Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Skype - въпроси и проблеми при използването - част 2


Препоръчан отговор


stivensjet,

приемам, че ползвате последната версия за Mac OS X, Linux или Windows. Моля, уверете се, че отговаряте на минималните изисквания към системата от страницата за изтегляне. Вероятно честотната лента на вашата широколентова свързаност с интернет е доста под приемливите стойности. Това е според мен причината, но проверете. А щом е и от двете страни това трябва да направи и другата страна.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 1,4k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

трябва да разрешиш активно съдържание (ActiveX) да се инсталира

Публикувани изображения

Здравейте.В момента се намирам извън българия и ползвам скайп редовно.При опит обаче на видео връзка от двете страни ми препоръчва преминаването към широколентов банд!Доколкото знам аз ползвам точно такъв!Така или иначе след осъществяване на връзка след време пц-то ми буквално замръзва и ми се налага да го спирам от бутона"старт",друга оправия няма!Бихте ли дали съвет?Благодаря предварително!

Опитайте да затворите само процеса. Става като стартирате Task Manager (десен клавиш долу на таск бара или направо ctrl+shift+esc)

Моля, съобщете ни стойностите на процеса Skype.exe като натоварване на процесора в момента (CPU) и заета памет (Мем). Би било полезно да се знае и виртуалната памет, заета от процеса ( VM Size) но това не се показва по-подразбиране. А Скайп ползва до 3х повече VM.

Редактирано от lz4jw (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Здравейте.В момента се намирам извън българия и ползвам скайп редовно.При опит обаче на видео връзка от двете страни ми препоръчва преминаването към широколентов банд!Доколкото знам аз ползвам точно такъв!Така или иначе след осъществяване на връзка след време пц-то ми буквално замръзва и ми се налага да го спирам от бутона"старт",друга оправия няма!Бихте ли дали съвет?Благодаря предварително!

Вашият пост за мен е непонятен. В смисъл, проблемите, които имате. Предлагам да пробваме лично връзка с Вас и тогава да изразим мнение. Защото ако е честно и аз не съм чувал за такава широколентова свързаност. Между другото, смея да твърдя, че на повечето оплакващи се хора от Skype или независимо от коя да е програма то те нямат елементарна култура на инсталиране на програмите, почистването на компютъра си и т.н. Омазани компютри от разни игри и глупости и сяда да пише рецензия кое работи и кое не.Не Ви ли прави впечатление, че сериозни юзери тук, които почти целият форум познава, никога не са писали, че имат проблем с някоя програма. Напоследък, поглеждайки само ника на постващия, ми става ясно какво ще напише. За да не ме разберете неправилно , ето някакъв пример. Ник наме в калдата: Dj3koKO6jajaj - Още веднаж. Това е пример!

А за Вас - за пробата ето и моя ник: lz4jw_stefan

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за уточнението на lz4jw (Стефан)!

И е добре потребителят да се свърже с него и да се направят някои тестове.

Трябва да се знае, че на много места в Европа се ползват доста некачествени ADSL свързвания.

С вариращи пропусквателни ленти. Някои ги наричат и още „честотни“. Качеството на нашите доставчици тука в София е на несравнимо по-добро равнище от много прехвалени бързи решения в определени страни на запад от нас.

А допускам, както винаги, че проблемът може да е в Skype. Или, ако не в Skype, конкретно да е в някоя екстра (помощно приложение). Днес например разбрах, че много от потребителите на камери от Logitech под Vista™, ползващи софтуера от Logitech, имат проблем с видеото в Skype точно поради проблеми с неоправени грешки в такава екстра Communications_Helper.exe. Единственото решение с 3.6.0.244 е да се блокира от Диспечера на екстри, но тогава софтуерът на уебкамерата може би няма да работи правилно... и както винаги виновна за това ще е компанията Skype Technologies S.A. а не Lochitech, Inc. Разбира се. Потребителят винаги има право!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Благодаря за уточнението на lz4jw (Стефан)!

И е добре потребителят да се свърже с него и да се направят някои тестове.

Трябва да се знае, че на много места в Европа се ползват доста некачествени ADSL свързвания.

С вариращи пропусквателни ленти. Някои ги наричат и още „честотни“. Качеството на нашите доставчици тука в София е на несравнимо по-добро равнище от много прехвалени бързи решения в определени страни на запад от нас.

А допускам, както винаги, че проблемът може да е в Skype. Или, ако не в Skype, конкретно да е в някоя екстра (помощно приложение). Днес например разбрах, че много от потребителите на камери от Logitech под Vista™, ползващи софтуера от Logitech, имат проблем с видеото в Skype точно поради проблеми с неоправени грешки в такава екстра Communications_Helper.exe. Единственото решение с 3.6.0.244 е да се блокира от Диспечера на екстри, но тогава софтуерът на уебкамерата може би няма да работи правилно... и както винаги виновна за това ще е компанията Skype Technologies S.A. а не Lochitech, Inc. Разбира се. Потребителят винаги има право!

Напротив! точно посочената фирма от теб за вебкамера много добре работи с ВИСТА и софтуера на SKYPE. Но повечето не четат кое как се инсталира. Точно така, както се регистрират на форума. Почва да работи с нея и света му е виновен. Никога не е имало при мен такива проблеми. Няма и да има.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дано при теб всичко да е на шест със софтуерния пакет от Logitech!

Това е встрани от проблема на конкретния потребител.

Ползвах го да илюстрирам това, което и ти спомена, че „повечето оплакващи се хора от Skype или независимо от коя да е програма то те нямат елементарна култура на инсталиране на програмите, почистването на компютъра си и т.н. Омазани компютри от разни игри и глупости и сяда да пише рецензия кое работи и кое не.“ Под това се подписвам с две ръце.

Logitech са известни с добрата поддръжка, но понякога дори и те могат да не обновят драйверите си навреме.

Понякога дори това може да е причина за неудобство, или странен проблем с конкретно приложение.

Понякога проблемът е там, където най-малко очакваме. Ясно е, че без да сме сигурни в състоянието на нашата ОС не можем да заключаваме, че нещо-си „не работи“ само защото сме благоволили да го инсталираме в зле поддържана ОС. Говоря за нуждата от проверка, подреждане и анализ, преди да докладваме. Не говоря за конкретния потребител.

А иначе (за протокола) има докладвани грешки (за софтуера на Logitech) и е установено, че при определени ситуации под Vista™ „виновник“ за някои неприятни изживявания с видеото е точно помощното приложение (т.е. екстрата Communications_Helper.exe). Пречи да се превключва от вградения в камерата микрофон към друг (при наличие на няколко микр. в ОС); натоварва процесора и др., но това е без значение в този конкретен случай.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щеше много да е интресно положението иначе, Стефане, ако Скайп С.А. препоръчват ползването ТОЧНО на камери на Лоджитек, а да се окаже, че не работят с тях...

Аз пак бих помолил потребителя когато стане фала, просто да изкара TaskManager (ако успее да направи и снимка на екрана, ще е добре) и тогава ще се разбере с голяма вероятност дали проблема е в Скайп.

И не можем да искаме редови потребители да са наясно дотолкова с компютрите (въпреки че елементарни златни правила трябва да се знаят), защото тук се изказват с компетентен тон и доста потребители които са под средното ниво.

Филипов, не знам колко лоша трябва да е връзката, щом така рекламираното качество при ниска заетост на канала от 70kb/s е много под нормалната скорост за потребителите, ако щеш и в Африка (това прави 8.75КБайта/с е смешна скорост, не мислиш ли)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"И не можем да искаме редови потребители да са наясно дотолкова с компютрите (въпреки че елементарни златни правила трябва да се знаят), защото тук се изказват с компетентен тон и доста потребители които са под средното ниво."

Именно това имах предвид, което си написал.По празниците имах време да прочета голяма част от техническите раздели. Повярвай ми, толкова много некомпетентни постове срещнах. А това като изрази"дърво" "пръчка" и т.н. са масово писани от хората, които и хал хабер си нямат.Пишат за върхови модели примерно на телефони, все едно , че са работили с тях по 2-3 години, а не са ги виждали и на картинка. Същевременно забелязвам, че въобще не знаят колко символа има българската азбука.Но да не се отплесваме от темата. Давайте по умерено и с търпимост един към друг. Както е в темата за BTK - ADLS. Там сте много на ниво. Същото е и за хардуерни конфигурации.

Успех на всички!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само да помоля Мазнеков, Димитър (Топър) да не търси под вола теле.

Кой ти е писал за такива неща, че да казваш какво аз съм твърдял, а още по-малко да СПЕКУЛИРАШ на гърба на Logitech и на Skype!!!

Още по-малко пък да идваш и подлярски да лисваш по-една кофа,

по-живо, по-здраво!

Айде, без тия!

ПП1 И да ме въвличаш в „мними“ дискусии за трафик, и прочее. Все неща, които аз не обсъждам с теб.

ПП2 Споделих само със Стефан за „екзотичен“ случай под Vista™, който настъпва при определено стечение на хардуер (какъвто ти едва ли имаш) и софтуер (драйвер на Logitech), чиято версия не съм споменал. Исках да стане ясно, че понякога дори сигурни наглед неща трябва да бъдат преглеждани и отчитани, когато се установяват причини.

ПП3 ВК видеото в Skype с трите модела (засега) от Logitech работи перфектно и не съм те молил да ми приписваш твърдения и да мислиш вместо мен. Още по-малко ми се водят безплодни дискусии за трафици и пр., което го има установено в доста технически статии по въпроса.

Редактирано от zmeYpc (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://forum.skype.com/index.php?showtopic=15219

Roughly 70 Kbs if you are in a call with one person.

Bill Campbell

Advance Member

Това е разговор, без видео ! На първа страница на прекрасната програма има линк към "колко броудбанд да ми е линията", където се казва:

For Skype-to-Skype voice calls we recommend: 10 kbits to 64 kbits speed.

for Skype-to-Skype video (both normal and high quality) we recommend: 384 kbps.

Като също така се споменава, как автоматично програмата ще се нагоди към вашата скорост (на потребителя му предлага да превключи на режим "High Broadband" което идва да ни говори, че е преценила връзката с RN достатъчно пропусквателна, НЕ СМЯТАШ ЛИ)

Също така погледни първа страница на любимата програма

http://www.skype.com/intl/en/download/skype/windows/

High Quality Video

Download Skype and you can make free video calls. All you need is a webcam and the standard system requirements for Skype above.

We’ve launched High Quality Video giving you our clearest, crispest, sharpest ever video quality. To use High Quality Video, you’ll need:

* The latest version of Skype for Windows.

* An optimised Logitech High Quality Video webcam.

* A computer with a dual core processor.

* A fast broadband connection.

* The latest High Quality Video webcam software.

Нарочно поствам двата линка, за да се УВЕРИШ кой предлага Лоджитек камери.

Или сигурно проблема е, че потребителя не е с двуядрен Xeon 3.4Ghz

Ясно ми е, че на кривата ракета - космоса й пречи, но от време на време внимавай с глупоститите. Спести си отговорите с "манипулации"

Гузен негонен бяга, ти говориш за трафик !!!

Вероятно честотната лента на вашата широколентова свързаност с интернет е доста под приемливите стойности
Редактирано от lz4jw (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на "Тоpper" за съвета!Относно инсталацийте винаги се старая да инсталирам програми конкретно съвместими с Виста,и следвам препоръките!Не обвинявам никого,по скоро търся грешката си!Ползвам "Logitech" и вчера инсталирах ъпдейтите за камерата,дано има подобрение!Ползвам "Virgin Broadband" чрез модем със скорост 4мб,това тук е най-бавният и най-евтин интернет!Не съм специалист,така че моля по елементарно!Човек се учи докато е жив!Лек ден на всички и благодаря!

Редактирано от stivensjet (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Другия път, като (надявам се) постнеш и екран при проблема, спомени и модела камера и версията на драйверите.

4Мб как да ти кажа... само 10 пъти над изискването за висококачествено видео :huh:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Другия път, като (надявам се) постнеш и екран при проблема, спомени и модела камера и версията на драйверите.

4Мб как да ти кажа... само 10 пъти над изискването за висококачествено видео :huh:

както и версията на видеодрайверите, защото от личен опит доста често и те са проблем (или го предизвикват)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
...Ползвам "Virgin Broadband" чрез модем със скорост 4мб, това тук е най-бавният и най-евтин интернет! Не съм специалист,така че моля по елементарно!

Препоръчителни изисквания за видеоразговор:

Пропускателен канал: низходящ от 512 Кбит/с и възходящ от 256 Кбит/с (по ADSL)

Компютър: Windows XP с 2,5 ГХц процесор и 512 МБ памет.

Значи, пробвайте да изберете callto://videoecho123 (добавете го към вашия списък). С този робот можете да тествате вашата камера без да притеснявате някого.

Пробвайте да намалите приложенията, които съвместоно (със Skype) използват широколентовата свързаност.

Спрете (ако не използвате) Диспечера на екстри в Skype (Skype > Настройки > Разширени > [ ] Пускай автоматично Диспечера на екстри)

Ако, решите пишете ми първо. Ще ви добавя и може да опитаме някои трикове.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на "zmeYpc" ще пробвам опция видео -ехо,и ако имам проблем ще ви потърся лично за повече помощ!Знам че "нета" ми е бавен,порати цената която плащам(цена-качество).От вчера съм със скайп за "уиндоус виста" това според вас е също важно!Друго,системни изисквания:Intel Pentium dual-core 1.47Ghz,memory-2gb,с виста премиум.Пропуснах да спомена,че само на мен ми блокира пц-то за ответната страна-те нямат проблем!Мерси отново!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията!

Във форума на Virgin четох за опити на тоя британски доставчик да блокира П2П съдържание.

Имаше потребител, който се оплаква, че се блокира легален П2П канал на BBC за PSP (игровата конзола на Sony). Служител обясни, че те правили разграничаване в П2П пакетите. И че целта били П2П технологии за обмен на торент файлове. !? Така било вече във Франция, пише служителя.

Какво става с разговорите при вас? Ако познавате някой от вашия район към същия доставчик той има ли подобни оплаквания.

Пробвахте ли с робота? Виждате ли видеото от негова страна?

Прегледайте да не ползвате и ако ползвате защитна стена, сървър посредник. Прегледайте внимателно настройките.

Направете диагностика на DirectX и проверете за съвместимост/липса на конфликти на драйвери и подсистеми.

Ако желаете да се свържете с мен първо пишете, за да ви добавя.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Една препоръка от мен!

Преди дни ГЛОБАЛЕН МОД направи отново забележка, така че се придържайте към тона в този раздел. Който предпочита Скайпа, нека да пише и си задава въпросите, а който не - моля да не взема участие, освен, когато е убеден, че може да помогне с нещо.Хората, занимаващи се с превода и поддръжката на Скайпа си разбират от работата и не напразно помагат. А това е и - БЕЗВЪЗМЕЗДНО. Това не го забравяйте. В другия случай, темата ще бъде отново затворена.

Не ме молете - това или друго, да изтривам. Просто не пишете ненужното.

Благодаря на Всички Ви за разбирането.

Редактирано от Гост (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,малко се поизприщих но успях да направя снимки,дано да помогне!Видео връзката се държи много добре за сега ,и ми прави впечатление че и качеството е много добро!Дано да е било от ъпдейтите на камерата и на новата версия на скайпа.Опитах да вкарам "videoecho123"към списъка с абонатите и ми изведе бета версия от 'japane'-къде бъркам?

post-136502-1200500072_thumb.jpg

post-136502-1200500086_thumb.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря много!

Компютърът ви има достатъчно мощ, за да „се справи“ с видеоразговори. Виждам, че имате доста приложения, ползващи интернет. Пробвайте да спрете напълно тези от тях, които няма да са ви нужни по време на видеоразговор.

Виждам, че при вас е пуснат Диспечера на екстри в Skype. Спрете го. Писах ви как се спира. И рестартирайте (пуснете повторно) Skype.

Имате ли много отворени страници във Firefox? Зареждате ли с много разширения с браузъра?

Намерете си инструмент за измерване на трафика. Ползвайте такива от системата, или някоя безплатна програма. Какви са числата?

Камерата на Logitech работи ли, когато я изпробвате:

1) от нейния софтуер

2) от Настройки > Разговор > Видео

Съзнавам, че проблемът за вас е неприятен, но по някаква причина вашият изходящ канал е зает от други приложения, които го използват съвместно със Skype и затова няма достатъчен канал за провеждане на видеоразговор.

Обърнете се към абонат на Virgin в района, в който живеете. Помолете го да тества и той. Обменете информация на базата на замервания.

Пак прегледайте настройките на защитната стена и евентуално на посредника (прокси), ако използвате.

Прегледайте за услуги на системата, които е възможно да са заредени и да заемат част от изходящия канал.

Посетете сайт за измерване на скоростта на свързване. Направете замервания. Сравнете ги с декларираното, което трябва да ви осигури доставчика на услугата. Свържете се със своя доставчик, посетете страницата с настройки и проверете дали са правилно направени при вас.

Според мен друг софтуер и/или услуга заема част от изходящия канал, но това е само предположение.

Доста интересна ситуация!

Пишете тук!

Грешката е вярна!

callto://videoecho123

е независима услуга на японски ентусиасти.

Добавете робота, заявете пълномощно и пробвайте. Винаги можете да го изтриете от списъка.

Редактирано от zmeYpc (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Здравейте,малко се поизприщих но успях да направя снимки,дано да помогне!Видео връзката се държи много добре за сега ,и ми прави впечатление че и качеството е много добро!Дано да е било от ъпдейтите на камерата и на новата версия на скайпа.Опитах да вкарам "videoecho123"към списъка с абонатите и ми изведе бета версия от 'japane'-къде бъркам?

Въобще ползваш ли някакви "допълнителни" екстри към Скайп? Такива, които си инсталирал допълнително и ако да - какви са те. Има ли някоя, която да има общо с видео-разговорите.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей-те!Проведох 5-6 тест разговора с "робота" и точно си викам-а за последно,и взе,че пак ми замръзна пц-то!Само бутона старт помогна!По време на разговора "скйп" отново предложи затварянето на приложения поради бавното свързване с интернет!Бихте ли казали как се прави това,и да не затворя нещо важно?!Направих си няколко теста за скороста,през 10-15мин и забелязах,че късно вечер и и към до-обяд връзката е по-бърза.Друго;камерата си работи,и от софтуера,и от настройките на "скайп",и то добре!Спрях също така и диспечера!За защитнета стена не съм позволил на "скайп" да преминава,но като гледам,и той,и всички други програми който ползвам,изключение съм направил само за антивирусната програма се справят даже и да не са включени към списъка на"Allow a program through Windows Fierewall"?Как да постъпя?Камерата ми е" Logitech QuickCam Communicate STH Plus".Версия на драйвер 11.5.0.1145?п.с нямам екстрикъм "скайп"

post-136502-1200573796_thumb.jpg

Редактирано от stivensjet (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Добавете Skype към списъка с изключения на защитната стена.

Спрете Диспечера на екстри. (горе съм описал как)

Благодаря за екрана. От него става ясно, че изходящият канал е на границата на минималните изисквания за провеждане на видеоразговор.

Това означава, че ако има други приложения, които ползват свързване с интернет вие няма да можете, или ще имате затруднения при провеждане на видеоразговори.

Обърнете внимание на ФФ. Колкото повече страници държите отворени, толкова по-голяма част от изходящия канал ще се използва от браузъра. Прегледайте и преценете сам от какво имате нужда.

За този браузър особеното са различните му разширения. Колкото повече от тях ползвате, толкова повече ресурси се заемат.

Останалите приложения, които ползват интернет, можете да спрете като ги затворите, или, ако се се зареждат заедно с ОС, като ги намерите в областта за уведомяване (системния жлеб) и затворите тези, които не ползвате.

Обърнете се към приятел. Има и услуги на ОС, които вероятно могат да бъдат спрени, или настроени да зареждат само при необходимост. Това допълнително ще разтовари вашата система.

Редактирано от zmeYpc (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

неотдавна коментирахме проблема защо от около месец и повече не е възможно да се добавя видео в настроението от Dailymotion.

Днешният коментар в блога Skype Security обяснява защо.

Подробна техническа информация може да прочетете тук.

И преди някой разбрал-недоразбрал да се опита да оплюе нещата нека кажа следното:

1. Проблемът е установен и разследван от месеци. (Вашите отзиви също спомогнаха!)

2. Няма никакви щети, или повреди, причинени от зареждане на подобно съдържание.

3. Въобще такова съдържание не е съществувало, а само е била проследена възможността от създаване на подобно съдържание.

4. Инженерите на dailymotion също са запознати с проблема и търсят решение заедно с инженерите нa Skype.

5. Евентуални „жертви“ биха били потребители на Skype за Windows във всички варианти на версии 3.5 и 3.6.

6. Към момента, в който е била доказана възможността за предизвикване на подобна уязвимост веднага е била спряна поддръжката за Dailymotion в клиентите за Windows.

7. Skype временно е забранила възможността потребителите да добавят видео от галерията на Dailymotion до излизане на официална поправка.

В групата открила и спомогнала за изясняване и отстраняване на проблема са Авив Раф (Aviv Raff) и Петко Петков (български изследовател в Лондон).

Редактирано от zmeYpc (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Въпрос -

Откакто преинсталирах уина,горе долу 1 година Няма секцията Live горе в скайп. Тоест,където се събираха много хора и говореха в стаи...сещате се.

Е,това го няма,а пробвах да създам друг акаунт от компа и го има.

Какъв е проблема?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Въпрос -

Откакто преинсталирах уина,горе долу 1 година Няма секцията Live горе в скайп. Тоест,където се събираха много хора и говореха в стаи...сещате се.

Е,това го няма,а пробвах да създам друг акаунт от компа и го има.

Какъв е проблема?

Ами проблема е,че ти си спрял функцията от твоя.Избери горе в скайп "Изглед" избери "преградки и панели"

и от там избери " Излъчване на живо"

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване