Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Понеже колата не иска да пали , и утре ще трябва да се бута, въпросът ми е - вярно ли е че когато се бута можело колата да е само на контакт, смисъл да не завърташ ключа докрай... ами само първоначалното завъртане ( да светнат лампите ) . Включваш на контакт,даваш 2-ра предавка и отпущаш съединителя с малко газ през това време.. без да въртиш ключа още.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Понеже колата не иска да пали , и утре ще трябва да се бута, въпросът ми е - вярно ли е че когато се бута можело колата да е само на контакт, смисъл да не завърташ ключа докрай... ами само първоначалното завъртане ( да светнат лампите ) . Включваш на контакт,даваш 2-ра предавка и отпущаш съединителя с малко газ през това време.. без да въртиш ключа още.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:)  Ми ако завъртиш ключа и пали,що ше буташ...? Даваш на контакт / "само първоначалното завъртане ( да светнат лампите )"/.

Хубаво е да се знае и как се тръгва и спира по наклон и как се сменя спукана гума.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, dimd написа:

:)  Ми ако завъртиш ключа и пали,що ше буташ...? Даваш на контакт / "само първоначалното завъртане ( да светнат лампите )"/.

Хубаво е да се знае и как се тръгва и спира по наклон и как се сменя спукана гума.

 Абсолютно същото ми е 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, zdraveiteee написа:

Понеже колата не иска да пали , и утре ще трябва да се бута, въпросът ми е - вярно ли е че когато се бута можело колата да е само на контакт, смисъл да не завърташ ключа докрай... ами само първоначалното завъртане ( да светнат лампите ) . Включваш на контакт,даваш 2-ра предавка и отпущаш съединителя с малко газ през това време.. без да въртиш ключа още.

Да само даваш контакт.След като набере малко скорост,тогава се натиска съединителя,включваш на втора скорост и се пускаш плавно.

Редактирано от Димитър 59 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Димитър 59 написа:

Да само даваш контакт.След като набере малко скорост,тогава се натиска съединителя,включваш на втора скорост и се пускаш плавно.

А има ли някакъв вариант да не запали ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има.

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като гледате клипа - според вас какъв може да е проблема?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ключа работи, и всичко вътре в колата работи без проблем (радио. ел стъкла ) има си акумулатор зареден

Някакъв електрически проблем ще е .... сигурно изгорял бушон..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оффффф ... това е или поредната тролска тема, или .... на курсовете за шофьори вече на нищо не ви учат.

Първо - ключа има 4 положения

178.jpg

START - задейства пуски.овия електродвигател (стартера). Ако нърти, но не пали е едно.

Ако не върти - друго. Може - както стана дума имобилайзера да не е ок, може да няма гориво, горивната помпа да прави проблем .... Една камара неща.

За да запали "с бутане" - се слага на ON. Когато ускори - скоростния лост на 2 или 3 предавка, отпуска се съединителя и се подава "газ".

НО - ако е автоматик - НЕ. Автоматик не се пали принудително.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както е на показаното видео , абсолютно същото е и при мен. Имобилайзера работи, Гориво има

Редактирано от zdraveiteee (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На клипът не върти, значи може и да запалиш с бутане, защото най-вероятно не ти достига ток. Това, че другите работи все още работят означава, че все пак има някакъв заряд в акумулатора, но недостатъчен за да запали. 

Ако въртеше, тогава най-вероятно отиваш на имобилайзер или горивна помпа, като там може да не стига ток до помпата(изгорял бушон) или самата помпа да е повредена.

jhoro ги е написал тези неща, но в последователността, в която ги е написал, поне според мен не може да се определи еднозначно, в кой случай проблемите са от имобилайзера/помпата. За това да извинява, че го повтарям!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Mr.Robot написа:

На клипът не върти, значи може и да запалиш с бутане, защото най-вероятно не ти достига ток. Това, че другите работи все още работят означава, че все пак има някакъв заряд в акумулатора, но недостатъчен за да запали. 

Ако въртеше, тогава най-вероятно отиваш на имобилайзер или горивна помпа, като там може да не стига ток до помпата(изгорял бушон) или самата помпа да е повредена.

jhoro ги е написал тези неща, но в последователността, в която ги е написал, поне според мен не може да се определи еднозначно, в кой случай проблемите са от имобилайзера/помпата. За това да извинява, че го повтарям!

Бушон ще е ...така мисля.

Някой от бушоните , които са под капака.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, zdraveiteee написа:

Бушон ще е ...така мисля.

Някой от бушоните , които са под капака.

Ако мислиш, че е бушон и имаш мултицет, можеш в режима за проверка за непрекъснатост на електрическа верига да си провериш сам бушоните. Ако имат 2 дупчици отгоре, бъркаш в тях и трябва мултицетът да издаде звуков сигнал, ако нямат дупчици, вадиш ги(бушоните) и допираш пробниците на мултицета до крачетата на бушона. Който не пищи е дал фира. Проверката се прави, като системата не е под напрежение. 

Ако се съмняваш, че може да не стига ток до горивната помпа можеш просто да се пробваш да я чуеш първите няколко секунди, след като си дал на контакт.

Но щом при теб изобщо не върти, най-вероятно просто не ти достига началния ток.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Провери плазмения катализатор или паразитния  хебел. Често също правят проблеми и стартера отказва.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да беше казал каква марка и модел е колата?

Може и гърбицата в контактния ключ да прави проблем. На по- стар автомобил - бендикса на стартера.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я повикай някой дето разбира да я погледне :)

Редактирано от McLane (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, McLane написа:

Ако е дизел бутайте :)

Не! Ако е бензин се бута, ако е дизел се дърпа, автоматик трябва да се носи.;)

Редактирано от nikolela (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дизел нито се бута нито се дърпа !!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, zdraveiteee написа:

Както е на показаното видео , абсолютно същото е и при мен. Имобилайзера работи, Гориво има

Отиди в сервиз при майстор да ти погледне стартера. При мен се е случвало абсолютно същото, оказа се, че магнитите в статора на стартера се бяха отлепили от самия статор, стартера не можеше да завърти поради това. Смениха ми статора и колата запали.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, дръндю написа:

с едно магаре се дърпа до най-близкия сервиз

:D

Да :)

Мойта като и беше залепнал бендикса................и се чуваше само една "чат" я сложих на 5 скорост и леко я лашнахме с един приятел...........после запали и веднага на майстор.Целия стартер беше мармалад .

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дизел е ..като въртя ключа оптред под капака се чува тихо цъкане "цък - цък" ..

преди 3 часа, McLane написа:

Да :)

Мойта като и беше залепнал бендикса................и се чуваше само една "чат" я сложих на 5 скорост и леко я лашнахме с един приятел...........после запали и веднага на майстор.Целия стартер беше мармалад .

На 5-та по лесно ли ще запали , отколкото на 2-ра ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.