Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Предимствата на евтиното комби


Белгиеца

Препоръчан отговор

  • Отговори 363
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Аз ей така през годините, имах едни двама познати, които все за комбита ми говореха, а аз не ги разбирах - за мен комбито беше напълно заклеймено и анатемосано. Обаче така се стекоха обстоятелствата в даден момент, че внезапно и непредвидено останах без кола, като в същото време ми изпадна една Ланча комби на тънка цена - та я взех. Ей братче не съм вярвал, че ще обикна толкова много комбитата. Това е най- практичния автомобил евър, даже и да преспиш в него става. Сега съм с една корола хеч и ..... цъ - комбито направо ми липсва, нищо общо. Да се видя в някой лев и ще я продам, та ще си търся пак комби. :Д Не ща да чуя за друга кола аз.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 часа, sound написа:

Това е най- практичния автомобил евър, даже и да преспиш в него става. 

Аз купувах преди 2-3 години един надуваем дюшек за детето да си скача по него, тоя за у каруцата ще е идеален, ако се връщах до България с нея. Ама още не го правил тоя номер, все на самолети се возя.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 9.01.2020 г. в 13:20, IvanPetrov365 написа:

Комбитата са удобни, но грозни в сравнение със седаните

Няма как да обобщаваш за всички комбита и всички седани. Има много грозни комбита, но и още по-грозни седани. Обикновено грозния седан е издялан с теслата, само и само да има версия седан на даден модел, а не хечбек. Седани се предпочитат на изток от нас. Разбирай Турция, Иран, Русия... а за тия региони всеки производител измисля евтин седан, струващ доста по--малко от подобен автомобил, продаван на запад от нас. Те тия седани дори не се продават на Запад. Само един пример ще дам, че скоро гледах Фиат Типо по Аутомотор унд шпорт ТВ. В Германия се предлага само хечбек. В България, Турция и така нататък, се предлагат седани. Кой е по-красив не знам, но определено хечбека не е дялан с теслата. Поне на дизайн са го докрали. Но да дам и друг пример от близкото минало - Рено Симбол, произведено в Турция. Това е малък седан, който не се предлага на Запад. Там се предлага Рено Клио.   И ако се сещаш за Симбол ще се сетиш, че тая кола струваше под 20 000 лева и се ползваше за таксита главно. В същото време едно нормално Клио бе доста над 20 000 лева.  

Давам тия примери, защото от десетки години се смята, че на Запад предпочитан е хечбека и комбито, а на Изток седана. Сега нещата се промениха малко в полза на SUV. Като красота не толкова. Относно комбитата...та те понякога са доста по-привлекателни от седана и хечбека.  Лично аз бих предпочел Комби пред SUV  по една единствена причина - стои по-добре на пътя. А от седаните отдавна съм се отказал. Седанът е непрактичен, много рядко имаш възможност да натовариш обемен товар, макар че седаните по принцип имат по-големи багажници като обем.  Сравнявам го с хечбека, защото комбито е още по-практично. Разбира се, ако си купуваш кола висок клас, рядко ще намериш комби или хечбек, макар че и такива има.  Но ако говорим за истинска красота, то това за мен са само купетата с две врати. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 часа, Кико написа:

 

Лично аз бих предпочел Комби пред SUV  по една единствена причина - стои по-добре на пътя.

Седанът е непрактичен, много рядко имаш възможност да натовариш обемен товар, макар че седаните по принцип имат по-големи багажници като обем.  

Абе гледам ги че по-лесно се катерят по бордюрите SUV -тата ако са по-високи под пода им, щото някой модели са си направо ниски отдолу. Цената им като нови е неоправдано надута, баш като за гъзари снобари.

На седаните най-големият им проблем е когато не е предвидено да се сваля напред облегалката на задната седалка, за да сложиш у колата и прекараш нещо по-дълго от 1 метър. Направо е да ти се дореве, отишъл си някъде у Францата на 90 км, виждаш нещо случайно и много ти е харесало , ама не можеш да го вкараш у седана смотан.
Особено мебелите за монтиране вкъщи толкова лесно биха влезли и в един седан, ако я нямаше задната облегалка, ама на производителите на каруци явно не им пука за удобството на купувачите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 часа, Белгиеца написа:

Абе гледам ги че по-лесно се катерят по бордюрите SUV -тата ако са по-високи под пода им, щото някой модели са си направо ниски отдолу. Цената им като нови е неоправдано надута, баш като за гъзари снобари.

На седаните най-големият им проблем е когато не е предвидено да се сваля напред облегалката на задната седалка, за да сложиш у колата и прекараш нещо по-дълго от 1 метър. Направо е да ти се дореве, отишъл си някъде у Францата на 90 км, виждаш нещо случайно и много ти е харесало , ама не можеш да го вкараш у седана смотан.
Особено мебелите за монтиране вкъщи толкова лесно биха влезли и в един седан, ако я нямаше задната облегалка, ама на производителите на каруци явно не им пука за удобството на купувачите.

Отдавна и седаните имат възможност да си смъкват ако не цялата задна облегалка, то поне средната част. Дълги предмети могат да се натоварят, но не и високи, което си е по-големия проблем. Макар че то тия свалящи се задни облегалки се водят екстра при много седани.  SUV  вярно се катери по бордюри, а зимата ако е по-висок, по-трудно колата застава по тумбак в снега, също така хора с проблеми в кръста и ставите се качват и слизат по-лесно, но пък SUV  си е с по-лошо пътно поведение. Ускорява по-тромаво заради теглото, накланя се повече или ако не се накланя, почва да вози твърдо, само и само да не се преобърне,  изразходва повече гориво пак заради теглото и челното съпротивление. Ако човек не се интересува от отрицателните черти на SUV  и най-вече пътно поведение, защо да не си вземе? Само че аз не бих си взел SUV , който едва минава завоите или който вози като дъска, само и само да мине завоите. Виж, ако има някакво адаптивно окачване или добре направено компромисно окачване, да.   Пред себе си виждам само един вариант за SUV - доста компактен с насоченост към комби. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За комбитата само един пример ще дам - с Астра комби "полицейските" си натоварих пистов мотор и го докарах от София. Чак сам не повярвах. :Д

Сувовете си имат много предимства, ала с тази тяхната поддръжка и ремонти .... просто не са ми по джоба - само едните гуми две хиляди лева, мерси, ама въобще даже не ми се занимава.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 12.01.2020 г. в 20:02, sound написа:

За комбитата само един пример ще дам - с Астра комби "полицейските" си натоварих пистов мотор и го докарах от София. Чак сам не повярвах. :Д

Сувовете си имат много предимства, ала с тази тяхната поддръжка и ремонти .... просто не са ми по джоба - само едните гуми две хиляди лева, мерси, ама въобще даже не ми се занимава.

Амиииии...аз преди десетина години и повече, натоварих багажа на брат ми с жена му на Фиеста и ги закарах на 300 км. 3 човека, багаж от рода на телевизор и разни неща, дето трябват за преселване... микровълнова... Събра се всичко, макар че нямах добра видимост назад от средното огледало.  И друг пример - със Запорожец навремето натоварих 400 кила дини и на пазара.  Просто махнах седалката до мен, натоварих де що има празно място и така. Динята е обемна и не тежи толкова като обем, затова и трявба място. Е, Запорожеца ми свърши работа. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Абе нещо е скучно днес на тоя форум, я да информирам дежурните ми завистници, че октомври 2022г. Дачията беше само на 19504 в момента на минаването ѝ на контролен преглед. На 6 години кола а няма дори 20 хиляди километра навъртяни.
А последния гадняр контрольор, оня дето ги вдига каруците горе високо и им клати колелата, та да се чудиш дали няма да им разлепи гумите от джантите, взе та рече да си я пазя Дачията и да си я карам нея, след като новият модел комби струва точно 2 пъти по-скъпо.

Сега, давай те акъл дали трябва на 6-та година да се сменя ремъка задвижващ вала на клапаните и дали да не ѝ купя и нов акумулатор. Тя си спи в гаража в къщата на топло де, ама да не би някъде навън през деня ако съм я оставил на минус 15 градуса студ 2 - 3 часа, да не вземе да откаже и да не запали. До сега съм сменял само чистачките един път и масления филтър при всяка смяна на моторното масло.
Нещо друго ако измислите че ще е добре да се смени, цена няма да имате като разбирачи.
Изявете се, докажете се па след още 6 години пак ще ви докладвам колко километри е навъртяла.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

ма ти верно ли си си купил нова кола, че за шест години да й навъртиш няма и 20К километра. 😄 Имам един познат същия болен мозък, като тебе - чисто нова Хонда, за 15 години 40К километра. Инак любимата му марка Мерцедес, ала се притеснява как щял да го поддържа. :biggrin:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Па тука у Белгия си ги купуваме нови колите, като не сме тарикати като вас да си купуваме стари коли, мъчиме се с нови.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, най-добре за следващите 6 години да не пишеш повече в тази тема, за да не се излагаш. 

До след 6 години, чао! 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Леле каква завист какво чудо и то за една Дачия от само 9000 €.
Ама що не се е повредила като германските и японските каруци?
Как може такова нещо да не я строшиш от каране?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...