Премини към съдържанието
capnemo

Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

Препоръчан отговор

Гост

преди 1 минута, Pavel! написа:

всеки път, една истина не си казал  :D  icon_lol.gif

а ся де, тука нали си помагаме, за такива майтапи си има тема

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Pavel! написа:

всеки път, една истина не си казал  :D  icon_lol.gif

Мога да го приема от грамотен човек. Как да приема нещо написано с толкова грешки? Ами, ако е сбъркана запетая и промени смисъла на текста? :huh:

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хммм... Исото съдържащо Pro + Enterprise от единия инструмент за теглене и именувано 17134.1.180410-1804.RS4_RELEASE_CLIENTPRO_OEMRET_X64FRE_BG-BG е с размер 3.77GB , a исото от другия инструмент, съдържащо Home + Pro именувано Win10_1803_Bulgarian_x64 е с размер 4.25GB. ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@baikolio95, нормално е - в Enterprise ги няма доста от appx

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, DarkEdge написа:

@baikolio95, нормално е - в Enterprise ги няма доста от appx

Размера на всички apps е много по-малък, а и в исото са компресирани.

Освен това и исото с Enterprise съдържа и Pro, което е с apps...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, baikolio95 написа:

Хммм... Исото съдържащо Pro + Enterprise от единия инструмент за теглене и именувано 17134.1.180410-1804.RS4_RELEASE_CLIENTPRO_OEMRET_X64FRE_BG-BG е с размер 3.77GB , a исото от другия инструмент, съдържащо Home + Pro именувано Win10_1803_Bulgarian_x64 е с размер 4.25GB. ...

В това - 17134.1.180410-1804.RS4_RELEASE_CLIENTPRO_OEMRET_X64FRE_BG-BG - няма Enterprise със сигурност. И изобщо инструментите за теглене не предлагат Enterprise версията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, Pavel! написа:

Смисъла на текста се определя от много неща, не е само запетаята

ето сега няма точка, да се чудиш завършено ли е това изречение или не

И а дан съ чуда и да са занимаам, просто смятам да спръ да пишъ у темътъ. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, borisfx написа:

В това - 17134.1.180410-1804.RS4_RELEASE_CLIENTPRO_OEMRET_X64FRE_BG-BG - няма Enterprise със сигурност. И изобщо инструментите за теглене не предлагат Enterprise версията.

Недей да си толкова категоричен, след като явно не си теглил въпросното исо!

image.jpg

Освен това аз лично съм инсталирал предишното исо версия 17133.1 от същия инструмент. Версията зависи от продуктовия ключ и активацията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, baikolio95 написа:

Освен това аз лично съм инсталирал предишното исо версия 17133.1 със същия инструмент. Версията зависи от продуктовия ключ и активацията. Аман от празнодумковци!

Ако не вярваш на мен, вярвай поне на собственика на сайта откъдето теглиш. Ето какво има в ИСО-то

 

4234234234.PNG

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

KB4135051 е на линия
малък ъп от 17134.1  на 17134.5

ако файла ви е в С:
инсталацията е в командния прозорец

аз правя следното, преименувам го на     z.cab   и  командния ред добива вида :
  dism /online /add-package /packagepath:C:\z.cab

2006591657_.PNG.f15a523c6aff7525d91dfe206adc5814.PNG

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@дръндю, не каза от къде се сдоби с актуализацията и как от msu файл се сдоби с cab файл. ;) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 17 минути, DarkEdge написа:

@дръндю, не каза от къде се сдоби с актуализацията и как от msu файл се сдоби с cab файл. ;) 

ми търсих в нета и не помня от де го свалих, ама някой ако иска мога да го кача в някой облак с  име  z.cab

ако при търсене в нета попадне на .msu, нъл знайш че се инсталира по друг начин

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Ай, от мен да мине - msu файлове от сървърите на М$:

Windows 10 Update KB4135051 download links 64Bit

Windows 10 Update KB4135051 download links 32Bit

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 3 минути, DarkEdge написа:

заради туй дълго име на файла го прекръстих ...ъ-ъ-ъ...тъй де, на галено:giggle1:
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

махаш само чек сумата от края на името и го запазваш със значещото име. Ама така можеш да си провериш целостта на файла.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 11 часа, baikolio95 написа:

Хммм... Исото съдържащо Pro + Enterprise от единия инструмент за теглене и именувано 17134.1.180410-1804.RS4_RELEASE_CLIENTPRO_OEMRET_X64FRE_BG-BG е с размер 3.77GB , a исото от другия инструмент, съдържащо Home + Pro именувано Win10_1803_Bulgarian_x64 е с размер 4.25GB. ...

ами разгледай install.wim...ъ-ъ-ъ...тъй де, наблъскали 10 версии 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес , на два мои компютъра с Уиндоус 10 дойде като актуализация версия 1803-ос 17134.1. На единия вече е готова( 1.5 часа)- първи оценки- ок.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Провери ли за актуализации след инсталирането на кумулативната актуализация?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Направих ъпдейта днес 1803     17134.1. всичко работи както трябва, почистих след това старата инсталация, рестартирах, проверих пак за ъпдейти нямаше.

Но ми се появи нов дял ( F ) и както се вижда на снимката е почти пълен. При което ми изкарва предупреждение за пълен диск. 

Та какво да го правя ?

 

 

Без име.png

Без име.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз сложих 1803,но чрез уиндоус ъпдейт,не ми се занимаваше с образи и т.н.При мен всичко завърши за 47мин точно,този 1,5ч ми се вижда абсурден!За мен има нещо сбъркано в концепцията за уиндоуса на майкрософт!Трябва да е по-гъвкав и приспособим за всеки потребител според потребностите и начина на ползване,а не да се слага всичко на калпак!Трябва за всяка версия да може да се инсталират само базови(минимални)услуги и приложения и оттам нататък, според нуждите си  всеки(според версията си) да може да изтегля и да добавя различни услуги и приложения .Сега след инстал много от потребителите се освобождават от ненужните им неща............

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някой да е пробвал 17655? Аз реших да го сложа, за един ден ми се показаха около 5 зелени екрана с DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL и източник tcpip.sys.

Засега се връщам на 17650.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Махнах го този дял (буквата на устройството )  , ако някой получи същия бъг това е мигновено решение 


1. Отворете повишен команден ред . 

2. Въведете командата по-долу във висшия команден ред и натиснете Enter . (вижте екранната снимка по-долу)


arrow.png mountvol <Drive Letter>: /d

notesmall.pngЗаменете <Drive Letter> в горната команда с истинската буквата на устройството (напр. "G"), която искате да премахнете. 

Например: mountvol G: /d


3. Когато приключите, можете да затворите повишения команден ред, ако искате.

Име: mountvol.png Разглеждан: 92 Размер: 13.7 KB

Без име.png

Без име.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 1 час, killchain написа:

Някой да е пробвал 17655? Аз реших да го сложа, за един ден ми се показаха около 5 зелени екрана с DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL и източник tcpip.sys.

Засега се връщам на 17650.

Аз съм със 17655 от няколко дни (от 26.04) - на един древен десктоп и един лаптоп.
Обнови си драйвъра на мрежовата карта. Или си ресетни мрежовите настройки.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 10 часа, DarkEdge написа:

Аз съм със 17655 от няколко дни (от 26.04)
Обнови си драйвъра на мрежовата карта. Или си ресетни мрежовите настройки.

Пробвах и двете, не помага.

Редактирано от killchain (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от DarkEdge
      Попаднах на инструмент, работещ без инсталиране и осигуряващ без достъп до настройките на Windows от едно място от WinTools.info:



      След стартиране се настанява в областта при часовника и осигуряващ каскаден достъп до различните настройки на Windows 10

      Частично поддържа работа в Windows 7/8.1
      Страница
      Изтегляне
       
    • от Този
      Здравейте. Не знам дали това е правилния раздел във форума не видях по-подходящ.
      И така.. Имам лаптоп Асус с видеокарта GeForce 920mx, под уин 10. Днес исках да я използвам, но в device мениджъра видях че е маркирана с жълт удивителен - код 43 (windows has stopped this device). Потърсих решение в мрежата и това което предлагаха беше преинсталация на драйвъра. Това и направих, като използвах оригинален драйвър от диска който беше с покупката на лаптопа - след рестартирането обаче като опитах да отворя отново device manager да видя дали има промяна на статуса всичко блокира, курсорът не помръдваше и се наложи да спра машината от power бутона. Като я включих отново първоначално показва логото на асус но след това когато трябва да зареди уина екранът стои черен. След това компютърът сам се рестартира и изкара едни менюта с предложения за поправка. Ето малко снимки:
      https://i.postimg.cc/50t2h9S3/IMG-20190321-172923.jpg
      https://i.postimg.cc/kGmqnnxz/IMG-20190321-173727.jpg
      Опитах първо с обикновен рестарт и продължаване към уиндоус - никакъв резултат.
      https://i.postimg.cc/6QX0Lgfw/IMG-20190321-173808.jpg
      След това с трабълшутъра (долу в ляво) също не помогна.
      https://i.postimg.cc/Znt6PDNp/IMG-20190321-173650.jpg
      https://i.postimg.cc/BnLDy0CH/IMG-20190321-173701.jpg
      https://i.postimg.cc/7LLgV2WP/IMG-20190321-172116.jpg
      https://i.postimg.cc/xjGcXd66/IMG-20190321-171939.jpg
      Нямам точка за възстановяване.
      Опитах опцията 'възстановяване на системен образ' с инсталационна флашка, но не открива такъв:
      https://i.postimg.cc/j5105PGD/IMG-20190321-181310.jpg


      Опитах и опцията 'използване на устройство' което води къмнекран за преинсталация на уин.
      И последното което виждам е нулиране.
      https://i.postimg.cc/43Vng4qk/IMG-20190321-173802.jpg
      Въпросът ми е дали все пак има някакъв начин да се размине без нулиране или преинсталация?
       
       
      Между другото само да вметна това нещо го писах от телефон и трябва да ви кажа че беше просто ужасно. При всяко местене на курсор заради типографска грешка или да добавя линк екранът се изстрелва горе в началото, и следва едно постоянно скролиране надолу. Да не говорим как въобще мога да маркирам част от текста за да го подчертая примерно, при пложение че щом пипна полето и скача нагоре? Ами не намерих начин за съжаление. Веднъж дори не уцелих и тръгна да зарежда някаква друга страница от форума, добре че поне текста се съхранява. Не знам уеб дизайнерите дали да го тествали за мобилни устройства, но наистина е някакъв ужас, докато го завърша хиляди пъти съжалих че въобще се захванах.
    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от andrianivanov
      Да се похваля От време на време чета в KALDATA за намаления на Windows и Office но днес си закупих Windows 10 Home за 3.45 €
      И с това ако ми кажете че не съм изтрепъл рибата Очаквам от Вас промоция от 0.01 цент
    • от DarkEdge
      Откакто Microsoft въведоха пакети с актуализации в UUP формат стана по-лесно създаването на iso, позволяващо преинсталирането на Windows.
      Adguard направи този процес още по-лесен и единственото, от което се нуждаете, е добра интернет връзка и място на твърдия диск поне 15GB.
      Посетете https://uup.rg-adguard.net/index.php 


      и изпълнете следните стъпки:

      1. Select type:
      Избирате Windows Final или Windows Insider

      2. Select version
      Избирате желаната версия

      3. Select Language
      Избирате необходимия език

      4. Select edition
      Избирате необходимото издание

      5. Select type Download
      Избирате желаният метод на сваляне и компилиране
      Препоръчвам ви първият в списъка метод

      В дясно в страницата ще се появи линк за изтегляне - кликвате на него. 

      Така изглежда insider 17618 X64 en-US Pro селекцията

      Сваляте на дял, където имате поне 10GB свободно място, разархивирате в директория с името на файла. В случая е папка creatingISO_17618.1000_en-us_amd64_Professional
      Влизате в тази папка и стартирате creatingISO.cmd
      След известно време, в зависимост от компютъра(процесора), в тази папка ще се появи файл с такова или подобно име 17618.1000.180302-1651.RS _PRERELEASE_CLIENTPRO_OEMRET_X64FRE_EN-US.ISO

      А прозорецът с изпълнените команди на финала на процеса ще изглежда така:



      А за директен достъп до iso файлове постете TechBench


      ===================================
      Още един алтернативен метод за изтегляне на Windows 10 - UUP
      https://uup.rg-adguard.net

       

      Избирате типа на Windows - финален или инсайдърски:

      Избирате версията:

       
      Избирате езика на Windows:

       
      Избирате типа на изданието:

      Избирате инструмента, с който ще се изтегля/компилира (аз ползвам осветения ред)

      Изтегляте, разархивирате и стартирате един от двата .bat файла:
      creatingISO.cmd
      multi_creatingISO.cmd
      Първият създава iso файл САМО с една версия на Windows, а вторият създава iso файл с много издания на Win 10.
       
      Алтернативни източници:

      Windows 7:
      home-iso-7

      Windows 8.1
      Windows 10
      Windows 10 Home
      Windows 10 Professional
      Windows 10 Standard
      Windows 10 N,
      Windows 10 KN
      Windows 10 Single-Language.
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване