Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


2009 Малайзия

1 Дженсън Бътън БраунGP - Мерцедес 31

2 Ник Хайдфелд БМВ - Заубер 31

3 Тимо Глок Тойота 31

4 Ярно Трули Тойота 31

5 Рубенс Барикело БраунGP - Мерцедес 31

6 Марк Уебър Ред Бул - Рено 31

7 Люис Хамилтън Макларън - Мерцедес 31

8 Нико Розберг Уилямс - Тойота 31

9 Фелипе Маса Ферари

10 Себастиян Бурде Торо Росо - Ферари 30

11 Фернандо Алонсо Рено 30

12 Казуки Накаджима Уилямс - Тойота 30

13 Нелсън Пикет - младши Рено 30

14 Кими Райконен Ферари 29

15 Себастиан Фетел Ред Бул - Рено 28

16 Себастиян Буеми Торо Росо - Ферари 29

17 Адриан Сутил Форс Индия - Мерцедес 30

18 Джанкарло Фисикела Форс Индия - Мерцедес 27

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

Каква драма какво чудо............ жалко за Ферари отново Публикувано изображение

Дае... Ферари определено нямат късмет в началото на сезона. Публикувано изображение
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сензационно: Хамилтън обмисля да напусне Макларън и дори Ф1?

Световният шампион Люис Хамилтън обмисля да напусне Макларън-Мерцедес и дори Формула 1, гръмнха медиите на Острова. Британецът бил толкова разочарован от скандала с него през последните дни, че вече дори не отрича възможността да се оттегли от спорта. Хамилтън бил бесен на Макларън, за това че са го подвели след финала в Австралия. Репутацията на Люис бе буквално унищожена от медиите в родината му, а много хора го нарекоха "лъжец". Бащата на Люис - Антъни, който е и негов мениджър е разярен от новия имидж на сина му. Той не може да приеме, как всички медии са нападнали Люис, а всъщност основната вина е на отбора.

Бъдещето на Хамилтън в Макларън е неясно, смятат повечето специалисти. Люис дори е говорил директно по телефона с президента на ФИА Макс Мозли по този въпрос.

По-късно днес от Макларън обявиха, че Люис и баща му Антъни не са говорили с никой от тима за евентуално напускане и разваляне на контракта. Шефът на тима Мартин Уитмарш отрече информацията в британските медии.

"Прочетох разни истории тази сутрин и поговорих с Люис и Антъни. Ние сме тук, за да се състезаваме, а този скандал много ни разсея. Във всичките ми разговори с Хамилтън вижда, че отдадеността му към този отбор не се е променила. Това, което знаем е че трябва да се учим от грешките си. Трябва да се поуча и аз. Направих грешки. Казах го в петък, казвам го и сега. Трябва да представлявам тима, трябва да се извиня от името на целия отбор на вас. Не се подготвих добре и това си пролича в четвъртък. За Люис е доста тежко в момента. Опитваме се да се справим и да го оставим да се концентрира върху карането си. Всичко което Антъни и Люис ми казаха, нямаше нищо общо с напускане на някой от тях. Дори напротив. В медиите пише други неща, но това е така, защото Люис говори директно с Макс Мозли. Преди минути си приказвахме с Антъни и той ме увери, че цялата тази история е съчинение и няма нищо общо с реалността", призна Уитмарш.

Източник: sportal

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наистина добро състезание, едно от малкото, което може да ме развълнува. Когато заваля дъжда настана голямо раздвижване в боксовете. Според мен добре кара Уебър, а трябваше пилотите да продължат да се състезават, защото когато ФИА съобщи, че няма да има рестартиране на състезанието, водата от пистата намаляваше и това се виждаше с просто око. Радвам се за Хайфелд, а ме очуди че мина само с 1 стоп. :P . Уникално за мен състезание. Да видим как ще се развият нещата в Китай, но не ми се слуша вече за Хамилтън, защото прекалено много се дискутира и разтяга инцидента. Не заслужено спечели точки днес, с нищо не ме впечатли. Искам да попитам-кой въведе системата Cares?? Нервирам се много, защото някак си, нечестно изпреварват пилотите с Cares останалите. За дифузиорите-ок, разбрахме, че са по правилата, ала Cares нямаше миналата година. Защо и кой е деятел на това?

Редактирано от Rommel42 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искаше да кажеш KERS ? :)http://en.wikipedia.org/wiki/KERS#Kinetic_...ecovery_Systems ето четиво :). На кратко казано кинетична енергия която е използваема само за 6,6сек.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наистина добро състезание, едно от малкото, което може да ме развълнува. Когато заваля дъжда настана голямо раздвижване в боксовете. Според мен добре кара Уебър, а трябваше пилотите да продължат да се състезават, защото когато ФИА съобщи, че няма да има рестартиране на състезанието, водата от пистата намаляваше и това се виждаше с просто око. Радвам се за Хайфелд, а ме очуди че мина само с 1 стоп. :) . Уникално за мен състезание. Да видим как ще се развият нещата в Китай, но не ми се слуша вече за Хамилтън, защото прекалено много се дискутира и разтяга инцидента. Не заслужено спечели точки днес, с нищо не ме впечатли.

Искам да попитам-кой въведе системата Cares?? Нервирам се много, защото някак си, нечестно изпреварват пилотите с Cares останалите. За дифузиорите-ок, разбрахме, че са по правилата, ала Cares нямаше миналата година. Защо и кой е деятел на това?

Аз до колкото разбрах не го подновиха заради това че се мръкваше..........
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мерцедес се оттегля от Ф1 заради кризата? Германският автомобилен гигант Мерцедес-Бенц обмисля да се оттегли от Формула 1, заради световната финансова криза, а последните скандали с Макларън не помагат особено на концерна. В сряда 8 април ще се състои събрание на акционерите на корпорацията в Щутагрт, където ще се разискват проблемите, а не са изключени съкращения и намаляване на заплатите на високопоставени служители. Според медиите в Германия, загубите на Мерцедес-Бенц в автомобилната индустрия са около 1 милиард долара на месец! "Лъжливият скандал" с Макларън в Гран при също не се отразява добре, смята спортният шеф Норберт Хауг. "Ако ме питатe дали ще сме във Формула 1 през следващите години, ще ви кажа честно "Не знам". Никой не може да предположи как ще се развие световната индустрия и икономиката. Не е лесно на всички, но се надявам това да се промени. Не сме доволни от това, което се случва с тима във Формула 1. По-добре ще е, ако има победи, вместо да се занимаваме с подобни неща", заяви Хауг.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мерцедес се оттегля от Ф1 заради кризата?

Германският автомобилен гигант Мерцедес-Бенц обмисля да се оттегли от Формула 1, заради световната финансова криза, а последните скандали с Макларън не помагат особено на концерна. В сряда 8 април ще се състои събрание на акционерите на корпорацията в Щутагрт, където ще се разискват проблемите, а не са изключени съкращения и намаляване на заплатите на високопоставени служители. Според медиите в Германия, загубите на Мерцедес-Бенц в автомобилната индустрия са около 1 милиард долара на месец!

"Лъжливият скандал" с Макларън в Гран при също не се отразява добре, смята спортният шеф Норберт Хауг.

"Ако ме питатe дали ще сме във Формула 1 през следващите години, ще ви кажа честно "Не знам". Никой не може да предположи как ще се развие световната индустрия и икономиката. Не е лесно на всички, но се надявам това да се промени. Не сме доволни от това, което се случва с тима във Формула 1. По-добре ще е, ако има победи, вместо да се занимаваме с подобни неща", заяви Хауг.

Немога да разбера защо

момчетата от мерцедеса

се излагат така. Въпреки, че не

съм им фен те не са слаби, а и освен това

спечелиха купата миналата година.

Защо тогава трябва да лъжат така... или

пък може да се страхуват от BRWAN GP?

Но това не ми се вярва!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Южна Корея влиза в календара на Ф1

Формула 1 ще има нов адрес в Азия. През следващата година кръг от шампионата ще се проведе в Южна Корея, където трескаво подготвят една от най-съвременните писти в света.

Дебютът ще бъде даден през октомври 2010 г. на трасе с дължина 5,6 км, от които 1,1 км ще са в старт-финалната права. Новата писта ще е най-дългата в Азия и е разположена на 350 км на югозападно от Сеул. Съгласно проекта, разработен от специалиста архитект Херман Тилке, спортното съоръжение ще има места за 135 000 зрители, 120 000 от които ще се на трибуни.

Според договора, кръгове от Формула 1 ще се провеждат в страната засега за срок от 2010 до 2016 г. В контракта има клауза, че срокът му може да бъде продължен при взаимно съгласие на страните.

Собственикът на пистата - компанията KAVO, обяви, че строителството ще приключи в средата на следващата година, четири месеца преди старта на първата корейска Гран При.

Източник: ТопСпорт

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес следобед (15 април) се очаква окончателното решение от Апелативния съд на ФИА за спорните дифузьори.

Представителят на Ферари Найджъл Тоци заяви пред съда в Париж днес, че трите въпросни отбора са използвали дупка в правилата, за да въведат нелегален елемент.

Най-накрая ще разберем дали дифузьорите които използват БраунGP, Уилямс и Тойота са легални!

Официално: ФИА обяви дифузьорите на БраунGP, Уилямс и Тойота за легални!

Останалите отбори сега ще трябва да преработят колите си

Апелативният съд на ФИА, който заседава вчера в Париж за спорните двойни дифузьори на БраунGP, Тойота и Уилямс обяви официално, че дизайнът е легален. Така съдът на ФИА потвърди решението на съдиите на федерацията в Австралия и Малайзия, както и пред сезонната инспекция на директорът на състезанията Чарли Уайтинг. Тогава представителите на ФИА обявиха спорния дизайн на двойния дифузьор или познат още, като такъв на две нива за редовен.

Редактирано от handcream (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Рон Денис се оттегли от Формула 1

Изпълнителният директор на "Макларън Мерцедес" Рон Денис се оттегли напълно от Формула 1. Шейсет и една годишният британец обоснова решението си като част от преструктурирането на "Макларън груп", а неговото място ще заеме Мартин Уитмарш, който от месец е водещата фигура на отбора в световния шампионат.Денис беше начело на "Макларън" от 1981 г., а сега ще насочи вниманието си изцяло към подразделението на компанията за производство на спортни автомобили.Британецът заяви, че моментът на неговото оттегляне е "напълно случаен" и смята, че президентът на ФИА Макс Моузли и промотърът на Формула 1 Бърни Екълстоун биха приветствали неговото напускане. "Признавам, че невинаги се работи лесно с мен, но винаги здраво съм се борил за "Макларън". Съмнявам се, че Моузли и Екълстоун ще са разочаровани от решението ми. Никой не ме е карал да го взимам, то е изцяло мое", каза той.

Денис напуска по време на продължаващия скандал "Лъжагейт", който избухна след състезанието в Австралия. Името му беше замесено в спекулациите с лъжливите показания на Люис Хамилтън, като според мнозина именно вече бившият изпълнителният директор на "Макларън" е в основата на проблема.Английските медии смятат, че оттеглянето на Денис цели оставането на пилота и възстановяването на репутацията на отбора. Световният шампион и баща му Антъни са загубили вяра в умението на британеца да прави правилни преценки, а партньорите от "Мерцедес" и спонсорите били бесни от зачестилите скандали около екипа.Решението на Денис идва ден след като съдът отхвърли жалбата на няколко отбора и обяви дифузьорите на "Браун ГП", "Тойота" и "Уилямс" за легални.

Източник: Дневник

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

2009 Китай стартовата решетка за утре

1 Себастиан Фетел Ред Бул - Рено

2 Фернандо Алонсо Рено

3 Марк Уебър Ред Бул - Рено

4 Рубенс Барикело БраунGP - Мерцедес

5 Дженсън Бътън БраунGP - Мерцедес

6 Ярно Трули Тойота

7 Нико Розберг Уилямс - Тойота

8 Кими Райконен Ферари

9 Люис Хамилтън Макларън - Мерцедес

10 Себастиян Буеми Торо Росо - Ферари

11 Ник Хайдфелд БМВ - Заубер

12 Хейки Ковалайнен Макларън - Мерцедес

13 Фелипе Маса Ферари

14 Тимо Глок Тойота

15 Казуки Накаджима Уилямс - Тойота

16 Себастиян Бурде Торо Росо - Ферари

17 Нелсън Пикет - младши Рено

18 Роберт Кубица БМВ - Заубер

19 Адриан Сутил Форс Индия - Мерцедес

20 Джанкарло Фисикела Форс Индия - Мерцедес

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тея от ферари имат някъф проблем :) Браво на Фетел :clap: :clap: :clap:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Честита победа на биковете и БРАВО на маковете.Най-после някакво развитие.Надявам се за Испания да са конкурентно способни както обещават. Публикувано изображение:)Публикувано изображение

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До последно мислех, че Фетел ще направи грешка, но настина беше безгрешен. Наистина добро, но скучно в известна степен състезание. Това стартът да е зад Сейфти Кар убива голям процент от тръпката, защото такъв летящ старт е все едно да пуснеш състезателите един след друг, както са се класирари на клалификацията. Буквално те са с определени вече места, докато при обикновен старт първия може да стане последен, а някой от средата на колоната да мине на второ място, докато при сейфти кар нормалното изпреварване е невъзможно, а когато се оттегли всеки състезанел, който е преди някой вече има преднина зад предишния и конкуренцията е много малка в началото. Доста се очудих, когато Кубица прегази Трули, така и не разбрах защо-май нямаше видимост. Интересно защо блокира и скоростната кутия на Маса? :? Това ми напомня за състезанието, при което Маса водеше, но три обиколки преди финала двигателят му се запали и дотук. Дъждът не можеше да се сравнява като количество от това в Малаазия, но си беше доста, но към края вече поизсъхна асфалта, а и Нико Розберг сложи Интермедиат гуми =). Радвам се, че най-сетне пуснаха Германския химн, защото минали пъти не пускаха химна на пилота-победител ами на отбора, в който участва. Фетел има дарба, това е факт, но на сух асфалт не съм го виждал в много добри състезания. Моля някой да даде пълното класиране от Гран при на Китай. Благодаря :). Ще видим какво ще стане в Испания. Дано отново е дъждовно, за да стане интересно.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts 1 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 56 1:57:43.485 1 10 2 14 Mark Webber RBR-Renault 56 +10.9 secs 3 8 3 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 56 +44.9 secs 5 6 4 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 56 +63.7 secs 4 5 5 2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 56 +65.1 secs 12 4 6 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 +71.8 secs 9 3 7 10 Timo Glock Toyota 56 +74.4 secs 19 2 8 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 56 +76.4 secs 10 1 9 7 Fernando Alonso Renault 56 +84.3 secs 2 10 4 Kimi Rаikkоnen Ferrari 56 +91.7 secs 8 11 11 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 56 +94.1 secs 15 12 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 56 +95.8 secs 11 13 5 Robert Kubica BMW Sauber 56 + 106.8 secs 17 14 21 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 55 +1 Lap 20 15 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 55 +1 Lap 7 16 8 Nelsinho Piquet Renault 53 +2 Laps 16 17 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 50 Accident 18 Ret 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 43 Transmission 14 Ret 3 Felipe Massa Ferrari 20 Electrical 13 Ret 9 Jarno Trulli Toyota 18 Accident damage 6

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наистина състезанието

беше малко скучно собенно

в началото, но все пак се радвам,

че фетел победи. Не че съм му фен, но

все пак от момчетата на ферари вече

не се знае какво да се очаква, а тези от brawn GP

най - накрая да не финишират първи Публикувано изображение

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

2009 Бахрейн стартовата решетка за утре

1 Трули Тойота

2 Глок Тойота

3 Фетел Ред Бул

4 Бътън Браун ГП

5 Хамилтън Макларън

6 Баричело Браун ГП

7 Алонсо Рено

8 Маса Ферари

9 Росберг Уилямс

10 Райконен Ферари

11 Ковалайнен Макларън

12 Накажима Уилямс

13 Кубица БМВ

14 Хайдфелд БМВ

15 Пикет Рено

16 Сутил Форс Индия

17 Буеми Торо Росо

18 Фисикела Форс Индия

19 Уебър Ред Бул

20 Бурде Торо Росо

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хубава победа на Бътън да му е честита. Радвам се че Фетел показа, че може да се качва на подиума не само когато вали. Обаче Ферари просто си правят трудни състезанията, май Лауда ще се окаже прав, че италианците не могат да си оправят отбора и им трябват чужденци на отговорни постове. Публикувано изображение

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Що не си написал ПРЕДИ състезанието, че предполагаш така?

Защото не съм го сметнал за важно!

Ей сега ще го напиша за следващото съзтезание, "Аз мисля че следващото съзтезание най-голям шанс за победа имат пилотите на Браун ГП" сега доволен ли си? Освен ако не вали дъжд, ако вали дъжд Фетел ще диктува темпото!

Искам да кажа и на всички които си мислят, че от Ферари като сложат нов дифузьор следващото сътезание, ще станат много бързи и непобедими, това няма как да стане! Видяхте какво стана след като Мерцедесите смениха дифузьорите, нищо, просто се иска много време и работа, не става само със едно щтракване на пръстите.

Редактирано от handcream (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защото не съм го сметнал за важно!

Ей сега ще го напиша за следващото съзтезание, "Аз мисля че следващото съзтезание най-голям шанс за победа имат пилотите на Браун ГП" сега доволен ли си? Освен ако не вали дъжд, ако вали дъжд Фетел ще диктува темпото!

Искам да кажа и на всички които си мислят, че от Ферари като сложат нов дифузьор следващото сътезание, ще станат много бързи и непобедими, това няма как да стане! Видяхте какво стана след като Мерцедесите смениха дифузьорите, нищо, просто се иска много време и работа, не става само със едно щтракване на пръстите.

Мисля,че някъде пишеше,че това не е новия дифузъор.Сега просто тестват с него,а в Испания вече щял да бъде готов.Не съм сигурен дали беше така,но ако намеря линк към статията ще го сложа. Публикувано изображение

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля,че някъде пишеше,че това не е новия дифузъор.Сега просто тестват с него,а в Испания вече щял да бъде готов.Не съм сигурен дали беше така,но ако намеря линк към статията ще го сложа. Публикувано изображение

Съгласен съм с теб, искам да поясня че е малко късно, отбора на Браун ГП използва така наречения двоен дифузьор от началото на сезона и със всяко следващо съзтезание, внасят по някое подобрение, затова мисля че няма да се получи само със смяна на дифузьора. Дадох за пример Мерцедесите, вярно е че тяхното решение за в момента е временно, но сега ще дам и за пример Рено, същата картинка спрямо автомобилите на Браун ГП които са много по-стабилни във завоите.

Това е истината за този сезон, колкото и да не ни се иска фаврити за титлата са пилотите на Браун ГП, Ред Бул и Тойота!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

МакЛарън напредват, вижда се че вървят в правилната посока и с всяко следващо състезание показват по-добри резултати. Надявам се скоро пак да ги видя да диктуват темпото. Грешно е да се отписват големите отбори, още повече че е едва началото на шампионата. Мисля, че и Ферари "ще си стъпят на краката".

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ФИА забрани зареждането с гориво във Ф1 по време на състезание

Международната автомобилна федерация (ФИА) потвърди днес решенията на Световния съвет, след заседанието в Париж вчера. От 2010 година зареждането с гориво по време на състезание се забранява, с цел намаляване на разходите и насърчаване на инженерната мисъл за двигателите. Така инженерите ще бъдат изправени през нови предизвикателства, за да направят моторите по-икономични и по-леки. От 2010 година се забраняват и т.нар. чохли (устройствата, които подгряват гумите). Също така забраната за всички други системи подгряващи гумите остава и догодина.

От следващата година, нови отбори!

ФИА вдигна лимита за участие на брой коли на сезон и така през 2010 година от 24, стартовата решетка вече може да има 26 коли. Заради бюджетния таван, цял куп нови отбори искат да влязат във Формула 1 през 2010 година. Желаещите обаче вече надхвърлят тази бройка тъй като след USF1/ USGPE (US Grand Prix Engineering), Лола и Продрайв, "iSport" също проявиха интерес за място на стартовата решетка.

Всички те трябва да подадат своите документи в периода 22-29 май. Одобрените участници ще бъдат съобщени на 12 юни. ФИА ще ги одобри, след като прецени какви са техните финансови и технически възможности.

Всеки един участник ще трябва да посочи дали ще се вмести под сумата за новия бюджетен таван от 40 милиона паунда на сезон, влизащ в сила от 1 януари 2010 година. Очава се всички нови кандидати да сторят именно това. Очаква се на екипите, които приемат ограничението (включително и тези, които се състезават сега, като Тойота, Макларън, Ферари, Рено и т.н.) да им бъде дадена много по-голяма техническа свобода. Освен подвижни крила, по-добри подове на шасито и двигател с повече обороти, тимовете може да получат и неограничени на брой тестове по време на сезона. Тези екипи, които не спазят ограничението от 40 млн. паунда ще имат повече ограничения в болидите си.

Източник:formula1.bg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване