Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

  • Отговори 539
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Публикувани изображения

и аз получавам 14 6 дни 25 човека по 8 часа на ден изработват 1200чов.часа 4 дни 15 човека по 8 часа на ден изработват 480чов.часа Общо 1680 чов.часа за 20 дни 25 човека по 8 часа на ден изработват 4000 чов.часа Разлика 2320 чов.часа делим на 10 дни/обекта е завършен в срок/ по 8 часа 80часа Отговор 29 човека четирите дни са били 15човека значи са дошли 14 човека

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

25р. х 20д. = 500 25р. х 6д. = 150 - първите 6 дни 15р. х 4д. = 60 - следващите 4 дни, след като са си заминали 10 от работниците 15р. х 10д. = 150 - постоянните работници са продължили да работят до края на срока ОБЩО: 360 500 - 360 = 140 - необходими човеко/дни, оставащите дни са 10, следователно 140/10=14 необходими работници

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

по план работят 20 дни - 25 човека В действителност: 6 дни работят 25 човека 4 дни - 15 човека 10 дни - 10.(15+х) т.е. 6.25+4.15+10.(15+х)=20.25 150+60+150+10х=500 10х=500-360 10х=140 х=14

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Много се извинявам ,но не можеш ли сам да го решиш ?До къде стигна глупостта в България ???

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Много се извинявам ,но не можеш ли сам да го решиш ?До къде стигна глупостта в България ???

Никой не защитавам, но аз тази година завършвам 12 клас и ако се бях заел да я решавам задачата доста бих се затруднил. Не знам кой умник е тупнал такива задачи за студенти по математика поне 3-та година на деца 7 клас? А и идиоти са също тези които са измислили, писали и приели задачата в учебник за 7 клас. И отново некадърно написано условие. Никъде в задачата не се споменава дали работния ден на бояджиите е 8 часа. Може част от работниците да са на половин работен ден(да са навършили 16 години и да искат да работят някъде за през лятото). Или в комплект с учебника върви кристална топка, за да гадаят подробностите тези дето ще решават задачите в него?

Срещал съм и подобна грешка в задача по физика. Трябваше да се изчисли колко киловата ел. енергия ще изхарчи даден консуматор за 1 месец. Никъде не се споменаваше коя година(някои месеци в предишни и следващи години са с различен брой дни!). Нито се споменава кой месец? Дали е февруари дето има 28 дена или декември дето има 31 дни? В решението взимаха средно 30 дена, никъде не пишеше за това в условието.

Редактирано от Гост (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте. Ето какъв е проблемът ми. Утре ще бъда изпитван на квадратни уравнения и системни неравенства. Проблемът е там че по алгебра съм пълна нула. Опитвах се да прочета разни неща из учебника, но все едно чета йероглифи. Ще може ли да ми помогнете малко и да ми покажете как се решават няколко задачи. Благодаря. П.с. - ето малко задачи, които намерих в учебника Квадратно уравнение 15x2-2x-1=0 16x2-8x+3=0 6x2+x-1=0 (x-1)2-(2x+1).(2x-1)+3=0 (x+1).(x-2)+(x+2)2=4 ( там където съм писал 2 след скобите е степен на втора ) Системни неравенства lx+y=6 lx-y=2 lx-5=y ly=5 lx=y lx+y=5 l 2x-8=16 l 6x-48=24y l 5x-7y=1 l 10x-14y=15

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

....

Системни неравенства

lx+y=6

lx-y=2

lx-5=y

ly=5

lx=y

lx+y=5

l 2x-8=16

l 6x-48=24y

l 5x-7y=1

l 10x-14y=15

Това са системи уравнения, не неравенства!!!
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, някой да ти реши задачите ли ?

Няма да стане.

Чети и решавай сам.

Не е толкова сложно.

http://www.math10.com/bg/algebra/quadratic-equation.html

Разбрал си ме погрешно. Тези задачи сме ги решавали, но сега краят на годината пак ни изпитват на тях ( естествено че няма да са тези на контролното ) и просто искам да знам как мога да ги реша понеже ще са горе-долу същите ( НЕ ТОЧНО СЪЩИТЕ ).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В линка, който дадох, има обяснение как се решава квадратно уравнение. Прочете ли го ?

Редактирано от Ken (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В линка, който дадох, има обяснение как се решава квадратно уравнение.

Прочете ли го ?

Да прочетох го, но много малко схванах. Очаквах да получа повече разбирателство от вас, но както виждам никъде не мога да очаквам такова нещо.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ли е трудно да запомниш една формула, в която само трябва да заместиш стойностите на променливите ? Какво повече си очаквал да получиш ? Винаги си можел да поискаш повече информация и обяснения от учителите си.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да прочетох го, но много малко схванах. Очаквах да получа повече разбирателство от вас, но както виждам никъде не мога да очаквам такова нещо.

Цяла година пропиля на компютъра и сега се сети, че ще те изпитват. Аз не виждам виновни от форума. Щом сега всичко го възприемаш като иероглифи, представям си след няколко години как ще изглежда - като китайската азбука. Да ти кажа, защото и това не знаеш. В нея /китайската азбука има 2000 символа/ Да не ти дава Бог да ги учиш!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Може ли някой да реши следните задачи от комплексни числа?

__________

3 24+8i / -1+3i

а също и

__________

3 2+2i / i - √ 3

с подробности. Моля!

Редактирано от sliderum (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеца по-късно...

Тръбата може да се разгледа като цилиндър. А лицето на цилиндър (пълната повърхнина) e S=2*pi*r*(r+h),където h е дължината (височината),a r-половината на широчината(радиусът на основата). Мисля,че е така.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Искам да попитам как се намира лицето на тръба с дължина 3м. и широчина 2м. Много ще съм благодарна, ако някой ми помогне!

Хайде да ни напишеш пълното и точно условие на задачката, защото това тук не е коректно зададено.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тръбата може да се разгледа като цилиндър. А лицето на цилиндър (пълната повърхнина) e S=2*pi*r*(r+h),където h е дължината (височината),a r-половината на широчината(радиусът на основата). Мисля,че е така.

Иване, колко крака ще има кучето ако наречем опашката крак? има два параметъра, характеризиращи цилиндъра: диаметър и височина., кой кой е от писаните?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване