Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Първа кола до 3000лв.


MachineZZ_BG

Препоръчан отговор

преди 12 минути, MachineZZ_BG написа:

Нов внос или от човек е по-добре и мерси за съветите!

Няма, адекватен отговор на въпроса.  Но все пак...Ако я е купил навремето нова, т.е. е първи собственик и я продава поради придобиването на друга кола, за да си освободи гаража, или паркомястото, тогава това е най-добрият вариант. Също и ако е на възраст и вече е решил, че не може да шофира....Или е продавана от роднини, на човек който е починал, на които не им трябва...

преди 9 минути, The Negative One написа:

е пълно с коли дето ги внасят тамън преди да умрът

Внасят и катастрофирали и ги постягат, както са си с повече или по-малко нарушена геометрия. Дори е вероятно такива да са значителен процент от колите в ценовият клас, който авторът на темата ще оглежда. Виждал съм лично колко такива докарват.

Редактирано от sliderum (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Естествено, че ще се внасят таралясници ,които са на един момент преди умирачака.Автора иска е46 за 3000лв, то само транспорта до бг му е 400евро/800 лв.Ако се внесе една що годе читава Е46 закупена за 2500 евро  в чужденеция+ 400евро да се докара +минимум 300 евро печалба на търговеца за 3200 евро/6400 лв това няма да се продаде никога именно защото българина залага предимно на премамливата цена. за 3000 лв се купува страхотно чисто ново електрическо колело.Ни ти харчи гориво ни ти харчи данъци ни винетки ни такси за паркиране,не виждам нищо лошо малко да бъде озаптено това безразборно търкаляне на разни кошници,макър и с данък от 1000лв , които реално са в България,защото на запад не могат да минат технически преглед, и нека се трепат и троват там ония аборигените в източна европа.Има и обществен транспорт,  не виждам нищо унизително човек да го ползва.Едно време като се чакаше 10 години за лада бащите и дядовците ви масово се возеха в чавдарите и даже и по едно хоро тропваха на мегдана като слязат от него.Вие сега всикчите се в беемевета, мерцедеси  и лексуси сте родени...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, The Negative One написа:

За тия пари гледай колко е запазен автомобила.И се допитай до някой познат дали не продава нещо, щото е пълно с коли дето ги внасят тамън преди да умрът.Щото много яки, много бързи и хоп.Айде в кофата.

Ама да.Това му трябва на един млад шофер.Бърза кола със задно.И после да го гледаме по новините.

Тук вече е до човек, не толкова до колата. Ако не кара разумно и със 75кс голфче ще се пребие. Lexus IS200 не е кой знае, колко мощен 155кс. С Е46 318i 110кс. ще ги натвори същите, та даже поне в моите виждания БМВ-тата са доста опасни автомобили, като се удари леко става на хармоника. Нагледал съм се на разбити 3-ки Е36/46 и даже мои познати са загивали с Е39. 
Ако толкова държи на безопасността, да взима Volvo.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Soviet Soldier написа:

Тук вече е до човек, не толкова до колата. Ако не кара разумно и със 75кс голфче ще се пребие.

За мен лично доста изтъркано клише.Когато имаш повече коне под капака те почват да ти тресат тостестерона  и  почваш да си мислиш че си безсмъртен.С голфче 75 коня малко ще бъдеш скопен и ще седиш по-мирен.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, franchesko написа:

За мен лично доста изтъркано клише.Когато имаш повече коне под капака те почват да ти тресат тостестерона  и  почваш да си мислиш че си безсмъртен.С голфче 75 коня малко ще бъдеш скопен и ще седиш по-мирен.

Ами и за мен клишето е, че нов шофьор обезателно трябва да кара таралясник. Моят първи автомобил беше над 150кс. пък го продадох невредим. Единствения път в който ми се е разминавало на косъм бе в покрайнините на София, бе паднал сняг и изхвърчах от завоя затъвайки в снега. Изтеглиха ме и си продължих жив и здрав, колата непокътната. Мой съученик по същото време с Лада 2106 75 коня пука предна гума с 80км/ч удря се челно в дърво и беше в кома известно време. 
Клише е че новобранец трябва да кара трошка. Един шофьор в началото трябва да се научи да е отговорен към себе си и към околните, да знае и умее да поддържа своя автомобил. Примерно много често се пренебрегва качеството на гумите изправността на ходовата част, на спирачната система, а точно те са най-важния фактор за безопасността на един млад шофьор. 

Ще засегна и друго клише, че жените не умеят да карат. Приятелката ми започна с компресорна CLK W208 кара я няма и година и мина на W209 3,2 V6 218кс. Жива и здрава е, не се е убила, кара си я от 2015г. Хем е млад шофьор хем е жена. Това че има келеши с IQ на шимпанзе, дето правят поразии вече е отделен въпрос.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, Soviet Soldier написа:

Клише е че новобранец трябва да кара трошка. 

Значи според теб кола под 150 к.с. е трошка? Нагледал съм се по българските новини на дебили, които като се качат на една кола от 150 к.с. и повече и пребиват други хора.Отделно когато си дойда и се наглеждам на живо как съшите тези дебили искат мен да пребият.Второкласни пътища на които максималната допустима скорост е 80км/ч масово хвърчат с по 140-150км/ч и изпреварват в забранени участъци.Българските пътища отдвана не стават за каране на кола над 100 к.с. безопасно това е друго на ръка.Пътна инфраструктура, която е изградена предимно от второкласни двупосочни пътища в лошо състояния+ бързи автомобили води единствено до гробищата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, franchesko написа:

Значи според теб кола под 150 к.с. е трошка? Нагледал съм се по българските новини на дебили, които като се качат на една кола от 150 к.с. и повече и пребиват други хора.Отделно когато си дойда и се наглеждам на живо как съшите тези дебили искат мен да пребият.Второкласни пътища на които максималната допустима скорост е 80км/ч масово хвърчат с по 140-150км/ч и изпреварват в забранени участъци.Българските пътища отдвана не стават за каране на кола над 100 к.с. безопасно това е друго на ръка.Пътна инфраструктура, която е изградена предимно от второкласни двупосочни пътища в лошо състояния+ бързи автомобили води единствено до гробищата.

Нещата тук са много относителни, а най-важния фактор за да се избегнат злополуки е "задкормилното устройство". Не твърдя, че автомобилите под 150кс. са трошки. Просто масово трошки се предлагат на новобранците. Разни дърти голфчета, фокусчета , клиота и подобни. Какъв е проблема да кара примерно Volvo 190 коня? Много ще му е бързо ли? Ми това Волво тежи повече от 1,5 тона. Това някой отчита ли го? Обаче е пъти по-здраво и безопасно при ПТП от едно VW поло или Рено Клио да речем, дето са по 100-тина коня, но това на маса дали има и тон?

Разликата в динамиката от  0 до 100 между Volvo S80 първа генерация 196кс. 1585кг и VW Polo IV 1,9tdi 130кс. 1150кг е няма и половин секунда в ползва на Volvo-то. Ето в това е простотията на българина, като чуе близо 200 коня вече некролози разпечатва на нов шофьор, без да отчита, че колата тежи на поразия и не е чак толкова бърза и опасна. А в същото време му препоръчва кола, дето върви горе долу толкова, но е пъти по-некомфортна, и като се удари става на харомника. Българска му работа. Ето това са клишета, както виждаш детайлно съм обяснил защо. 

Сега сигурно ще ми кажеш, че двата автомобила, които сравнявам са коренно различни. Да, така е, но са в една ценова категория, между 3 и 5к. И какво се оказва? Че конете не са свързани така силно с безопасността поне в диапазона под 200кс. Лексуса който съм му предложил горе също не е лек 4 врат седан над 1,3 тона, може да е 25 коня по-мощен от едно поло да речем, но за сметка на това е 250 килограма по-тежък. Не са никак много 155кс за 4 врат седан с такава маса. Това е комфортна за ежедневно шофиране комбинация. 100 коня на тон си е напълно нормална тяговъоръженост в днешно време. 

Опасни са по-старите и надути автомобили примерно ВАЗ-2107, дето е към тон без никакви електронни стабилизиращи системи, без никакви еърбеци и подобни мерки за безопасност. Атмо от 75 заводски коня може да се качи до 150, а с турбина над 200. Има една украинска турбо 7-ца, дето ги наказва масово по драговете с тяга към 300-400 коня на тон. 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 часа, Soviet Soldier написа:

Ами и за мен клишето е, че нов шофьор обезателно трябва да кара таралясник. Моят първи автомобил беше над 150кс. пък го продадох невредим. Единствения път в който ми се е разминавало на косъм бе в покрайнините на София, бе паднал сняг и изхвърчах от завоя затъвайки в снега. Изтеглиха ме и си продължих жив и здрав, колата непокътната. Мой съученик по същото време с Лада 2106 75 коня пука предна гума с 80км/ч удря се челно в дърво и беше в кома известно време. 
Клише е че новобранец трябва да кара трошка. Един шофьор в началото трябва да се научи да е отговорен към себе си и към околните, да знае и умее да поддържа своя автомобил. Примерно много често се пренебрегва качеството на гумите изправността на ходовата част, на спирачната система, а точно те са най-важния фактор за безопасността на един млад шофьор. 

Ще засегна и друго клише, че жените не умеят да карат. Приятелката ми започна с компресорна CLK W208 кара я няма и година и мина на W209 3,2 V6 218кс. Жива и здрава е, не се е убила, кара си я от 2015г. Хем е млад шофьор хем е жена. Това че има келеши с IQ на шимпанзе, дето правят поразии вече е отделен въпрос.

Всичко е в кратуната.Хубаво е когато човек има едни 30-40 коня отгоре(за всеки случай, че на пътя нищо не се знае), но за един млад шофьор, тия 30-40 коня може да се окажат фатални.И със задно предаване, става доста опасна комбинация.Ще качи авера, ще се подведе и ще направи белята.Масово правилата се спазват 1-2 месеца след като се вземе книжката.След това явно им идва чувството, че са станали профита.Леко ще му тръгне задницата и се е ушашкал.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

A3 много ги крадат

Е46 и то малките мотори са скъсани от натискане

Фокуса е дърво(един приятел така казва) 

Виж японско - Мицу Колт, Цивик, Галант, Акорд, Мазда нещо... 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това за А3 не е вярно според мен фокусчето не е кой знае какво евтино надеждно. Тез хонди мазди трябва да е някоя нова старите много изгнили ръждясали иначе не са лоши. Също се сетих за opel astra не са лоши но возията не е кой знае каква. Лично аз си взех opel corsa 1.2 45к.с бензин/газ доволен съм харесва ми количката, майка да я кара също. Е вярно, че без хидравлика и без абс но за градска кола става и що годе извън градска от Перник-София. Още съм на мнение да си вземе A3  1.8 125к.с с газ ако иска да е по-евтино. Ако не виж има хубави ситроенчета xsara 2.0 hdi 90к.с примерно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 часа, Soviet Soldier написа:

Ето в това е простотията на българина, като чуе близо 200 коня вече некролози разпечатва на нов шофьор, без да отчита, че колата тежи на поразия и не е чак толкова бърза и опасна. 

А да ти припомня ли случея където преди около две години точно двама такива келеши по на на 20-22 с едно бмв над 200 к.с.  и с приблизително 200км/ч.  удариха едно поло с две жени и двете със сумата му и счупвания и с опасност за живота.https://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/ednata-zhena-ot-katastrofata-s-bmv-ta-e-v-koma-6063705 Ето това е простотията на българина,че не си взима поука от грешките, а продължава с дебелата си кратуна да настоява за неговото.Мен ако питаш на едно келешче 20-22 години кола въобще не му трябва.За какво му е? На такава възраст няма как да има някоя сериозна рабора, за която да е нужен автомобил.Ще обикаля по цяла нощ кръчмите в студенски град или да прави гонки по околовръстото и да притеснява гражданите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За сега съм се спрял на A3 1.8 или 1.8T, ако е Mazda, най-вероятно ще е MX-5, но е извън бюджета.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, The Negative One написа:

Масово правилата се спазват 1-2 месеца след като се вземе книжката.След това явно им идва чувството, че са станали профита.Леко ще му тръгне задницата и се е ушашкал.

Не е само до чувство, че са станали профита. Докато карах курсове полицейска кола ме изпревари без да използва мигач(никаква светлинна и звукова сигнализация). Гледат младите шофьори и сеучат от по-старите.

преди 1 час, franchesko написа:

А да ти припомня ли случея където преди около две години точно двама такива келеши по на на 20-22 с едно бмв над 200 к.с.  и с приблизително 200км/ч.  удариха едно поло с две жени и двете със сумата му и счупвания и с опасност за живота.https://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/ednata-zhena-ot-katastrofata-s-bmv-ta-e-v-koma-6063705 Ето това е простотията на българина,че не си взима поука от грешките, а продължава с дебелата си кратуна да настоява за неговото.Мен ако питаш на едно келешче 20-22 години кола въобще не му трябва.За какво му е? На такава възраст няма как да има някоя сериозна рабора, за която да е нужен автомобил.Ще обикаля по цяла нощ кръчмите в студенски град или да прави гонки по околовръстото и да притеснява гражданите.

Снощи 19 годишен шофьор, управляващ автомобил Фолксваген, е катастрофирал и е убил непълнолетни момче и момиче, които са се возели с него. На шофьора почти нищо му няма. Четвъртият пътник(май пак беше непълнолетен) е с опасност за живота.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, franchesko написа:

А да ти припомня ли случея където преди около две години точно двама такива келеши по на на 20-22 с едно бмв над 200 к.с.  и с приблизително 200км/ч.  удариха едно поло с две жени и двете със сумата му и счупвания и с опасност за живота.https://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/ednata-zhena-ot-katastrofata-s-bmv-ta-e-v-koma-6063705 Ето това е простотията на българина,че не си взима поука от грешките, а продължава с дебелата си кратуна да настоява за неговото.Мен ако питаш на едно келешче 20-22 години кола въобще не му трябва.За какво му е? На такава възраст няма как да има някоя сериозна рабора, за която да е нужен автомобил.Ще обикаля по цяла нощ кръчмите в студенски град или да прави гонки по околовръстото и да притеснява гражданите.

Не всички младежи обикалят кръчмите, не всички младежи пият алкохол. Този клип е само още един аргумент против малките автомобили, щом са рязали полото за да извадят жените . . . ми ако се беше запалило това поло, докато има заклещени хора в него, знаеш ли какво щеше да стане? Ето това:
 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, Soviet Soldier написа:

Не всички младежи обикалят кръчмите, не всички младежи пият алкохол. Този клип е само още един аргумент против малките автомобили, щом са рязали полото за да извадят жените . . . ми ако се беше запалило това поло, докато има заклещени хора в него, знаеш ли какво щеше да стане? Ето това:
 

 

Логиката ти е грешна според мен.Ако се водим по нея то в България всички трябва да карат Бетеери за да се опазят от гадната инфраструктура и  всеки истеричен дивак, който разполага с 3000 хил. лева за  гробища ,,Нов внос,, със мощност от 150 к.с. и на горе.  Идеята на коли със свръх визока степен на безопасност като Волво и Сааб,  не е да разчиташ осносвно на нея за да ти спаси живота, а да разчиташ на нея като последна инстация...Основно трябва да разиташ на собствените си умения и до голяма степен на поведението на другите водачи.Да не дава господ да се стига до там да разчиташ на ербеци и надеждната кострукция на автомобила.Тука се карат доста малки коли тип ,,VW Polo,, заради ниския данък и ефтината подръжка.И още не съм видял случей някое поло или каквата и да е друга кола да се налагат да я режат.Малките коли също имат важни предимства.Като лесно маневриране,лесно намиране място за паркиране, икономичност  в градско каране, ефтина подръжка.За хора, които рядко излизат извън населеното място в което живеят, и с по-скромни финанси е идеялния избор.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 6.08.2018 г. в 18:33, MachineZZ_BG написа:

бюджета ми е около 3000лв.

При такъв бюджет аз бих ограничил критериите си само до приличен, що годе поддържан автомобил, както се казва да има вид - пък каква марка и модел ще е ........ избери по- запазения.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 часа, sound написа:

При такъв бюджет аз бих ограничил критериите си само до приличен, що годе поддържан автомобил, както се казва да има вид - пък каква марка и модел ще е ........ избери по- запазения.

Това правя горе долу, за момента съм хвърлил око на Ford Cougar, Не мога да намеря лоши мнения за него и цената ми допада.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Kristian Denkov написа:
Цитат

е.Сменени миналата година най-скъпите части-ГНП,турбо,динамо,компресор на климатик,сменени биалетки,всичко по ходова част сменено

Превод: "Всичко сменихме, пак не върви да му е*а ******* на тоя форд. "

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, N1K17Y написа:

Превод: "Всичко сменихме, пак не върви да му е*а ******* на тоя форд. "

Ха ха ее то е логично, особено "и се кара само от жена" ми направи впечатление. Карала я е, докато не я е издухала тотално, сменили са всичко с евтини китайски или чести втора ръка и сега гледат да се отърват. Ха ха

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вземай баварката и не му мисли. Карам е36 318i на газ от 2010 и мога да кажа, че поддръжката е като на всяка друга кола. Не е по-скъпа. Търси фейсова е46 и ако има газ ще е супер. Върви прилично и е с верига /по-евтино обслужване/. Гледай да няма ръжда. От Форд бягай далече, това после няма продаване. Избягвай също разни екзотики, които са ти предложили колегите, като Ягуар и Лексус. Като се наложи да търсиш части по автоморгите те гледат, като телета. Отиваш в магазин и ти казват, че ще доставят частта другата седмица. Аудито също е вариант, но е с две врати. При продажба хората бягат от двувратки.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 6.08.2018 г. в 22:17, lupis написа:

В момента се обсъжда вдигане на данъка за колите над 15 г. на 1000 лв., така че, забравете за еФтината поддръжка:)

Хаха, поредния недочел и повярвал. Не сатва въпрос за данък, а за екотакса при "нов внос". На работа ги метнах всички и гледах как от устата им излиза чак пяна :)

 

преди 27 минути, andreygg написа:

От Форд бягай далече, това после няма продаване.

И що да го продаваш, като върви и върви? Точно пък при Форд цените се задържаха дълги години, щото колите се оказаха качествени. Аз моя го карам осма година и кво да ти кажа...няма да го сменям още осем, щото ще си върви все така.  Та няма шанс да го продам на някой, както предния си Форд на братовчедката. Почти без пари. Днес пак върви почти толкова, а колата е на...12 години.  Чак след 7 години му смених акумулатор, а предния навъртя 9 години с оригиналния акумулатор. 

на 9.08.2018 г. в 23:12, N1K17Y написа:

Превод: "Всичко сменихме, пак не върви да му е*а ******* на тоя форд. "

Що ли пишете още глупости...в тоя форум съм от 2005-та година , 2006-та си взех първия Форд и обещах, че ще върви и върви. Така си е.  Като прочета простотии като твоята, ме избива да пиша и пиша и пиша....хаха. Много хора не се поучиха и на йота. Все повтарят вицовете на бащите си, карали ръждиви Ескорти. Или чули, ама недочули нещо за Форд. Форд може да ги обвиняваш в много неща, но никога в ненадеждност и палене. Форд винаги пали зимата.  Поне толкова, колкото пали и БМВ и Опел и Фолксваген и Тойота...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...