хиляди километра.

п.п. има и още една особеност - с голфа, като направи пет години и немеца го продава на некой турчин, който му взема душата в следващите пет, и го продава на някой българин.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз купих последната ми кола на 211000км.За 562 дни правя 100000км.Купена е на 02/11/2016г.До няколко дни ще направя 200000км с нея. Случайно със софтуер влезнах в автоматичната кутия, има отделен километра и разбрах, че са изтрити 310000км.
Аз съм 4 ти собственик. Не се ядоса, стана ми готино. Километри те не са нищо, поддръжката е важнаb636fd900f7e88522b792c19844109da.jpg

Изпратено от моят CPH1917 с помощта на Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, eddieto_m написа:

Аз купих последната ми кола на 211000км.

Тези джамбази ще са били с някакъв морал все пак, щом са я върнали над 200K.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, eddieto_m написа:

Аз купих последната ми кола на 211000км.За 562 дни правя 100000км.Купена е на 02/11/2016г.До няколко дни ще направя 200000км с нея. Случайно със софтуер влезнах в автоматичната кутия, има отделен километра и разбрах, че са изтрити 310000км.
Аз съм 4 ти собственик. Не се ядоса, стана ми готино. Километри те не са нищо, поддръжката е важнаb636fd900f7e88522b792c19844109da.jpg

Изпратено от моят CPH1917 с помощта на Tapatalk
 

А твоята кола Корса ли е, че нещо ми бяга по спидометъра. Различни класове двигатели различно качество и издръжливост и зависи както и колегата е споменал не само колко то и как се кара. Нещо ментиш обаче, значи ей така случайно си влязъл със специален софтуер, ай тия ги разправяй на улавите. Но при такова разминаване, ако това което си писал е вярно, е по-вероятно да не  са изтривани километри, а по-скоро да е сменян двигателя с нов, от някой от предишните собственици, а може и просто да са неверни показания на софтуера, или пък скоростната кутия да се е повредила и да е сменен с такава на повече километри но все пак здрава, те. да са му я набутали на някой предишен, без да знае, или пък дори с негово знание и решение, защото в даденият момент може да не е можел да си позволи нова.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Айде нека да внеса малко яснота по темата,че такива глупости на килограм се изписаха, особенно от авторката,чета и не вярвам на очите си.Първо пускам линк от най-известния сайт за търговия с автомобили в Холандия, каква корса 1.2 може да си купи на цена между 1000-2000 евро.Обърнете внимание и на колко км са колите.(между другото 95% от колите в Холандия са с реални км, защото първо е подсъдимо да се връщат,второ километража се регистрирва в централния регистър всяка година при ГТП.https://www.marktplaats.nl/l/auto-s/q/opel+corsa+1.2/p/2/#PriceCentsFrom:100000|PriceCentsTo:200000|postcode:9736BS 

 

Забележете,че повечето корси от линка нямат и 200 000км, ЗАЩО?   Ами толкова им е живота на тия миксери макс 230 000км с перфектната подръжка и осемнайсе хиляди зора  Намрих само една 2007г. за 1750 евро https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m1450736859-opel-corsa-1-2-16v-5d-2007-grijs-airco-cruisecontrol.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

 

Но има една много важна думичка присъстваща в много обяви ,,inruilkoopje,,   това значи ,че джамбазина е взел от някой на бартер за без пари.Тоест този някой е искал просто да се отърве от нея.Пише,че е сразлични щети по нея интерио екстериор,и че мотора и съединитела уж били сменяни.Ама от кой и къде за господ знае.Виждал съм тука в Холандия, уж ,,майстори в сервиз,, сменят на клиент съдинител, като първо гледа някакво филмче в ютуб за показно.И как двигатели се взимат уж рециклирани от тука един известен сайт и се вграждат от хора,които броят само до три.

 

Веригата на корсата не е обслужена, защото в Холандия това не е консуматив,а ремонт и се чака момента да дефектира.Първата ми кола тука беше с верига и когато отидох до официялното представителтсво да попитам кога трябва да я сменя и колко ще струва, те ми казаха,че се сменя само когато дефектира.После още в няколко сервиза питах получих същия отговор.

 

Да в Холандия трудно се кара дизел,защото данъка му е два пъти по-скъп.Пример ауди а3 бенизн на тримесичие 150 евро дизел 300 евро.,газ 200 евро.Освен ,което застроховките им са по-скъпи,понеже застрахователите не са балами и знаят,че дизела повече се кара,тоест по-голям шанс за птп.Освен ,което в Холандия един втора употреба  дизел продавали се, или ще има турбо за ревизия или смяна или съединител с маховик.И едното и другото за по 1000 евро още на първо четене.Няма такова нещо,че в Холандия хората не карали стари коли,защото данъците били по-скъпи.Напротив 40 годишните коли за напълно освободени от данъци, а тези на възраст межди 25 и 40 години заплащат само 25% от пълния данък за година.Пиши си го на сайта на данъчните https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/auto_en_vervoer/belastingen_op_auto_en_motor/motorrijtuigenbelasting/vrijstelling_onder_andere_voor_oldtimers/oldtimers/

 

Има доста хора тука,които имат по-стари коли,които са напълно технически изправни и си ги търкалят, защото могат сами да си ги подържат.А не за всяко нещо да търчи до сервиза,където само труда ти е минимум 70 евро на час+ двойна надценка за всяка час или консуматив., и трябва да го слушам колко е велик.Лизинга няма да го коментирам, до като има балъци ще има и тарикати.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ъъъ това да "ретро"колите, сигурно е аванта за тамошните пенсионери или бедняци, не е случайно, пък дали точно така е записано като текст като причина, и или го е имало като дебат когато са го приемали, или не е, което позволява и на други да се възползуват...Тук все пак не става въпрос за ретро(с,  или без кавички)  така че тази част от коментарът ти не виждам смисъл. Останалото, понеже теб самият те ползва и се налага да го знаеш в подробности, съм съгласен с поне 90% от него, може би има нужда малко да се прецизира, въпреки че изглежда достатъчно подробно, все пак написани цифри са условни, явно по-скоро да покажат съотношенията. Едва ли нещата са толкова закръглени, че да няма и центове в сметките. ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Бай Тошо написа:

Веригата на корсата не е обслужена, защото в Холандия това не е консуматив,а ремонт и се чака момента да дефектира.Първата ми кола тука беше с верига и когато отидох до официялното представителтсво да попитам кога трябва да я сменя и колко ще струва, те ми казаха,че се сменя само когато дефектира.После още в няколко сервиза питах получих същия отговор.

Бай Тоше сменяй сервиза докато е време, че с тези съвети да се чака веригата да дефектира и тогава да се сменя, двигателя ти може да стане в състояние директно за вторични суровини. E, ако нямаш кинти и се циганиш за смяната си е вариант разбира се, но иначе не e. *Това за кинтите не е към теб а по принцип!    

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, sliderum написа:

Ъъъ това да "ретро"колите, сигурно е аванта за тамошните пенсионери или бедняци, не е случайно, пък дали точно така е записано като текст като причина, и или го е имало като дебат когато са го приемали, или не е, което позволява и на други да се възползуват...Тук все пак не става въпрос за ретро(с,  или без кавички)  така че тази част от коментарът ти не виждам смисъл. Останалото, понеже теб самият те ползва и се налага да го знаеш в подробности, съм съгласен с поне 90% от него, може би има нужда малко да се прецизира, въпреки че изглежда достатъчно подробно, все пак написани цифри са условни, явно по-скоро да покажат съотношенията. Едва ли нещата са толкова закръглени, че да няма и центове в сметките. ;)

Човек това,което изпляска токущо,май само ти си го разбра.Закона за ретро колите си е в сила,пише си го на сайта на данъчните,преведиси го, а недей да вадиш от девет кладенеца вода.

преди 14 минути, Барабой написа:

Бай Тоше сменяй сервиза докато е време, че с тези съвети да се чака веригата да дефектира и тогава да се сменя, двигателя ти може да стане в състояние директно за вторични суровини. E, ако нямаш кинти и се циганиш за смяната си е вариант разбира се, но иначе не e. *Това за кинтите не е към теб а по принцип!    

Е аз ти казвам,какво казват хората в официялно представителсво, и в още няколко други сервизи.Врял съм и кипял съм човек тука в тоя бранш,знам за какво става на въпрос,познавам се със почти всички собственици на сервизи и автокъщи  в града,така,че знам какво говоря.Да в България е едно, тука е друг свят.За това някои неща ви се струват ъпсурдни.То и един холандец,като чуе,че в България има хора, които с месеци не им е плащал работодатела, и все още продължават да работят за него,и си мислят,че ги лъжа или се бъзикам с тях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
А твоята кола Корса ли е, че нещо ми бяга по спидометъра. Различни класове двигатели различно качество и издръжливост и зависи както и колегата е споменал не само колко то и как се кара. Нещо ментиш обаче, значи ей така случайно си влязъл със специален софтуер, ай тия ги разправяй на улавите. Но при такова разминаване, ако това което си писал е вярно, е по-вероятно да не  са изтривани километри, а по-скоро да е сменян двигателя с нов, от някой от предишните собственици, а може и просто да са неверни показания на софтуера, или пък скоростната кутия да се е повредила и да е сменен с такава на повече километри но все пак здрава, те. да са му я набутали на някой предишен, без да знае, или пък дори с негово знание и решение, защото в даденият момент може да не е можел да си позволи нова.
Ами не мента. Ще дам обяснения. Случайно не съм влизал а с цел да зануля сервизното обслужване, че от оранжево мина в червено и от компютъра на колата не можах да го направя.Малко по-късно смених маслото. Използвах случая да се "разходя" навсякъде от любопитство.
Кара се в рамките на 3000 оборота около 160-170км.На месец винаги по 2 добавки / турбо, егр, дпф филтър, инжектори.... / и на всяка 3 та смяна на масло добавка за двигател. Дизелът винаги от скъпия.

Изпратено от моят CPH1917 с помощта на Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...