Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Понеже колата не иска да пали , и утре ще трябва да се бута, въпросът ми е - вярно ли е че когато се бута можело колата да е само на контакт, смисъл да не завърташ ключа докрай... ами само първоначалното завъртане ( да светнат лампите ) . Включваш на контакт,даваш 2-ра предавка и отпущаш съединителя с малко газ през това време.. без да въртиш ключа още.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Понеже колата не иска да пали , и утре ще трябва да се бута, въпросът ми е - вярно ли е че когато се бута можело колата да е само на контакт, смисъл да не завърташ ключа докрай... ами само първоначалното завъртане ( да светнат лампите ) . Включваш на контакт,даваш 2-ра предавка и отпущаш съединителя с малко газ през това време.. без да въртиш ключа още.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 5 минути, dimd написа:

    Значи може и без да въртиш ключа... което не го знаех

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    :)  Ми ако завъртиш ключа и пали,що ше буташ...? Даваш на контакт / "само първоначалното завъртане ( да светнат лампите )"/.

    Хубаво е да се знае и как се тръгва и спира по наклон и как се сменя спукана гума.


    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 минута, dimd написа:

    :)  Ми ако завъртиш ключа и пали,що ше буташ...? Даваш на контакт / "само първоначалното завъртане ( да светнат лампите )"/.

    Хубаво е да се знае и как се тръгва и спира по наклон и как се сменя спукана гума.

     Абсолютно същото ми е 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 21 минути, zdraveiteee написа:

    Понеже колата не иска да пали , и утре ще трябва да се бута, въпросът ми е - вярно ли е че когато се бута можело колата да е само на контакт, смисъл да не завърташ ключа докрай... ами само първоначалното завъртане ( да светнат лампите ) . Включваш на контакт,даваш 2-ра предавка и отпущаш съединителя с малко газ през това време.. без да въртиш ключа още.

    Да само даваш контакт.След като набере малко скорост,тогава се натиска съединителя,включваш на втора скорост и се пускаш плавно.

    Редактирано от Димитър 59 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 6 минути, Димитър 59 написа:

    Да само даваш контакт.След като набере малко скорост,тогава се натиска съединителя,включваш на втора скорост и се пускаш плавно.

    А има ли някакъв вариант да не запали ?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ключа работи, и всичко вътре в колата работи без проблем (радио. ел стъкла ) има си акумулатор зареден

    Някакъв електрически проблем ще е .... сигурно изгорял бушон..

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Оффффф ... това е или поредната тролска тема, или .... на курсовете за шофьори вече на нищо не ви учат.

    Първо - ключа има 4 положения

    178.jpg

    START - задейства пуски.овия електродвигател (стартера). Ако нърти, но не пали е едно.

    Ако не върти - друго. Може - както стана дума имобилайзера да не е ок, може да няма гориво, горивната помпа да прави проблем .... Една камара неща.

    За да запали "с бутане" - се слага на ON. Когато ускори - скоростния лост на 2 или 3 предавка, отпуска се съединителя и се подава "газ".

    НО - ако е автоматик - НЕ. Автоматик не се пали принудително.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Както е на показаното видео , абсолютно същото е и при мен. Имобилайзера работи, Гориво има

    Редактирано от zdraveiteee (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    На клипът не върти, значи може и да запалиш с бутане, защото най-вероятно не ти достига ток. Това, че другите работи все още работят означава, че все пак има някакъв заряд в акумулатора, но недостатъчен за да запали. 

    Ако въртеше, тогава най-вероятно отиваш на имобилайзер или горивна помпа, като там може да не стига ток до помпата(изгорял бушон) или самата помпа да е повредена.

    jhoro ги е написал тези неща, но в последователността, в която ги е написал, поне според мен не може да се определи еднозначно, в кой случай проблемите са от имобилайзера/помпата. За това да извинява, че го повтарям!

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 4 минути, Mr.Robot написа:

    На клипът не върти, значи може и да запалиш с бутане, защото най-вероятно не ти достига ток. Това, че другите работи все още работят означава, че все пак има някакъв заряд в акумулатора, но недостатъчен за да запали. 

    Ако въртеше, тогава най-вероятно отиваш на имобилайзер или горивна помпа, като там може да не стига ток до помпата(изгорял бушон) или самата помпа да е повредена.

    jhoro ги е написал тези неща, но в последователността, в която ги е написал, поне според мен не може да се определи еднозначно, в кой случай проблемите са от имобилайзера/помпата. За това да извинява, че го повтарям!

    Бушон ще е ...така мисля.

    Някой от бушоните , които са под капака.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 минута, zdraveiteee написа:

    Бушон ще е ...така мисля.

    Някой от бушоните , които са под капака.

    Ако мислиш, че е бушон и имаш мултицет, можеш в режима за проверка за непрекъснатост на електрическа верига да си провериш сам бушоните. Ако имат 2 дупчици отгоре, бъркаш в тях и трябва мултицетът да издаде звуков сигнал, ако нямат дупчици, вадиш ги(бушоните) и допираш пробниците на мултицета до крачетата на бушона. Който не пищи е дал фира. Проверката се прави, като системата не е под напрежение. 

    Ако се съмняваш, че може да не стига ток до горивната помпа можеш просто да се пробваш да я чуеш първите няколко секунди, след като си дал на контакт.

    Но щом при теб изобщо не върти, най-вероятно просто не ти достига началния ток.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Провери плазмения катализатор или паразитния  хебел. Често също правят проблеми и стартера отказва.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Да беше казал каква марка и модел е колата?

    Може и гърбицата в контактния ключ да прави проблем. На по- стар автомобил - бендикса на стартера.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Я повикай някой дето разбира да я погледне :)

    Редактирано от McLane (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 минути, McLane написа:

    Ако е дизел бутайте :)

    Не! Ако е бензин се бута, ако е дизел се дърпа, автоматик трябва да се носи.;)

    Редактирано от nikolela (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Дизел нито се бута нито се дърпа !!!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 8 часа, zdraveiteee написа:

    Както е на показаното видео , абсолютно същото е и при мен. Имобилайзера работи, Гориво има

    Отиди в сервиз при майстор да ти погледне стартера. При мен се е случвало абсолютно същото, оказа се, че магнитите в статора на стартера се бяха отлепили от самия статор, стартера не можеше да завърти поради това. Смениха ми статора и колата запали.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 13 минути, McLane написа:

    Дизел нито се бута нито се дърпа !!!

    с едно магаре се дърпа до най-близкия сервиз

    :D

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Току що, дръндю написа:

    с едно магаре се дърпа до най-близкия сервиз

    :D

    Да :)

    Мойта като и беше залепнал бендикса................и се чуваше само една "чат" я сложих на 5 скорост и леко я лашнахме с един приятел...........после запали и веднага на майстор.Целия стартер беше мармалад .

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.