Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте! Аз съм нова в шофирането и затова търся евтин, икономичен автомобил, най-вече с евтина поддръжка, при който не се появяват значителни проблеми. Спряла съм се на няколко варианта:
1. VW Polo 1.4 ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН. Мощност 75к.с. от 2001 година. Тук това, което ме притеснява е дали мощността е достатъчно голяма и дали тя прави проблем.
2. Nissan Almera 1.8, 116к.с. от 2002 година с газова уредба
3. Модели на Рено, като например Renault Clio 1.4 16v с газова уредба, 98к.с. от 2002 година. Тук ме притеснява, че по форумите почти не съм видяла добро мнение за Рено
4. Също вариант е и Peugeot 206 1.6 16V от 2003 година с газов инжекцион. Но тук също ме притеснява, че мненията по форумите не са добри
5. Ford Mondeo 1.8 110к.с. от 2002 година с газова уредба
6. Hyundai Elantra 90к.с. от 2001 година с газов инжекцион
7. Ford Focus 1.6 газов инжекцион от 2001 година
8. Citroen Xsara Picasso 1.6 от 2002 година с газова уредба
9. Mazda 6 1.8 от 2003 година с газова уредба
Ако някой се сеща за друга марка и модел, който е на цена около 2000лв с газова уредба или газов инжекцион, моля нека да сподели мнение и за него. Знам, че за тази цена, вероятно е почти невъзможно да намеря читав автомобил, но ако издържи 3-4 години, без да прави сериозни проблеми ще съм много доволна. Мненията на хора, които имат или са имали някои от автомобилите ще са ми изключително полезни! Благодаря Ви предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От този списък,бих предпочел 2,6,9 номер.Все пак зависи от състоянието,в което са.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз ти препоръчвам 1, 3 и 4. Избери си която ти харесва и в която се чувстваш добре и ти е удобна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

9!!! и нищо по-различно

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Димитър 59 написа:

От този списък,бих предпочел 2,6,9

И аз тези препоръчвам, НО при важното условие, че нямат много изгнило по тях(или по-точно под тях)....

Фордовете също много гният, дори и да са пазени.

Френските са на късмет. В повечето случай правят проблеми, а на по 18+ години си представи в какво състояние ще са частите им. Вероятно за смяна повечето.

Полото е хубава, но е малко слабичка. Ще го разбереш след време.

Избирай мъдро и гледай климатика да работи. Кажат ли ти "Трябва малко да се зареди и тръгва" значи не работи.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, ice_lion__01 написа:

НО при важното условие, че нямат много изгнило по тях(или по-точно под тях)....             ...Френските са на късмет.

С 2000 лв. бюджет,ще е труден избора. А френските са за човек монтьор,за да си я поправя постоянно,а не за 22 годишно момиче.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Maleficient написа:

9!!! и нищо по-различно

Само да гледа да е внос някъде от Африка, за да не е изгнила много :speak:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ти трябва газ, колите, които си избрала не горят толкова. Примерно Полото ще ти гори 5-6 бензин градско и 4 извън. Иначе френските и Ford-а ги зачеркни с дебелия маркер ако не искаш да си съкратиш живота от нерви.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Soviet Soldier написа:

Мазда 6

Земи тоо гнилоч!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Веднага ти продавам много запазена Мазда Премаси за 2000 пари. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Радул написа:

Земи тоо гнилоч!

Голям, надежден, комфортен, за парите си предлага много. Реално ръждясват, но едва ли кола на близо 20 години ще се кара още толкова. Обичайно взимайки 20 годишен автомобил, хората очакват да изкара 3-5 години, а не още 20. Със сигурност за няколко години няма да изгние фатално, ако е подбрана нормална. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Soviet Soldier написа:

Мазда 6

Хубаво, но Мазда гние много и не знам какво ще вземе за 2000 лева, та и 4 години да я изкара.

преди 3 часа, Soviet Soldier написа:

Голям, надежден, комфортен, за парите си предлага много. Реално ръждясват, но едва ли кола на близо 20 години ще се кара още толкова. Обичайно взимайки 20 годишен автомобил, хората очакват да изкара 3-5 години, а не още 20. Със сигурност за няколко години няма да изгние фатално, ако е подбрана нормална. 

Хе, Мазда от тия години гние и след 5-6, какво остава след 20.  А тук се иска да се кара още 4 години. Не четете. 

 

Поло 2001-ва бяха с добро качество някъде 2010-11-та. Следващия модел не бе добър. Но 20 годишна кола си е реално кола за моргата. Мисля си, че едно Поло за жена е най-добрата кола, а 75 коня за млад шофьор са предостатъчни, особено при малка кола. Няма да се състезава я. Фиестата ми от 2006-та бе 75 коня и смея да твърдя, че ръгнеш ли две предавки надолу, ускоряваше подобаващо при изпреварване. Е, не може да изпреварваш добре на 4-та, но нали има трета :P На трета стига 130, което е напълно достатъчно ако изпреварваш тир или кола, дето се движи с 80-90 и те дразни. Виж, в планината втората е къса и вдига 80-85 макс, та трябва да се съобразява човек. 

 

И сега малко да се заям с разбирачите. Фиестата ми миналия месец направи 9 години и реших да проверя какво съм сменял по нея, тоест, какво се е наложило да ремонтирам, без консумативи - обслужвания и гуми.  Оказа се, че за 9 години съм дал 60 лева за ремонти, от които 20 лева без нужда, понеже проблемът с едно скърцане бе друг, но пък си ми взеха двайстина лева да ми натегнат ръчната спирачка.  Та гаранционно ми залепиха уплътненията на вратите и ми смазаха два пъти шлиците на карданчето, дето е на кормилната колона в купето. Това без пари. След това по собствено желание смених едни подложки на задните пружини, че се бяха разпилели, явно от солта зимата. Взеха ми 45 лева във фирмения сервиз.  Смених две крушки за късите светлини, но предполагам там влияние оказа и една лека колизия, когато си натроших малко предната броня и се наложи да я сменям. Та тия крушки ми излязоха 16 лева и малко ръчен труд, щото при Фиеста трявба да се сваля целия фар, преди да се смени крушка. Ако сложа и акумулатор дето смених на 7-мата година, че изведнъж умря, когато реших да се прибирам от работа...това  са ремонтите. Имаше и някои електронни таласъми, които изчезваха както са дошли. Примерно ми се прецака темпомата и даваше грешни команди около година време, след това изведнъж се оправи и вече 5 години не е правил магарии. Зимата ако замръзнат чистачките, може да се включи някакъв прекъсвач и да се изключи чак като я оставя на слънце и се размрази. Същата работа и с автоматичното сваляне и вдигане на прозореца - ако има лед, може да се изключи и да се наложи да позлвам ръководството, за да нулирам ел.стъклото и да се възстанови автоматичната функция. Но това 2 пъти ми се е случвало, обикновено нищо не става, дори да замръзне прозореца. Кофти е да, че и малко да е влажен зимата, може да замръзне и да трябват поне 20 километра да се размрази от топлината в купето. Но вичко си работи и до днес, въпреки тия електронни таласъми. Та това е за девет години ремонти.  Е, имам и няколко отлепени пластмаси, като двете ми пластмасови решетки до вратите на парното и ме мързи от годни да ги залепя пак :) Стоят си в жабката де, но не ми пречи да духа и без решетки. Та това е за Форд Фиеста на 9 години. От 2001-ва не бих препоръчал, но от 2002-3-та да. 

 

ПП: Относно ръждата по моята...за 9 години и люти зими, без гараж и без много миене на автомивки, няма. Дори вчера за сефте я измих от септември миналата година. Повече от половин година не я бях мил, а мотора никога не мия. Утре или вдругиден ще ходя на преглед и ако има нещо, ще пиша ;)  Ходя на СБА,  че ония гледат от-до, както му е реда. Е да, член съм на СБА де. 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 А ако някой се запита, откъде се сещам за ремонтите ще кажа, че от първия ден записвам всичко - от налетия бензин, през застраховки и данъци, до ремонти в един сайт - Spritmonitor.de. Та там днес прегледах какви ремонти съм правил и се оказа това, което написах.  Там също могат да се видят стотици хиляди и дори милиони записки на други собственици, макар не всеки от тях да е бил коректен. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Зависи от конкретното техническо състояние. За толкова пари не очаквай безпроблемно, а който е сложил газов инжекцион (само той е >800) го е направил за да кара. Не е ясно колко е карал и колко е върнат километраж. 

Първа точка - съобразно с нуждите. Само ти ли ще караш (примерно предимно до работа). Има ли малки деца, количка, нужда от багаж.

Колко километра средно и в какъв режим. Ако е на газ за предпочитане е двигателят да е с хидрокомпенсатори. Иначе ще се налага регулиране хлабините на клапаните на 20 - 50000 км. Примерно фокусите нямат.

На инвалид ли ще се регистрира? Ако не - гледай да е до 100 коня (74KW), данъкът е наполовина. За няколко години се събира бая разлика. За повечето стари на тези години категориите дори не са вписани в талона, а дори да са евро 2 / 3  си е поне 20% надолу в данъка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Напиши какво шофиране се очаква - предимно градско,  извънградско, смесено... трудно е да се каже за някоя кола, че 3-4 години няма да прави сериозен проблем,  пълнолетни машини са все пак.  Ако ще е градско вземай някоя от по малките,  в която се чувстваш най добре, другото е до късмет. 

+1 за това да обърнеш внимание на климатика 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мазната определено е гнилоч и котор.На теб ти трябва нещо малко,здраво и пъргаво.От това, което си изброила, полото е най-читаво.Тамън и до като се научиш да паркираш.75 к.с. са доволно за тоя лиген.Защото купето и е леко и с това моторче си има доволно динамика.Обаче на тия двигателчета, ресурса им е до към 300 000км и после са за кофата.Ако си го вземеш на газ, ще е на над 250 000км или с връщан километраж и незнайни км.По-добре я вземи на бензин, карай си я известно време така, посъбери някой лев и си сложи ти газова уредба.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И останалите на тая възраст може да са гнилочи, всичко зависи от това къде е карана и съхранявана. Няма как кола на 15 години за 2000лв да е идеална е да не създава проблеми. Все си мисля, че е по-добре да ми създава проблеми голям и сравнително комфортен автомобил, отколкото мизерна малолитражка, дето даже няма елементарен мултиволан и ще ми кърти пломбите по нашите "прекрасни" пътища. За парите си Мазда 6 е супер.

Който си мисли, че ще вземе идеален автомобил на 15-тина години за 2000лв е страшно заблуден. За парите си Мазда 6 е отлично съчетание между, комфорт, практичност, надеждност и евтина поддръжка. аз лично бих препоръчал ако е възможно бюджетът да се увеличи на около 3000лв и да не се занимавате с тотални кочини. Също така бих посъветвал да се гледат пълноценни и комфортни автомобили като Mazda 6, Fiat Croma и Peugeot 407.
 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Брачетката имаше Мазда 6, само че дизел.Била е гаражна, като я взе беше без точка ръжда.За две години държане от вън цялата изгни, особенно по вратите, като отвориш много грозно.Карал съм я, еба&и варела е тая мазда, голяма кола, а комфорт нулев.И грозна и отвън и от вътре.За по-малко от 3 бона се намира Ауди А3 1,8 с газ.125 коня 20 клапана атмосферен много корав двигател.Шасито поцинковано, ръжда не го лови.Окачването желязно от голф четворка.Девойката като му се качи на гърба, само газ ще му раздава.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, franchesko написа:

Карал съм я, еба&и варела е тая мазда, голяма кола, а комфорт нулев.И грозна и отвън и от вътре.За по-малко от 3 бона се намира Ауди А3 1,8 с газ.125 коня 20 клапана атмосферен много корав двигател.

Ха ха ха викаш полото по-комфортно? 😀😀😀 

VW на тия години са трошливи кенефи. Единствения плюс още от едно време им е, че са с поцинковани купета и не ги лови толкова ръждата. Иначе, като салони са пълни боклуци, всичко се трие, бутоните най-вече, таванните провисват, дизайнът им е отвратителен. Тия гърбави хечове никога не са ми харесвали. Иначе малка кола и евтина кола с хубава возия и шумоизолация няма. Междуосовото разстояние си казва думата при комфорта. Като комфорт, возия пежо 407 поздравява гореизброените с песента на Тату - Нас не догонят. Даже и предишната генерация 406 вози супер, изобщо няма сравнение с голфоподобните. За жалост при 406 салона е сглобяван от боклуци, като ВАГ и ти се разпада в ръцете буквално. Иначе читава 406 може да се намери за 2к, много интересен автомобил 1,8 бензин е хубав здрав мотор, управлява се добре и вози меко. Мазда 6 е малко по-твърда, но се управлява добре. Голф 4 (и подобни от семейството) след 100км/ч става страшно, ни возия ни управляемост нито читави материали. Кромата е комфортна и може би най-просторна, но и тя е малко като ваг, материалите в салона са евтини и често са износени, пък и са по цена към 407 2к са малко за тях, трябва да се приготвят около 3к. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Френските бангаии са проблемни коли, и са за хора със здрави нерви и широк портфейл.Че са комфортни са комфортни.Но плюсовете им приключват до там.Трябва наистина да си почитател на френските коли и да не  те бъркат хартиите.За хора търсещи здраво и ефтино вариянта е голф и голфоподобни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, franchesko написа:

Френските бангаии са проблемни коли, и са за хора със здрави нерви и широк портфейл.Че са комфортни са комфортни.Но плюсовете им приключват до там.Трябва наистина да си почитател на френските коли и да не  те бъркат хартиите.За хора търсещи здраво и ефтино вариянта е голф и голфоподобни.

И аз някога мислех че френските са боклуци, не ми харесват особено като дизайн, имат за някои неща странен подход, но покрай мои познати собственици на такива се убедих, че по-надеждност не отстъпват на немското. В същото време съседите ми бяха твърдо на ВАГ, имаха 3 VW до преди 10 години, а днес не желаят и да чуят за тая марка. Сигурно си има причина . . . 

По мои лични наблюдения въз основа на познатите ми, ВАГ са най-проблемни и отзивите за тях са далеч по-негативни от френските. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ох мале - та моите пет стинки: която и от списъка да вземеш, щом ще е на газ, ще трошиш нерви. Хем масовка, хем на 20 години, хем на газ, дори късмета да те чуе, ще рече "аз съм само късмет - не бог, все пак".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...