Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


Ако накажат Бътън и Барикело за това че са финиширали преди Хамилтън, автоматично Хамилтън ще стане първи :blink: чакайте братя, има време, все ще измислят начин да направят Хамилтън световен шампион и тази година!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

Това вече е прекалено още от първия старт започват с наказания. Фетел да стартира с 10 места назад следващото състезание, Трули наказан с 25 секунди. Защо направо не си коронясат Хамилтън за шампион преди изобщо да почне сезона и да разпределят следващите места?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако накажат Бътън и Барикело за това че са финиширали преди Хамилтън, автоматично Хамилтън ще стане първи :speak: чакайте братя, има време, все ще измислят начин да направят Хамилтън световен шампион и тази година!

Наистина. Аз принципно се въздържам да плюя някой, но това вече е малко прекалено. Състезанието е свършило, купите-раздани и точка. Тепърва ще търсят дали А е виновен и дали Б ще стане 3-ти. Не съм съгласен изобщо.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ооооооо боже, защо Фетел е накзана :angry: момчето си се бореше просто мъжки.... ужас май ще се откажя от това да гледам Ф1 :whist::clap: :clap: :no-no:

Неможе така!!!

- В момента на завиване (преди катастрофата – б.р.) бях напред, но не можах да поддържам скоростта в завоя, пък и Роберт бе с по-твърдите гуми, което го правеше много по-бърз. В момента на удара вече той бе отпред, но аз нямаше къде да отида – обясни своята гледна точка Фетел. – Срамота е, тъй като надпреварата приключи и за двама ни. Трябваше ли да го пусна? Винаги искаш да се бориш.

www.clubf1.net

- Не мога да изразя колко съм огорчен. При излизането на колата за сигурност в края на надпреварата, Люис Хамилтън ме изпревари, но скоро след това внезапно намали и се издърпа встрани на трасето. Помислих, че има проблем, така че го задминах, тъй като нямаше какво друго да направя. Въпреки всичко бих искал да благодаря на отбора, който свърши невероятна работа. Фактът, че успяхме да се борим за подиум въпреки стартирането от питлейна, е благодарение на тях

www.clubf1.com

Жалко и за двамата. Публикувано изображение

Редактирано от ПеЧеН ЛиГлЮ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

въобще много ми хареса стартаа емоция напрежение сичко имаше.... сега си спомням преди как радвах кат са блъснат 2 3 и повече коли :Д аз да си кажа че съм за Алонсо и отпадането на Кубица ме зарадва от 7ма позиция 5 естесвено повече точки.... сега така нищо като не е ясно да ви кажа момчета почвам да слага еврофутбол кат видите коеф и очите изкачат :Д то там има може да се познаят примерно за подиум и такива .... пс според мен вс отбори тр да разполагат с 1 и същи неща дифузиори там онова оскорениетоо да е по равностоино ннякак си

Редактирано от dan234 (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

въобще много ми хареса стартаа емоция напрежение сичко имаше.... сега си спомням преди как радвах кат са блъснат 2 3 и повече коли :Д аз да си кажа че съм за Алонсо и отпадането на Кубица ме зарадва от 7ма позиция 5 естесвено повече точки....

сега така нищо като не е ясно да ви кажа момчета почвам да слага еврофутбол кат видите коеф и очите изкачат :Д то там има може да се познаят примерно за подиум и такива ....

пс според мен вс отбори тр да разполагат с 1 и същи неща дифузиори там онова оскорениетоо да е по равностоино ннякак си

Ако не си забелязъл коефициента е висок на тези който имат нищожен шанс да спечелят.......... преди две години като гли гледах имаше един вече му забравих името Публикувано изображение та неговия коефициент беше 2000.... демек залагш левче печелиш 2000 левчета, само че има дна подробност... всички преди него трябваше да катастрофират за да стане първи Публикувано изображениеПубликувано изображение

И другото, ако се молиш на всяко състезание да се блъсне някой или стюардите да сложят 2,3 наказния до никаде няма да стигнеш....

ПС: И както ти се изрази да разполагат с едни и същи неща, дифозиори там оноеа ускорение и тн едва ли нещата ще са така и едва ли някой от фаворитете ще се намират на сегашните си места...

Например Хамилтън който според мене не може да кара Публикувано изображение

ППС: Макарче за KERS и аз съм съгласен или всички или никой...

Редактирано от ПеЧеН ЛиГлЮ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дисквалифицираха Хамилтън.Дъртите да се махат.Писна ми от сапунки. :)

Уррааааааа Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да браво на дедковците.Хамчо не заслужаваше тези точки....

Редактирано от d_100 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да браво на дедковците.Хамчо не заслужаваше тези точки....

Може и да не заслужаваше 3тото място,но мисля,че 4тото си беше заслужено. :clap:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе няма значение какво е заслужавал или не. В крайна сметка, който копае другиму гроб, сам пада в него. Хами се опитва номера да прави, но явно не минават. Мен лично това не ми допада, на това му се вика шмекеруване на дребно, малко в стил "четвъртък пазара". Умеещ пилот като него не би трябвало да прибягва до такива похвати. Нека му бъде обица на ухото. Сега "Ферари" и "Макларън" са наравно, ако не се лъжа. :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Макларън се разделя със спортния си директор, заради лъжите

Спортният директор на Макларън-Мерцедес Дейв Раян, който заедно с Люис Хамилтън е излъгал съдиите в Австралия, напуска тима. Раян представляваше Макларън след финала на надпреварата на "Албърт парк", когато заедно с Люис са протестирали срещу Ярно Трули и това доведе до наказанието на италианеца. При въпрос от страна на съдиите, дали Хамилтън е пуснал нарочно Трули по време на колата за сигурност в последните обиколки, пилотът и Раян са отговорили отрицателно. По-късно стана ясно, че това не е така, след като ФИА публикува радио комуникацията на Макларън, където ясно се чуват заповедите, Трули да бъде пропуснат.

Този момент доведе до голяма полемика и в крайна сметка вчера, Хамилтън беше дисквалифициран от надпревеарата в Австралия. Вчера федерацията обвини Макларън, че са подвели съдиите в Австралия и за това се е стигнало до наказанието на Трули в Мелбърн, а Хамилтън е бил класиран трети. ФИА настоява, че Макларън е дал грешна информация на съдиите. След представените аудио доказателства дни, ФИА установи следното:

1.Преди да се види със съдиите в Австралия и след състезанието, Хамилтън дава интервюта пред журналистите и казва ясно как от тима са му наредили да пропусне Трули.

2.В радио комуникацията с пилота, ясно се чуват две инструкции да пропусне Трули пред себе си.

3.Около 1 час след надпреварата, съдиите и директорът на състезанието, попитаха Хамилтън и представителят на тима Дейвид Раян, дали е имало инструкции към Люис да пропусне Трули. Раян и Хамилтън тогава отрекоха да е имало такова нещо. Дори Хамилтън беше запитан, дали е пропуснал нарочно Трули, а отговорът беше отрицателен.

Заради скандала, Раян е отстранен от Макларън. Очаква се по-късно официално изявление от страна на тима. Раян работи в отбора от 1974 година и е започнал като механик. От 1990 година работеше в екипа, като главен менидджър, а от миналия сезон е спортен директор.

sportal.bg

Много взеха да лъжат тия от Макларън...Малко циганска работа стана Публикувано изображение

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пак започнаха сапунките във Ф1. Няма ли най-накрая състезанията да се решават на пистата, а не извън нея ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пак започнаха сапунките във Ф1.

Няма ли най-накрая състезанията да се решават на пистата, а не извън нея ;)

Ми кажи го на Люисчо и на шефовете му... Да спрат с дребните си тарикатски номерца. ;)

Само за една нощ мнението във Великобритания за световния шампион Люис Хамилтън с Макларън-Мерцедес направи рязък завой. До вчера Люис бе супер звезда и любимец на вестниците в родината си, но днес вече е наричан от големите издания и спортни списания ''лъжец''. Големият вестник ''Дейли Стар'' осъмна днес със заглавие ''Лъжльото Люис", а ''Сън'' с показателното ''Ти си лъжец Люис''.

Повечето издания остро критикуват Хамилтън за драмата с неговата дисквилификация от Гран при на Австралия. Сега обаче става ясно, че не е изключено да последват и допълнителни санкции, тъй като ФИА има право да отнесе случилото се до Световният съвет. Британските медии очакват забрана за участие в някои състезания или дори пълно изключване от световния шампионат.

'Таймс'' допълва: Хамилтън е изправен пред най-голямата си криза''.

''От герой в нула'', пише ''Гардиан''. ''Телеграф'' и ''Индипендънт'' не остват по-назад и остро критикуват световния шампион.

Германският таблоид ''Bild'' добавя: "Лъжецът - световен шампион. Той вече прилича на Пинокио". Изданието се подиграва на Люис и е направило колаж на британеца, който вече има дълъг нос, заради "лъжите си".

Публикувано изображение

Международната федерация си запазва правото да накаже още по-сурово Хамилтън. ''Не отхвърляме още действия на този етап", обясниха от ФИА.

''Това е най-голямата смешка за всички времена'', каза Ники Лауда по повод разследването на ФИА отнело цели 4 дни, за да реши какво да прави с Трули и Хамилтън.

Както е известно, Хамилтън беше дисквалифициран от служебното си трето място в завършилото миналия уикенд състезание за Гран при за Австралия. Хамилтън и Ярно Трули бяха привикани от съдиите на ФИА в Малайзия, след като комисарите получиха нови доказателства за случката между тях в Мелбърн. Така третото място на Трули на ''Албърт парк'' беше върнато, а резултатите на Люис анулирани.

ФИА обвини Макларън, че са подвели съдиите в Австралия и за това се е стигнало до наказанието на Трули в Мелбърн, а Хамилтън е бил класиран трети. ФИА продължи да настоява, че тимът на Макларън-Мерцедес е дал грешна информация на съдиите или с други думи са излъгали.

Спортният директор на Макларън-Мерцедес Дейв Раян, който заедно Хамилтън е излъгал съдиите в Австралия вече беше уволнен от тима рано тази сутрин. При въпрос от страна на съдиите в Мелбърн, дали Хамилтън е пуснал нарочно Трули по време на колата за сигурност в последните обиколки (когато изпреварванията са забранени бел.р.), пилотът и Раян са отговорили отрицателно. По-късно стана ясно, че това не е така, след като ФИА публикува радио комуникацията на Макларън, където ясно се чуват заповедите Трули да бъде пропуснат. Така Макларън бяха нарочени за ''лъжци'' и сега светът на Формула 1 се тресе от нов скандал.

По-късно днес Хамилтън се извини на стюардите на ФИА и за на своите фенове за това което той сам нарече ‘'голяма грешка". Той заяви, че не е имал намерение да лъже и помоли за прошка стюардите, феновете и медиите. Световният шампион призна, че този инцидент му се е отразил много лошо и обеща никога това да не се повтаря.

Шефът на отбора на Макларън Мартин Уитмарш пък заяви, че дълбоко съжалява за случилото се с екипа му и цялата история била много срамна за тима. Уитмарш също така добави, че едва снощи е разбрал за премълчаването на истината от страна на вече бившият спортен директор на тима Дейв Райън.

sportal.bg

Редактирано от WhiteHart (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ще го рестартират ... май ! Ама е тъпо според мен ... тези хора ще плуват ли ? Да вземат да извикат Майкъл Фелпс !
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще го рестартират ... май ! Ама е тъпо според мен ... тези хора ще плуват ли ? Да вземат да извикат Майкъл Фелпс !

Да им дадат по едно "кану" и да него да прехвърлят двигателите и да продължават състезанието :blink:Публикувано изображение

Голям дъжд голямо нещо...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

дано ... Graveworm , че то коли няма да останат ...

какво правят тез фенове ... защо се търкалят като магарета Публикувано изображение

Няма да я рестартират !!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма да я рестартират !!!

Да бе баси тъпото... Хората които са отишли да гледат състезание - прецакани, защото само половината са гледали. :blink::P

послепис: J.Button печели

В тъмното не могат да карат - те млади шофьори и нямат право Публикувано изображение

Редактирано от SUN_CITY (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Каква драма какво чудо............ жалко за Ферари отново Публикувано изображение

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване